Ga naar inhoud

Hoeveel cc en cupmaat?!


lovelife

Aanbevolen berichten

Hoi dames,

Deze week mijn eerste consult gehad voor een borstvergroting.

Heel fijn gesprek gehad en heb nog een consult gepland bij een andere kliniek. Kan kiezen voor dual plane of voor de spier. Voor de spier wil ik zelf ook heel graag dus dit zou mijn voorkeur zijn. Ik ben 1.68 lang en weeg 54/55 kg.

Gepast met 310 cc mentor druppelvormig  (deze vond ik te klein)

Gepast met 410 cc (eerste indruk....aan de grote kant)

Daarna kleine cups erbij gedaan zodat ik op 375 uit kom. Dit vond ik wel mooi.

Nu twijfel ik of ik dan het resultaat van DD cup wat ik wil, wel zal halen. Dit kon de pc zo niet zeggen. 

Dus zou graag jullie mening horen. En welke cupmaat de dames hebben die 375 geplaatst hebben gekregen???

Ook zou ik graag willen weten hoe het herstel ging...met name kapselvorming bij plaatsing voor de spier...??

Alvast bedankt dames!

Liefs lovelife

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ehmm ja dan denk ik dat je met 375 geen DD zult bereiken, wel qua bh maat maar niet qua uitzien, het zal ogen als een kleine D cup/ volle C cup ongeveer. Ik ben met 350cc, amper verschil met 375, van een volle B naar een volle uitziende D, maar wel 75F in bh maat. Weet niet of je het weet maar neppe borsten hebben altijd grotere bh maat nodig. Als je voor een DD wilt gaan, dan zou je toch richting de 500cc moeten denken. Maar dan zit je rond de cup G in bh maat. 

Maar dit is een schatting he, beetje gebaseerd ter vergelijking met mijn situatie.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke dankjewel!

Misschien toch maar richting de 410 gaan denken dan.

Ze hoeven ook niet huge te ogen maar een kleine C dat vind ik niet genoeg haha

Mijn pc zei dat het ook scheelt dat ze voor de spier geplaatst worden...

Misschien verdwijnt met dual plane toch een stukje volume?...

Donderdag weer gesprek en daarna ga ik nog eens terug naar de andere kliniek om nogmaals te passen. Liever een keer te veel als twijfelen denk ik he.... :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei lovelife:

Oke dankjewel!

Misschien toch maar richting de 410 gaan denken dan.

Ze hoeven ook niet huge te ogen maar een kleine C dat vind ik niet genoeg haha

Mijn pc zei dat het ook scheelt dat ze voor de spier geplaatst worden...

Misschien verdwijnt met dual plane toch een stukje volume?...

Donderdag weer gesprek en daarna ga ik nog eens terug naar de andere kliniek om nogmaals te passen. Liever een keer te veel als twijfelen denk ik he.... :)

Nee geen kleinde C maar een grote C/kleine D denk ik. 

Ja sommige pcs beweren dat met dual plane cc's wegvallen, andere weer niet..

Maar kunt beter iets groter pakken want het went snel! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Girll:

Volgens mij is het uiteindelijke resultaat met dual plane of voor de spier gewoon hetzelfde. Bij dual plane duurt het alleen wat langer omdat de spier gespannen is door operatie en moet ontspannen!

Oké dankje. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei lovelife:

Nog meer dames die hun mening willen geven?

Over? Het aantal cc dat je moet nemen?

moet je echt zelf beslissen meis, ik denk dat de meeste hier zullen zeggen pak voor het zekerheid de protheses met iets meer cc omdat ze snel wennen en je dan misschien spijt krijgt dat je niet de iets grotere hebt gekozen. 

Maar wat vind je zelf meis?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Mamalisa:

Over? Het aantal cc dat je moet nemen?

moet je echt zelf beslissen meis, ik denk dat de meeste hier zullen zeggen pak voor het zekerheid de protheses met iets meer cc omdat ze snel wennen en je dan misschien spijt krijgt dat je niet de iets grotere hebt gekozen. 

Maar wat vind je zelf meis?

Ik moet je denk ik citeren anders zie je mijn reactie niet wel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei lovelife:

Ja heel moeilijk. 

Vind dat zo'n pasprotese ook niet echt een reëel beeld geeft voor mijn gevoel...

Ik ga deze week besluiten waar en dan wil ik half juli de operatie plannen :) zo spannend!! Kan niet wachten.

Ja tuurlijk is dat moeilijk! Vinden we allemaal hoor, we hebben allemaal zo'n moment dat we twijfelen over het aantal cc en of het niet te groot of te klein word. En met van die pasprotheses in is ook heel anders dan dat ze op je lichaam zitten, maar het is gewoon niet helemaal te voorspellen.

prbeer het gewoon lekker over je heen te laten komen, probeer anders thuis nog eens te passen met zakjes rijst, loop er een beetje mee rond en trek ook verschillende truitjes aan. Dan nog blijft het moeilijk hoor, maar misschien helpt het iets.

succes met je keuze meid,chou je ons op de hoogte wat t word?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zeggen dat er bij boven de spier eerder kapselvorming kan plaatsvinden, en de protheses zijn beter zichtbaar waardoor je ballonnen krijgt als je begrijpt wat ik bedoel. Ik heb 31 mei mijn consult en ik ben ook enorm bang dat ik uiteindelijk kleiner krijg dan dat ik wil. Ik wil een volle C cup. Heb nu een A75, weeg ongeveer 60 en ben 1 meter 70 lang. Heb ook geen idee of een volle C haalbaar is? Aan jouw verslag te lezen wel, haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei Meisje1995:

Ik wil een volle C cup. Heb nu een A75, weeg ongeveer 60 en ben 1 meter 70 lang. Heb ook geen idee of een volle C haalbaar is? Aan jouw verslag te lezen wel, haha.

Wij zijn even groot en zwaar, ik had niet eens 75AA en ik moet natuurlijk nog heel veel geduld hebben:rolleyes: maar ik denk dat ik daar wel op uit ga komen hoor :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Mamalisa:

Ja tuurlijk is dat moeilijk! Vinden we allemaal hoor, we hebben allemaal zo'n moment dat we twijfelen over het aantal cc en of het niet te groot of te klein word. En met van die pasprotheses in is ook heel anders dan dat ze op je lichaam zitten, maar het is gewoon niet helemaal te voorspellen.

prbeer het gewoon lekker over je heen te laten komen, probeer anders thuis nog eens te passen met zakjes rijst, loop er een beetje mee rond en trek ook verschillende truitjes aan. Dan nog blijft het moeilijk hoor, maar misschien helpt het iets.

succes met je keuze meid,chou je ons op de hoogte wat t word?

 

Oh dat is een goede van die zakjes rijst :) hahaha dat ga ik proberen. Ik hou jullie op de hoogte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden zei Meisje1995:

Ze zeggen dat er bij boven de spier eerder kapselvorming kan plaatsvinden, en de protheses zijn beter zichtbaar waardoor je ballonnen krijgt als je begrijpt wat ik bedoel. Ik heb 31 mei mijn consult en ik ben ook enorm bang dat ik uiteindelijk kleiner krijg dan dat ik wil. Ik wil een volle C cup. Heb nu een A75, weeg ongeveer 60 en ben 1 meter 70 lang. Heb ook geen idee of een volle C haalbaar is? Aan jouw verslag te lezen wel, haha.

Het resultaat is volgens mijn pc bijna hetzelfde want bij dual plane drukt de spier de bovenkant van de protesen plat.

Mijn idee van boven de spier is juist het soepeler zijn en dat je borsten dichter bij elkaar zullen staan. Juist omdat ze niet onder de spier zitten.... dit ligt natuurlijk aan je eigen lichaam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 hours ago, Meisje1995 said:

Ze zeggen dat er bij boven de spier eerder kapselvorming kan plaatsvinden, en de protheses zijn beter zichtbaar waardoor je ballonnen krijgt als je begrijpt wat ik bedoel. Ik heb 31 mei mijn consult en ik ben ook enorm bang dat ik uiteindelijk kleiner krijg dan dat ik wil. Ik wil een volle C cup. Heb nu een A75, weeg ongeveer 60 en ben 1 meter 70 lang. Heb ook geen idee of een volle C haalbaar is? Aan jouw verslag te lezen wel, haha.

De meeste pc's voorkomen het ballonnen effect door voor de spier selectief te plaatsen. De meeste pc's doen het alleen als het kan. Als je genoeg borstweefsel hebt ziet het er natuurlijker uit omdat bij dual plane en onder de borstspier ze toch iets verder uit elkaar geduwd worden. Ik had van mij zelf borsten die tegen elkaar aankomen en nu niet meer. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Bruisend:

De meeste pc's voorkomen het ballonnen effect door voor de spier selectief te plaatsen. De meeste pc's doen het alleen als het kan. Als je genoeg borstweefsel hebt ziet het er natuurlijker uit omdat bij dual plane en onder de borstspier ze toch iets verder uit elkaar geduwd worden. Ik had van mij zelf borsten die tegen elkaar aankomen en nu niet meer. 

Wat bedoel je met selectief?

En een anatomische protese geeft toch geen rand...? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minutes ago, lovelife said:

Wat bedoel je met selectief?

En een anatomische protese geeft toch geen rand...? 

Dat ze echt per situatie kijken of het kan bij een persoon. En als het niet kan dat ze het dan ook niet doen. 

En de kans op een rand is bij anatomisch minder, maar er is altijd nog een kleine kans als je een hele dunne huid hebt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Bruisend:

Dat ze echt per situatie kijken of het kan bij een persoon. En als het niet kan dat ze het dan ook niet doen. 

En de kans op een rand is bij anatomisch minder, maar er is altijd nog een kleine kans als je een hele dunne huid hebt. 

Ik begrijp het. Mijn pc zei dat het zowel voor als achter de spier kan. Dus daar vertrouw ik voor nu maar op.

Donderdag een tweede gesprek bij een andere kliniek dus ben benieuwd.

Bedankt voor je reactie! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.