Ga naar inhoud

elise89 : 10 mei 2016 : Dr. Demeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Lastig iets: CC's. Ik weeg 61 en ben 1m79 en ik krijg ongeveer 255 -310cc ligt eraan hoeveel erin pas volgens mijn pc.

het is maar net wat je wilt. Ik wil dat het vooral heel natuurlijk blijft, daarom ben ik bij deze pc beland, ik weet dat hij niet groter zal gaan, maar dat wil ik ook helemaal niet. Dus als je dat wel wilt, zijn andere pc's daar weer beter in.

het is maar net wat voor resultaat je wilt. Cupmaat of hoe het eruit ziet.

succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 84
  • Created
  • Laatste Reactie
8 minuten geleden zei Mamalisa:

Ik ben 1.58m en weeg ongeveer 45 kg. Ik heb op het moment nog 275cc ronde protheses dual plane geplaatst.

ik ga in augustus voor mijn 2e bv, ik vind ze te klein. Je mag wel in mijn foto album kijken als je wilt, om een idee te krijgen, is wel iets anders dan wat jij krijgt, maar beetje vergelijken is nooit weg toch. Laat maar weten. 

ik zou je aanraden toch nog even verder te kijken. Je wilt natuurlijk vertrouwen op de profesionaliteit van de pc, het is een spannend en overweldigend proces en je bent misschien geneigd om dan maar naar de pc te luisteren. En dr Demeyere is echt wel een hele kundige chirurg, maar er zijn meerdere chirurgen en allemaal met hun eigen 'stijl' waarbij de volgende het misschien wat minder spannend vind om een groter aantal cc te zetten.

 

Lisa, mag ik eens bij jou kijken in jouw album?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net men eerste consult achter de rug. Ik heb nog niet gepast maar hij stelde me ook een B cup voor. Miss kleine C. Volgende keer mag ik passen. Ik wil ook vooral een natuurlijk resultaat.  Hij wil druppelvormige dual plan doen. 

Ik ben 1m70 met 63 kg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 1,68 en weeg 53 kg.

Ik heb 8/9 jaar geleden anatomische protheses 245 cc achter de spier gekregen. 

Ik wilde toen een natuurlijk resultaat. De pc raadde toen 245 cc aan en zei dat er ook niet veel meer in zou kunnen.(Ik ben toen maar bij één pc geweest)

Ik ga nu voor een wissel omdat ik ze toch te klein vind en als je nog borstvoeding gaat geven worden ze daarna ook nog iets slapper.

Ik hoop er nu toch wel 375 cc in  te krijgen.

Maar ik denk dat je gewoon even goed moet passen en neem anders foto's mee van wat je mooi vindt en zou willen.

X bkj

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Mamalisa:

Ik ben 1.58m en weeg ongeveer 45 kg. Ik heb op het moment nog 275cc ronde protheses dual plane geplaatst.

ik ga in augustus voor mijn 2e bv, ik vind ze te klein. Je mag wel in mijn foto album kijken als je wilt, om een idee te krijgen, is wel iets anders dan wat jij krijgt, maar beetje vergelijken is nooit weg toch. Laat maar weten. 

ik zou je aanraden toch nog even verder te kijken. Je wilt natuurlijk vertrouwen op de profesionaliteit van de pc, het is een spannend en overweldigend proces en je bent misschien geneigd om dan maar naar de pc te luisteren. En dr Demeyere is echt wel een hele kundige chirurg, maar er zijn meerdere chirurgen en allemaal met hun eigen 'stijl' waarbij de volgende het misschien wat minder spannend vind om een groter aantal cc te zetten.

 

Hoe kan ik je foto's zien? Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei elise89:

 

Hoe kan ik uw foto's zien? Mvg

Ik heb je toegevoegd aan mijn album. Als je nu op mijn naam klikt

<---- daar dus, dan kom je bij mijn profiel en daar zie je een kopje met albums, nu kun je daarop klikken en kun je kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Mamalisa:

Ik heb je toegevoegd aan mijn album. Als je nu op mijn naam klikt

<---- daar dus, dan kom je bij mijn profiel en daar zie je een kopje met albums, nu kun je daarop klikken en kun je kijken.

Ik heb op je naam geklikt en profiel bekeken   toch kan ik geen knopje met albums vinden.. help? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei elise89:

Ik heb op je naam geklikt en profiel bekeken   toch kan ik geen knopje met albums vinden.. help? 

Heb je jezelf al voorgesteld in het voorsteltopic? En daar ook zelf een topic aangemaakt? Dat moet je eerst doen om foto's te bekijken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben mama van 2 kinderen. Altijd kleine borsten gehad a cup en nu 2 theezakjes. Heb op consultatie geweest. Hele professionele en vriendelijke man Dr De Meyere. Toch ben ik beetje bang voor het resultaat. Ik had graag een mooie natuurlijke C gehad. Hij zegt door mijn weinige massa ik de MC ghan style 510 best kies. Met de fijne rand dus vanboven. Hij mat mijn borsten en hij zei dat er maar 245 cc in kon en dit zou uitkomen op een B. Ik ben heel benieuwd naar de operatie. Kheb ook al betaald toch zit ik met angst dat dit te weinig zal zijn.

In dagelijkse leven werk ik als verpleegkundige. Ik weet niet hoe het zit met verlof na BV is dit ziekteverlof of moet je onbetaald verlof nemen? 

Mvg Elise

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei elise89:

Ik ben mama van 2 kinderen. Altijd kleine borsten gehad a cup en nu 2 theezakjes. Heb op consultatie geweest. Hele professionele en vriendelijke man Dr De Meyere. Toch ben ik beetje bang voor het resultaat. Ik had graag een mooie natuurlijke C gehad. Hij zegt door mijn weinige massa ik de MC ghan style 510 best kies. Met de fijne rand dus vanboven. Hij mat mijn borsten en hij zei dat er maar 245 cc in kon en dit zou uitkomen op een B. Ik ben heel benieuwd naar de operatie. Kheb ook al betaald toch zit ik met angst dat dit te weinig zal zijn.

In dagelijkse leven werk ik als verpleegkundige. Ik weet niet hoe het zit met verlof na BV is dit ziekteverlof of moet je onbetaald verlof nemen? 

Mvg Elise

Ik dacht dat werkgevers niet verplicht waren om jou ziekteverlof te geven, maar dat veel werkgevers dat wel doen. Al weet ik het niet helemaal zeker hoor, maar er is hier vast wel iemand die het wel weet.

zorg in ieder geval dat je voldoende tijd vrij neemt, ik weet niet of je ook nog aan het bed staat, maar dan heb je zeker minimaal die 3 weken verlof/ziekteverlof nodig! Maar misschien dat je eerder ook al op kantoor het 1 en ander kan doen? (Indicaties?) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

dag elise, ik zit een beetje in jouw situatie... mama van 3, net al mijn zwangerschapskilo's kwijtgespeeld en buiten 2 theezakjes blijft er niks over.  Na heel wat gelees op dit forum ga ik ook een afspraak maken bij dr Demeyere.  Mag ik je vragen wat zo'n BV daar nu kost en hoe lang de wachttijd is?  Ik denk wel dat ik het na de zomer zou laten doen, kwestie van niet met zo'n sportBH te moeten rondlopen op vakantie ofzo  :-). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou gewoon afspraak maken. Ik heb maar kleine A Dus ik neem de speciale prothesen die het duurst zijn 4500 euro alles in.. omdat ik echt nie veel borstweefsel heb. Vrouwen met iets meer borstweefsel zijn de prothesen goedkoper. Gewoon bellen zou ik zeggen x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Hie hetzelfde, ben ook heel smal vanboven en heb maar een AA, ik mag max gaan voor 270cc zei de dokter maar hij kon niet beloven of het ging passen. Het zal dus een beetje afwachten worden. Ik heb gewoon ziekteverlof gekregen met een doktersbriefje voor ongeveer 10 dagen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Boobie ladies 

10 mei is het mijn beurt. Ik krijg normaal 245 cc druppelvormig anatomische voor de spier met speciale protheses voor weinig borstweefsel. MC ghan 510 naturelle. Dit door Dr De Meyere

Ik heb al veel foto's gezien van hoe jullie borsten voor de operatie eruit zien en van vele staan ze gelijk. Mijn tepels staan niet gelijk en staan meer naar buiten gericht. Ik heb ergens angst dat dit nog meer zal worden en mijn borsten letterlijk teveel naar buiten zal staan.

Ik post even voorbeeldje..

Wie kan me geruststellen? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen

Ik ben net geopereerd door Dr Demeyere 290 cc anatomische 510 mc ghan naturelle voor de spier. Het was normaal 245 cc maar hij kon net net 290 cc plaatsen.. Wat gebeurt er nu? Kheb de indruk dat ze nog wat klein zijn. Wel verband nog niet afgedaan.. Vergroten mijn boobies nog of juist omgekeerd? Zakken anatomische ook nog? Of is dit enkel als dit na de spier is... kben zo benieuwd hoe ze er zullen uitzien na 6 weken.. 

Ben benieuwd naar de reacties... wat jullie ervaren hebben...

Grtjs

Een mamatje met eindelijk borsten!!! :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei elise89:

Hallo iedereen

Ik ben net geopereerd door Dr Demeyere 290 cc anatomische 510 mc ghan naturelle voor de spier. Het was normaal 245 cc maar hij kon net net 290 cc plaatsen.. Wat gebeurt er nu? Kheb de indruk dat ze nog wat klein zijn. Wel verband nog niet afgedaan.. Vergroten mijn boobies nog of juist omgekeerd? Zakken anatomische ook nog? Of is dit enkel als dit na de spier is... kben zo benieuwd hoe ze er zullen uitzien na 6 weken.. 

Ben benieuwd naar de reacties... wat jullie ervaren hebben...

Grtjs

Een mamatje met eindelijk borsten!!! :lol:

Gefeliciteerd met je meisjes hihihi hoe is het gegaan? Voel je je goed? 

Het vergroot zeker nog wel wat ik zo lees op het forum. Ik ben zelf pas 1 week po dus kan nog weinig uit eigen ervaring zeggen. 

Geniet ervan!! Op tijd je medicijnen en goed rusten. 

XxxxX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super gegaan! In slaap vallen vond ik wel leuker dan wakker worden.. was beetje aardig na de verdoving.. maar zo weg vallen in slaap... da vond ik wel leuk hihi.. je het is goed verlopen.. jij hebt ook 290 cc zeker? Anatomisch of rond?  Voor of na de spier? 

Is er al verandering bij jou dan na 1ste dag? 

Grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei elise89:

Super gegaan! In slaap vallen vond ik wel leuker dan wakker worden.. was beetje aardig na de verdoving.. maar zo weg vallen in slaap... da vond ik wel leuk hihi.. je het is goed verlopen.. jij hebt ook 290 cc zeker? Anatomisch of rond?  Voor of na de spier? 

Is er al verandering bij jou dan na 1ste dag? 

Grtjs

Super gegaan! In slaap vallen vond ik wel leuker dan wakker worden.. was beetje aardig na de verdoving.. maar zo weg vallen in slaap... da vond ik wel leuk hihi.. je het is goed verlopen.. jij hebt ook 290 cc zeker? Anatomisch of rond?  Voor of na de spier? 

Is er al verandering bij jou dan na 1ste dag? 

Grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei elise89:

Super gegaan! In slaap vallen vond ik wel leuker dan wakker worden.. was beetje aardig na de verdoving.. maar zo weg vallen in slaap... da vond ik wel leuk hihi.. je het is goed verlopen.. jij hebt ook 290 cc zeker? Anatomisch of rond?  Voor of na de spier? 

Is er al verandering bij jou dan na 1ste dag? 

Grtjs

@BoysMom

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.