Ga naar inhoud

Borstvergroting


Booboo'

Aanbevolen berichten

Hi,

Ik ben een meisje van 21 jaar en ik wil heel graag een borstvergroting omdat ik ongelijke borsten heb. De ene kant is een A, de andere kant een C. Ik zit hier echt al mee vanaf ik jonger was en je het verschil duidelijk begon te zien. Ik voel me er zelf zeer onzeker over. Ik heb 11 mei een eerste consult bij dr. Oelbrandt in Bornem. Ik zou graag naar een D-cup gaan, maar moet natuurlijk nog eerst wat informatie te horen krijgen over wat er mogelijk is. Heeft iemand ervaring met dr. Oelbrandt? Of heeft iemand ervaringen met een borstvergroting voornamelijk door ongelijke borsten? Het zou mij alvast zeer hard helpen..

 

Alvast dankjewel! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Booboo' he meid ! Ik heb ook ervaring met ongelijke borsten ! Alleen was het verschil bij mij niet zo groot als bij jou !

ik heb 2 verschillen soorten cc's gekregen waardoor het nu redelijk gelijk is !

helemaal gelijk word het denk ik nooit maar dit is juist dan weer natuurlijk vind ik zelf !

ik ben door Nio geopereerd in Amsterdam 

ben echt super tevreden over hem ! 

Ook de nazorg is goed !! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Meid89:

@Booboo' he meid ! Ik heb ook ervaring met ongelijke borsten ! Alleen was het verschil bij mij niet zo groot als bij jou !

ik heb 2 verschillen soorten cc's gekregen waardoor het nu redelijk gelijk is !

helemaal gelijk word het denk ik nooit maar dit is juist dan weer natuurlijk vind ik zelf !

ik ben door Nio geopereerd in Amsterdam 

ben echt super tevreden over hem ! 

Ook de nazorg is goed !! 

Oké, dankjewel! Dat is waar, dan blijft het inderdaad natuurlijk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hier ook als voorsituatie ongelijke borsten. Op mijn voorsituatie in mijn album (ik zal je zo toevoegen) zie je het verschil niet heel erg goed, maar in het echt was het verschil beter te zien.

Ik heb ook 2 verschillende CC's gekregen, waardoor het eindresultaat 295 CC is. Bij mij is de ongelijkheid (in mijn ogen nu al na 3 weken po) niet meer te zien.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Ldk1609:

Hier ook als voorsituatie ongelijke borsten. Op mijn voorsituatie in mijn album (ik zal je zo toevoegen) zie je het verschil niet heel erg goed, maar in het echt was het verschil beter te zien.

Ik heb ook 2 verschillende CC's gekregen, waardoor het eindresultaat 295 CC is. Bij mij is de ongelijkheid (in mijn ogen nu al na 3 weken po) niet meer te zien.

xxx

Oh, dat zou echt heel fijn zijn! Dankuwel alvast xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Booboo',

Ik herken jouw situatie.  Ik heb op mijn 20ste een borstprotese laten plaatsen om de asymmetrie op te lossen. Ik ben zeer tevreden. Tuurlijk blijft er verschil en is het verschil in vorm iets groter als je maar een kant opvult met silicone, maar ik ben blij. Ik had een cup verschil. In jouw situatie zou ik miss ook beide borsten doen. Laat je gewoon goed informeren, neem niet te snel een besluit en volg je gevoel! Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Little miss sunshine:

Ha Booboo',

Ik herken jouw situatie.  Ik heb op mijn 20ste een borstprotese laten plaatsen om de asymmetrie op te lossen. Ik ben zeer tevreden. Tuurlijk blijft er verschil en ik het verschil in vorm iets groter als je maar een kant opvalt met silicone, maar ik ben blij. Ik had een cup verschil. In jouw situatie zou ik miss ook beide borstel doen. Laat je gewoon goed informeren, neem niet te snel een besluit en volg je gevoel! Succes!

Oh, zo lief voor je reactie! Dankuwel! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ook ongelijke borsten , 1 tot anderhalve cup verschil tussen beide.. Wat ook niet weinig was, plus ook nog eens tubulaire borstvorming .. Ik geef je de raad om enkele consulten in te plannen, en zo te kijken en vergelijken en voelen waar je je het best voelt! Succes! we horen nog van je xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dr. Nio is wel in Nederland denk ik. Ik ga binnen 4 dagen in Medipolis (Antwerpen) bij Dr. Lagey. Dat is niet ver van Bornem dus :) Super aardige vrouw!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Katarina:

Dr. Nio is wel in Nederland denk ik. Ik ga binnen 4 dagen in Medipolis (Antwerpen) bij Dr. Lagey. Dat is niet ver van Bornem dus :) Super aardige vrouw!

Spannend! Heb onlangs men eerste consult gehad bij dr. Verdonck. En het voelde ook wel goed! Hou me op de hoogte :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.