Ga naar inhoud

vraagje over mijn profiel


Aanbevolen berichten

hallo dames, 

waarom krijg ik van sommige profielen een mail met de melding dat die meiden en nieuwe foto hebben gezet en als ik het dan wil open doen gaat het niet. geeft die aan dat er een foutmelding is. 

ik heb ook het gevoel dat er veel mensen mijn foto's en verhalen niet zien want er word bijna nooit op gereageerd. de meeste hier hebben altijd zoveel reacties! ofwel ben ik niet interessant-_-

ik vind het spijtig want ik vind deze site zo leuk.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

je krijgt melding om dat je deze personen volgt. Dat je de foto's dan niet kunt zien is omdat ze je niet hebben toegevoegd om het te kunnen zien ;) 

mmm daar kan ik nu niet veel op zeggen eigenlijk. Ik lees veel maar het is nu niet dat ik onthoudt van wie ik het verhaal/vraag lees :P 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei nailtje:

ah ok, ik dacht al dat ik misschien mijn instelling verkeerd had ingesteld. 

hoe kan ik dat aanpassen als ik dat wil doen?

xxx

als je wat zou willen doen?? :) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei nailtje:

privacy ofzo? xx

Als je je privacy van je foto's wilt instellen ga je naar album bewerken. Helemaal beneden staat ''privacy'' daar moet je op klikken & dan -->  ''Ik wil bepalen wie dit album mag bekijken'' en dan typ je in de balk er boven de namen va nde personen die het WEL mogen zien :) x

en bij de andere dames zul je het moeten vragen om de foto's te mogen zien :) x

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei nailtje:

hallo dames, 

waarom krijg ik van sommige profielen een mail met de melding dat die meiden en nieuwe foto hebben gezet en als ik het dan wil open doen gaat het niet. geeft die aan dat er een foutmelding is. 

ik heb ook het gevoel dat er veel mensen mijn foto's en verhalen niet zien want er word bijna nooit op gereageerd. de meeste hier hebben altijd zoveel reacties! ofwel ben ik niet interessant-_-

ik vind het spijtig want ik vind deze site zo leuk.

xxx

Ff een vraagje. Je hebt het over een mail. Bedoel je dan dat je een melding hebt in je mailbox? Dus niet in de berichtenbox hier op het forum, maar echt in je email?
Deze link kun je idd niet openen, maar als het goed is, kun je dan wel naar het profiel van diegene gaan en daar kijken naar haar foto's. Mijns inziens krijg je alleen een mail als je iets volgt, dus ik denk dat je het wel zou moeten kunnen zien.

Je albums staan openbaar ingesteld, dus iedereen zou je foto's moeten kunnen zien :35:

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei nailtje:

hallo dames, 

waarom krijg ik van sommige profielen een mail met de melding dat die meiden en nieuwe foto hebben gezet en als ik het dan wil open doen gaat het niet. geeft die aan dat er een foutmelding is. 

ik heb ook het gevoel dat er veel mensen mijn foto's en verhalen niet zien want er word bijna nooit op gereageerd. de meeste hier hebben altijd zoveel reacties! ofwel ben ik niet interessant-_-

ik vind het spijtig want ik vind deze site zo leuk.

xxx

Oh BrownieG leest best veel hoor maar reageer niet op alles hihi. Er zijn ook zoveeel topics joh :) Meestal loop ik de site effe door en als ik vraag zie waarop ik kan antwoorden of zinnig advies kan geven, doe ik dat wel! En meestal zit ik in de tietencafe te borrellen :51:en soms doelloos te lullen dus kom er vooral gezellig bij :P Ook kun je in je status update aan geven dat je een nieuwe foto heb geplaatst? Of een vraag stellen? Kijken de lady's ook meestal! Dan volgende reacties automatisch!! Ga zo effe spieken bij je ;) 

BrownieG

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei best_boobie:

Ff een vraagje. Je hebt het over een mail. Bedoel je dan dat je een melding hebt in je mailbox? Dus niet in de berichtenbox hier op het forum, maar echt in je email?
Deze link kun je idd niet openen, maar als het goed is, kun je dan wel naar het profiel van diegene gaan en daar kijken naar haar foto's. Mijns inziens krijg je alleen een mail als je iets volgt, dus ik denk dat je het wel zou moeten kunnen zien.

Je albums staan openbaar ingesteld, dus iedereen zou je foto's moeten kunnen zien :35:

xxx BB

neen ik krijg ze niet hier in de berichtenbox maar gewoon in mijne hotmail.

soms ben ik een beetje jaloers, de meeste vrouwen krijgen zo mooie commentaar en ik niet. en daarom dat ik dacht dat precies niet iedereen mijn foto's zag. dat ik misschien mijn instellingen verkeerd had ingesteld. 

de ene zal natuurlijk meer respons krijgen dan de andere, daar moet ik mij bij neerleggen:D

maar wat ik krijg is wel heel goed en dat is het belangrijkste:D

vind het wel fijn dat deze site bestaat.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm, je kunt bij notificaties iets aanpassen, zodat je wel een melding krijgt in je berichtenbox hier op het forum. Het is namelijk zo, dat de link vanuit hotmail niet werkt. Je moet echt op het forum zijn, wil je die foto kunnen bekijken. 
Dus als je via je berichtenbox een melding krijgt, dan kun je daar wel op klikken en dan zie je het wel :)

Vaak wordt er meer gereageerd op meiden die een herkenbare situatie hebben, of die vaak in de shoutbox zijn, of met andere meiden kletsen in hun topics.. Dat is eigenlijk een interactie.. Maar kan me voorstellen dat je ook graag wat meer respons zou willen hihi.

Ik kom er zelf heel weinig aan toe om topics te lezen, en foto's te bekijken, doe het maar hier en daar, wat zo uitkomt.. 

Fijn dat je toch blij met met de site :) 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.