Ga naar inhoud

borst groter dan de ene..paar jr na borstverkleining


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi hoi.

ben allang niet meer hier geweest.

maar heb toch n vraagje.

ik heb 5 jr geleden een borstverkleing gehad

beide borsten waren erna even groot 

Nu 5 jr later ben ik n paar kilo zwaarder geworden in  gewicht en ik merk dat mijn rechter borst nu groter is dan de linker.

ik voel niks geks maar vind t wel raar.

voorheen had ik ook 1 borst eenvstuk groter.

kan t zijn  dat t vet on de ene borst zich meer " nestelt" dan in de andere???wie heeft dit ook 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Jou ken ik nog wel! Gaat het ondertussen wat beter met je meid?

Ik denk dat het wel ligt aan je bouw, als dezelfde borst als voorheen groter is.. vetcellen hebben een 'geheugen' dus daarom dat je ook altijd op dezelfde plaats het eerste bij komt...

Misschien eens contact met je pc opnemen om navraag te doen?

Xx BB 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyyyy leuk van je te horen.

ja het gaat wel beter met me als toen 

met ups en downs zullen we zeggen.

ik dacht dat voor de op de rechter ook groter was.er is toen 200 gr meer afgehaald.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn plastisch chirurg vertelde dat borsten na een bvk inderdaad weer verschillend van grootte kunnen worden als je dat van te voren ook had. Dat de een iets groter is dan de ander is heel normaal. Die akelige vetcellen ook met hun geheugen!! Dat is nl. wel zo!! Grrr.... 

Heb je heel veel verschil tussen je borsten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Best wel.mij valt t op.bij bvk had ik een kant ongev 500 gr en andere kant 700gr verwijderd.

ik denk dat t anderen niet zo op valt.of ik moet zo een "kipfiletje in bh gaan dragen dat t symmetrisch is.

ik wist niet dat t na de op ook weer verschil kan optreden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb t topic gevonden.

mijn linker borst was 604 gr eraf.

rechts 570 gram .klopt dus n verschil van 34 gram wat gek links was echt N  stuk groter.nu is mijn rechter borst groter t valt mij op.anderen zal t wel niet opvallen.

gek dat nu de rechter dan groter is?? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.