Ga naar inhoud

Hoe vind je de juiste arts?


Aanbevolen berichten

Ik zit in de orientatiefase voor een bvk maar vind het moeilijk om goede informatie over artsen te vinden. 

Moet ik er vanuit gaan dat het ziekenhuis de beste optie is of moet ik juist op zoek gaan naar een goede kliniek? 

 

Hoe hebben jullie dat gedaan? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Eliza09, mijn huisarts adviseerde mij om naar een kliniek te gaan. 

Ik weet niet of je de verkleining vergoed krijgt? Want er zijn maar een paar klinieken waar je dan terecht kan. 

Over de artsen, je kan in t album kijken welke borsten je mooi vind en welke arts daarbij hoort. Ga op consult en kijk bij welke arts jij je op je gemak voelt.

succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn voorkeur ging uit naar een ziekenhuis maar ik denk dat het vooral een kwestie is van een chirurg te vinden waarbij je je goed voelt en die je een realistisch beeld schetst van wat mogelijk is en wat niet.  Moest mijn pc in een privékliniek gewerkt hebben, had ik het in een privékliniek laten doen.  Neem vooral je tijd om enkele afspraken te maken en te vergelijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...
Op 29-4-2016 om 12:09 zei Eliza09:

Ja, ik krijg het vergoed. Bestaat er een lijstje van klinieken die 'vergoede' verkleiningen doen? 

ik heb dezelfde vraag gesteld aan het CM (waar ik verzekerd ben) en als antwoord kreeg ik dat het vergoed wordt als het in een 'erkend' ziekenhuis gebeurt (bv: AZ Alma, UZ Gent, AZ st Lucas Gent enz)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...
Gast Maaike12276

Hoi eliza, 

Heb jij je BVK inmiddels laten uitvoeren?

Ik ben benieuwd hoe het bevallen is en hoe het nu bij je gaat.

Ik mag ook een bv. laten doen, bij dr Koopmann, maar weet niet of dit je juiste chirurg voor mij is.

Hoe heb jij jouw chirurg gevonden?

 

Groeten Maaike

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Maaike, 

Ja het is nu net meer dan een jaar achter de rug. Wat heb ik een spijt dat ik het niet eerder heb laten doen. Echt bijna elke dag ben ik weer heel bewust van het verschil en wat een vreugd. Er is per borst een kilo (!!) verwijderd. 

Tja, de goede arts vinden: ik ben gewoon naar het dichtstbijzijnde ziekenhuis gegaan en daar naar de mij aangewezen arts gegaan. 

Het klikte tijdens de gesprekken dus ik ben gewoon gegaan. Heel tevreden. Ook achteraf. Nou moet ik zeggen dat het mij echt niet kon schelen hoe ze er er na zouden uitzien dus ik was snel tevreden maar het zijn juweeltjes geworden. 

 

Enige echte tip: NEEM HEEL VEEL RUST na de operatie. Doe NIETS! 

Verder: alleen maar aanrader.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Maaike12276:

Oh wat fijn voor je! En je littekens? zie je ze nog goed of verdwijnen ze?

Ja, sommige littekens blijf je (denk ik) je hele leven zien. Maar ja, ik vind het niet erg. Beter een paar littekens dan die "dikke memmen". Echt ik ben er zo blij mee en ik kijk niet eens naar de littekens. Ik zie alleen maar hoe mooi het is geworden. Mooie vorm, veeeel minder etc. etc. 

Littekens zijn er trouwens niet echt om de tepels het is meer de snee naar beneden die je nog echt ziet en dan onder de borsten maar ja, dat zie je sowieso niet zo goed. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.