Ga naar inhoud

Barbabella : 19 maart 2009 : Dr. Lommen : Vlietland ZH Schiedam


Aanbevolen berichten

Ben al weer bijna 3 weken geleden geopereerd en het gaat prima. Heb 350 cc half onder de borstspier gekregen en ben van een AA/A naar een kleine C gegaan. De eerste week was het even wennen aan de grootte maar ben nu al zeer tevreden met het resultaat. De zwellingen zijn verdwenen en ze worden al wat zachter maar staan nog redelijk bol van boven. Waar ik niet zo goed aan kan wennen is het 24 uur per dag dragen van de sportbh's. Na een paar uur beginnen die bij mij te knellen en heb ik het gevoel in een harnas rond te lopen. Hierdoor kan ik niet veel eten en slaap 's nachts slecht (verlies een kilo per week en wordt nu wel erg dun). Heb al verschillende soorten sportbh's uitgeprobeerd (fila, triumph, pure lime en compressiebh). Het topje wat ik in het ziekenhuis heb meegekregen zit eigenlijk het best maar geeft onvoldoende steun (die was bedoeld om over de tape te dragen in de eerste week) en draag ik dus alleen 's nachts als het echt niet gaat. Ben benieuwd of andere lezeressen ook last hebben van die spannende bh's. Zal wel een kwestie van wennen zijn lijkt me. Enig idee wanneer je over kunt stappen op comfortabeler spul (bijvoorbeeld sport bh's level 1 met weinig support) ? Het zal verademing zijn als 's nachts die bh niet meer nodig is.

Groeten, Barbabella

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mols1234

Ja, daar hebben we allemaal last van gehad, de een vast meer dan de ander, maar het gevoel is heel herkenbaar.

Nog even volhouden, je bent al halverwege!

En over een week mag je BH al 's nacht uit, toch?

Mijne in ieder geval wel. Die mocht na 4 weken 's nachts uit en na 6 weken helemaal.

Mijn tip: gooi niet nog meer geld weg aan sportbh's, ze doen het allemaal!

Ik ben nu 5 weken 3 dagen po en heb sinds deze ochtend mijn gewone BH aan, wat een verademing!

Groetjes

Mols1234

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Barbabella!

Nog gefeliciteerd met je (.)(.)

Ik vind het ook knellen en niet lekker zitten, die sportbeha's :23:

's avonds, op de bank, doe ik 'm lekker af, heeerlijk!

Bij mij zijn ze ook nog boller van boven, maar ik ben superblij met ze, het zal allemaal wel iets langer duren, maar het gaat best goed komen :35:

Ben erg benieuwd naar het resultaat bij jou, heb je ook foto's?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Nog van harte gefeliciteerd met je boobs!! Ze zijn al echt super mooi!!! :3:

Errug leuk ook die O'Neill bikini!!!! Zo super om borsten te hebben zonder vulling!!!!

Geniet ervan en succes met je herstel!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, daar was het mij ook om te doen: een opgevulde bikini zonder externe vulling :3: Grappig trouwens dat de oude bikini tops gewoon passen. Die O'neal was vroeger veel te ruim en droeg ik daarom nooit. Ga voor van de zomer een strandvakantie boeken :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mols1234

Die oude bikini is je echt te klein hoor, hahaha.

En maar goed ook!!

Kijk maar eens aan de onderkant van je borsten daar zie je borst en daar hoort dus bikini.

Jammer, hij is mooi, maar joepie, je moet toch echt een nieuwe!!

Verwen ze maar!

Groetjes

Mols1234

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Mae,

Dat komt omdat toen ik nog plat was mijn borsten veel hoger zaten dan nu. Door veel krachttraining jaren geleden loopt mijn bovenlijf nog steeds een beetje in een soort van V (breder naar boven toe). Voor de BV had ik dus een omvang van 83 cm en na de BV meet ik 77 cm pal onder mijn nieuwe boobs. Door een lager meetpunt een smallere omtrek dus. :1: Hebben die dames van Hunkemoller toch nog gelijk... die zeiden dan als ik een 80AA kocht: 'je moet een 75A nemen, deze is te groot...' Voor het oog leek het niet zo breed, maar meten is weten :3:

Verder merk ik dat de omvang van mijn boobs wel wat geslonken is (zo'n 4 a 5 cm) ten opzichte van de eerste dag na de operatie. Ik vind ze nu prima zo en hoop dat ze niet verder slinken. (ben wel wat afgevallen) Was dat bij jou ook zo?

Groeten,

Barbabella

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Barbabella,

Ik snap m!

Bij mij is de borstplooi verlaagd, maar ik draag nogsteeds 75. heb mn omtrek niet echt gemeten nu, maar voorheen was het 73cm.

Mn borsten zelf slinken niet echt, althans, ja de zwelling verdwijnt, maar direct na de operatie stond de huid zó strak, dat mn borsten precies onder mn sleutelbeen begonnen, nu is de huid wat meer uitgerekt, dus protheses kunnen zakken en zijn ook minder plat gedrukt, dus zijn/lijken juist groter dan direct na de operatie.

Dat was ook te zien als ik een bh aan had, ik draag nu een 75c, en de cups zijn gevuld, het volume dus echt in de cup. 4 dagen na de operatie (toen paste ik voor t eerst een 75c bh) zat het volume meer boven de cups, dan er in haha!

beetje raar uitgelegd, maar hoop dat je m snapt ;)

Groetjes, Mae

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Barbabella,

Ik heb ze op de spier, en ze zitten nog niet helemaal op de juiste plaats hoor, volgens mij duurt dat 3 maanden,

en ik ben pas 3,5 weekjes geopereerd, zonder bh staan ze even hoog op mn borstkas, als met bh haha!

Groetjes, Mae

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.