Ga naar inhoud

BeauCare Kliniek..


mii18

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen..!!

Misschien hebben jullie al eens mijn eerdere topic doorgelezen.. Dan weten jullie dat ik twijfelde over een BV.

Inmiddels heb ik wel besloten dat ik het ga doen, mijn vriend is het er mee eens!! :101: Verder moet ik het nog wel aan mijn ouders vertellen hihi.. maar wil eerst even mijn consult afwachten.

Heb al heel veel gelezen over klinieken enz. En ben uitgekomen bij Beaucare, omdat de prijs goed te doen is en veel positieve reacties heb gelezen!!

Morgen ga ik bellen voor een afspraak te maken voor het consult.

Nu wil ik graag van andere mensen horen hoe hun consult en operatie is gegaan bij Beaucare.

Hoe gaat z'on consult? Krijg je ook foto's te zien en moet je dan kiezen ofzo?

Ook wel leuk om foto's te zien van mensen die daar hun BV hebben laten doen..

Morgen bel ik en dan laat ik weten wanneer ik mijn eerste consult heb!! =)

SPANNEND!!

Liefs,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi mii18,

Spannend zeg!!!

Ik wordt aanstaande vrijdag geopereerd bij BeauCare, dus heb mijn 1e gesprek 29 maart gehad.

Van het gesprek moet je niet teveel voorstellen, want hij zegt alles wat hij moet zeggen in een sneltreinvaart.

Wel beantwoord hij je vragen goed en neemt hij de tijd voor ze. Zorg wel dat je een vragenlijst meeneemt. Mocht je daarna nog vragen hebben, kun je ze altijd mailen of bellen.

Dus tot nu toe heb ik een heel goed gevoel bij ze.

Op de dag van de BV neem je foto's van borsten mee die je mooi vind.

Succes morgen met je afspraak maken!!!

Liefs Jes

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben daar bijna 3 weken terug geholpen, dr plovier is een hele aardige man en goede pc die goed kan zien hoeveel cc je nodig hebt. Bij je 1ste gesprek zul je hem niet spreken maar voor je operatie heb je nog een uitgebreid gesprek met hem, hij beslist ook hoeveel cc je nodig hebt enz. Dan kan je ook fotos mee nemen om te laten zien wat je wilt.

Tijdens je consult praat je met een andere pc, aan hem kan je al je vragen stellen maar de beslissing valt uiteindelijk bij dr plovier.

Beaucare is druk in verbouwing dus het is beetje een zootje maar echt, alles is schoon, iedereen heel lief en ze zorgen erg goed voor je.

succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben ook pas op consult geweest bij Beaucare.

Zoals jessica al zegt, het is informatief en gaat heel snel! Dr.Vrambout kijkt even naar je borsten en als je verder geen vragen hebt (in mijn geval dus) sta je met 10 minuutjes weer buiten. Ik ben zelf al heel veel te weten gekomen via internet.

Bereid je wel voor op een verbouwing, ikzelf schrok daar een beetje van maar na het consult had ik er wel een erg goed gevoel over.

Wat ik precies krijg weet ik niet (alleen dat ze achter de spier komen), pas voor de operatie ga je dit met Dr.Plovier bespreken. Het is handig om dan fotos mee te nemen van borsten zoals jij ze wilt hebben.

Verder kan ik je geen informatie over beaucare geven want mijn bv staat pas 31 augustus gepland! :D

Als je verder leest op het forum kom je al heel veel te weten over beaucare!

Succes! Liefs Elcke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik ben ook bij Beaucare geholpen.

Vond de kliniek en de nazorg (informatie vooral ) een beetje een rommeltje. Maar gelukkig heel veel info hier gevonden

Ben tevreden met het resultaat. Dr Plovier is een goede chirurg!

Spannend allemaal he? :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb net een afspraak gemaakt voor een consult.. maandag 5 juli om kwart voor 2.. spannend:D

alleen wel in belgie.. dus niet in utrecht.. dat is toch niet erg he?

heb nu wel een beetje een raar gevoel.. beetje dubbel, zo van ik heb het gedaan maar aan de andere kant.... ik weet het niet.

nu aftellen tot die dag..

kon wel eerder maar kwam niet uit met mijn werk..

vind het alleen wel raar dat ze pas voor de operatie bepalen hoeveel cc enso aan de hand van een foto.

er word toch wel al besloten of het voor of achter de spier gaat ? en ronde enz..??

Link naar reactie
Delen op andere sites

je kan er vanuit gaan dat je het achter de spier krijgt, zo werkt dr plovier nou eenmaal het liefst (ik wou zelf voor de spier voor een aantal redenen), de pc met wie je het gesprek hebt schrijft gewoon info op en beantwoord je vragen en dr plovier beslist uiteindelijk hoeveel cc erin gaat al kan de andere pc je al een goed idee geven wat je kan verwachten.

ik had trouwens geen foto mee genomen hoor, hij vertelde gewoon wat het mooiste bij mij zou staan, hij zei rond de 400cc en tijdens de operatie kijkt hij precies hoeveel het mooiste staat, dat was in mijn geval 450cc

idd best jammer dat je niet van te voren weet hoeveel cc je precies krijgt enzo maar ja dit is nou eenmaal de manier waarop ze werken :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke, wat is dan precies achter de spier? Ik ben namelijk gewoon bang dat ze er echt nep uit gaan zien..

van mezelf vind ik nu dat ik een mooie vorm heb, dus zo wil ik ze maar dan groter..

Ik hoop dat ik dit allemaal kan bespreken tijdens het consult..

Je mag toch wel aangeven op welke cup je uit wil komen..??

Niet dat ze zomaar iets doen..

je kan er vanuit gaan dat je het achter de spier krijgt, zo werkt dr plovier nou eenmaal het liefst (ik wou zelf voor de spier voor een aantal redenen), de pc met wie je het gesprek hebt schrijft gewoon info op en beantwoord je vragen en dr plovier beslist uiteindelijk hoeveel cc erin gaat al kan de andere pc je al een goed idee geven wat je kan verwachten.

ik had trouwens geen foto mee genomen hoor, hij vertelde gewoon wat het mooiste bij mij zou staan, hij zei rond de 400cc en tijdens de operatie kijkt hij precies hoeveel het mooiste staat, dat was in mijn geval 450cc

idd best jammer dat je niet van te voren weet hoeveel cc je precies krijgt enzo maar ja dit is nou eenmaal de manier waarop ze werken :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je vorm zal je houden, alleen dan groter.

Ik heb dr Plovier een beetje zijn gang laten gaan waar ik heel blij mee ben. Ben 2 x op consult geweest en werd mij rond de 350 aangeraden. Ik heb tegen de dokter gezegd: Doe maar wat je denkt dat mooi staat en niet te vol. Uiteindelijk is het 470 cc geworden, wat je echt niet kan zien. Ze zijn zelfs een beetje klein vind ik.

Voor de operatie bespreek je, je wensen nog een keer. Dr Plovier is echt een vakman! Zal mij geen zorgen maken hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo iedereen,

Vandaag mijn consult gehad bij Beaucare in Belgie.

Ik was wel erg verrast over hoe het er nu uit zag haha, helemaal in de verbouwing & 2 noodgebouwen..

Maar goed daar laat ik me niet door tegen houden..

Ik was wel enorm zenuwachtig want mijn vriend was ook mee..

Ik werd voorgelicht door Dr.Vrambout, en zoals ik al wist van hier praattie hij erg snel maar wel duidelijk..

Gelukkig werd ik wel heel erg goed geholpen met mijn vragen..!!

Heb nu duidelijke antwoorden op mijn vragen..

Voor mijn vriend viel het ook wel mee want die had verwacht dat Dr.Vrambout aan mijn borsten ging zitten maar hij keek er alleen naar..

Bij Beaucare zijn ze voorstander van achter de spier, dat raadde hij mij ook aan..

Ik wilde graag ongeveer een D-cup en hij dacht dat ik daar ongeveer 375 of 400 cc voor nodig zou hebben..

Ik wilde eigenlijk graag voor de spier, omdat ze dan natuurlijk lijken en dichter bij elkaar staan..

Maar hij zei dat dit geen verschil uitmaakte..?? Ook zei hij dat voor de spier eerder gaat hangen en eerder rimpels van je protesen ziet..

Dusja, nu weet ik het even niet haha!

Maar wilde het graag aan jullie kwijt..

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hey Mii18,

Ik zag je reactie op mijn topic. Bij iedereen is het anders.

Bij mij is het een B, kleine c geworden. Terwijl er hier ook meiden zijn die met 375cc achter de spier naar een E zijn gegaan.

Als ze zo klein blijven had ik misschien wel 500cc nodig gehad, haha!!!

Lijkt wel heel veel en vond eerst 375 al heel veel, want ikzelf wilde 300, maar Plovier rade mij 375 aan.

Echt iedereen is verschillend, maar had ze zoooooo graag wat groter gewild :102:

Maar wanneer is jou grote dag??? En ben je er zelf al uit hoeveel cc je wilt?

Liefs Jessica

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Jessica24,

Ja bij iedereen is het anders idd.. Echt raar eigenlijk!!

Maar ik vind je borsten wel mooi.. Ze moesten nog op zijn plaats komne maar nu zie je de vorm erin..:)

Ik vind dat je toch trots mag zijn hoor!!

Wanneer mijn grote dag is weet ik nog niet, ze zijn nu 3 weken dicht.. dus kan geen afspraak maken..

Ik zou graag eind augustus willen..

Hoeveel cc, uhmm ik wil graag een D-cup, en dr.vrambout dacht ongeveer aan 375 400 cc..

Liefs :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ik ga ervoor!! :)

Ik heb al veel goede dingen gelezen over dr.Plovier en veel mooie foto's gezien dat ik er helemaal achter sta..

En op gegeven moment moet je toch een keus maken he.. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh maakt niet uit hoor..:)

Ja eerst 3 weken vakantie, maar goed dat maakt niet uit..

Laatst toen ik mailde hadden ze 17 augustus nog plek maar ik zat meer te denken aan eind augustus..

Maar dat gaat zeker goed komen:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Na de goede ervaringen die ik las over Dr Plovier heb ook ik besloten met beau Care 'ín zee te gaan'

IK DENK DAT MIJN VERHAAL ERG VAN BELANG KAN ZIJN VOOR DEGENEN DIE HUN OPERATIE DAAR NU GEPLAND HEBBEN STAAN BIJ DR PLOVIER:

Eind maart '10 ben ik op consult geweest bij dr vrambout, mijn operaite heb ik daarna vast laten leggen op 17 september 2010. Ik moest dus nog een tijdje wachten.

Via het forum ving ik vorige week op dat Dokter Plovier weg zou gaan bij Beau Care. Ik schrok me naar, want het waren juist de positieve reacties die ik van over deze arts gelezen heb, wat me heeft doen besluiten mn borstvergroting bij beau Care te laten doen.

Afgelopen vrijdag heb ik Beau Care gebeld met de Vraag of dokter Plovier inderdaad weg gaat bij Beau Care.

Ze vertelden me dat zijn agenda op t moment gewoon nog helemaal volgeboekt stond en ze niet zouden weten waarom hij mij niet zou opereren .

Ik vroeg of ze me kon garranderen dat ik dus gewoon dokter Plovier kreeg en zo niet, ik dat wou weten...

Verder gingen ze er niet op in

Nog geen half uur later gaat mn telefoon: Beau care aan de lijn. Mijn operatie stond, nadat ze het even had nagevraag, toch geboekt bij een andere arts: ene Sara Ullens. Dr Plovier was 'toevallig'toch niet aanwezig deze dag.

Nu ben ik al vanaf maart aan het wachten, is het bijna zover, krijg ik dit!!! Ik weet nix van deze arts. Heb bij beaucare afgesproken vanwege de goede berichten die ik over dokter Plovier heb gehoord.

Ze hebben me toen een alternatief aangeboden dat ik maandag 20 september geopereed kon worden en dan met de zekerheid dat dokter Plovier deze operatie doet.

Want ik laat me echt niet opereren door een arts waar ik niets van weet

Mijn vertrouwen is weg, stel dat ik nu niet zelf had gebeld en niet zo sterk had aangedrongen. Dan had ik daar op 17 sept gestaan. Stond er ineens een andere arts voor mn neus, ik denk niet dat ik dan nog weg zou zijn gelopen. Maar we hebben het hier wel over een operatie.

je liegt niet tegen mensen over zoiets en als een goede arts weggaat, dan licht je daar je 'patieten'toch over in. Ook hef feit dat ze nu al maanden in containers opereren vanwege een verbouwing en de mensen daar NIET over in lichten, vind ik niet kunnen!!!!

HIER HOOR JE MENSEN VAN OP DE HOOGTE TE STELLEN!!!

Ik hen nu zelf kontakt gezocht met Dr Plovier himself.

Hij gaat dus inderdaad weg bij beau Care, hij werkt de komende maannden er nog vanwege zijn contract. De arts vertelde mij dat hij jiet achter de manier van werken staat van baue Care. Hij wil zijn naam hier niet langer aan verbinden.

Beau Care liegt en bedriegt!!!

1 oktober opent hij de deur van zijn nieuwe kliniek: BE-kliniek. de website gaat 15 september online.

Nu opereert hij naast beau Care op een alternatie locatie omdat hij nog in een overgagnsfase zit en zijn eigen kliniek nog niet geopend is. Hij kan mij daar helpen op 21 september.

Deze dag staat dus nu mijn operatie gepland.

Wel bij Dr Plovier, maar niet bij Beau Care, want daar heb ik geen vertrouwen meer in!

groetjes A70

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.