Ga naar inhoud

Soraja : 1 april 2016 : Dr. Hupkens : MFIV


Aanbevolen berichten

Morgen eindelijk mijn bv!

Vorige week is op het laatste moment de datum verschoven van 4 april naar 1 april, het was even stress en maar gelukkig heeft mijn vriend de dag van de operatie vrij. De twee dagen erna heeft hij avonddienst en ben ik alleen! Ik maak me hier wel een beetje zorgen over , ik ben bang dat ik niets zelf kan. Iemand tips? 

De eerste gekozen maat, 350cc vond ik te klein en wil graag een volle d, miss zelfs groter. Maar Diana en arts zeggen dat als ik groter ga dan 375 ik complicaties kan krijgen omdat mijn torso zo smal is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 174
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik begin een beetje nerveus te worden..las dit stukje, ik moet om 12u er zijn betekend dit dat ik nog een yoghurt ofzo kan eten om half 7 ofzo? 

Las net over een meid hier die pas 3 uur later dan aanvang geopereerd werd

En ik ben gewend om de hele dag kleine maaltijden te eten, ben bang dat ik niet lekker wordt als ik vanavond voor het laatst eet edrinkk

 

Wordt een beetje paranoïde geloof ik. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ambertje

ja spannend he! Volgens mij mag je echt niks meer na middernacht, maar je kunt natuurlijk altijd even bellen. Want de tijd dat je er moet zijn is niet de operatietijd. Die is wat later. Bovendien kan het uitlopen. Ik vind dat nuchter zijn echt vreselijk ook, maar ja. Ik ga ietsje groter, had 400 en krijg nu 550

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes morgen meiden! Ben ook in Vlaardingen geholpen 6 weken geleden. Door hupkens. Ben tot op heden blij dat ik zijn advies gevolgd heb.

trouwens de regel is volgens mij tot 8 uur voor narcose mag je eten en in die 8 uurtjes naar aanloop van je narcose mag je water en slappe thee (zoiets

nogmaals succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Soraja en Ambertje........ Heel veel succes morgen met de operatie. Ben benieuwd naar jullie operatieverslag. 

Good luck!

Xxx Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 hours ago, Fruitmiep said:

Succes morgen meiden! Ben ook in Vlaardingen geholpen 6 weken geleden. Door hupkens. Ben tot op heden blij dat ik zijn advies gevolgd heb.

trouwens de regel is volgens mij tot 8 uur voor narcose mag je eten en in die 8 uurtjes naar aanloop van je narcose mag je water en slappe thee (zoiets

nogmaals succes!!

Ik mag helemaaaaaal niettttttssss geen eens water! 

 

Maar heel veel succes vandaag!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey! Na de operatie ging t helemaal goed, voelde me kiplekker en liep zelf 2 trappen op naar huis. Echter in de avond ging het mis, 2x flauwgevallen waarvan 1 x ik ook in shock raakte (rollende ogen, hele lichaam schudde) en had blijkbaar een te lage bloeddruk.

Mijn vriend heeft zich gister en vandaag moeten ziekmelden omdat ik niet alleen kan zijn. Dus dat is allemaal wat minder, terwijl we het in de eerste instantie zo goed hadden gepland. Ik zou zelf ook niet zo snel meer voor kliniek Gabriëls kiezen want het is heel chaotisch gegaan bij mij.

Nu gaat het wel wat beter, heb vannacht tot nu geen medicatie nodig gehad . heb wel pijn maar is wel te overzien. Ik heb alleen last na het eten van opgeblazen buik, bijna tegen het misselijke aan ookal eet ik kleine beetjes. Krijg ook last van mijn ademhaling dan, ik weet niet zo goed wat ik er aan moet doen..

Drink me suf aan water

Over 2 weken krijg ik controle bij Diana, en 2 weken daarna pas bij de arts. Had dit ook liever andersom gehad maar blijkbaar werkt het zo 

Ben wel heel tevreden over de maat voor zover ik het kan beoordelen 

Ik hoop vandaag even naar buiten te kunnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,

Gefeliciteerd met je boobies,je hebt het achter de rug, nu op naar het herstel, flauw vallen is heel vervelend,maar kan gebeuren na een narcose,omdat die idd  zorgt voor een lage bloeddruk, en daar kan je je heel vervelend door voelen,maar je zegt in een shock geraakt,dan is er zeker gelijk een arts bij je geweest? Want een shock is een medische noodsituatie.

Het chaotische via Diana is iets wat je toch wel vaak leest hier op het forum, jammer maar wel fijn dat je helemaal tevreden bent over de maat.

Idd meis, als je er aan toe bent, lekker even een klein blokje om vandaag, lopen helpt voor je doorbloeding en ook om het vocht af te voeren.

Misselijkheid kan ook komen door bepaalde pijnstillers, maar juist dan moet je wel kleine beetjes blijven eten, iets van yoghurt gaat meestal makkelijker en eiwit is goed voor de genezing.

Probeer ook als je duizelig blijft even een paar dagen iets meer zout te eten,ook weer niet teveel anders ga je weer meer vocht vasthouden.

Ik wens je een goed herstel.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje!!

Nee er is geen dokter bij geweest, die avond heeft mijn vriend wel dr hupkens gesproken en hij zei als het nog een keer gebeurd hij maar 112 moet bellen. Maar sindsdien ben ik niet meer duizelig geweest gelukkig.

Ik mag van geluk spreken dat ik niet op mijn borsten ben gevallen, mijn vriend kon me nog net opvangen.

Toen ik de praktijk inlichtte over het flauwvallen en de shock werd er niet echt op gereageerd..zo van ja kan gebeuren, het doet ook zeer. 

Heb geen medicatie meer nodig nu , ik hoop dit ook vol te kunnen houden want het is grote rotzooi. Mijn dieet is voor namelijk hoog in eiwitten en vetten, neem redelijk wat zeezout en carbs uit fruit en aardappel. Maar ik ga zo even een ijsje kopen, voor het eerst buiten lol. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, nou dat is dan ook een antwoord waar je niet veel aan hebt, maar ik vraag het omdat je ook niet zomaar heel snel uit een shock bent, dus ik denk dat je idd flauw bent gevallen, en echt even helemaal van de wereld door een lage bloeddruk, of misschien wel een laag bloedsuiker( maar ik ben natuurlijk geen arts) want daardoor kun je ook een soort spiertrekkingen krijgen,maar wel fijn dat de duizeligheid nu weg is meis, nu alleen even focussen op herstel.

Idd heel fijn dat je niet op je borsten bent gevallen, gelukkig was je vriend in de buurt, die is zich natuurlijk ook rot geschrokken.

Nou lekker dadelijk gaan genieten van je ijsje , het weer is in ieder geval heel lekker met zo'n zonnetje.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis, wilde net vragen hoe het met je gaat maar kwam toen dit bericht tegen. Pfff schrikken allemaal hoor, en erg dat er via Diana zo laks wordt gereageerd :blink:

Gelukkig voel je je al beter!! Hoe is het met je spier? Valt dat allemaal wel mee? 

Ik word vrijdag om 10 uur geholpen en ga me denk ik net voor middernacht een grote bak kwark naar binnen werken :P zie er zooooo tegenop hè dat nuchter blijven..

Succes met je verdere herstel en rustig aan hè :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja heb ik ook gedaan FF wat eiwitten naar binnen! Toen ik wakker werd had ik gek genoeg helemaal niet zo'n trek.

Tien uur is een goede tijd , ik had op een gegeven moment echt zoiets van nou kom maar op, had geen zin meer om te wachten.

Mijn spier was behoorlijk dik zei de arts, maar het is wel allemaal goed gegaan. 

Of het echt een shock was ..het duurde 3 minuten dus heb geen idee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zeker! Was alleen iets vermoeiende dan verwacht..vooral in de auto zitten is nog niet zo fijn. Maar t ijsje maakte een hoop Goed lol. 

Ja idd dat is het belangrijkste, ik hoop dat de ergste pijn nu voorbij is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.