Ga naar inhoud

Wie herkent dit: Klachten, bijwerkingen, last van ?!


Angelsboobs

Aanbevolen berichten

Ik was opzoek naar antwoorden .. Vandaar dit topic. Ik heb geen idee of er al zoiets is maar dat horen we snel genoeg van @best_boobie. Ik kon het in idd geval niet goed vinden. 

Met zijn genoeg meiden met vragen , problemen of rare dingen die ze graag willen vragen.. Met name ik zelf

ik ben nu 4 weken en 5 dagen po, en ik heb nog steeds last van die pijnlijke stijfheid smorgens bij het opstaan: hoe lang duurt dit nog zeg?!

in mijn linker borst heb ik het gevoel of hij los zit, een luchtbel ofzo erin zit.. Zo vaag : herkent iemand dit?! 

En hoelang duurt het voordat die tennisballen een beetje vanmezelf gaan voelen.. Hahaha het is nu net of ik 2 zware ballen in me bh heb die mijn eigen borsten naar binnen drukken?! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik slaap nog steeds op mijn rug. Op een zij liggen kan nog niet. Kan me niet draaien waar ik enorm van baal.  Wanneer ik op mijn rug lig moet ik ook geholpen worden om weer overeind te komen. Alleen lukt niet. Dat stijve gevoel heb ik nog steeds bij opstaan en duurt paar minuten voor het weer afzakt. 

Tja..lichaam hft al die jaren zich aan mij aangepast nu is ht andersom.

En soms denk ik ook weleens..help

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Angeleye:

Ik slaap nog steeds op mijn rug. Op een zij liggen kan nog niet. Kan me niet draaien waar ik enorm van baal.  Wanneer ik op mijn rug lig moet ik ook geholpen worden om weer overeind te komen. Alleen lukt niet. Dat stijve gevoel heb ik nog steeds bij opstaan en duurt paar minuten voor het weer afzakt. 

Tja..lichaam hft al die jaren zich aan mij aangepast nu is ht andersom.

En soms denk ik ook weleens..help

Hoe veel dagen PO ben je nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu dik 3 weken po en heb ook nog veel last. Voornamelijk mijn schouders. Als ik lig gaat het maar idd het opstaan en tijdens het werken. Erg stijf. Kan ook nog niet op mijn zij en op mijn rug lig ik toch niet prettig. Baal er ook gruwelijk van..:( succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen ben ik ook 3 weken geleden geholpen aan m'n boobs en ik kan sinds een week weer op m'n zij slapen wel met wat kussens. Maar ben ook nog wel iets stijf in de ochtend en idd die tennisballlen horen ook nog niet echt bij mij.. Succes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wordt soms wel op mijn rug wakker en dan weet ik al dat het geen pretje wordt om omhoog te komen.. Maar wat ik echt het ergste vind is het gevoel van die luchtbel in me linkerborst?! Ik weet echt niet hoe ik het moet uitleggen.. Net of hij los zit.. Beweegt met lopen .. Echt heel vaag! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Angelsboobs:

Ik was opzoek naar antwoorden .. Vandaar dit topic. Ik heb geen idee of er al zoiets is maar dat horen we snel genoeg van @best_boobie. Ik kon het in idd geval niet goed vinden. 

Met zijn genoeg meiden met vragen , problemen of rare dingen die ze graag willen vragen.. Met name ik zelf

ik ben nu 4 weken en 5 dagen po, en ik heb nog steeds last van die pijnlijke stijfheid smorgens bij het opstaan: hoe lang duurt dit nog zeg?!

in mijn linker borst heb ik het gevoel of hij los zit, een luchtbel ofzo erin zit.. Zo vaag : herkent iemand dit?! 

En hoelang duurt het voordat die tennisballen een beetje vanmezelf gaan voelen.. Hahaha het is nu net of ik 2 zware ballen in me bh heb die mijn eigen borsten naar binnen drukken?! 

Dat met die luchtbel herken ik wel! Het voelt alsof je een bubbel in drukt en bij het loslaten klikt die weer omhoog           (hopelijk een beetje goede beschrijving) 

In 2005 heb ik een bv gehad en nu nog steeds voel ik wel wat bobbeltjes hier en daar. Volgende week krijg ik een wissel ben benieuwd of ik het dan weer krijg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.