Monique82 Posted May 1, 2016 Posted May 1, 2016 Hello girls! Ben hier een tijdje niet geweest. Geopereerd op 18 december en inmiddels blije bezitster van een 75E. In het begin hele dure bh's gekocht, maar eigenlijk is dat onzin want ik heb helemaal geen ondersteuning nodig. BH is meer om het wat mooier en netter te laten zijn onder kleding. Maar... waar kun je in mijn maat mooie en betaalbare bh's kopen? De leuke bij de Hunkemoller gaan tot D en zelfs bij de PABO lijkt een E toch wel heel groot te zijn... (ik vind mijn borsteb trouwens best bescheiden...)
best_boobie Posted May 1, 2016 Posted May 1, 2016 Er zijn hier al heel wat topics over, te vinden via de zoekbalk... Misschien even een kijkje nemen in deze categorie van het forum? http://www.borstenforum.com/forum/58-het-lingerie-hoekje/ Zet ik even een slotje op dit topic om wildgroei te voorkomen xx BB
Monique82 Posted May 1, 2016 Author Posted May 1, 2016 Hello girls! Ben hier een tijdje niet geweest. Geopereerd op 18 december en inmiddels blije bezitster van een 75E. In het begin hele dure bh's gekocht, maar eigenlijk is dat onzin want ik heb helemaal geen ondersteuning nodig. BH is meer om het wat mooier en netter te laten zijn onder kleding. Maar... waar kun je in mijn maat mooie en betaalbare bh's kopen? De leuke bij de Hunkemoller gaan tot D en zelfs bij de PABO lijkt een E toch wel heel groot te zijn... (ik vind mijn borsteb trouwens best bescheiden...)
BrownieG Posted May 1, 2016 Posted May 1, 2016 Hai, Als je helemaal ondraan scrollt zie je het lingeriehoekje met allerlei tips en linkjes. Hiernaast zijn er genoeg outlet linkjes voor merk lingerie met betaalbare prijzen .. Hou je portemonnee maar vast want gaat best snel dat homeshoppen Goodluck!!
Vrouwtjelief Posted May 1, 2016 Posted May 1, 2016 Heel veel meiden shoppen vaak bij de primarkt voor betaalbare bh's shopse!
best_boobie Posted May 1, 2016 Posted May 1, 2016 Oh het topic is ook nog dubbel geplaatst? Zal ik dat andere topic waar ik al op gereageerd had, even hier samenvoegen en ook hier en slotje op zetten ivm de wildgroei van dit soort topics
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.