Ga naar inhoud

Voor en na


Aanbevolen berichten

Ik ben woensdag 23 maart geopereerd.  Alles goed gegaan, operatie duurde 3.5 uur, hele secure chirurg. Heb ook een jaar moeten wachten op een consult,  maar dat was het waard. 

Pijn viel me persoonlijk een beetje tegen, mij is wel geadviseerd om het heel rustig aan te doen, dit kom't vooral ten goede van de littekens.  Hoe minder je doet hoe mooier ze worden.

Voor de operatie was ik veel op zoek naar before and after foto's. Daarom plaats ik nu dan ook met trots de mijne. Heb ze even onder elkaar gezet.

Van E/F naar D

 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nicki gefeliciteerd met je nieuwe boobs!;) dat klinkt idd als een hele lange operatie! Waar en door wie ben je geopereerd?

Het ziet er inderdaad al erg mooi uit, mooie ronde vorm al! Hoe gaat het verder met je, kom je de dagen wat door?Hoe gaat het slapen?

Liefs Eline

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Eline33:

@Nicki gefeliciteerd met je nieuwe boobs!;) dat klinkt idd als een hele lange operatie! Waar en door wie ben je geopereerd?

Het ziet er inderdaad al erg mooi uit, mooie ronde vorm al! Hoe gaat het verder met je, kom je de dagen wat door?Hoe gaat het slapen?

Liefs Eline

Hi Eline,

Ik ben door dr. Sonneveld geopereerd in het Bethesda ziekenhuis te Hoogeveen.  Moest een jaar wachten op voordat ik eindelijk hem kon zien. Hij staat vooral bekend om zijn microchirurgie, minimaliseert de littekens.  We zullen het afwachten ☺

Slapen gaat wel goed, in het begin toen ik weer thuis was sliep ik heel veel. Krijg nu wel weer erg de behoefte om op mijn zij te gaan liggen maar dat doe ik toch maar niet. 

Heb veel lieve mensen om me heen en laat me lekker verzorgen. 

Morgen de vervolgafspraak. 

Groetjes,

Nicki 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Channah:

Wauw, prachtige borsten @Nicki! Ik ben benieuwd welke chirurg jou geopereerd heeft. De pijn is niet mals idd, hoewel de meningen daarover verschillen. Ik vond het echt heel erg pijnlijk naderhand :blink:

Hallo Channah,

Chirurg was dr. Sonneveld van het Bethesda ziekenhuis in Hoogeveen. 

Nee ze zijn niet erg scheutig met pijnmedicatie in Nederland.  Ik heb heel lang in de VS gewoond en daar kreeg je veel sneller iets zwaardere voorgeschreven, niet nodig om pijn te lijden. Paracetamol doet het 'm echt niet. Maar goed, het wordt wel steeds beter. 

Groet,

Nicki

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei Nicki:

Ik ben woensdag 23 maart geopereerd.  Alles goed gegaan, operatie duurde 3.5 uur, hele secure chirurg. Heb ook een jaar moeten wachten op een consult,  maar dat was het waard. 

Pijn viel me persoonlijk een beetje tegen, mij is wel geadviseerd om het heel rustig aan te doen, dit kom't vooral ten goede van de littekens.  Hoe minder je doet hoe mooier ze worden.

Voor de operatie was ik veel op zoek naar before and after foto's. Daarom plaats ik nu dan ook met trots de mijne. Heb ze even onder elkaar gezet.

Van E/F naar D

 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Nog wat extra informatie.  Rechts is er 510 gram afgegaan en links 428 gram

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei Tessa01:

Jeetje, dat is zeker veel verschil! Je borsten zijn heel mooi geworden hoor, wat zal je trots zijn!!!!!! 

Nou ik had ook niet verwacht dat er zoveel gewicht af zou gaan. En nog steeds een D cup over. 

Ze moeten nog wel eigen worden hoor,, maar dat komt vanzelf.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...
  • 4 months later...
  • 6 months later...
  • 5 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.