Ga naar inhoud

Soraja : 1 april 2016 : Dr. Hupkens : MFIV


Aanbevolen berichten

20 minuten geleden zei Bruisend:

De foto's zien er goed uit voor zo kort PO! Heb net je topic doorgelezen en moet zeggen dat ik toch wel schrik van wat er allemaal is gebeurd. Maar als ik het goed begrijp gaat het nu allemaal de goede kant op en dat is het belangrijkste.

Ik vind het knap dat je een uur kan wandelen. Ik heb al moeite met de trap. Gisteren naar de AH geweest en daarna stortte ik alweer in (maandag geopereerd). Ik merk ook dat zodra ik ga lopen ik een druk op mijn borsten heb en kort ademiger wordt. Iedere dag gaat het wel beter. Dus het is helemaal niet zo gek! 

Ook ik heb nu een bh van de Hunkemöller, die houdt mijn borsten lekker stevig bij elkaar waardoor slapen een stuk comfortabeler is. 

En ook mijn buik doet vervelend van alle medicatie dus wat dat betreft snap ik wat je doormaakt.

Verder nog veel succes gewenst bij de genezing. Laten we er vanuit gaan dat het ergste nu is geweest. 

Welke bh van hunkie draag je die zo lekker zit? :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 174
  • Created
  • Laatste Reactie
1 hour ago, Miesi said:

Welke bh van hunkie draag je die zo lekker zit? :blush:

Ik heb de Carefix Anna die super comfi is alleen niet zo stevig dus m'n borsten bewegen nog een beetje (als ik lig)

En ik heb https://www.hunkemoller.nl/nl_nl/t-shirt-x-hkmx-the-pro-sports-bra-level-3-grey-111703-1.html super stevig en comfi. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat denk ik ook Deser Rose!

Daantje heb je nu ook een D? En voor en na foto's? Ben benieuwd! 

Bruisend ja was idd een behoorlijk heftige week, best wat stress gehad! Ben ook wel klaar met alle tegenslagen, echt iets heel ergs is er niet gebeurd (behalve de dat flauwvallen Enzo) gelukkig maar geeft een hoop gedoe. Volgende week heb ik consult bij DG, eens zien hoe dat verloopt. Echt niet dat ik nog een medische handeling of advies van haar aanneem zonder akkoord van de PC! En een half uur of langer (eens anderhalf uur gewacht terwijl ik afspraak had) is ook verleden tijd.

die druk op mijn borsten heb ik ook nog steeds met lopen, alleen de kortademigheid is wel een stuk minder al. Vandaag heb ik het niet meer gered om met de hond te lopen, we gingen wat boodschappen doen en toen was ik Bekaf. Voelde me Tussendoor heel ziek worden, misselijk maagpijn Enzo. Toen ik thuis kwam direct naar de wc. Ik denk dat dat komt door de antibiotica, gelukkig is vandaag mijn laatste dag.

En heb je last van je maag en buik vooral na het eten of de hele dag een beetje? Ik heb tot twee dagen geleden ook elke middag geslapen, maar probeer dat nu niet meer te doen. Wel lastig want is zo lekker :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei Bruisend:

Ik heb de Carefix Anna die super comfi is alleen niet zo stevig dus m'n borsten bewegen nog een beetje (als ik lig)

Deze zat bij mij juist vreselijk vreselijk, had maat Xl. Knelde overal af en drukte op mijn hechtingen Zo zie je maar weer, bij iedereen anders

32 minuten geleden zei Bruisend:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Soraja said:

Ja dat denk ik ook Deser Rose!

Daantje heb je nu ook een D? En voor en na foto's? Ben benieuwd! 

Bruisend ja was idd een behoorlijk heftige week, best wat stress gehad! Ben ook wel klaar met alle tegenslagen, echt iets heel ergs is er niet gebeurd (behalve de dat flauwvallen Enzo) gelukkig maar geeft een hoop gedoe. Volgende week heb ik consult bij DG, eens zien hoe dat verloopt. Echt niet dat ik nog een medische handeling of advies van haar aanneem zonder akkoord van de PC! En een half uur of langer (eens anderhalf uur gewacht terwijl ik afspraak had) is ook verleden tijd.

die druk op mijn borsten heb ik ook nog steeds met lopen, alleen de kortademigheid is wel een stuk minder al. Vandaag heb ik het niet meer gered om met de hond te lopen, we gingen wat boodschappen doen en toen was ik Bekaf. Voelde me Tussendoor heel ziek worden, misselijk maagpijn Enzo. Toen ik thuis kwam direct naar de wc. Ik denk dat dat komt door de antibiotica, gelukkig is vandaag mijn laatste dag.

En heb je last van je maag en buik vooral na het eten of de hele dag een beetje? Ik heb tot twee dagen geleden ook elke middag geslapen, maar probeer dat nu niet meer te doen. Wel lastig want is zo lekker :)

Aah dus die druk die voel jij ook! En misschien maar goed ook dat je niet meer bent gaan wandelen. Je lichaam heeft gewoon echt rust nodig! En ja non stop heb ik last. Heb ook een hele harde buik. Nu gestopt met de naproxen en alleen paracetamol. Kan daar niet mee stoppen want dan gaat het te veel pijn doen :( Mijn bloedsuikerspiegel daalt ook steeds waardoor ik weer suiker moet eten. Niet echt goed voor mijn dieet haha. 

En ik geef gewoon toe aan slaap, als mijn lichaam wil slapen doe ik dat. Want op dat moment herstelt mijn lichaam het meeste wanneer ik slaap. Dus lekker 12 uur op een dag. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Soraja:

Ja dat denk ik ook Deser Rose!

Daantje heb je nu ook een D? En voor en na foto's? Ben benieuwd! 

Bruisend ja was idd een behoorlijk heftige week, best wat stress gehad! Ben ook wel klaar met alle tegenslagen, echt iets heel ergs is er niet gebeurd (behalve de dat flauwvallen Enzo) gelukkig maar geeft een hoop gedoe. Volgende week heb ik consult bij DG, eens zien hoe dat verloopt. Echt niet dat ik nog een medische handeling of advies van haar aanneem zonder akkoord van de PC! En een half uur of langer (eens anderhalf uur gewacht terwijl ik afspraak had) is ook verleden tijd.

die druk op mijn borsten heb ik ook nog steeds met lopen, alleen de kortademigheid is wel een stuk minder al. Vandaag heb ik het niet meer gered om met de hond te lopen, we gingen wat boodschappen doen en toen was ik Bekaf. Voelde me Tussendoor heel ziek worden, misselijk maagpijn Enzo. Toen ik thuis kwam direct naar de wc. Ik denk dat dat komt door de antibiotica, gelukkig is vandaag mijn laatste dag.

En heb je last van je maag en buik vooral na het eten of de hele dag een beetje? Ik heb tot twee dagen geleden ook elke middag geslapen, maar probeer dat nu niet meer te doen. Wel lastig want is zo lekker :)

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Bruisend:

Ik heb de Carefix Anna die super comfi is alleen niet zo stevig dus m'n borsten bewegen nog een beetje (als ik lig)

En ik heb https://www.hunkemoller.nl/nl_nl/t-shirt-x-hkmx-the-pro-sports-bra-level-3-grey-111703-1.html super stevig en comfi. 

 

Die heb ik ook. Lekker stevig is ie. En ziet er ook leuk uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeps ging iets mis

Daantje wat ziet t er mooi uit! God ben gewoon jaloers! Bij mij ziet het er gehavend uit, heb overal bloeduitstortingen en striemen. Je hebt ook al een mooie decolleté. 

Bruisend ja dat is zo, maar als ik in de middag echt ga slapen wordt ik vaak wakker in de nacht en vroeg. Heb jij dat niet? Dus neem wel rust momentjes maar dan lekker op de bank. Ik ben wel bang dat ik al teveel doe. Ik til dingetjes en ruim soms eens wat op. Heb zelfs een was aangezet vandaag, was lag voor de machine dus heb met mijn voet alles erin geschept en aangeduwd en met mijn knie het deurtje dicht.

Ja die naproxen is een Bitch, heb je een maag beschermer? Niet dat het bij mij werkte. Maar die harde buiken heb ik nog steeds vooral na t eten in de avond. Al is mijn gewicht al aanzienlijk gedaald terwijl ik voldoende eet, dus denk toch wat vocht eruit. Misschien een idee om al je suikers uit fruit te halen? Dat Doe ik ook, is fijner voor de maag. Ik Neem ook ahornsiroop honing en amandelen. Heb zowel snelle als langzame suikers dus bloedsuikerspiegel blijft redelijk stabiel. Hoog in vetten en eiwitten, goed voor de wc en voor je herstel. Mocht je interesse hebben kan ik je mijn dieet sturen in pb, maar houdt er rekening mee dat mijn onderhoud niet zo hoog is dus jij moet nog meer eten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ambertje

ik in de namiddag pas........... jammer he ! 

En eh: jouw boobies zien er al goed uit hoor. Ik had in november ook veeeel meer bloeduitstortingen. Was die bouwtekening eindelijk weggewassen, was het zwart van de bloeduitstortingen hahaha.

Ik doe al best wel wat dingetjes, maar heb geen pijn, niet kortademig, tieten zitten niet in de weg, alleen maar moe, dusssssssssss heel moeilijk om alles te laten liggen. Ik ben wel supervoorzichtig. Vanmiddag met mijn voeten de wasmand naar de wasmachine geschoven, gesqat ;) recht voor de wasmachine en dingetje voor dingetje erin gedaan. Daarna wel onderuit op de bank....... dat dan weer wel hihi. 

Niet te veel doen he !!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks @Soraja, maare jaloers? Nergens voor nodig meid. Die van jou zijn ook prachtig en dat blauwe en die striemen trekken vanzelf weg. Had gisteren ook groen-geel plek ineens tussen mijn borsten. Misschien reageren die van mij wat later hahahaha.

Lees dat jij ook alweer kleine dingetjes in huis doet. Ik doe dat ook. Wel voorzichtig uiteraard en langzaam haha. Verveel me echt enorm, maar om nou een middag te gaan shoppen, daar heb ik de fut nog niet voor.

Groetjessssss 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Och ik Doe alles voor een froyo lol! Was niet uitgebreid shoppen maar wel op zoek naar BH, winkel in en uit, overal kijken..had een bijzonder goede dag.

Ik verveel me niet gelukkig, vriend lief is nog een hele week vrij.

Ambertje jammer ja!! Waar woon je?

Ja denk dat als die lelijke plekken en vocht een beetje weg is het er aangenamer uit ziet.

Dat squatten werkt perfect als bij alternatief ja!! Ik probeer ook steeds mijn rug een beetje te strekken en rekken maar vind ik lastig. Mijn achterkant schouder is nog steeds pijnlijk. Gebruik wel bijna elke dag de massagestoel. Mijn Fysio zal zich uit de naad moeten werken als ik weer in staat ben om te sporten met gewichten. Moet wel eerst alles laten rechtzetten natuurlijk. 

Vind het wel moeilijk om te bepalen wat te veel is. Tillen jullie helemaal niks? Geen glas, vollebordenz fles drinken etc?

Stiekem kijk ik al uit naar mijn volgende wijntje! Door die antibiotica wil ik sowieso wachten dus misschien vrijdag als ik mijn cheat heb. En maar niet te spreken over de sport school...ik droom zelfs dat ik aan het optrekken ben Enzo. Hoezo afkick verschijnselen lol 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Soraja said:

Oeps ging iets mis

Daantje wat ziet t er mooi uit! God ben gewoon jaloers! Bij mij ziet het er gehavend uit, heb overal bloeduitstortingen en striemen. Je hebt ook al een mooie decolleté. 

Bruisend ja dat is zo, maar als ik in de middag echt ga slapen wordt ik vaak wakker in de nacht en vroeg. Heb jij dat niet? Dus neem wel rust momentjes maar dan lekker op de bank. Ik ben wel bang dat ik al teveel doe. Ik til dingetjes en ruim soms eens wat op. Heb zelfs een was aangezet vandaag, was lag voor de machine dus heb met mijn voet alles erin geschept en aangeduwd en met mijn knie het deurtje dicht.

Ja die naproxen is een Bitch, heb je een maag beschermer? Niet dat het bij mij werkte. Maar die harde buiken heb ik nog steeds vooral na t eten in de avond. Al is mijn gewicht al aanzienlijk gedaald terwijl ik voldoende eet, dus denk toch wat vocht eruit. Misschien een idee om al je suikers uit fruit te halen? Dat Doe ik ook, is fijner voor de maag. Ik Neem ook ahornsiroop honing en amandelen. Heb zowel snelle als langzame suikers dus bloedsuikerspiegel blijft redelijk stabiel. Hoog in vetten en eiwitten, goed voor de wc en voor je herstel. Mocht je interesse hebben kan ik je mijn dieet sturen in pb, maar houdt er rekening mee dat mijn onderhoud niet zo hoog is dus jij moet nog meer eten.

Jaaaaa ik had slaappillen bij de huisarts gevraagd dus de eerste paar nachten hebben die goed geholpen. Maar vannacht zonder gedaan en net zo veel geslapen. Misschien nog een restantje? We zullen vannacht zien! 

En ja heb maagbeschermers, heb die genomen 1 dag voor de operatie zodat het laagje kon beginnen met bouwen. En ik haal suiker uit fruit alleen dat is niet altijd voldoende lijkt wel. Heb echt iets zwaars nodig soms. Maar goed, ik zie later wel hoe ik dat oplos. Herstel staat voorop. Ik heb een dieet van nog 1500 cal wat hoog is in vet en eiwit maar ik ga pas weer streng zijn als ik beter ben! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Soraja said:

Vind het wel moeilijk om te bepalen wat te veel is. Tillen jullie helemaal niks? Geen glas, vollebordenz fles drinken etc?

Stiekem kijk ik al uit naar mijn volgende wijntje! Door die antibiotica wil ik sowieso wachten dus misschien vrijdag als ik mijn cheat heb. En maar niet te spreken over de sport school...ik droom zelfs dat ik aan het optrekken ben Enzo. Hoezo afkick verschijnselen lol 

Ik mag amper wat tillen van mijn vriend! Als ik mijn sok aan wil doen helpt hij al. Mag inmiddels wel zelf mijn broek omhoog hijsen na het toilet haha (voorheen lukte dat niet zo).

Maar een halve liter spa flesje til ik, dus dat is een halve kilo. Maar geen volle avond eet boren. Ben ook voorzichtig met het trekken aan dekens enzo omdat je dan ook kracht gebruikt. Maar soms voel ik ook wanneer ik net iets te ver ga. Ben super voorzichtig. 

Net gemonopolied en nu denk ik opeens, ooohhhh had ik dat wel mogen doen? Of valt dat ook onder herhaaldelijke bewegingen? Wel netjes van arm gewisseld steeds! En mijn vriend deed ook een boel haha. Ik vind het allemaal zo lastig te bepalen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Bruisend:

Ik mag amper wat tillen van mijn vriend! Als ik mijn sok aan wil doen helpt hij al. Mag inmiddels wel zelf mijn broek omhoog hijsen na het toilet haha (voorheen lukte dat niet zo).

Maar een halve liter spa flesje til ik, dus dat is een halve kilo. Maar geen volle avond eet boren. Ben ook voorzichtig met het trekken aan dekens enzo omdat je dan ook kracht gebruikt. Maar soms voel ik ook wanneer ik net iets te ver ga. Ben super voorzichtig. 

Net gemonopolied en nu denk ik opeens, ooohhhh had ik dat wel mogen doen? Of valt dat ook onder herhaaldelijke bewegingen? Wel netjes van arm gewisseld steeds! En mijn vriend deed ook een boel haha. Ik vind het allemaal zo lastig te bepalen. 

hihi, je mag echt wel monopolien hoor, maar niet te zware huizen tillen dan he ;) Een hotel zou ik door je vriend laten tillen!!

Denk dat het reuze meevalt, jij let heel goed op wat je doet, dus komt wel goed.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minutes ago, best_boobie said:

hihi, je mag echt wel monopolien hoor, maar niet te zware huizen tillen dan he ;) Een hotel zou ik door je vriend laten tillen!!

Denk dat het reuze meevalt, jij let heel goed op wat je doet, dus komt wel goed.

xxx

Hahahaha :45: auwwwww als ik hardop lach doet het nog pijn!! Ja ik dacht als je niet met een doekje mag poetsen mag ding vast ook niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dit wijst mij erop dat ik toch minder moet doen..ik Doe zelf sokken en broek Enzo aan. Zelfs vestjes en ochtendjas . zet zelf mijj thee en pak zelf water. Lichtknoppen gebruik ik mijn voorhoofd voor hah. vindt het wel lastig om alles te vragen. Hij is heel de tijd druk met van alles en dan kom ik weer zeuren. 

Lachen Niesen hoesten omhoogkomen..doet nog allemaal zeer.

Grappig heb vandaag een bordspel gekocht!

Net even een staande foto gemaakt , vindt het er steeds beter uit gaan zien.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Soraja je mag jezelf best aankleden hoor, no problem. Let wel op trouwens met sokken en schoenen aantrekken. Bukken is niet zo handig de eerste tijd. Mij werd verteld dat ik dat beter even niet kon doen, zodat de prothesen echt de kans kregen goed in te kapselen.

Probeer gewichten boven 2 kg te vermijden en wat heel belangrijk is: ellebogen niet hoger dan je schouders hefffen :)

Je boobs zien er trouwens echt al heel mooi uit!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha meiden, zo herkenbaar! 

Ik mag mijn sokken ook nog niet zelf aandoen van vriendlief ;) 

Wel al hijs ik zelf mijn pyjamabroek op na 't toiletbezoek!! Een bordje eten wordt netjes op een kussentje op mijn schoot gelegd maar een glas drinken enzo neem ik wel aan maar ben gewoon heel voorzichtig in m'n bewegingen en alles gaat suuuuper traag :131:

Maar ik word echt nog heel erg verwend en dat gaan we ook nog wel even zo houden hoor ;) 

Wat ik wel vervelend vind is dat ik mijn haar niet fatsoenlijk in een staart of knot kan doen, want daar bakt vriendlief echt niks van :45: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw ze zijn super mooi!!! Welk bordspel heb je gekocht?? 

En ik kreeg vandaag nog een boze blik, had zelf mijn sokken aan gedaan. Zegt meneer streng: maar dat mag jij helemaal niet! Haha

Ach we laten ons maar gewoon verwennen zolang het nog kan :D Als ik straks aan het werk ben mag die ongein niet meer :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje best boobie en Niesje!!

Niesje ik vind van niet, jij hebt ook echt al mooie borsten.

Ik heb een trucje voor mijn sokken en schoenen...ik ga met 1 been op de vierder traptrede staan, leun schuin naar voren, en doe met 1 hand de sok of schoen aan. Mijn broek doe ik staan aan , gewoon recht op, en dan sta ik op 1 been. Die yoga is toch van pas gekomen lol.

Maar mag niet klagen, mijn vriend slooft zich uit in de keuken. heb deze week onder andere gehad: (alles compleet zelfgemaakt zonder zakjes etc)

verse gerookte makreelsalade, pompoenwortel taart, verse frieten uit de airfryer met home made mayo, gebakken calamaris (zelf gesneden) met alioli, perfect gebakken lamskoteletten, kippensoep, angus beefstuk, en dan staat er nog tomatenchutney, guacemole, ingekookte aardbeien, een fles zwarte ijsthee en en fles jasmijn ijsthee, en hij had lycheepudding gemaakt maar teveel agar agar gebruikt dus was niet zo. En dit is nog maar week 1, wat een bofkont ben ik.

Ik hou me wel aan mijn dieet maar niet superstrak, en toch al binnen 2 dagen een kg kwijt. vanochtend zag ik zelfs weer een beetje definitie op mijn buik!

En wondje is sinds vanochtend helemaal dicht.

Ik heb besloten om, als het weer kan, ook te gaan boksen ipv gewone cardio. dat zal ik waarschijnlijk eerst heel lang moeten gaan doen en zal echt me neus uitkomen denk ik. Ik heb mooie roze everlast boks handschoenen, en zelfs boksschoenen die ik nu gebruik voor benen trainen. Heb zon'n zin om weer aan de slag te gaan! Al ben ik al blij dat ik nu redelijk goed kan wandelen.

Ik heb trival gekocht, bij Piekfijn. Er was niks anders dus deze maar meegenomen, ken het verder niet. Wilde eigenlijk kolonisten van catan maar ga ook geen duur spel aanschaffen voor die paar keer. Heb bij Piekfijn trouwens een mega stapel boeken gekocht, (en ja vriendlief mocht ze fijn dragen) ze waren allemaal 1 euro per stuk, soms zelfs goedkoper! en zijn toch moderne boeken. Echt een aanrader!!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.