Ga naar inhoud

Double bubbel


Aanbevolen berichten

hoi, het moet niet maar het verandert natuurlijk niet vanzelf. ik neem aan dat in geval van kort po de rekening voor de pc is. je kan  ook dubble bubble krijgen door de jaren heen. dan moet je het zelf betalen.

waarom vraag je dit? heeft t betrekking op jezelf?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid...

Jammer dat het zo gebleven is zeg :( of is het naderhand nog erger geworden?

Dit is wel iets dat in het verleden vaker voorgekomen is bij verdonck en je moet hiermee toch echt even terug naar hem. Ik denk dat hij dit wel voor je zal oplossen, heeft ie tenminste in het verleden wel gedaan...  

Je mag verwachten dat hij dit kostenloos hersteld, en normaal gezien is je herstel ook geen 6 weken na deze ingreep. 

Xxx BB 

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei best_boobie:

Hey meid...

Jammer dat het zo gebleven is zeg :( of is het naderhand nog erger geworden?

Dit is wel iets dat in het verleden vaker voorgekomen is bij verdonck en je moet hiermee toch echt even terug naar hem. Ik denk dat hij dit wel voor je zal oplossen, heeft ie tenminste in het verleden wel gedaan...  

Je mag verwachten dat hij dit kostenloos hersteld, en normaal gezien is je herstel ook geen 6 weken na deze ingreep. 

Xxx BB 

Bb wat is een double bubble precies?

nio zei tegen mij dat ik dit ook wellicht zou kunnen krijgen in het begin maar dat het vanzelf weg zou trekken?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje balen, ik had t ook en met een grotere prothese is het opgelost. Hoe lang ben je nu po? Vanaf dec?

met de jaren bedoelde ik een aantal jaar natuurlijk...

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha meid! Jij bent toch in dezelfde periode als mij geopereerd? December? Ik ben benieuwd wat je bedoeld, is het op foto te zien en mag ik eventueel spieken? Ik heb ook 9 mei controle bij hem, heb nog erg veel laat van een spier die je ook ziet lopen en ben dan benieuwd of ik niet hetzelfde heb of juist iets anders. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks @Vrouwtjelief maar ik ben benieuwd hoe dat eruit ziet? zeker omdat het om dezelde arts gaat, en ik ook iets "zie" bij mezelf..aar dan meer het weefsel over minn prothese, geen bottoming  out, maar ik zie er iets aan, ik zie de spier nog lopen zeg maar ☺ maar ik stel me aan volgens mijn man haha die vind ze prachtig en ziet er niks aan 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@TessaDLCDP ik denk dat het ongeveer gelijk is aan wat jij hebt. Bij jou is het heel licht zichtbaar, en het is bij jou toen nog verbeterd met die sok onder de band, maar helemaal weg is het niet hè...

@Bibi182 het is geen grote operatie.  Je litteken wordt open gemaakt, aan de onderkant wordt iets meer ruimte gemaakt in je pocket, prothese wordt iets naar beneden gehaald en dan wordt er gehecht.  Het wordt er zeker niet lelijker op, daar hoef je absoluut geen angst voor :)

Succes dames.... 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei best_boobie:

@TessaDLCDP ik denk dat het ongeveer gelijk is aan wat jij hebt. Bij jou is het heel licht zichtbaar, en het is bij jou toen nog verbeterd met die sok onder de band, maar helemaal weg is het niet hè...

@Bibi182 het is geen grote operatie.  Je litteken wordt open gemaakt, aan de onderkant wordt iets meer ruimte gemaakt in je pocket, prothese wordt iets naar beneden gehaald en dan wordt er gehecht.  Het wordt er zeker niet lelijker op, daar hoef je absoluut geen angst voor :)

Succes dames.... 

Xxx

Klopt @best_boobie, moet ik zeggen dat het de spier is die je bij mij ziet hoor, ook als ik hem aanspan namelijk wordt het vele malen erger en bij ontspanning is het gelijk weer weg..dus denk niet dat het hetzelfde is als bij bibi..

We zullen 9 mei zien, alsnog super tevreden met mijn borsten hoor ☺

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei TessaDLCDP:

Ha meid! Jij bent toch in dezelfde periode als mij geopereerd? December? Ik ben benieuwd wat je bedoeld, is het op foto te zien en mag ik eventueel spieken? Ik heb ook 9 mei controle bij hem, heb nog erg veel laat van een spier die je ook ziet lopen en ben dan benieuwd of ik niet hetzelfde heb of juist iets anders. X

Ik heb links ook een spier die je ziet..heeft v selms ook gezegd gelijk, ik weet niet of dat ik dat wegkrijg... Maar het is minimaal..Komt misschien door de voorsituatie....

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei TessaDLCDP:

Klopt @best_boobie, moet ik zeggen dat het de spier is die je bij mij ziet hoor, ook als ik hem aanspan namelijk wordt het vele malen erger en bij ontspanning is het gelijk weer weg..dus denk niet dat het hetzelfde is als bij bibi..

We zullen 9 mei zien, alsnog super tevreden met mijn borsten hoor ☺

snap ik, alleen is het wel vaak op die manier te zien en het hoeft ook niet persé een probleem te zijn, omdat het bij jou zo weinig maar zichtbaar is :) Dus je hoeft er niks aan te laten doen hoor.. Maar toch, als jouw prothese ietsje lager zou zitten, dan zou je die spier waarschijnlijk niet meer zien, je spier zou dan namelijk net ietsje meer los gemaakt zijn.. Maar nogmaals, jij hebt hele mooie borsten. Ik zou wel met Verdonck afspreken, dat als het erger wordt bij jou, dat je dan aan de bel kunt trekken. Je weet gewoon niet hoe het zich door de jaren heen ontwikkelt...

Maar voor nu hoef jij je idd geen zorgen te maken :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei bigbooblover:

Bb wat is een double bubble precies?

nio zei tegen mij dat ik dit ook wellicht zou kunnen krijgen in het begin maar dat het vanzelf weg zou trekken?

xx

Het is hierboven al eerder aangegeven, je weefsel zit net verkeerd over of op de prothese. Meestal hangt het weefsel iets of veel over de prothese, zodat je een dubbele rand krijgt...  Ik kan er in de gauwigheid even geen goed plaatje van vinden...

als je prothese nog niet op zn plek zit, dus nog niet goed ingedaald is, dan zit het dikste punt van de prothese niet ter hoogte van je tepel, maar erboven. Daardoor hangt je tepel wat lager en aan de onderkant zie je dan dat je weefsel nog niet matcht met je prothese, waardoor je een lijn krijgt over je borst, meestal aan het onderste gedeelte van je borst.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei best_boobie:

Het is hierboven al eerder aangegeven, je weefsel zit net verkeerd over of op de prothese. Meestal hangt het weefsel iets of veel over de prothese, zodat je een dubbele rand krijgt...  Ik kan er in de gauwigheid even geen goed plaatje van vinden...

als je prothese nog niet op zn plek zit, dus nog niet goed ingedaald is, dan zit het dikste punt van de prothese niet ter hoogte van je tepel, maar erboven. Daardoor hangt je tepel wat lager en aan de onderkant zie je dan dat je weefsel nog niet matcht met je prothese, waardoor je een lijn krijgt over je borst, meestal aan het onderste gedeelte van je borst.

xx

Ooh okee xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Nonky:

Ik heb links ook een spier die je ziet..heeft v selms ook gezegd gelijk, ik weet niet of dat ik dat wegkrijg... Maar het is minimaal..Komt misschien door de voorsituatie....

Klopt, Verdonck zei na de operatie ook dat mijn spier goed ontwikkeld is en daarom best goes Ichtbaar kan blijven..

1 uur geleden zei best_boobie:

snap ik, alleen is het wel vaak op die manier te zien en het hoeft ook niet persé een probleem te zijn, omdat het bij jou zo weinig maar zichtbaar is :) Dus je hoeft er niks aan te laten doen hoor.. Maar toch, als jouw prothese ietsje lager zou zitten, dan zou je die spier waarschijnlijk niet meer zien, je spier zou dan namelijk net ietsje meer los gemaakt zijn.. Maar nogmaals, jij hebt hele mooie borsten. Ik zou wel met Verdonck afspreken, dat als het erger wordt bij jou, dat je dan aan de bel kunt trekken. Je weet gewoon niet hoe het zich door de jaren heen ontwikkelt...

Maar voor nu hoef jij je idd geen zorgen te maken :)

xxx

Oh doe ik ook zeker niet, maar geef het wel aann ivm eventuele garantie ☺ bij mij kan je het zo zien, alleen met flits Ie je wat ik bedoel, of als ik aanspan..met gewoon daglicht niet zie je wel ☺

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo ziet het er bij mij uit.... Ik weet niet zeker of het een double bubble is maar het is er zeker niet beter op geworden.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ik zie wat je bedoeld! Geen idee of het een double bouble is, maar hoop dat Verdonck je hiermee wel kan helpen. Heb je verder ergens last van?

Misschien zis ik je de 9e wel x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.