Ga naar inhoud

Anna1987 : 7 juni 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

13 minuten geleden zei KWR:

Nog een maandje he dan is het zo ver! Ik weet hoe langzaam de tijd gaat als je aan het wachten bent op je grote dag :) het komt allemaal goed meid! Eenige wat zelf beetje stom vind dat mijn borsten in de pas bh groter leken dan ze nu zijn! Ik had ze groter verwacht! Want met kleding zie ik al helemaal geen verschil omdat ik altijd al gewatteerde bh's droeg! Dat vind ik dan weer beetje jammer. Naakt zijn ze natuurlijk anders dan voorheen :) 

Ja dat idee heb ik ook, ik droeg altijd hele erge push up bh's.. Dus als ik straks gewone bh's draag dan zal het effect niet heel zichtbaar zijn denk ik haha. Anders ook maar iets push up aandoen :lol: Zodat je wel het verschil ziet! Ben erg benieuwd... Het veranderd ook nog heel veel volgens mij de eerste maanden of mss wel het eerste jaar! Het gewenste resultaat is t nu nog niet gelijk denk ik hoor, het komt vast allemaal wel goed meid!! 

Ja de tijd gaat hopelijk net zo snel als normaal haha, ik heb altijd overal te weinig tijd voor dus hopelijk duurt deze maand niet te lang meer ^_^ ookal ben ik wel heel bang hoor... Voor de operatie zelf en narcose enz. Is niet mijn ding zeg maar haha! Bah.. Ben ook bang dat ik misselijk ben erna, dat hoor je vaak he?!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 135
  • Created
  • Laatste Reactie
3 uur geleden zei Anna1987:

Ja dat idee heb ik ook, ik droeg altijd hele erge push up bh's.. Dus als ik straks gewone bh's draag dan zal het effect niet heel zichtbaar zijn denk ik haha. Anders ook maar iets push up aandoen :lol: Zodat je wel het verschil ziet! Ben erg benieuwd... Het veranderd ook nog heel veel volgens mij de eerste maanden of mss wel het eerste jaar! Het gewenste resultaat is t nu nog niet gelijk denk ik hoor, het komt vast allemaal wel goed meid!! 

Ja de tijd gaat hopelijk net zo snel als normaal haha, ik heb altijd overal te weinig tijd voor dus hopelijk duurt deze maand niet te lang meer ^_^ ookal ben ik wel heel bang hoor... Voor de operatie zelf en narcose enz. Is niet mijn ding zeg maar haha! Bah.. Ben ook bang dat ik misselijk ben erna, dat hoor je vaak he?!

xxx

Haha begrijpelijk! Ik was ook zenieuwachtig maar eigenlijk. Je moet vooral niet te vroeg daar komen anders duurt dat wachten zo lang! Maar zodra je opgehaald word dan gaat het zo snel en narcose tja ga je niet echt veel merken. Je word op operatie tafel-bed gelegd en krijg je spuitje in je infuus. Anesthesioloog zei dit is maar voorbereiding Haha ik voelde draaierig en verder weet ik het niks meer. Ik werd gelukkig niet misselijk. Maar ze zorgen heel goed voor je dus het komt helemaal goed. :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei KWR:

Haha begrijpelijk! Ik was ook zenieuwachtig maar eigenlijk. Je moet vooral niet te vroeg daar komen anders duurt dat wachten zo lang! Maar zodra je opgehaald word dan gaat het zo snel en narcose tja ga je niet echt veel merken. Je word op operatie tafel-bed gelegd en krijg je spuitje in je infuus. Anesthesioloog zei dit is maar voorbereiding Haha ik voelde draaierig en verder weet ik het niks meer. Ik werd gelukkig niet misselijk. Maar ze zorgen heel goed voor je dus het komt helemaal goed. :) 

Jaaa dat is ook wel zo... Maar de 'voorpret' is het gewoon haha, de reis erheen van 1,5 uur lekker met klamme handjes en zenuwen.. Gelukkig zeg dat je niet misselijk werd! Dan kun je gewoon eten enzo. Dat is wel beter hoor! Op m'n werk zal alles wel geregeld worden, werk in de schoonmaak dus kan echt die 6-8 weken niet werken denk ik. Ga gewoon de ziektewet in als t goed is.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Anna1987:

Jaaa dat is ook wel zo... Maar de 'voorpret' is het gewoon haha, de reis erheen van 1,5 uur lekker met klamme handjes en zenuwen.. Gelukkig zeg dat je niet misselijk werd! Dan kun je gewoon eten enzo. Dat is wel beter hoor! Op m'n werk zal alles wel geregeld worden, werk in de schoonmaak dus kan echt die 6-8 weken niet werken denk ik. Ga gewoon de ziektewet in als t goed is.. 

Nou niet zwaar tillen en zo, ik kan nu nog niet dweilen doet me pijn! 

Men waar kom je vandaan? Ik moest 2 uur rijden! En geloof me onderweg terug heb ik echt echt zoveel last gehad! Elk beweging en elk geschud is zo onprettig! Twee uur lang mij god was mijn langste en ergste reis. Haha. Maar ik wil je je pret niet af nemen! Na twee weken word alles beter! :) il zal je toevoegen aan me vrienden! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei KWR:

Nou niet zwaar tillen en zo, ik kan nu nog niet dweilen doet me pijn! 

Men waar kom je vandaan? Ik moest 2 uur rijden! En geloof me onderweg terug heb ik echt echt zoveel last gehad! Elk beweging en elk geschud is zo onprettig! Twee uur lang mij god was mijn langste en ergste reis. Haha. Maar ik wil je je pret niet af nemen! Na twee weken word alles beter! :) il zal je toevoegen aan me vrienden! 

Ik woon in de buurt van Breda.. En jij? Pff ja dat geloof ik haha, vervelend denk in de auto maarja.... Is voor een goed doel haha! 

Maar wat bedoel je? Kun je al wel gewoon poetsen enz in huis of? Want dat zou fijn zijn hahah (a) 

leuk, heb jou ook toegevoegd!! 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Anna1987:

Ik woon in de buurt van Breda.. En jij? Pff ja dat geloof ik haha, vervelend denk in de auto maarja.... Is voor een goed doel haha! 

Maar wat bedoel je? Kun je al wel gewoon poetsen enz in huis of? Want dat zou fijn zijn hahah (a) 

leuk, heb jou ook toegevoegd!! 

Xx

Hahah ik zie een foutje :) man waar woon je :)  was bedoelt als maar waar woon je :) 

Ik kan nog niet veel poetsen hoor, ook zou ik heel graag willen! Ik kan wel kleine dingen doen maar lang niet hoe ik het zou willen. Stofzuigen dweilen lukt me nog niet echt. Was kan ik wel in de wasmachine zetten maar ophangen of in de droger ook nog niet. Want je mag nog niet tillen en armen mogen niet ophoog. Dus is lastig hoor! Ik heb een dochter van 13 zij helpt mij ook met veel dingen. Ik denk dat voor jou ook moeilijk wordt als je in de schoonmaak werkt. Je moet toch water vullen emmers tillen je mag ook trouwens niet veel bukken! Maar ben je dan alleen of met iemand samen? Miss kan je wel wat hulp vragen na paar weken dat je wat licht werk mag doen. 

Ik mag overmorgen voor controle ben benieuwd. 

Ben je al uit hoeveel cc je wil? Of heb je nog een consult? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei KWR:
1 uur geleden zei KWR:

Hahah ik zie een foutje :) man waar woon je :)  was bedoelt als maar waar woon je :) 

Ik kan nog niet veel poetsen hoor, ook zou ik heel graag willen! Ik kan wel kleine dingen doen maar lang niet hoe ik het zou willen. Stofzuigen dweilen lukt me nog niet echt. Was kan ik wel in de wasmachine zetten maar ophangen of in de droger ook nog niet. Want je mag nog niet tillen en armen mogen niet ophoog. Dus is lastig hoor! Ik heb een dochter van 13 zij helpt mij ook met veel dingen. Ik denk dat voor jou ook moeilijk wordt als je in de schoonmaak werkt. Je moet toch water vullen emmers tillen je mag ook trouwens niet veel bukken! Maar ben je dan alleen of met iemand samen? Miss kan je wel wat hulp vragen na paar weken dat je wat licht werk mag doen. 

Ik mag overmorgen voor controle ben benieuwd. 

Ben je al uit hoeveel cc je wil? Of heb je nog een consult? 

Pffff lastig idd! Als je het al niet kan dan zou het al helemaal niet mogen haha.. Wordt of echt zolang in de ziektewet of na een aantal weken met hulp werken.. Ben niet zon thuiszitter haha ^_^ wel superfijn zon dochter die je kan helpen zeg!! Mijne is helaas 10 jaar jonger haha.. En heb niet iemand die hele dagen thuis is dus ik zie het allemaal wel! Komt vast wel goed.

aah spannend! Dan krijg je te horen of je borstband moet of niet?

Over de cc's was ik met 300 wel erg tevreden! En dan word t anatomisch waarschijnlijk.. Twijfel nog wel ietsssss hoor! Omdat ik bang ben voor een hangende borst. Ik wil graag wel volume maar wel natuurlijk.. Vind het gewoon beetje wennen anatomisch dual plane. Snapje? Omdat de spier sowieso de ronde prothese ook 'anatomisch' maakt.. Dat idee had ik altijd in m'n hoofd. Maar Frans zei ook anatomisch bij mij omdat die protheses steviger zijn, zonder rimpels zichtbaar erin zeg maar. Omdat ik best slank ben.. Pff voel me best een zeur haha! 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden zei Anna1987:

 

Ik ging vanuit wat hij zei. Ik heb ook anatomisch. En ik denk niet dat je hangende borsten krijgt. Want als je nu geen grote hangende borsten hebt word met anatomisch natuurlijke hang wat ook hoort bij grotere borsten. Ik kreeg dat achter mijn spier. Dus dat gaat ook niet zo hangen als voor de spier. En ik wou echt geen ballen want dat denk ik namelijk dat je dan krijgt als je ni geen borsten hebt. 

Maar overleg met hem nog. Ik denk dat hij heeft genoeg borsten gezien dus hij weet ook hoe ze worden bij jou! Hij wou ook bij mij 300 cc doen maar ik had voor 345 gekozen. En eigenlijk nu denk ik had ik maar voor 400 gegaan :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei KWR:

Ik ging vanuit wat hij zei. Ik heb ook anatomisch. En ik denk niet dat je hangende borsten krijgt. Want als je nu geen grote hangende borsten hebt word met anatomisch natuurlijke hang wat ook hoort bij grotere borsten. Ik kreeg dat achter mijn spier. Dus dat gaat ook niet zo hangen als voor de spier. En ik wou echt geen ballen want dat denk ik namelijk dat je dan krijgt als je ni geen borsten hebt. 

Maar overleg met hem nog. Ik denk dat hij heeft genoeg borsten gezien dus hij weet ook hoe ze worden bij jou! Hij wou ook bij mij 300 cc doen maar ik had voor 345 gekozen. En eigenlijk nu denk ik had ik maar voor 400 gegaan :P 

Jaa ik denk ook zo van de ene kant... Maar van de andere kant ben ik bang dat de spier ze gewoon te plat drukken dat t niet mooi vol is.. Heb het ook even in een mail gedaan net. Dus hoop op een positieve reactie van de dokter ... Jaa ik had eerst 250 zoiets aan en dat vond ik al mooi, dus toen deed ik toch maar 300 omdat ik weet dat er veel zijn met spijt en was ik maar groter gegaan haha.. Ik ben ook maar klein en fijn (1.57 en 42 kilo) dus ik vind dit al best ruim haha!

9 minuten geleden zei KWR:

Ow ja en ik woon in Groningen :( eind weg...

Wooow dat js idd best een eindje ja! Haha andere kant van NL!

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Anna1987:

Jaa ik denk ook zo van de ene kant... Maar van de andere kant ben ik bang dat de spier ze gewoon te plat drukken dat t niet mooi vol is.. Heb het ook even in een mail gedaan net. Dus hoop op een positieve reactie van de dokter ... Jaa ik had eerst 250 zoiets aan en dat vond ik al mooi, dus toen deed ik toch maar 300 omdat ik weet dat er veel zijn met spijt en was ik maar groter gegaan haha.. Ik ben ook maar klein en fijn (1.57 en 42 kilo) dus ik vind dit al best ruim haha!

Wooow dat js idd best een eindje ja! Haha andere kant van NL!

Daarom was ook geen pretje om terug naar huis te gaan na de op :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Anna1987:

Aah dat word nog wat dan... Haha hopelijk kan ik wat slapen en lekker kussens en dekentje mee hihi!

Ja en een dekentje voor op je boobs want je moet de gordel om! En dat is ook niet fijn:(  ik heb je pbtje gestuurd :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,

Aangezien je datum helemaal vast staat heb ik je topic titel aangepast en gelijk verhuisd naar de goede categorie,dan kun je na je operatie,hier ook je verslag schrijven, en heb je alles netjes bij elkaar staan.

Nu lekker aftellen en voor je het weet is het 7 juni.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Desert-Rose:

Hoi meis,

Aangezien je datum helemaal vast staat heb ik je topic titel aangepast en gelijk verhuisd naar de goede categorie,dan kun je na je operatie,hier ook je verslag schrijven, en heb je alles netjes bij elkaar staan.

Nu lekker aftellen en voor je het weet is het 7 juni.

xxx

Hee meis,

dankjewel! Jaa de tijd die vliegt... Hihi :rolleyes: als ik eraan denk ben ik al zo zenuwachtig!! 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi, dat is waar! Wil nu al zo graag vanalles kopennnn, maar nog even geduld :lol: Jaa hoop dat straks alles gaat lukken, ook met die kleine meid van 3,5.. Ben best wel in spanning voor de herstel periode.. Maarja laat het gewoon op me af komen en probeer rustig aan te doen! Ben van nature zon gehaast iemand die niet rustig kan doen haha, dat word wat :ph34r:

Hoop echt dat alles wordt zoals ik het in m'n hoofd heb, zo benieuwd naar het eindresultaat hihi :wub:

dankjewel @Desert-Rose ! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uiteindelijk loopt het allemaal vanzelf, als je de goede voorbereidingen treft,en hulptroepen op de achtergrond hebt, als het nodig mocht zijn, lukt het best wel hoor meis,

Ik heb al zoveel mooie borsten voorbij zien komen van Straten, die gaat jou ook zeker ook blij maken.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah nog een paar weekjes, spannend he!! Lees net dat je nu al van alles wil kopen, dat had ik ook voor de operatie! Allemaal shirtjes waarvan ik normaal vond dat ik daar 'borsten' voor nodig had, haha :D Maar nog even en dan mag je los! Ik ben nu ruim 3 weken PO en draag ineens blouses, bovenste knoopjes los met een sexy sportbh eronder (ahum, het gaat om het idee van de knoopjes :P) en er zit gewoon iets.

Ik hoop dat je net zo gaat genieten als ik nu al doe! Succes met de zenuwen, alleen maar leuk ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Vandaag is t zover, ik krijg tieten!!! :43: Maar ohhh wat ben ik zenuwachtig.... Moet om 8uur binnen zijn dus hoop dat t zo gepiept is!

Ben zon druktemaker he, die nooit geopereerd is, dus hopelijk valt t allemaal reuze mee en ben ik straks super blij!! :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10 mei 2016 om 10:32 zei Anna1987:

 

1 uur geleden zei Anna1987:

Vandaag is t zover, ik krijg tieten!!! :43: Maar ohhh wat ben ik zenuwachtig.... Moet om 8uur binnen zijn dus hoop dat t zo gepiept is!

Ben zon druktemaker he, die nooit geopereerd is, dus hopelijk valt t allemaal reuze mee en ben ik straks super blij!! :wub:

 

Heel veel succes schat! Je bent al daar he..  :1bouncingboobs: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.