Ga naar inhoud

Spam / doorgestuurd naar spam site ?


Aanbevolen berichten

26 minuten geleden zei BrownieG:

@best_boobie sinds het nieuwe forum verricht ik eigenlijk allerlei trucjes maar sinds kort kan ik op mijn Ipad wel fotos installeren. Heb af en toe ook dat er spam doorheen kwam maar dacht eigenlijk dat het door het streamen van films kwam.. Geen idee eigenlijk! Zie wel soms vage banners voorbij komen, ook die van DG?? Dacht eigenlijk dat het aan die cookies lag..geen verstand van! Klik ze gewoon weg :) 

Gebruik nu geen aparte app meer om BF te openen en dat gaat nu goed :35: 

 

ja.. waren we idd achter, echt heeeeel vreemd.. 
Admin is er mee bezig, maar het is nog niet duidelijk waar het door komt..

Sommige forumfuncties werken nu ook weer beter met Firefox dan met Chrome.. Het houdt ons wel van de straat zeg maar :P

En! Er wordt gezocht naar een oplossing, maar laat het aub weten wat de foutmeldingen zijn, en of er veel meiden zijn die er last van hebben!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames, ik bedenk me net iets. Geen idee of het helpt he, maar misschien wel het proberen waard!!

Verwijder al je geschiedenis in het tabblad van je internetbrowser (ik denk dat de meesten van jullie Chrome gebruiken) en open daarna het forum in een incogitoblad!! Probeer dat eens een tijdje uit.. Het zou best kunnen zijn dat door de geschiedenis dit in stand gehouden wordt.. en bij de incognitobladen van Chrome, sla je geen geschiedenis op...

Ik hoor graag van jullie of het helpt..

Ook allemaal al het cachegeheugen gewist?

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Sabine8:

@best_boobie ik ben nu incognito! :ph34r:

 

Ik verwijder regelmatig mn geschiedenis, cache e.d. maar de incognitomodus had ik nog niet geprobeerd! 

Ik test het even uit.

haha, ben benieuwd.. Ben sowieso benieuwd of er nog meiden last van hebben, want we hebben gisteren (geloof ik) een beveiligingsupdate gehad!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.