Ga naar inhoud

'Zizzi89 : 18 juni 2010 : Dr. Beekmans : Hagaziekenhuis : Den Haag


Aanbevolen berichten

Goedeavond,

Op aanraden van lid Eefje heb ik even een nieuwe topic gestart om mij zelf voor te stellen.

Ik heb 18 juni een borstvergroting gekregen. In het hagaziekenhuis Den Haag door dr. Beekmans.

Ik ben tot nu toe zeer tevreden. Ik heb 180CC achter de borstspier gekregen. Omdat ik best wel weinig borstweefsel heb en vet was dit het maximale. Maar zal waarschijnlijk wel op een Grote B uitkomen maar dat is even afwachten.

Toen ik na de narcose bijkwam vond ik het heel erg tegenvallen. Ik dacht echt als ik dit had geweten had ik het niet gedaan. Ik ben ook een nachtje in het ziekenhuis gebleven omdat ik mij zo beroerd voelde van de pijn en niet naar huis nog durfde te gaan.

De tweede dag was ook nog erg pijnlijk maar ging al een stuk beter.

Nu is het weer een paar dagen verder en heb ik nog steeds wel pijn maar het is dragelijk. Verder heb ik wel jeuk omdat het echt aan het genezen is en de hechtingen beginnen nu te trekken (die trouwens morgen eruit mogen).

Nu ben ik echt blij dat ik het toch gedaan heb, en trots op mezelf en ik zou het nu zo weer opnieuw doen als het zou moeten. Grappig vind ik het zelf hoe snel je pijn ook weer vergeet.

Ik kijk zelf nog niet veel naar mijn borsten omdat ik dat toch nog wel een beetje wennen vindt. Ook heel veel fotos maken doe ik niet wat ik wel had verwacht eerlijk gezegd. Maar moet voor mezelf langzaam groeien naar mijn nieuwe borsten maar ik ben er wel heel blij mee. Ik ben namelijk van amper niks naar borsten gegaan dus het is echt een super gevoel eindelijk borsten te hebben.

Al met al kan ik het soms nog niet geloven, zo lang gewacht en aan gedacht en nu is het er al en ben ik alweer bijna een week verder!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey, proficiat met je nieuwe borsten ! Ik heb 4 dagen voor jou het ook laten doen, 240cc onder de spier en heb nu ook eindelijk heel natuurlijke borsten. De pijn vond ik heel goed meevallen, maar heb dan ook een hele hoge pijngrens zeggen ze. En dat jeuken heb ik nu ook zo fel, de draadjes zijn er wel al uit sinds vorige vrijdag maar daaronder zitten er nog die vanzelf zouden weggaan. Ik denk dat ik daardoor die jeuk heb.

Geniet nu maar je nieuwe aanwinsten en geloof me, eens je ze gewend bent (ik nu toch al een beetje) ga je er veel naar kijken :blink: Ik droom nu zelf dat ik wakker wordt zonder borsten en sla dan helemaal in paniek :154:

Nog een goed herstel verder

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow wat leuk! jij ook gefeliciteerd:D

En wat fijn dat je er haast geen last van heb gehad. Bij mij was het toch nog wel wat tegen gevallen in het begin hoor. En dat jeuken ja haha is af en toe wel vervelend hoor dan wil ik krabben maar ja dat doe ik toch maar niet.

Was het voor jou een beter gevoel toen de hechtingen er uit gingen? dat het minder trekt want merk nu wel dat mijn hechting heel erg begint te trekken. Gelukkig mogen deze morgen er uit.

En over je droom je moet maar zo denken het is wel een mooie droom. Want toen ik nog geen borsten had, droomde ik wel eens dat ik wel borsten had. En dan werd ik pas echt heel rot wakker als ik zag dat ik helemaal geen borsten heb haha. Dus die droom pakt alleen maar mooi uit;)zodra je wakker wordt;)

Jij ook nog een goed herstel:) Liefss

hey, proficiat met je nieuwe borsten ! Ik heb 4 dagen voor jou het ook laten doen, 240cc onder de spier en heb nu ook eindelijk heel natuurlijke borsten. De pijn vond ik heel goed meevallen, maar heb dan ook een hele hoge pijngrens zeggen ze. En dat jeuken heb ik nu ook zo fel, de draadjes zijn er wel al uit sinds vorige vrijdag maar daaronder zitten er nog die vanzelf zouden weggaan. Ik denk dat ik daardoor die jeuk heb.

Geniet nu maar je nieuwe aanwinsten en geloof me, eens je ze gewend bent (ik nu toch al een beetje) ga je er veel naar kijken :blink: Ik droom nu zelf dat ik wakker wordt zonder borsten en sla dan helemaal in paniek :154:

Nog een goed herstel verder

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Zizzi,

Fijn dat je m'n advies hebt opgevolgd hihi :blush: , is ook leuk voor jezelf, krijg je ook een beetje reacties van meiden die net als jij ook achter de spier hebben en kunnen jullie ervaringen uitwisselen!

Je hebt gelukkig het ergste al achter de rug en nu kan het alleen maar elke dag beter gaan! Morgen ben je ook van die hechtingen verlost, en dat is echt veel fijner, dan trekt het litteken niet meer zo tegen!

Zal allemaal nog wel snel wennen hoor je nieuwe boobs, straks kun je je niet meer voorstellen dat het ooit anders was! Misschien toch wel leuk voor jezelf ook om regelmatig foto's te maken, dan zie je ze ineens heel erg veranderen, en zo'n evolutie maak je natuurlijk niet zo vaak meer mee (alleen als je ooit een wissel krijgt natuurlijk, maar de eerste keer is de eerste keer, toch een beetje speciaal!)

Nog een fijn herstel, laat je lekker verwennen en geniet van je nieuwe boobies!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

PROFICIAT met je nieuwe aanwinsten :43:

als je de eerste week door bent,heb je het ergste gehad.

je zal vast nog even moeten wennen,aan je nieuwe ik,je nieuwe look :35:

komt goed,en het went langzaam aan allemaal.

sterkte en sucses met je herstel

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel voor de reacties:)

Ik moet vandaag terugkomen voor nacontrole en de hechtigen eruit te laten halen.

Daar zal ik wel heel blij mee zijn want die beginnen nu aardig te trekken en dat gaat steeds vervelender voelen.

Ik ga snel inderdaad fotos maken omdat het toch wel leuk is voor later om het terug te zien. Maar ik had er in eerste instantie door de pijn nog niet echt behoefte aan.

Verder ga ik vandaag vragen of ik Dual plane of achter de borstspier heb. Ik wist namelijk niet dat dual plane bestond. Maar omdat hij het in eerste instantie wel had over half achter de borstspier ben ik toch wel nieuwsgierig of dit dan dual plane is of gewoon achter de borstspier haha.

Ik had trouwens nog een vraagje, hebben jullie ook gehad dat jullie tepelzone gevoelloos was?

Mijn linkerkant voelt namelijk net alsof er een verdoving inzit. Volgens mij is het wel normaal maar vroeg me toch af hoe dat bij jullie verliep?

Liefss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt, beetje alsof je een verdoving in je borst heb :P haha heb het alleen aan de linkerkant rechts voelt gewoon normaal.

Ik hoop dat het nog bijtrekt maar dat kan ook heel lang duren. Langer als een jaar. Ligt er maar net aan welke zenuw geraakt is. We wachten het af. Is het bij jou wel helemaal goed gekomen?

ja dat is heel normaal,alleen wel iets vervelend(gevoel)

kan ook erg lang duren voor je gevoel,eerder het weg is hoor,als het weg gaat,me arts vertelde me,als je pech hebt,het altijd beetje zo zal blijven :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Heyyy :rolleyes:

Ik heb echt 8 weken lang slecht gevoel in mijn linkertepel gehad.. Maar nu doet deze het eindelijk weer helemaal goed! Dat dove gevoel is er inmiddels uit. Maar ik ken inderdaad meiden die er maanden last van hebben gehad.

Maar je moet er gewoon vanuit gaan dat het gevoel er binnen no-time weer is!

:1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

heej

ja inderdaad ga er gewoon van uit dat het weer terug komt snel:)

ben vandaag voor controle geweest ik dacht me hechtingen mogen eruit was ik ook echt aan toe.

Het blijken oplosbare hechtingen te zijn dus ze gaan vanzelf weg. Wist ik helemaal niet:P

En ik heb dus niet helemaal achter de borstspier zoals ik dacht in eerste instantie maar toch Dual Plane.

Nou ja weet ik dat ook weer haha

Verder was alles goed :D dus dat is ook altijd fijn om te weten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar hoe kan het dat je niet wist dat je dual plane zou krijgen?

Of zou de pc dat ter plekke bepalen? Lijkt mij dood eng103.gif

...109.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee haha ik kende dual plane helemaal niet :131: Dus toen hij het over half achter de borstspier had dacht ik dat het gewoon achter de borstspier betekende. Ook omdat op sommige sites helemaal niks over dual plane vermeld stond. Ik weet eigenlijk niet of er een verschil is met pijn achter de borstspier of dual plane. Ik denk dat het ongeveer hetzelfde is?

Maar hoe kan het dat je niet wist dat je dual plane zou krijgen?

Of zou de pc dat ter plekke bepalen? Lijkt mij dood eng103.gif

...109.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb er natuurlijk zelf geen ervaring mee, maar dual plane schijnt toch wel het heftigste te zijn van de twee. :wacko: Al is het natuurlijk weer voor iedereen anders. :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag weer voor controle geweest, ondanks de blauwe plekken die ik nu nog best heb is het allemaal heel mooi. En beter nog volgens de arts ging alles goed en zag het er goed en mooi uit.

Over 3 maanden hoef ik nu pas weer terug te komen!

Mijn zwelling was al aardig weggetrokken en volgens de arts zou het niet heel veel slinken meer.

Ben zo benieuwd hoe ze dan zijn aangezien ze nu nog best hard aanvoelen! Kan niet wachten tot ik weer mooie bh's aan mag!!! Heel blij want me oude bh's pas ik niet meer woehoejj :1big_boobs::105:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy wat goed zeg!

En nou ben ik ook beniewd naar foto's 106.gif

Ik moet 15 juli naar Dhr. Beekmans ...

Als ik jouw topics lees kan ik niet wachten blush.gif

Liefs...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb na de eerste fotos geen fotos meer gemaakt die jullie beide hebben gezien en de reden hiervan is ook omdat er nu grote blauwe plekken zitten (waarschijnlijk door de verdoving die ze achteraf inspoten zei de arts)

Pas wanneer alles weer toonbaar is ga ik voor mezelf weer nieuwe fotos maken want ik vond de foto die ik laatst maakte niet mooi met blauwe plekken!!

En spannend Rochelle ben benieuwd wat je van hem vind:D

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okeeej dat snap ik... ik zou dat denk ik ook vervelend vinden.

Ik hou je zeker op de hoogte!!

Geef je zelf wel een seintje als je nieuwe foto's hebt??

53.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.