Ga naar inhoud

Irritant


PBEER

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik hoop dat iemand mij hier kan helpen, ik ben laatst terecht gekomen bij het fotoalbum, geen idee hoe..

Als ik naar het tabblad bladeren ga en dan klik op het fotoalbum krijg ik deze melding

Excuses, er is een probleem

Er is iets fout gegaan. Probeer het opnieuw.

Foutcode: EX0

Iemand enig idee hoe ik bij het fotoalbum kan komen, kan nu helaas niks zien en ben zo benieuwd...

11 april is mijn operatie ik krijg mentor rond 350 cc dualplane, als iemand het zelfde heeft of in die richting zou ik dan een foto mogen zien?

Groetjes PBEER

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kan ik uitleggen, gewone 'leden' die geen voorsteltopic aangemaakt hebben, hebben geen toegang tot de albums.
Er was echter een bug in het forum geslopen, waardoor dit tijdelijk wel kon.. (helaas) Maar!! Dat is dus nu gefixt haha

IK heb jouw topic: 

 

even verplaatst naar de voorsteltopics, aangezien ie daar ook hoort :)

Je hebt hier toen je je aanmeldde een pb over gehad, met een tekst hoe het forum in elkaar zit. Heel irritant is het dus niet, dat je geen albums kon zien, meer een kwestie van niet goed lezen ;)

Vanaf nu zou je dus ook foto's moeten kunnen bekijken :35:

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.