Ga naar inhoud

Faceland borstvergroting Dr Esther Bodde??


jo

Aanbevolen berichten

Zijn er meiden die een bv hebben laten doen via Faceland door Dr Esther Bodde?

Graag zou ik hier meer over willen weten, hoe de ervaringen waren en hoe alles is verlopen!? Hun zijn erg goedkoop in vergelijking met andere klinieken, vandaar.

Ik heb 19 april een consult, SPANNEND:D

gr:lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hoi

Ik ben door dkt Bodde geopereerd vorige week maandag. Ik heb 325cc ronde prothese met hoog profiel dual plane.
Mijn eerste consultatie bij haar was 3 weken geleden bij Faceland en omdat ik al 8 jaar aan het wachten ben (en rondzoeken naar een pc waar ik me goed bij voel) heeft ze mij dan vorige maandag er nog tussen genomen.


Met een bang hart ben ik er naar toe gegaan. Trillen op mijn benen. Ik heb ijzer te kort en maak heel snel blauwe plekken en ook een bloedstollingsprobleem dus ik blijf bloeden en genees heel traag.
Maar dat vond ze geen probleem, ze gingen hun voorzorgen nemen. Ik ben dan wakker geworden met 2 heuveltjes :D maar jammer genoeg ook met draines. Linker en rechterborst bleef bloeden en de operatie ging zwaarder dan ze had verwacht. De draines zijn 3 dagen later door de thuisverpleging eruit gehaald, vocht is gestold sinds deze ochtend.

Pijn overal, ik kan met moeite mijn linkerarm opheffen. Ook staan ze nog fel gespannen maar wel minder 'puntig' als vorige week.

Omdat ik van tongeren ben kan ik natuurlijk niet zomaar even 3 uur rijden voor op consultatie te gaan (en ik mag ook nog niet rijden) Maar ik heb wel tot drie dagen na de operatie telefoon gehad van de assistente voor me op te volgen. Ook via email hebben ze mij al veel dingen uitgelegd en gerust gesteld.

Ondanks al deze problemen ben ik wel blij dat ik het heb laten doen. En dokter Bodde en haar team zijn heel professioneel en meedenkend. Ze doen er alles voor om je gerust te stellen voor,tijdens en na de operatie.

Ik heb er alleen maar goede woorden over. De pijn die neem ik erbij, daar was ik ook voor gewaarschuwd.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik ben inmiddels ook geopereerd en het is me zoooo goed bevallen! Ben er echt heel erg blij mee :)

nu bijna 4 weken po en eigenlijk nagenoeg geen pijn meer, alleen huid en tepels zijn nog erg gevoelig maar heb hier al gelezen dat dat erbij hoort.

dr bode is een geweldig goede en lieve arts, zou het zo weer doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei *R:

Ik ben inmiddels ook geopereerd en het is me zoooo goed bevallen! Ben er echt heel erg blij mee :)

nu bijna 4 weken po en eigenlijk nagenoeg geen pijn meer, alleen huid en tepels zijn nog erg gevoelig maar heb hier al gelezen dat dat erbij hoort.

dr bode is een geweldig goede en lieve arts, zou het zo weer doen!

Oh wat fijn voor je! Ben je via faceland of gewoon via sanavisie? Ik ga via diana Gabriels en word geopereerd bij dr Hupkens. (Waarschijnlijk) maandag gesprek met hem! Ik ben niet meer op gesprek geweest omdat ik zo weinig kon vinden over haar.... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via sanavisie. 

Er is inderdaad niet zo veel te vinden over haar, maar weet inmiddels een paar mensen die naar grote tevredenheid behandeld zijn door haar :)  (zowel via faceland als sanavisie)

veel succes met je gesprek maandag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn om te lezen dat jullie tevreden zijn over Esther Bodde Hoe voelen jullie je nu? En hoe gaat het met het herstel? Hebben jullie nog tips/advies voor mij voor de operatie in Mill? Ik ga via Faceland en moet nog een operatiedatum inplannen, maar wil pas na mijn vakantie in juli/augustus. Ik wil voor de operatie toch nog extra op mijn gezondheid letten. Op vakantie ben ik toch makkelijker met vet eten en alcohol. Ik kan waarschijnlijk niet meer dan 550 of 600 cc krijgen ivm. mijn postuur .  Door op dit forum rond te struiken ging/ga ik toch twijfelen of 550 niet te klein uitvalt. Ik heb nu 300 cc en wacht nog op bericht van Beaucare. Ik heb mijn dossier opgevraagd om te weten welk merk prothese en of er misschien zelfs een  Pip prothese is gebruikt. 

Fijne zondag xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.