Jump to content

Verschil in hoogte tepels

Guest KWR

Recommended Posts

Posted

Hallo allemaal

Ik ben pas 6 dagen na de op. Ik weet dat dit nog heel kort geleden is, maar ik las ergens dat de tepels "reizen" niet mee. Dat de vorm van de borsten verandert heel veel eerste welen en maanden maar hoe zit het met de tepels? Ik maak me toch een beetje zorgen omdat mijn een tepel zit hoger dan de andere. Komt dit nog goed? Of blijven de tepels altijd op hun plek? Ik wil een foto plaatsen maar dat lukt me niet:huh:

wat ik me nog af vroeg.. kan ik deo gebruiken? Is dat niet te irritant voor de huid en de lidteken?

Groetjes

Posted

Ik heb net een foto geplaatst 

Posted

Nee hoor omdat je borsten verschillend genezen kunnen je tepels ook scheef gaan staan en dan weer recht en dan weer scheef en dan weer recht. Als ze voor de bv recht waren zullen ze dat ook na de bv zijn! 

Guest KWR
Posted
6 uur geleden zei Bruisend:

Nee hoor omdat je borsten verschillend genezen kunnen je tepels ook scheef gaan staan en dan weer recht en dan weer scheef en dan weer recht. Als ze voor de bv recht waren zullen ze dat ook na de bv zijn! 

Ow gelukkig! Ik heb vandaag ook foto's van de zei gemaakt ik zie heel duidelijk dat een borst nog hoger zit dan de andere miss daarom de tepels ook zo 

Posted
4 hours ago, KWR said:

Ow gelukkig! Ik heb vandaag ook foto's van de zei gemaakt ik zie heel duidelijk dat een borst nog hoger zit dan de andere miss daarom de tepels ook zo 

Zeker weten!

Guest KWR
Posted
23 minuten geleden zei Bruisend:

Zeker weten!

Gebeurt dat vaker dat een borst geen pijn doet en zwelling veel minder word en andere duurt gaat zo langzaam en pijnlijker word ? 

Ben zo bang dat er geen ontsteking komt of iets mis gaat

Posted
7 minutes ago, KWR said:

Gebeurt dat vaker dat een borst geen pijn doet en zwelling veel minder word en andere duurt gaat zo langzaam en pijnlijker word ? 

Ben zo bang dat er geen ontsteking komt of iets mis gaat

Absoluut! Bij mij is het mijn rechter, al vanaf dag 1. En bij vele andere ook! Ik denk vaker wel dan niet eigenlijk haha. Eigenlijk heb je twee aparte operaties gehad en daardoor zijn het twee aparte wonden en genezen je wonden ook om en om.

Ik heb ooit gelezen dat je nooit op twee plekken tegelijk een tattoo moet zetten omdat de een dan sneller en mooier geneest dan de ander... Vast een fabel maar ik dacht als het waar is klinkt het wel logisch haha.

Guest KWR
Posted
16 minuten geleden zei Bruisend:

Absoluut! Bij mij is het mijn rechter, al vanaf dag 1. En bij vele andere ook! Ik denk vaker wel dan niet eigenlijk haha. Eigenlijk heb je twee aparte operaties gehad en daardoor zijn het twee aparte wonden en genezen je wonden ook om en om.

Ik heb ooit gelezen dat je nooit op twee plekken tegelijk een tattoo moet zetten omdat de een dan sneller en mooier geneest dan de ander... Vast een fabel maar ik dacht als het waar is klinkt het wel logisch haha.

Ja klinkt idd logisch. Heb je foto trouwens gezien? Als je van de linker kant kijkt zie je nog randje van de rechte borst uitsteken zo dik is ie nog. 

Ik draag trouwens mijn bh heel strak. Ik las net dat bandjes mogen iets losser? Zodat dit kon zakken? Ik was juis bang dat dan borsten niet genoeg steun krijgen. 

Hoe meer ik lees hoe meer ik in de twijfels schiet ^_^

Ik moet meer ontspannen denk ik :lol:

xx 

Posted

Jep kunnen goed scheef gaan staan haha.. bij mij staan ze nog iets scheef maar dat van van te voren ook al.. Dus als het al was kan het nog erger lijken net na de operatie..

Guest KWR
Posted
42 minuten geleden zei Kootje:

Jep kunnen goed scheef gaan staan haha.. bij mij staan ze nog iets scheef maar dat van van te voren ook al.. Dus als het al was kan het nog erger lijken net na de operatie..

Ja ik geloof het nu ook ik zag nu hoe verschillen mijn borsten. Een is erg gezwollen nog en dat tepel is laag andere borst is minder dik en tepel wat hoger. Dus ik denk idd dat het goed komt! Hoelang ben jij po Kootje

Posted
10 hours ago, KWR said:

Ja klinkt idd logisch. Heb je foto trouwens gezien? Als je van de linker kant kijkt zie je nog randje van de rechte borst uitsteken zo dik is ie nog. 

Ik draag trouwens mijn bh heel strak. Ik las net dat bandjes mogen iets losser? Zodat dit kon zakken? Ik was juis bang dat dan borsten niet genoeg steun krijgen. 

Hoe meer ik lees hoe meer ik in de twijfels schiet ^_^

Ik moet meer ontspannen denk ik :lol:

xx 

Haha dat van die bandjes verschilt per PC die van mij moet ik NL gewoon omhouden! Volg altijd het advies van je Pc

Posted
19 uur geleden zei KWR:

Ja ik geloof het nu ook ik zag nu hoe verschillen mijn borsten. Een is erg gezwollen nog en dat tepel is laag andere borst is minder dik en tepel wat hoger. Dus ik denk idd dat het goed komt! Hoelang ben jij po Kootje

Nu 2 ,5 maand :) maar voelt veel langer hahah

Guest KWR
Posted
32 minuten geleden zei Kootje:

Nu 2 ,5 maand :) maar voelt veel langer hahah

Ow wat fijn gevoel is dit he als je al het ergste achter je rug hebt. Bij mij gaat de tijd zo langzaam :huh: en boobs staat echt om te ontploven Pff 

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.