Ga naar inhoud

elise89 : 10 mei 2016 : Dr. Demeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 84
  • Created
  • Laatste Reactie

Als ze voor de spier zijn geplaatst zullen ze sneller op hun plek zitten! Echter je huid moet nog oprekken en het moet nog zijn stabiele plaats vinden. Kapselweefsel moet gevormd worden en eventueel vocht trekt nog weg. Geef het een paar weekjes en je ziet hoe het wordt!

Maar iedere week foto's dan zie je het verschil. Ik zou zweren dat die van mij niet zijn gegroeid maar ze zijn toch echt 1/3e groter geworden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Bruisend:

Als ze voor de spier zijn geplaatst zullen ze sneller op hun plek zitten! Echter je huid moet nog oprekken en het moet nog zijn stabiele plaats vinden. Kapselweefsel moet gevormd worden en eventueel vocht trekt nog weg. Geef het een paar weekjes en je ziet hoe het wordt!

Maar iedere week foto's dan zie je het verschil. Ik zou zweren dat die van mij niet zijn gegroeid maar ze zijn toch echt 1/3e groter geworden!

Was het van jouw ook voor de spier? Of dual plane? Dank u voor de reactie

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minutes ago, elise89 said:

Was het van jouw ook voor de spier? Of dual plane? Dank u voor de reactie

Dat van mij is dual plane, maar die zitten nog helemaal niet op hun plek. Dat duurt nog wel even haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die van mij zijn sinds de operatie overgevoelig!! Maar wordt iedere dag een beetje minder.

Of jouw gevoel helemaal terug komt kan niemand met 100% zekerheid zeggen. Online time will Tell. Kan zo een jaar duren of nooit.

Onder mijn borsten ben ik helemaal gevoelloos, kan terug maar kan ook zo blijven! Maar geduldig wachten dan maar haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meid! Mijn tepels zijn juist ook overgevoelig en doen zelfs pijn als alleen mijn badjas er al tegenaan komt.. Ook niet echt fijn. Het trekt al wel een beetje weg maar heel erg langzaam. Ik denk dat bij jou het gevoel nog wel terug komt maar zeker zeggen doe ik dat niet. Zelf heb ik een verdoofd gevoel het stuk onder mijn tepels ook erg vervelend. Ik hoop dat dit met de tijd ook terug komt.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zo verliefd!!! Wat vinden jullie? Wel heel veel pijn.. maar het is toch hele verbetering :lol:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn rechter tepel is overgevoelig, daar kan ik amper aankomen. 

Mijn linker tepel is ook doof. Ik merk wel dat heel langzaamaan het gevoel een beetje terug komt na 5 weken, maar ik denk dat het nog een beste poos kan duren voordat het gevoel helemaal terug is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Mamaaike:

zeer mooi! super! nog een goed herstel

Dank u.. kga blij zijn als het geen pijn meer doet als ik uit zetel of bed wil komen.. dan voelt het als 1000 messteken aan.. en moet ik efkes op adem komen.. maar zolang ik stil lig gaat het... maar wie kan er nu stil liggen met 2 kindjes van 3 en 1 jaar haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-5-2016 om 09:35 zei elise89:

Dank u.. kga blij zijn als het geen pijn meer doet als ik uit zetel of bed wil komen.. dan voelt het als 1000 messteken aan.. en moet ik efkes op adem komen.. maar zolang ik stil lig gaat het... maar wie kan er nu stil liggen met 2 kindjes van 3 en 1 jaar haha

oei is het echt zo pijnlijk. Raar hé van de ene persoon doet het veel pijn terwijl de andere zegt dat het goed meevalt. 

Ja, ik ben ook al aan het denken hoe ik het allemaal zal doen met mijn 2 kindjes van 3 jaar en 5 maanden. Niet zo makkelijk waarschijnlijk? Maar ik wilde niet langer meer wachten om het te laten doen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Desert-Rose:

He meis, 

Ik heb even een aantal topics samengevoegd, zo blijft het iets overzichtelijker,omdat alles netjes bij elkaar staat. 

xxx

Kversta niet wat je bedoeld maar geen probleem.. hahaha :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@noukske87

Is het enkel uw tepel die doof is of ook een heel deel van je borst.. Zo raar dat dit pas na 6 weken terug komt of is dit normaal? Ik ben nu 9 dagen po en nog altijd niets van gevoel in rechter borst.. vriend heeft er eens lichtjes in genepen toen ik niet aan het kijken was en ik wist zelf niet dat hij aan min borst kwam. 

Hopelijk komt dit goed.. het was ook in die borst dat ik zenuwpijn had in begin 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11/5/2016 om 14:23 zei elise89:

Ik ben zo verliefd!!! Wat vinden jullie? Wel heel veel pijn.. maar het is toch hele verbetering :lol:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Hallo !

Inderdaad, het resultaat is gewoon PERFECT, I love them :wub:, gefeliciteert meid ! Demeyere heeft gewoon gouden handen !

Kwa bovenlijf hebben we (of had je) dezelfde kleine babyborstjes, maar nu heb je prachtige boobs om "U" tegen te zeggen :D.

Hmmm en zeggen dat binnen enkele maanden de mijne (normaalgezien) ook zo zullen zijn ...

Hoe zijn ze dan verder geevolueerd ? Doet het al iets minder pijn ? Want daar ben ik nogal bang van, de pijn ! (ben nogal een schijtlaars :blush:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.