Spring naar bijdragen
Borsten Forum
elise89

elise89 : 10 mei 2016 : Dr. Demeyere : Artemedis

Recommended Posts

2 uur geleden zei Mamalisa:

Ik ben 1.58m en weeg ongeveer 45 kg. Ik heb op het moment nog 275cc ronde protheses dual plane geplaatst.

ik ga in augustus voor mijn 2e bv, ik vind ze te klein. Je mag wel in mijn foto album kijken als je wilt, om een idee te krijgen, is wel iets anders dan wat jij krijgt, maar beetje vergelijken is nooit weg toch. Laat maar weten. 

ik zou je aanraden toch nog even verder te kijken. Je wilt natuurlijk vertrouwen op de profesionaliteit van de pc, het is een spannend en overweldigend proces en je bent misschien geneigd om dan maar naar de pc te luisteren. En dr Demeyere is echt wel een hele kundige chirurg, maar er zijn meerdere chirurgen en allemaal met hun eigen 'stijl' waarbij de volgende het misschien wat minder spannend vind om een groter aantal cc te zetten.

Hoe kan ik je foto's zien? Mvg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei BoysMom:

Lisa, mag ik eens bij jou kijken in jouw album?

2 uur geleden zei BoysMom:

Lisa, mag ik eens bij jou kijken in jouw album?

Hoe kan ik uw foto's zien? Mvg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 4/9/2016 om 10:45 zei boobie92:

Ik heb 280 cc anatomisch moderate profile voor de spier en ik heb een D cup

Boobie mag ik eens foto's zien zodat ik beter beeld krijg? X

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei elise89:

Hoe kan ik uw foto's zien? Mvg

Ik heb je toegevoegd aan mijn album. Als je nu op mijn naam klikt

<---- daar dus, dan kom je bij mijn profiel en daar zie je een kopje met albums, nu kun je daarop klikken en kun je kijken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
19 minuten geleden zei Mamalisa:

Ik heb je toegevoegd aan mijn album. Als je nu op mijn naam klikt

<---- daar dus, dan kom je bij mijn profiel en daar zie je een kopje met albums, nu kun je daarop klikken en kun je kijken.

Ik heb op je naam geklikt en profiel bekeken   toch kan ik geen knopje met albums vinden.. help? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei elise89:

Ik heb op je naam geklikt en profiel bekeken   toch kan ik geen knopje met albums vinden.. help? 

Heb je jezelf al voorgesteld in het voorsteltopic? En daar ook zelf een topic aangemaakt? Dat moet je eerst doen om foto's te bekijken

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben mama van 2 kinderen. Altijd kleine borsten gehad a cup en nu 2 theezakjes. Heb op consultatie geweest. Hele professionele en vriendelijke man Dr De Meyere. Toch ben ik beetje bang voor het resultaat. Ik had graag een mooie natuurlijke C gehad. Hij zegt door mijn weinige massa ik de MC ghan style 510 best kies. Met de fijne rand dus vanboven. Hij mat mijn borsten en hij zei dat er maar 245 cc in kon en dit zou uitkomen op een B. Ik ben heel benieuwd naar de operatie. Kheb ook al betaald toch zit ik met angst dat dit te weinig zal zijn.

In dagelijkse leven werk ik als verpleegkundige. Ik weet niet hoe het zit met verlof na BV is dit ziekteverlof of moet je onbetaald verlof nemen? 

Mvg Elise

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 minuten geleden zei elise89:

Ik ben mama van 2 kinderen. Altijd kleine borsten gehad a cup en nu 2 theezakjes. Heb op consultatie geweest. Hele professionele en vriendelijke man Dr De Meyere. Toch ben ik beetje bang voor het resultaat. Ik had graag een mooie natuurlijke C gehad. Hij zegt door mijn weinige massa ik de MC ghan style 510 best kies. Met de fijne rand dus vanboven. Hij mat mijn borsten en hij zei dat er maar 245 cc in kon en dit zou uitkomen op een B. Ik ben heel benieuwd naar de operatie. Kheb ook al betaald toch zit ik met angst dat dit te weinig zal zijn.

In dagelijkse leven werk ik als verpleegkundige. Ik weet niet hoe het zit met verlof na BV is dit ziekteverlof of moet je onbetaald verlof nemen? 

Mvg Elise

Ik dacht dat werkgevers niet verplicht waren om jou ziekteverlof te geven, maar dat veel werkgevers dat wel doen. Al weet ik het niet helemaal zeker hoor, maar er is hier vast wel iemand die het wel weet.

zorg in ieder geval dat je voldoende tijd vrij neemt, ik weet niet of je ook nog aan het bed staat, maar dan heb je zeker minimaal die 3 weken verlof/ziekteverlof nodig! Maar misschien dat je eerder ook al op kantoor het 1 en ander kan doen? (Indicaties?) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

dag elise, ik zit een beetje in jouw situatie... mama van 3, net al mijn zwangerschapskilo's kwijtgespeeld en buiten 2 theezakjes blijft er niks over.  Na heel wat gelees op dit forum ga ik ook een afspraak maken bij dr Demeyere.  Mag ik je vragen wat zo'n BV daar nu kost en hoe lang de wachttijd is?  Ik denk wel dat ik het na de zomer zou laten doen, kwestie van niet met zo'n sportBH te moeten rondlopen op vakantie ofzo  :-). 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zou gewoon afspraak maken. Ik heb maar kleine A Dus ik neem de speciale prothesen die het duurst zijn 4500 euro alles in.. omdat ik echt nie veel borstweefsel heb. Vrouwen met iets meer borstweefsel zijn de prothesen goedkoper. Gewoon bellen zou ik zeggen x

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi!

Hie hetzelfde, ben ook heel smal vanboven en heb maar een AA, ik mag max gaan voor 270cc zei de dokter maar hij kon niet beloven of het ging passen. Het zal dus een beetje afwachten worden. Ik heb gewoon ziekteverlof gekregen met een doktersbriefje voor ongeveer 10 dagen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dag Boobie ladies 

10 mei is het mijn beurt. Ik krijg normaal 245 cc druppelvormig anatomische voor de spier met speciale protheses voor weinig borstweefsel. MC ghan 510 naturelle. Dit door Dr De Meyere

Ik heb al veel foto's gezien van hoe jullie borsten voor de operatie eruit zien en van vele staan ze gelijk. Mijn tepels staan niet gelijk en staan meer naar buiten gericht. Ik heb ergens angst dat dit nog meer zal worden en mijn borsten letterlijk teveel naar buiten zal staan.

Ik post even voorbeeldje..

Wie kan me geruststellen? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hai,

Een bv is wel een vergroting van de bestaande situatie! Heb je dit besproken met je PC? 

Greetz

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Eens met BrownieG, mijn pc zei ook, je krijgt niet ineens hele andere borsten maar een uitvergroting van je huidige situatie. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com