Ga naar inhoud

Charityclaire : 17 maart 2016: Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hallo dames, 

Ik ben al een poosje lid van dit leuke en super handige forum. Alleen heb ik meer mee zitten lezen dan dat ik reageerde haha. Ik snap nog niet heel veel van het forum maar dat komt goed.

Na jaren te hebben getwijfeld heb ik toch de knoop doorgehakt en ben ik gaan zoeken en zoeken voor in mijn ogen de beste kliniek en proteses. Wat toch best een opgave is. Eenmaal een (oud klasgenootje) gesproken te hebben na jaren. Werd het toch Boerhaave omdat zei daar ook is geweest en zeer tevreden is. 

Op 16februari ben ik op consult geweest bij Van der Weij. Een aardige man! Hij stelde een aantal vragen en ik moest me uitkleden. Hij ging van alles opmeten de stand van me tepels en de breedte van me borstkast en de dikte van me huid. (voor de spier krijg ik me proteses) Vervolgens kreeg ik een bh en een super strak shirt aan. Ik had aangegeven dat ik ronde proteses wou en zo groot mogelijk zonder dat de randen zichtbaar zouden worden.

Ik kreeg pas proteses van 425cc en deze vond ik perfect ( dacht ik). Tot ik thuis was en heel erg begon te twijfelen. Ik vond ze in me gedachten erg klein. Ik heb daarna nog een afspraak gemaakt om nog een x te kijken. En inderdaad ze waren goed. 

Ik ben op 17maart geholpen door Van der weij in Boerhaave kliniek in Amsterdam.

Voor operatie was ik super bang. Maar ondanks alles ben ik heerlijk wakker geworden wat een lekker spul zeg die narcose! 

Dag 1 begon de pijn pff vooral met staan "druk van het vocht en gewicht op me hechtingen" brrrrr om de 6u 2 paracetamol en liggend me dagen doorgebracht. Vanaf gisteren gaat het prima ik ben heerlijk wezen wandelen het vocht is veel minder " ik denk door het lopen" en vandaag alleen nog trekkerig gevoel bij me hechtingen maar pijn absoluut niet en alweer wezen winkelen .

Zo wat een verhaal haha vriendelijke groeten sabrina 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke... maar als ik bovenstaande tekst lees, dan denk ik dat je nog steeds meer meeleest dan dat je vertelt :45:

Vertel eens ff wat meer, en ik pas ff je titel aan, want 'gebruikersnaam' daar hoort ook echt je gebruikersnaam te staan haha!

Vertel! Je hebt een consult bij van der Weij? Of al gehad? 
Wat is je geadviseerd?
Hoe ging het consult?

Enz ;)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Beste dames,

17 maart ben ik geopereerd en heb ik 425cc voor de spier mentor gekregen. Ik ben geholpen door van der weij. Gisteren voelde ik links in ene me protese zitten als ik op me zei lig lijkt het net een stuk plastic met plooien wat ik dan kan bewegen (aan de binnenkant). Links is ook veel stugger en beweegt niet mee als ik spring ect ect. En als ik op me rug lig hangt rechts wel mooi maar links blijft staan..

Iemand ervaring ik maak me zo een zorgen :( morgen maar bellen naar de pc

Groetjes sabrina 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.