Ga naar inhoud

Loesje : 22 dec. 2010 : Dk Tits : Velthuiskliniek Eindhoven


Aanbevolen berichten

Oei Loesje, wat jammer voor je! :147: Hopelijk kan het toch nog doorgaan, als het niet te ernstig is wat je hebt?! Maar inderdaad beter uitstel dan je herstel bemoeilijken. Zal wel een hele teleurstelling zijn! :139: Maar hier blijven rondhangen helpt je die periode vast nog vlot door en in de winter je bv doen heeft ook zo zijn voordelen, magere troost, ik weet het maar toch.

Als je helemaal zeker bent zullen we je titel straks wel aanpassen hoor!

Veel sterkte meid met alles!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

Nou mijn topic naam kan veranderd worden...

In ieder geval de datum!

Heb vandaag gebeld met de Velthuiskliniek en die vonden het een verstandige beslissing om hem te verzetten.

Helaas voor mij komt het niet eerder uit dan het eind van het jaar...

Maar de datum staat wel vast en kan er nu naaruit kijken!

Velthuiskliniek deed ook helemala niet moeilijk en had er alle begrip voor.

In precipe blijft een consult een jaar geldig en bewaard dus dat komt goed uit...

Hoef straks dus niet perse te komen voor de operatie datum maar het kan wel.

Denk dat ik tegen die tijd wel nog een keer erheen ga om alles door te nemen.

22 december wordt mijn grote dag!!!!

Heb er nu al zin in!

Ga het nieuwe jaar met :1bouncingboobs: hahaha

Mijn man vraagt dan 2 weken vrij naast die ene week die hij al heeft dus alle tijd om die eerste weken door te komen en te herstellen!

Liefs Loesje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Loesje,

Zal je titel effe aanpassen! Ja, is nog effe nu, maar je komt de tijd vast wel door, voor je het weet is het al zover! Blijf hier maar lekker rondhangen!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.