liessanne Posted May 1, 2016 Posted May 1, 2016 Hallo iedereen, Ik ben 19 jaar, 172 cm lang en 55 kilo . Ik heb op dit moment bh maat 70AA en ben hier heel onzeker over. Ik heb al lang nagedacht om een borstvergroting te laten doen, maar mij werd altijd verteld dat aangezien mijn jonge leeftijd mijn borsten nog wel zouden groeien. Helaas was dit niet het geval en heb ik nu toch de knoop doorgehakt om een borstvergroting te laten doen. Ik wil graag grotere borsten, maar van mij hoeft het ook niet te groot. Ik wil graag cup C. Ik ben in gesprek geweest met Diana Gabriels en die heeft mij doorverwezen naar dokter Hupkens. Diana heeft mij 350 cc aangeraden, maar de arts zei dat 350 wel mijn max is. Hierdoor heb ik besloten om 325 cc te nemen. Ik wilde graag zo snel mogelijk geopereerd worden, zodat ik er maar vanaf ben. Hierdoor zal ik maandag 9 mei al mijn borstvergroting krijgen in de kliniek in Vlaardingen. Ik heb ondertussen al een beetje meegelezen op dit forum en dat heeft mij wel veel informatie opgeleverd. Ik had niet verwacht dat de herstelperiode zo lang zou zijn en heb de ingreep denk ik best wel onderschat. Ik studeer op dit moment en kan niet veel college's missen. Ik weet niet of anderen hier ook ervaring mee hebben, maar ik moet een week na mijn operatie wel weer terug naar school. Ik hoop dat dit gaat en dat de pijn niet al te erg is. Graag zou ik jullie tips en ervaringen over het studeren en een borstvergroting horen! Veel liefs!!
F-cupje Posted May 1, 2016 Posted May 1, 2016 Hee meid, ik ben zelf ook door hupkens geopereerd en heb 350cc gekregen. Ben zelf ook studente en ik heb mij begin dit schooljaar laten opereren; de vrijdag voordat school begon. Ik ben de eerste week niet naar school geweest maar daarna wel gewoon, dus 1 weekje heb ik gemist. Het ging gewoon goed, ik nam geen boeken mee, alleen een kleine notitieblok. Heb op school aan de coördinator doorgegeven dat ik geopereerd ben en daardoor dus geen boeke mee kan nemen, ze hielden er allemaal rekening mee. Daarnaast had ik tegen een aantal klasgenoten over mijn operatie verteld en zij hielpen me met de deuren open te houden etc. Als ik te lange dagen had dan ging ik iets eerder naar huis. Maar verder is het goed te doen, zolang je maar rustig aan doet en naar je lichaam luistert. Heel veel succes x
Mammavan3ventjes Posted May 1, 2016 Posted May 1, 2016 Wat leuk dat je binnenkort al je bv krijgt! Ik ben zaterdag aan de beurt bij hupkens en krijg 400cc, leukleuk! Wat ik me alleen afvraag, is 9 mei een extra ingelaste dag bij hupkens? (Dat kan altijd natuurlijk). Wat mij is verteld bij diana is nl dat hij op vrijdag en zaterdag opereerd "voor" haar.. Niet om je onzeker of wat te maken maar omdat ik hier vaker voorbij zie komen dat er wat mis gaat met datums via DG meld ik het even zodat je het misschien nog even kan checken voor de zekerheid.. Veel plezier met de voorbereidingen!
liessanne Posted May 1, 2016 Author Posted May 1, 2016 @F-cupje Bedankt voor je reactie! Ik hoop dat alles meevalt en dat ik gewoon weer zo snel mogelijk alles kan doen. @Mammavan3ventjes Oh dat is raar. Ik heb net voor de zekerheid nog even mijn mail gechecked en daar staat dat ik op 9 mei mijn borstvergroting heb. Maar dit kan natuurlijk ook een typfout zijn en dat het zaterdag 7 mei moet zijn. Ik zal morgen wel even met praktijk Gabriels bellen om zeker te zijn over de datum. Bedankt voor het melden, ik wist helemaal niet dat dokter Hupkens alleen op vrijdag en zaterdag opereerd.
Mammavan3ventjes Posted May 1, 2016 Posted May 1, 2016 4 uur geleden zei liessanne: @F-cupje Bedankt voor je reactie! Ik hoop dat alles meevalt en dat ik gewoon weer zo snel mogelijk alles kan doen. @Mammavan3ventjes Oh dat is raar. Ik heb net voor de zekerheid nog even mijn mail gechecked en daar staat dat ik op 9 mei mijn borstvergroting heb. Maar dit kan natuurlijk ook een typfout zijn en dat het zaterdag 7 mei moet zijn. Ik zal morgen wel even met praktijk Gabriels bellen om zeker te zijn over de datum. Bedankt voor het melden, ik wist helemaal niet dat dokter Hupkens alleen op vrijdag en zaterdag opereerd. Soms last hij vanwege drukte ook extra dagen in en afgelopen weekend had hij congress wat ik begreep van ze dus misschien dat hij daarom maandag gewoon extra werkt hoor
best_boobie Posted May 1, 2016 Posted May 1, 2016 Hoi hoi Welkom op het forum!! Je schrijft dat je hoopt dat je snel weer alles kunt.. Vergis je hier echter niet in.. Vaak kun je meer dan je mag namelijk.. Vooral het tillen van boeken en laptop is iets dat erg onderschat wordt.. het kan je herstel schaden. Als je nu niet goed herstelt in 1 keer, heb je naderhand een grotere kans op kapselcontractie, dus wees voorzichtig Ik pas even je titel een beetje aan, zodat ie meer op de rest lijkt Succes met aftellen!! xx BB
Shanou Posted May 5, 2016 Posted May 5, 2016 Op 1-5-2016 om 12:01 zei liessanne: @F-cupje Bedankt voor je reactie! Ik hoop dat alles meevalt en dat ik gewoon weer zo snel mogelijk alles kan doen. @Mammavan3ventjes Oh dat is raar. Ik heb net voor de zekerheid nog even mijn mail gechecked en daar staat dat ik op 9 mei mijn borstvergroting heb. Maar dit kan natuurlijk ook een typfout zijn en dat het zaterdag 7 mei moet zijn. Ik zal morgen wel even met praktijk Gabriels bellen om zeker te zijn over de datum. Bedankt voor het melden, ik wist helemaal niet dat dokter Hupkens alleen op vrijdag en zaterdag opereerd. Het is inderdaad een extra dag, geen zorgen heb ze vandaag nog aan de telefoon gehad! Ik ga ook 9 mei... spannend zeg pfff... hihihi
Shanou Posted May 5, 2016 Posted May 5, 2016 Op 1-5-2016 om 11:19 zei F-cupje: Hee meid, ik ben zelf ook door hupkens geopereerd en heb 350cc gekregen. Ben zelf ook studente en ik heb mij begin dit schooljaar laten opereren; de vrijdag voordat school begon. Ik ben de eerste week niet naar school geweest maar daarna wel gewoon, dus 1 weekje heb ik gemist. Het ging gewoon goed, ik nam geen boeken mee, alleen een kleine notitieblok. Heb op school aan de coördinator doorgegeven dat ik geopereerd ben en daardoor dus geen boeke mee kan nemen, ze hielden er allemaal rekening mee. Daarnaast had ik tegen een aantal klasgenoten over mijn operatie verteld en zij hielpen me met de deuren open te houden etc. Als ik te lange dagen had dan ging ik iets eerder naar huis. Maar verder is het goed te doen, zolang je maar rustig aan doet en naar je lichaam luistert. Heel veel succes x Haaay, brutale vraag misschien..... je profiel foto... zijn dat je borsten met 350 cc??? Ik had dat namelijk veel kleiner verwacht of zeg ik nou iets stoms......?
Mamalisa Posted May 5, 2016 Posted May 5, 2016 6 minuten geleden zei Shanou: Haaay, brutale vraag misschien..... je profiel foto... zijn dat je borsten met 350 cc??? Ik had dat namelijk veel kleiner verwacht of zeg ik nou iets stoms......? Zijn mooi he, ik had die foto ook mee naar mijn consult als voorbeeld tieten maar volgens mij zijn ze niet van f-cupje hoor, gewoon van internet
Shanou Posted May 5, 2016 Posted May 5, 2016 6 minuten geleden zei Mamalisa: Zijn mooi he, ik had die foto ook mee naar mijn consult als voorbeeld tieten maar volgens mij zijn ze niet van f-cupje hoor, gewoon van internet Ohhhhh haha ja mooi maar ik vind het voor mijzelf te groot.. ik word maandag geopereerd en ze hebben me 375 geadviseerd. Twijfel nog tussen dat of 350 cc.... dus vandaar als die foto een 375 was werd het 225 ;-) Ik wil uitkomen op een D75
Mamalisa Posted May 5, 2016 Posted May 5, 2016 Ja ik hou wel van lekker groot. en volgens mij heb ik net ergens op een post van jou gerageerd, lekker voor die 375cc gaan
Shanou Posted May 5, 2016 Posted May 5, 2016 20 minuten geleden zei Mamalisa: Ja ik hou wel van lekker groot. en volgens mij heb ik net ergens op een post van jou gerageerd, lekker voor die 375cc gaan Jaaaa??? Heb je enig idee op wat voor cup ik dan zou uitkomen???
F-cupje Posted May 5, 2016 Posted May 5, 2016 27 minuten geleden zei Shanou: Haaay, brutale vraag misschien..... je profiel foto... zijn dat je borsten met 350 cc??? Ik had dat namelijk veel kleiner verwacht of zeg ik nou iets stoms......? hee meid zijn idd niet mijn borsten!! is een hoger aantal cc dus geen zorgen dat die 375 te groot is
Shanou Posted May 5, 2016 Posted May 5, 2016 4 minuten geleden zei F-cupje: hee meid zijn idd niet mijn borsten!! is een hoger aantal cc dus geen zorgen dat die 375 te groot is Haha gelukkig! Mag ik vragen welke cup je nu draagt? En hoe lang geleden je operatie is?
F-cupje Posted May 5, 2016 Posted May 5, 2016 3 minuten geleden zei Shanou: Haha gelukkig! Mag ik vragen welke cup je nu draagt? En hoe lang geleden je operatie is? ik heb nu een F cup, vandaar ook mijn naam haha. 75F maar het oogt als een volle D. is al ruim 8 maanden geleden mijn operatie ik kwam van een volle 75B.
Shanou Posted May 5, 2016 Posted May 5, 2016 5 minuten geleden zei F-cupje: ik heb nu een F cup, vandaar ook mijn naam haha. 75F maar het oogt als een volle D. is al ruim 8 maanden geleden mijn operatie ik kwam van een volle 75B. Aha oke! Ik zou eigenlijk willen uitkomen op een D75.. maar als het zo oogt... goh ik haat deze keuze haha.. Ik ben zo bang de verkeerde keuze te maken.....
F-cupje Posted May 5, 2016 Posted May 5, 2016 2 minuten geleden zei Shanou: Aha oke! Ik zou eigenlijk willen uitkomen op een D75.. maar als het zo oogt... goh ik haat deze keuze haha.. Ik ben zo bang de verkeerde keuze te maken..... wat heb je nu van jezelf voor cup?? indien je B hebt kom je ook op f uit waarschijnlijk en dan oogt het als een D. 350 en 375 schelen eigenlijk amper iets, verschil is niet zichtbaar.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.