Ga naar inhoud

Prothese verwijderen


Aanbevolen berichten

Hoi hoi

Is er een speciale reden dat je ze gaat laten verwijderen?

Als je linksboven op 'borstenforum ' klikt en dan naar beneden Scroll,  kom je op een gegeven moment bij het kopje expansie.

Hier vind je misschien wat meiden die vergelijkbaars hebben laten doen.

Ik weet dat @Francien een explantatie gehad heeft, maar weet niet meer precies of dat met lift was.

Heel veel succes meid!

Xx BB 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha ja, dat klopt BB, ik heb in 2013 een explantatie gehad, met daarbij een kleine lift. Mijn borsten zagen er na de operatie niet uit, dat zie ik nu pas. Maar het is enorm bijgetrokken, deuken en bobbels zijn volledig weggetrokken en ze zijn nu ook veel meer gelijk.. Ik heb nu een B-cupje, niet groot, en ik heb ook borstjes met een erg natuurlijke vorm, hahaha. De bovenkant is niet echt gevuld, maar lelijk is het beslist niet. Ik heb nu heel gewone kleine borsten. De littekens waren al behoorlijk vervaagd, maar ik heb een deel ervan laten "weghalen" dmv medische tatoeage. Dat is echt een aanrader, de littekens worden veel minder zichtbaar. Rond mijn tepels heb ik geen zichtbare littekens meer. De rest laat ik ook nog bijwerken, maar ik heb het momenteel te druk.

Hoeveel je aan borstweefsel over zult houden weet ik niet, maar een pc kan best een goede indicatie geven. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.