Ga naar inhoud

Bericht van een meelezende partner!!


Misty2108

Aanbevolen berichten

14 minuten geleden zei Misty2108:

Hallo dames,

Op verzoek van mijn man en met toestemming van BB, plaats ik hier een mail van mijn man, welke hij voor jullie heeft geschreven. Veel leesplezier!

 

Beste lezers van dit forum,

 
Misty?? Nee,dit keer eens een bericht (natuurlijk in overleg met haar) van degene die samen met haar het hele borstentraject heeft doorlopen.
 
Laat ik mij ook eerst maar eens kort voorstellen:
 
Ik ben getrouwd met "Misty", 51 jaar, leuke baan, samen met haar 2 kids en ook wel eens met plastische chirurgie te maken gehad (boven oogleden) maar dat kon via de verzekering. 
 
Mijn vrouw loopt eigenlijk al een jaar of 15 met het idee te stoeien om wat aan haar borsten te laten doen. Omdat we toen nog geen kids hadden, en omdat het toch ook wel "eng" was, is het er nooit van gekomen. 
Ondertussen zijn we de gelukkige ouders van 2 boys, zijn de technieken erg vooruitgegaan en kan het financieel ook nog. 
 
Tijdens de zwangerschappen hebben we even mogen "proeven" van een mooi stel borsten. Helaas was dat maar van korte duur en hebben de zwangerschappen en gewichtsverlies er uiteindelijk ervoor gezorgd dat ze nog minder overhield.
 
Hoewel ik super tevreden en trots op mijn vrouw ben, kan ik wel begrijpen dat ze zich niet gelukkig voelt mbt haar borsten. 
 
Waar begin je............googelen, borstvergroting, plastische chirurgie, klinieken, en voor ze het in de gaten had kwam ze dit forum tegen. Na veel lezen, ervaringen nakijken, foto's en langzaam aan afkortingen als bv-po pc en termen als dual-plane, high-profile, anatomisch wennen, kom je tot de ontdekking dat het niet zomaar even uitgezocht is. 
 
Tijd voor de volgende stap, het maken van een afspraak........en nog één.........en nog één en voor je het in de gaten hebt, staat je agenda vol met afspraken. In totaal hadden we 5 afspraken staan bij klinieken en artsen die ons het meeste aanspraken. 
 
De verwachting was dat er bij allemaal ongeveer wel hetzelfde geadviseerd zou worden want, vergroten is toch vergroten.........niet dus..........welkom in de wondere wereld van de plastische chirurgie.  
 
Hoe moet je nu een beslissing maken als adviezen krijgt die variëren van;
 
Je zal eerst een borstlift moeten doen tot dat is echt niet nodig om dat te doen.
Het beste kan je onder de spier doen, boven de spier doen, dual-plane doen en dual-plane kan helemaal niet bij je.
Het beste kan je ronde doen, 85% gevuld doen en anatomische nemen.
Het aantal cc's van 275cc tot 600cc
Prijzen die variëren van €2500,00 tot €5000,00
 
Gelukkig is het ook haar/ons gelukt, mijn vrouw staat op de planning voor 23 mei. (Dubbel D-day)
 
De reden dat ik dit stukje schrijf is, dat ik iedereen die op dit mooie forum zit alvast wil bedanken voor jullie verhalen en adviezen. Het heeft haar/ons erg geholpen en ik hoop dat mijn vrouw straks vol trots over het strand kan lopen. 
 
Groet, 
De man van............

 

Ik was er even stil van.....

Wat ontzettend leuk partner van Misty dat je zo betrokken bent bij de bv van je vrouw en met haar meeleest op het forum. Leuk stuk wat je geschreven hebt. Ik denk dat velen van ons zich herkennen in het voortraject tot een bv. 

Groetjes Else

Link naar reactie
Delen op andere sites

zoooooo leukkkkkk :wub:

Die van mij kroop alleen ongemakkelijk onder de bank. Mocht alles, maar moeite met bespreken, geniaal!

Its a keeper!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk, Misty, een man die zo met je meeleeft. Mijn man is een echte 'borstenman' en ik laat hem regelmatig foto's zien met de vraag: "En hoe vind je deze? .... zouden die mooi bij mij passen? " Maar verbazing alom van mijn kant, want waar hij op het strand zijn ogen graag de kost geeft wat vrouwelijke rondingen betreft, daar lijken de foto's van verschillende maten en vormen borsten hem weinig te doen. Is dit onder het mom van "Als het mag, is het niet leuk meer? " Er zijn altijd uitzonderingen natuurlijk, maar ik blijf bij mijn standpunt dat mannen van Mars komen en wij dames van Venus. ..... Want eerlijk is eerlijk. .... soms zijn ze maar moeilijk te peilen :38:.

Daarom extra leuk, zo'n stukje van een man op het forum . :35:

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.