Jump to content

Bloem92 : 10 juni 2016 : Dr. van der Weij : Boerhaave

Recommended Posts

Posted

Hoi hoi,

Nou, de beslissing is gemaakt! YAAAY. Ik wil borsten! Ik ben 23 jaar, klein (1.60 m) en heb een cup 70b. Ik vind ze te klein en ook de vorm niet mooi. Verder ben ik vrij tevreden over mijn lichaam, alleen mijn (gebrek aan) boobies storen me enorm! Online al wat research gedaan naar klinieken. Wil naar Velthuis kliniek (dr. Laura Mooijen-Zaal) en Boerhaave kliniek gaan voor een consult. Komende week even bellen :) 

Verder twijfel ik nog over het moment van opereren. Begin juni OF half/eind september (misschien zelfs eind okt.). 
Reden dat ik twijfel: half juli ga ik op reis (dat zou dan 6 weken PO zijn). Ik ga dan 1.5 maand door Azië reizen. In principe kan alles 6 weken PO weer, maar toch. Ik zou maar net pech hebben! Aan de andere kant: wil het zo graag, hoe sneller hoe beter! En op vakantie MET boobies is natuurlijk ook top (qua looks).
Kom rond 6 september weer terug, dus vandaar de andere optie: eind september (of eind oktober).

Hier vooral op zoek naar extra info, ervaringen, advies en before/after foto's! Hoe bereid je je voor, hoe verloopt het herstel? Zo veel vragen! Hihi.

Posted

Hi FleurBloem!

Welkom op het forum hier! Leuk dat je ook naar Laura Moojen wil, ik word 26 mei door haar geopereerd. 

Ik zou in jou geval denk ik toch voor september kiezen! Sowieso omdat ik denk dat juni qua wachttijd lastig gaat worden (ik was er maart, kon pas mei geopeerd worden). Dit verschilt natuurlijk wel per arts!

Verder weet je natuurlijk nooit hoe het gaat, maar stel dat je toch een complicatie krijgt en je zit in Azië lijkt mij geen fijn idee.. Maar snap ook dat je je boobies zo snel mogelijk wil haha!

• 2 weeks later...
Posted

Hoi!

Vorige week heb ik mijn eerste consult gehad bij Dr. Van der Weij bij Boerhaave Medisch Centrum in Amsterdam. Hij kwam over als een heel kundige arts! Mij raadde hij 300 cc dual plane aan (anatomisch, mentor). Ben 1.61 m, heb een vrij lege cup 70b, weeg zo'n 53 kg en heb een huiddikte van 2 cm. Weet dat hij normaal juist voor de spier plaatst. Baalde ergens wel een beetje dat dat bij mij niet kon! (vanwege huid). Vind zijn werk prachtig! Maar dat zijn vooral foto's van voor de spier, weet niet hoe dual plane wordt..

Wat denken jullie? Iemand die zelf een dual plane door Dr. Van der Weij heeft laten doen? Van der Weij staat hier goed bekend toch? Alle ervaringen/tips/adviezen zijn welkom!

Ga komende week ook nog op consult bij Nio in Rotterdam trouwens. Spannend! 

• 2 weeks later...
Posted

Hi,

Ik ben ook bij van der Weij op consult geweest, maar hij adviseerde mij voor de spier (huiddikte 2,4 cm).
Hij doet dit veel vaker dan dual plane. Als je graag dual plane wilt, zou ik eerder bij een andere PC gaan...

Veel succes!

Groetjes

Posted

@Kimsy Bedankt voor je reactie! :) 

Het is niet dat ik per se dual plane wil. Ik kan niet anders! Heb een huiddikte van net 2 cm. Voor de spier was volgens hem (ook volgens Nio) geen optie. 

Vind wel dat hij prachtige borsten maakt! En vind het een hele fijne kliniek! Lastig, lastig.. 

Hoop nog wat ervaringen te lezen/foto's te zien van dames die bij hem een dual plane hebben gehad. Heb daar tot nu toe maar 2 foto's van bekeken, geloof ik. Ook prachtig! 

Wil jij je door hem laten opereren? Of ben je nog aan het oriënteren? 

x

• 2 weeks later...
Posted

He meis, 

Ook voor jou nog maar een paar dagen, spannend hoor,

Ik heb je titel aangepast en verhuisd naar de goede categorie, hier kun je dan al je updates, vragen en als je wilt na je operatie je verslag neer zetten, zodat je alles netjes bij elkaar hebt staan.

succes met  aftellen.

xxx

Posted

@Desert-Rose Bedankt! JAAA! Enorm spannend! ;) Ben al druk met de voorbereiding (boodschappen doen, maaltijden invriezen, donderdag mijn nagels er af laten halen, afspraken maken met vriendinnetjes om een beetje voor me te zorgen etc.) Het is echt aftellen nu! 

Enige waar ik me wat zorgen om maak is het herstel. Je zou maar net pech hebben met een complicatie, of iets. Probeer daar niet te veel aan te denken! Buiten dat kan ik echt niet wachten! 

x

Posted

Je bent heel goed bezig met de voorbereidingen,zet ook even spullen/kleding die je vaak gebruikt op ooghoogte, en meis, ja er is altijd een risico op een complicatie, maar de kans daarop is eigenlijk relatief klein, als je je zelf in het begin ook goed aan de regels houd, dan verklein je die kans al heel erg veel,en voor de rest heb je het niet in de hand, maar we gaan er gewoon vanuit dat je herstel goed gaat.

Heerlijk aftellen en lekker dromen over je nieuwe boobs, komt goed 

xxx

Posted

Veel succes vandaag!!! Ik hoop dat je straks niet teveel pijn hebt, dat je supergoed herstelt en dat je blij zal zijn met je (ver)nieuw(d)e borsten! 

:35:

Posted

Bedankt voor de reacties! :D

Ik voel me GOEEED! :P Hihi. Geen/nauwelijks pijn zelfs! Ik gebruik om de 4-6 uur 2 paracetamol en kan veel zelf :) (aan/uitkleden, naar de WC, water inschenken, wat te eten pakken, in/uit bed komen, laptop pakken enzo) 

Gister moest ik om 12:30 in de kliniek zijn. Ik was er al om 12:15, hihi. Formulieren invullen, gesprekje met de verpleegkundigen. Het was heerlijk rustig en ze hadden veel aandacht voor me! Superlief en goede zorgen. Ik trok mijn operatiejurkje aan, hoesjes om mijn voeten en netje om mijn haar. Daarna mocht ik naar de OK lopen! Nog even mijn vriendinnetje dag gezegd en daar ging ik! Was heel maf, door die klinische witte hal naar de OK lopen. Daar ging alles heel snel. Van der Weij tekende mijn borsten af en mat me nogmaals op. Ik zou in eerste instantie een dual plane krijgen, maar Van der Weij gaf aan dat voor de spier of subfacial ook mogelijk was. Had 2,5 cm huiddikte en vanaf 2 cm is boven de spier ook mogelijk, zei hij. Vorige keer had hij 2 cm gemeten. Vond ik wel een beetje maf, maar hij is de expert en stelde me gerust. Ik had in de eerste instantie ook voorkeur voor zijn methode van voor de spier, dit i.v.m. herstel en sporten. Ook omdat ik alle foto's van zijn werk (hoofdzakelijk voor de spier) prachtig vind! Dit werd het dus, een beetje maf, zo'n last minute change, maar ook wel een opluchting en ik vertrouw wat betreft het resultaat volledig op hem! Van der Weij ging weer even weg en ik was alleen met de anesthesisten, die ook erg aardig waren en me op mijn gemak stelden. Ik kreeg een infuus en een middeltje waar ik heel relaxed van werd, even later viel ik weg.

Next moment (rond 15:00-15:30) kwam ik een beetje bij met de verpleegkundige naast mijn bed. Veel herinner ik me er niet meer van, ze was heel lief en ik viel ook snel weer weg. Bijkomen ging moeizaam! Ik kreeg twee beschuitjes met jam en een kopje thee. Hierna werd ik opeens heel misselijk en duizelig. Voelde me ZOOO enorm slecht! Dacht dat ik over moest geven. De verpleging kwam gelukkig al snel en gaf me een middeltje tegen de misselijkheid. Daar werd ik weer slaperig van, haha. :P Bijkomen duurde lang! Voelde me ook heel oncomfortabel en wazig. Pas om half 6 ging het wat beter en mocht ik naar huis. Voelde me wel heel zwak nog. Gelukkig waren er twee vriendinnetjes om me op te halen en hoefde ik maar 10 min. in de taxi naar huis :) thuis nog wat gedronken en gegeten en toen in slaap gedommeld tot een uur of 21:00. Toen ik weer wakker werd voelde ik me 1000x beter! Nog wat gegeten en gezellig met een vriendinnetje gekletst. Om 00:30 gaan slapen en prima doorgeslapen. Nu een beetje TV kijken en mijn verslagje geschreven. Tot nu toe was het bijkomen van de narcose het naarst! Haha. Voel me verder echt prima :D

Vond ze trouwens toen ik ze 1e keer zag helemaal niet zo groot! Later kwam er nog een dame op de verkoeverkamer en die zei precies hetzelfde Haha. Maar ben er heel blij mee! Geloof dat ze perfect bij mijn lichaam passen. Can't wait to see the final result! ;)

Mag vandaag ook sport BH uit en douchen. Dat vind ik wel een beetje eng! Haha. Gelukkig komt er vanmiddag/avond een vriendinnetje langs, kan ze me helpen. :blush:

SOOO... Guess that's it?! Hihi. Een heel verhaal! En so far heeel tevreden, gelukkig en opgelucht! 

xxx

Posted

Fijn dat het zo goed is gegaan Bloem! Ik had zelf ook erg last van de narcose, dus dat komt zeker vaker voor. Hoeveel cc heb je gekregen?

Posted
10 minuten geleden zei meisje95:

Fijn dat het zo goed is gegaan Bloem! Ik had zelf ook erg last van de narcose, dus dat komt zeker vaker voor. Hoeveel cc heb je gekregen?

Ja, dat had ik gelezen toen! O, man, wat voelde ik me slecht! Haha. 

300 cc, mentor, anatomisch

Hoe is het met jou? Ruim 2 weken PO!

Posted
25 minuten geleden zei Bloem92:

Gaat heel goed gelukkig! Sowieso weinig pijn gehad en kan en mag nu alweer erg veel :) Afgelopen donderdag zijn de knoopjes van de hechtingen afgeknipt en het zag er allemaal goed uit. Nu 1x per dag litteken masseren en daarna insmeren met vitamine E crème.

Door die fysiobehandeling bij Velthuis mocht ik na 1 week ook alweer m'n elleboog boven m'n schouder doen bijvoorbeeld (mits het geen pijn doet). Enige waar ik op moet letten is dat ik geen zware dingen til (>2kg) en nog geen herhalende bewegingen zoals strijken/stofzuigen/ramen lappen.

Posted
Op 11 juni 2016 om 13:30 zei meisje95:

Gaat heel goed gelukkig! Sowieso weinig pijn gehad en kan en mag nu alweer erg veel :) Afgelopen donderdag zijn de knoopjes van de hechtingen afgeknipt en het zag er allemaal goed uit. Nu 1x per dag litteken masseren en daarna insmeren met vitamine E crème.

Door die fysiobehandeling bij Velthuis mocht ik na 1 week ook alweer m'n elleboog boven m'n schouder doen bijvoorbeeld (mits het geen pijn doet). Enige waar ik op moet letten is dat ik geen zware dingen til (>2kg) en nog geen herhalende bewegingen zoals strijken/stofzuigen/ramen lappen.

Aw, fijn! Klinkt goed! :) wondjes ook al helemaal dicht dus? Toch spannend, herstellen! 

Posted

OW ik ben benieuwd naar het resultaat zeg! Ik krijg 295 anatomisch maar wel dual plane! Ik ga je volgen! 

Posted
1 uur geleden zei Moeder van twee:

OW ik ben benieuwd naar het resultaat zeg! Ik krijg 295 anatomisch maar wel dual plane! Ik ga je volgen! 

Spannend! Ook bij Boerhaave zie ik! Dr. Smits heb ik geen ervaring mee, maar vind het contact met de kliniek tot nu toe heel fijn! :) Succes met de voorbereiding en het aftellen! ;) 

Posted

Fijn dat je je schrijft hoe het in de kliniek eraan toe gaat! Benieuwd naar het resultaat zeker? Bij jou zit het erop! Fijn! Straks lekker genieten en voor nu.. Rustig aan! 

Posted
Op 11 juni 2016 om 12:48 zei Bloem92:

Ik zou in eerste instantie een dual plane krijgen, maar Van der Weij gaf aan dat voor de spier of subfacial ook mogelijk was. Had 2,5 cm huiddikte en vanaf 2 cm is boven de spier ook mogelijk, zei hij. Vorige keer had hij 2 cm gemeten. Vond ik wel een beetje maf, maar hij is de expert en stelde me gerust. Ik had in de eerste instantie ook voorkeur voor zijn methode van voor de spier, dit i.v.m. herstel en sporten. Ook omdat ik alle foto's van zijn werk (hoofdzakelijk voor de spier) prachtig vind! Dit werd het dus, een beetje maf, zo'n last minute change, maar ook wel een opluchting en ik vertrouw wat betreft het resultaat volledig op hem! 

ik krijg maandag dual plane natrelle 510 350cc bij dr. Van der Weij. Ik hoop ook op een last minute change naar voor de borstspier. Ookal acht ik die kans heel klein aangezien hij bij mij 1,6cm huid dikte had gemeten. 

Posted

@Zola Spannend! Je wordt in ieder geval in een fijne kliniek geholpen! ;) Ik denk dat die kans dan inderdaad wel klein is. Succes in ieder geval! Aftellen!

• 2 weeks later...
Posted
Op 6/11/2016 om 13:07 zei Bloem92:

Hoi Bloem, ik heb midden juli een gesprek bij Boerhaave met van der Weij. Hoe gaat het nu met je? Mag ik misschien jouw foto's zien?

• 1 year later...
Posted

Hee @Bloem92 ik mijn operatie datum is 25 sep door de zelfde pc hij adviseerde mijn ook 300 cc alleen heb ik voor ronde protheses gekozen.. welke maar heb je ongeveer nu ben nog steeds aan het twijfelen over de cc zo moeilijk.. ben nieuwe hoe het bij jou geworden is!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.