Ga naar inhoud

Van plaatsing achter de borstspier naar plaatsing dual plane kan dit?


Aanbevolen berichten

 

14 minuten geleden zei Ans1808:

Hoi,

 

ik zou graag het volgende willen weten;

ik heb nu volledig achter de borstspier en wil graag naar dual plane is dit mogelijk?

kan dit in 1 operatie.

groetjes ans 

Hoi Ans,

Ik heb nu 270cc volledig achter de spier geplaatst en ik krijg 560cc dual plane geplaatst op 13 mei. De pc heeft hier niets bijzonders over gezegd, dus ik denk dat dat geen probleem is en dat dat gewoon kan. 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Jaydee:

 

Hoi Ans,

Ik heb nu 270cc volledig achter de spier geplaatst en ik krijg 560cc dual plane geplaatst op 13 mei. De pc heeft hier niets bijzonders over gezegd, dus ik denk dat dat geen probleem is en dat dat gewoon kan. 

Xx

Oké dankjewel! Welke chirurg ga je naar toe?

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Ans1808:

Oké dankjewel! Welke chirurg ga je naar toe?

Ik ga gewoon bij ons in de buurt in het streekziekenhuis, omdat ze daar al mijn gegevens hebben en omdat ik daar de eerste keer ook geopereerd ben. 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké helemaal goed toch, ik ga ook in Amsterdam ziekenhuis bij Dr Nio.

fijn ik ga dat even aan kaarten dan als ze dat bij mij ook willen doen, mag ik vragen waarom ze nu ervoor kiezen om dual plane te doen?

1 uur geleden zei Jaydee:

Ik ga gewoon bij ons in de buurt in het streekziekenhuis, omdat ze daar al mijn gegevens hebben en omdat ik daar de eerste keer ook geopereerd ben. 

Xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Ans1808:

Fijn om te horen, hoe was het herstel? En waarom was dekeuze voor dual plane?

 

Herstel viel reuze mee. Dag 3 en 4 waren de ergste. Ik wilde niet meer volledig achter de spier omdat deze niet goed waren ingedaald de eerste keer. En plovier rade dual plane aan. Ik vind de vorm nu ook vele mooier 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Happy(._.):

Herstel viel reuze mee. Dag 3 en 4 waren de ergste. Ik wilde niet meer volledig achter de spier omdat deze niet goed waren ingedaald de eerste keer. En plovier rade dual plane aan. Ik vind de vorm nu ook vele mooier 

Oké bedankt voor je reactie, fijn dat het reuze mee viel. Ja ze zeggen dat ze ook zachter aan voelen. Mag ik misschien een foto zien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Ans1808:

Oké helemaal goed toch, ik ga ook in Amsterdam ziekenhuis bij Dr Nio.

fijn ik ga dat even aan kaarten dan als ze dat bij mij ook willen doen, mag ik vragen waarom ze nu ervoor kiezen om dual plane te doen?

 

Ik heb mijn protheses 21 jaar geleden laten plaatsen omdat mijn zus twee jaar daarvoor aan een erfelijke vorm van borstkanker is overleden; Ik stond toen (ik was toen 28) op het punt mijn borsten preventief te laten amputeren. Mijn huisarts kwam toen met de optie om protheses te laten plaatsen, zodat mijn eigen borstinhoud naar voren zou komen en ik op die manier knobbels eerder op zou kunnen sporen. Dat i.c.m. een jaarlijkse mammografie gaf mij zoveel rust, dat ik daarvoor heb gekozen i.p.v. een amputatie. Om mijn weefsel goed in beeld te krijgen op de jaarlijkse mammografie wilde ik de protheses volledig achter de spier geplaatst hebben. Ik heb nu na 21 jaar helaas een double bubble en heb daarom nu bij de wissel gekozen voor dual plane plaatsing ( bij plaatsing volledig achter de spier heb je sneller kans op een double bubble, omdat de spier de protheses omhoog kan duwen, terwijl bij dual plane de protheses vaak juist meer naar beneden geduwd worden). Mijn pc kwam ook nog met de optie;  helemaal voor de spier. .... Maar dat wil ik niet, omdat het maken van een mammografie dan moeilijker wordt. 

Ik hoop dat ik je vraag zo een beetje heb beantwoord. 

Xx Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Jaydee:

Ik heb mijn protheses 21 jaar geleden laten plaatsen omdat mijn zus twee jaar daarvoor aan een erfelijke vorm van borstkanker is overleden; Ik stond toen (ik was toen 28) op het punt mijn borsten preventief te laten amputeren. Mijn huisarts kwam toen met de optie om protheses te laten plaatsen, zodat mijn eigen borstinhoud naar voren zou komen en ik op die manier knobbels eerder op zou kunnen sporen. Dat i.c.m. een jaarlijkse mammografie gaf mij zoveel rust, dat ik daarvoor heb gekozen i.p.v. een amputatie. Om mijn weefsel goed in beeld te krijgen op de jaarlijkse mammografie wilde ik de protheses volledig achter de spier geplaatst hebben. Ik heb nu na 21 jaar helaas een double bubble en heb daarom nu bij de wissel gekozen voor dual plane plaatsing ( bij plaatsing volledig achter de spier heb je sneller kans op een double bubble, omdat de spier de protheses omhoog kan duwen, terwijl bij dual plane de protheses vaak juist meer naar beneden geduwd worden). Mijn pc kwam ook nog met de optie;  helemaal voor de spier. .... Maar dat wil ik niet, omdat het maken van een mammografie dan moeilijker wordt. 

Ik hoop dat ik je vraag zo een beetje heb beantwoord. 

Xx Jaydee

Heftig verhaal! 

Ja snap dat je geheel achter de spier hebt laten plaatsen. Ik wil ook graag voor dual plane gaan nu mede omdat je dan ook minder kans hebt op een double bubble. 

Ik heb ook een kleine knobbel nog goedaardig maar kan altijd veranderen natuurlijk daarom laat ik die nu ook gelijk weghalen en dan nieuwe protheses.

 

bedankt voor je reactie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Ans1808:

Heftig verhaal! 

Ja snap dat je geheel achter de spier hebt laten plaatsen. Ik wil ook graag voor dual plane gaan nu mede omdat je dan ook minder kans hebt op een double bubble. 

Ik heb ook een kleine knobbel nog goedaardig maar kan altijd veranderen natuurlijk daarom laat ik die nu ook gelijk weghalen en dan nieuwe protheses.

 

bedankt voor je reactie.

Hoi, 

Heb jij ook een double bubble dan? Ik ben wel benieuwd naar dual plane... Dan schijnen de borsten ook iets soepeler aan te voelen dan achter de spier. 

Nou. .. laat idd maar weg halen dat knobbeltje. ... Je kunt niet voorzichtig genoeg zijn. Voor hoeveel cc ga jij nu? En mag ik heel brutaal naar je leeftijd vragen? :blush:

Xx Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Jaydee:

Hoi, 

Heb jij ook een double bubble dan? Ik ben wel benieuwd naar dual plane... Dan schijnen de borsten ook iets soepeler aan te voelen dan achter de spier. 

Nou. .. laat idd maar weg halen dat knobbeltje. ... Je kunt niet voorzichtig genoeg zijn. Voor hoeveel cc ga jij nu? En mag ik heel brutaal naar je leeftijd vragen? :blush:

Xx Jaydee

Nee ik heb geen double bubble. Klopt. Ik ga voor 925cc, ik heb nu 545cc op zit op een D cup. Tuurlijk geen probleem hihi, Ik ben 33 jaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Ans1808:

Nee ik heb geen double bubble. Klopt. Ik ga voor 925cc, ik heb nu 545cc op zit op een D cup. Tuurlijk geen probleem hihi, Ik ben 33 jaar.

Oh gelukkig geen double bubble. Ik zit nu op een 85D met 270cc moderate profile. Ben benieuwd hoe het wordt met 560cc full profile (hp). 

Dat is een behoorlijk aantal cc's. .925... wauw. Op hoeveel denk je dan uit te komen?  En voor wanneer staat je operatie gepland? .... Je bent nog lekker jong zeg. :35:

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Jaydee:

Oh gelukkig geen double bubble. Ik zit nu op een 85D met 270cc moderate profile. Ben benieuwd hoe het wordt met 560cc full profile (hp). 

Dat is een behoorlijk aantal cc's. .925... wauw. Op hoeveel denk je dan uit te komen?  En voor wanneer staat je operatie gepland? .... Je bent nog lekker jong zeg. :35:

Xx

Lekker zeg! Wordt vast heel mooi, je hebt nu al een mooie maat met zo weinig cc. Ik kom met 925cc op een 75F uit. Hoop ik, 30 mei staat de operatie gepland. Wanneer wordt jij geopereerd?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Ans1808:

Lekker zeg! Wordt vast heel mooi, je hebt nu al een mooie maat met zo weinig cc. Ik kom met 925cc op een 75F uit. Hoop ik, 30 mei staat de operatie gepland. Wanneer wordt jij geopereerd?

xxx

Hoi Ans,

Ik word 13 mei geopereerd. Morgen over vier weken. Op vrijdag de dertiende:45:... Als dat maar goed gaat :131:. Wel hoor. ... Ik heb er alle vertrouwen in.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach. ..... Als het er maar niet slechter op wordt dan zoals het er nu uitziet, ben ik allang tevreden. Komt vast wel goed. Denk af en toe maar aan me dan, als jij lekker feest aan het vieren bent:43: :51:.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 months later...

Oh er zit wel echt verschil in deze 2 technieken en het kan dus gewoon van achter de spier naar duel plaine, zou het daarom zo'n pijn gedaan hebben toen?

Weten jullie hier een antwoord op en hebben jullie dit ook zo ervaren die pijn achter de spier brrrrr?

 

alvast bedankt, grt Lena

Link naar reactie
Delen op andere sites

@lena76, ja, de eerste keer volledig achter de spier was behoorlijk pijnlijk na de operatie. Van mijn wissel naar dual plane heb ik totaal geen pijn gehad. 

 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.