lonneke01 Posted April 30, 2016 Posted April 30, 2016 Hoi Allemaal, Vandaag heb ik mij aangemeld, volgende week krijg ik via de A-klinieken een BV. 400CC staat op de planning. Heb momenteel een 70A cup en wil graag naar een grote D. Nu maak ik mij wel zorgen of 400CC niet teveel is. Zijn er andere meiden met 400CC BV die fotos voor mij hebben? Want ik heb begrepen dat ik de albums niet kan inzien. Daarnaast willen we 10 dagen later op vakantie, wat denken jullie lukt dat wel al (is een relax vakantie) of ben ik dan nog aan bed gekluisterd. het wordt een dual plane behandeling omdat ik vrijwel geen vet op mijn bovenlichaam heb. Groetjes Lonneke
Mammavan3ventjes Posted April 30, 2016 Posted April 30, 2016 Leuk dat je ook volgende week al aan de beurt bent! Ik ook volgende week zaterdag, kan niet wachten. Krijg ook 400cc dp en mn voorsituatie staat hieronder. Hoop ook naar een volle C/D te gaan voor het oog maar ben ook erg benieuwd. Hoop niet dat het veel groter maar ook niet kleiner wordt.. Spannend he dat je van te voren nooit precies weet hoe het uitvalt.. 10dgn erna op vakantie kan denk ik wel, je bent niet aan bed gekluisterd zoals ik om me heen zie -al zou ik er zelf niet bewust voor kiezen- mits je niks (zwaars) tilt en rare dingen doet en dus idd echt alleen gaat relaxen maar echt heel handig zou het nog niet zijn denk ik.. Ligt ook wel aan je reis denk ik.. Ga je ver weg met de auto naar het buitenland, of met t vliegtuig, of misschien maar klein stukje rijden..
lonneke01 Posted May 1, 2016 Author Posted May 1, 2016 thanks @mamavan3ventjes. Inderdaad heel spannend.Wij hebben besloten idd te wachten tot na de BV in verband met pijn en evt complicaties. als t goed gaat is iets nog snel geboekt Heel veel succes en dat we beide prachtige borsten krijgen!
Daantje85 Posted May 1, 2016 Posted May 1, 2016 11 uur geleden zei lonneke01: Hoi Allemaal, Vandaag heb ik mij aangemeld, volgende week krijg ik via de A-klinieken een BV. 400CC staat op de planning. Heb momenteel een 70A cup en wil graag naar een grote D. Nu maak ik mij wel zorgen of 400CC niet teveel is. Zijn er andere meiden met 400CC BV die fotos voor mij hebben? Want ik heb begrepen dat ik de albums niet kan inzien. Daarnaast willen we 10 dagen later op vakantie, wat denken jullie lukt dat wel al (is een relax vakantie) of ben ik dan nog aan bed gekluisterd. het wordt een dual plane behandeling omdat ik vrijwel geen vet op mijn bovenlichaam heb. Groetjes Lonneke Hai Lonneke! Wat leuk dat je ook bij A klinieken wordt geopereerd! Ik word daar 23 mei geopereerd, heel spannend! Ik heb ook een A cup en krijg 365cc om op een goede C uit te komen. Ik denk dat je met 400cc dan wel op een mooie D uitkomt. Wanneer word je precies geopereerd? Succes alvast! Ben benieuwd hoe het je vergaat!
Bruisend Posted May 1, 2016 Posted May 1, 2016 Welkom! Nu jij je hebt voorgesteld kan je als het goed is wel in albums kijken En ik denk dat 400cc zeker niet te groot is voor een D hou er echter rekening mee dat je cupmaat die je gaat dragen afwijkt van hoe het er uit ziet! En over je vakantie... Tja.... Voor mijn BV zou k zeggen het kan wel. Alleen nu na mijn BV ben ik daar hard op terug gekomen. Ik had het zwaar onderschat en het is echt een aanslag op mijn lichaam geweest. De eerste week kon ik niet naar buiten, de tweede week niet langer dan 2 uurtjes van huis en afstanden lopen voelde zo oncomfortabel dat ik het niet heb gedaan (langste afstand was misschien 600 meter), auto rijden voor langere periode was al oncomfortabel. 3e week begonnen met werken en toen redde ik dat net maar savonds helemaal gesloopt. En nu ben ik moren 4 weken PO. Gisteren klein beetje gewandeld en verder van half 4 tot 8 in een restaurant gezeten en gewoon gezellig gedaan. Einde van de dag deden m'n borsten pijn en was ik helemaal gesloopt. Ik zeg dit niet om je bang te maken... Dit is echt puur mijn ervaring en ik had gewoon niet in de gaten hoe veel het van mijn lichaam vroeg. Terwijl er genoeg zijn die niet zo een last als mij hadden met het lopen en minder vermoeid waren.
Nonky Posted May 1, 2016 Posted May 1, 2016 Hoi Lonneke, gefeliciteerd met je afspraak. Het aantal cc' s is heel doorsnee, hebben veel dames hier en pakt altijd goed uit. Je vraagt advies over je vakantie, 10 dagen na de operatie? In de zon? Warm? Littekens nog zo kwetsbaar....ik zeg gewoon ijskoud nee niet doen....... Uiteindelijk maak je die keus zelf natuurlijk... xxx
F-cupje Posted May 1, 2016 Posted May 1, 2016 Gefeliciteerd met je datum meid. Ik zou die vakantie ook echt niet doen!!!! Je gaat er spijt van krijgen, je bent zo beperkt met dingen doen en bovendien zul je vast nog best veel pijn hebben. Er zijn uitzonderingen, sommige meiden kunnen na 1 week veel, maar je herstelt maar 1x en ik zou die risico niet nemen om zo snel op vakantie te gaan. X
lonneke01 Posted May 1, 2016 Author Posted May 1, 2016 thans @F-cupje en @Nonky en @Daantje85 en @Bruisend Vakantie is inderdaad nu besloten echt een last minute (dag ervoor ofzo) te boeken als het echt goed gaat, maar eerst dit eens even afwachten. wil geen enkel risico lopen dat een van beide gaat tegenvallen en m'n borsten zijn toch echt belangrijker Ik wordt op 9 mei bij dr. van Onselen geopereerd en de zenuwen beginnen te komen. niet zo zeer voor de ingreep zelf maar voor het resultaat en de pijn erna natuurlijk. Ik hoop dat ik net zoals ik lees bij de mensen met polyurethaan prothesen de pijn me gaat meevallen en het voelt als spierpijn! Maar k vind het maar spannend maar kijk er ook enorm naar uit.
Desert-Rose Posted May 11, 2016 Posted May 11, 2016 He meis, Nog gefeliciteerd met je tweeling, gaat alles verder goed met je? Ik heb even je topic titel aangepast, en verhuisd naar de goede categorie, als je wilt kun je hier dan ook je operatie verslag neerzetten. Doe lekker rustig aan, en ik wens je een goed herstel. xxx
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.