Lori2 Posted April 30, 2016 Posted April 30, 2016 Hey dames, ik heb een vraagje ben nu 4dagen po. En sinds gisteren heb ik een heel raar gevoel in men linkerborst. Als ik iets wil oprapen van de grond voel ik de prothese 'vollopen' of verschuiiven ik weet niet goed hoe ik het kan verwoorden. Hetzelfde in bed. Als ik me links of rechts draai voel ik ook de prothese meeschuiven of 'vollopen' begrijpt er iemand mij? En is dit normaal ? Waarom heb ik het rechts dan niet? Vele groetjes lori
Bruisend Posted April 30, 2016 Posted April 30, 2016 Goedemorgen Lori, je bent 4 dagen PO het is helemaal niet de bedoeling dat je voor over bukt! Probeer dat de eerste dagen zoveel mogelijk te vermijden!! Je prothese is nog niet vast in je lichaam en moet zich nog binden! Daarom is de sport BH zo belangrijk en moet je op je rug slapen. Natuurlijk is het advies van iedere PC anders. Als je iets van de grond moet pakken probeer dan recht te blijven en zoveel mogelijk door je knieën te gaan. Na een tijdje groeien ze vast en moet het minder worden.
Nonky Posted April 30, 2016 Posted April 30, 2016 Ja ik sluit me aan bij bruisend. Wat beweeg je al veel! Links en rechts draaien, bukken..stop zou ik zeggen. Rusten is belangrijk! Je hebt van binnen echt een grote wond die moet helen, wanneer je deze binnenkant telkens activeert door zulke bewegingen is de kans op kapselcontractie straks erg groot. En geloof me, dat wil je niet! Of een complicatie...wil je ook niet..... Je hebt daar toch wel instructies voor meegekregen neem ik aan? Dus, bh aanhouden dag en nacht voor min 4 wkn geloof ik. Bukken door de knieen, niet naar voren en hou je borsten maar vast eventueel. Links rechts draaien zou ik ook nog ff een week of twee laten.. En niet stofzuigen, dweilen, tillen niet meer dan 2 kg, rusten en gezond eten.. Echt ff 6 wkn afzien.... waar ben je geholpen en hoe en wat heb je geplaatst gekregen? Groetjes! Xx
Lori2 Posted April 30, 2016 Author Posted April 30, 2016 Hey dames , ik heb 250cc voor de spier gekregen door dktr de Meyere. Die zei me dat ik mijn zoontje van 10kg perfect mag tillen maar dat ik mijn armen (ellebogen) zeker niet boven mijn schouders mag doen. Dus daar let ik wel op. Ik heb weinig pijn (voor de spier zal daar zeker mee te maken hebben) daardoor kan ik al op mijn zijde slapen. maar ik luister naar jullie en hou me rustiger. Thanks lady's xxx
Nonky Posted April 30, 2016 Posted April 30, 2016 Goed herstel gewenst Lori2, we houden hier van verhalen met goede afloop! En De Meyere is een toparts en heeft ze vast prachtig gemaakt. Wees er maar zuinig op! Xx
Nathalie21 Posted April 30, 2016 Posted April 30, 2016 Meid je doet echt veelsteveel voor 4 dagen po, kan je geloven dat ik bijna 3 maanden po ben en nog steeds sommige dingen niet durf te doen zoals zwaar tillen bijv je moet echt goed opletten en zelfs als je goed oplet kan er iets mis gaan laatstaan als je niet goed oplet succes en probeer als je iets wilt oppakken door je knieën te gaan je mag echt niet bukken.
Bruisend Posted April 30, 2016 Posted April 30, 2016 1 hour ago, Lori2 said: Hey dames , ik heb 250cc voor de spier gekregen door dktr de Meyere. Die zei me dat ik mijn zoontje van 10kg perfect mag tillen maar dat ik mijn armen (ellebogen) zeker niet boven mijn schouders mag doen. Dus daar let ik wel op. Ik heb weinig pijn (voor de spier zal daar zeker mee te maken hebben) daardoor kan ik al op mijn zijde slapen. maar ik luister naar jullie en hou me rustiger. Thanks lady's xxx Bij voor de spier gaat de genezing sneller en daarom mag je al meer tillen. Maar er zijn er weinig die de eerste week op hun zij mogen slapen Nog een goed herstel gewenst!!
Chabke Posted July 4, 2016 Posted July 4, 2016 Op 30-4-2016 om 06:49 zei Lori2: Hey dames, ik heb een vraagje ben nu 4dagen po. En sinds gisteren heb ik een heel raar gevoel in men linkerborst. Als ik iets wil oprapen van de grond voel ik de prothese 'vollopen' of verschuiiven ik weet niet goed hoe ik het kan verwoorden. Hetzelfde in bed. Als ik me links of rechts draai voel ik ook de prothese meeschuiven of 'vollopen' begrijpt er iemand mij? En is dit normaal ? Waarom heb ik het rechts dan niet? Vele groetjes lori Hey hey, heb je nog last van die verschuivingen? Ik ben nu 2weken Po, dual plane en heb dit bij het voorover bukken... Ik mocht van mijn pc al na 1week op mijn zij slapen, maar lees hier al super veel dat het niet oké is Groetjes
LTJ Posted April 18, 2017 Posted April 18, 2017 Hey ik ben nu 4 weken po en mijn linkerkant doet ook maar raar. Ik voel mijn prothese verschuiven als ik op mijn zij ga liggen. Een vies gevoel.
Chabke Posted April 20, 2017 Posted April 20, 2017 Op 18-4-2017 om 15:24 zei LTJ: Hey ik ben nu 4 weken po en mijn linkerkant doet ook maar raar. Ik voel mijn prothese verschuiven als ik op mijn zij ga liggen. Een vies gevoel. Ik heb er nu, na bijna 1jaar nog wel wat last van en denk niet dat het volledig zal weggaan. Wel al gelezen dat het bij bepaalde vrouwen wel weggaat!
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.