Ga naar inhoud

elise89 : 10 mei 2016 : Dr. Demeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

@orientale

Dag lieve meid.. 

Ja ik ben ook enorm tevreden! Ik kom net van controle van dokter Demeyere.. draadjes zijn eruit.. ziet er proper uit!

Ivm met die pijn. Normaal zal je paar dagen last hebben en dan overgaan als je ze ook voor de spier laat plaatsen he tenminste.. Als ik na mijn linkerborst kijk vooral. Mijn rechterborst is ander verhaal. Ik heb last van zenuwpijn en komt niet zoveel voor.. Dus kans dat jij die zal hebben is klein. Hij heeft mij speciale medicatie voorgeschreven gabapentine want dit is ook enige die zal helpen zegt hij. 

Maar als in in spiegel kijk.. Ze zijn al klein beetje gezakt maar nog niet veel maar kben zo trots op mijn 2 meisjes en vind alles het waard!!!

En ook jij zal binnenkort zo tevreden zijn!!!

Niet bang zijn.. alles komt zoiezo goed :rolleyes:

Grtjs van hele trotse mama die zo blij is dat ze haar eindelijk niet meer moet schamen in zwembad of op het strand!! :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 84
  • Created
  • Laatste Reactie

Oh @elise89, zo leuk om te lezen hoe blij je bent! Het doet me echt uitkijken naar mijn consult bij Demeyere! Ik tel af hoor, nog 1,5 week... Ik hoop heel erg dat hij zegt dat het bij mij ook voor de spier kan, dat scheelt precies toch heel erg voor het herstel? 

Hoe was het bij jou met je huid? Wordt die niet heel erg opgerekt zo plots? Heb je er iets opgesmeerd, of mag dat niet ivm de korstjes op de littekens?

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei elise89:

@orientale

Dag lieve meid.. 

Ja ik ben ook enorm tevreden! Ik kom net van controle van dokter Demeyere.. draadjes zijn eruit.. ziet er proper uit!

Ivm met die pijn. Normaal zal je paar dagen last hebben en dan overgaan als je ze ook voor de spier laat plaatsen he tenminste.. Als ik na mijn linkerborst kijk vooral. Mijn rechterborst is ander verhaal. Ik heb last van zenuwpijn en komt niet zoveel voor.. Dus kans dat jij die zal hebben is klein. Hij heeft mij speciale medicatie voorgeschreven gabapentine want dit is ook enige die zal helpen zegt hij. 

Maar als in in spiegel kijk.. Ze zijn al klein beetje gezakt maar nog niet veel maar kben zo trots op mijn 2 meisjes en vind alles het waard!!!

En ook jij zal binnenkort zo tevreden zijn!!!

Niet bang zijn.. alles komt zoiezo goed :rolleyes:

Grtjs van hele trotse mama die zo blij is dat ze haar eindelijk niet meer moet schamen in zwembad of op het strand!! :lol:

Ben echt blij dat je controle goed is gepasseert en hoop dat die verrekte zenuwpijn rap overgaat.

Heel lief van je dat je me zoveel moed inspreekt, heb ik wel nodig want juist m'n lieve man en m'n zus weten dat ik een BV laat doen, maar als ik dan jouw superboobs zie of deze van @zalikhetdoenof van andere meisjes hier die een A hadden en ook door Demeyere zijn geopereerd geeft me dat meer zelfvertrouwen als ik jullie resultaat zie, en ze komen alsmaar mooier en natuurlijker met de tijd.

Zoen vanuit ons zonnige zuiden hier !

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lookingforcurves

Ja voor de spier is minder pijnlijk hè. Mijn huid is mooi. Niets opengetrokken of zicht van striemen. Nu ik heb wel al 2 kinderen en door borstvoeding waren ze wel wat uitgezet en daarna terug gekrompen waardoor ik wel wat huidiverschot had.. theezakjes hè haha..

Ivm met smeren ik heb niets gesmeerd of wat dan ook.. draadjes zijn eruit dus ik denk dat ik vanaf nu mijn litteken mag inwrijven maar zal dit eerst nog eens bevragen aan best_boobie. 

Je zult zo tevreden zijn.. echt super arts en mega vriendelijk. Voel mij echt op mijn gemak en je ziet ook dat hij zijn werk graag doet en plezier in geeft om iemand gelukkig te maken!

@orientale

Van mij wist enkel mijn vriend het.. maar nu heb ik het al verteld aan paar goede vriendinnen en aan mijn moeder en broer.. kben zo trots dus ik kon het niet laten om het met hun te delen.. en ook zij zijn blij voor me! Was bang voor hun reacties maar heeft goed uitgedraaid hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor welke reden mag je uw ellebogen  niet in de lucht doen? Ik ben nu 24 dagen PO en ik betrap er mezelf op dat ik wakker wordt met arm in de lucht... Dus snachts werkt mijn onder bewustzijn echt niet mee... welke gevolgen zou dit kunnen hebben? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.