Ga naar inhoud

Spam / doorgestuurd naar spam site ?


Aanbevolen berichten

Ik ben benieuwd of meer mensen hier last van hebben of dat dit aan mijn telefoon ligt. 

Ik heb al een hele tijd om de paar dagen als ik op dit forum lees, dat ik ineens op een andere site terecht kom (overduidelijk spam, bijvoorbeeld dat mn WhatsApp verloopt oid) 

Dit heb ik alleen als ik op dit forum zit. Niet op andere sites.  

Ik heb een virusscanner en schoon regelmatig mn cookies e.d. op, maar dit blijft voorkomen. Heel irritant.

Hebben nog meer mensen hier last van?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja! Ik had t laatst ook twee keer, ik dacht dat ik op een advertentie had geklikt ofzo... weet niet precies wat er gebeurde.

Maar de advertentie die bovenin het forum staat leek laatst ook wel spam te zijn.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dat ook sinds ik hier lid ben is mijn telefoon helemaal vol. Krijg meldingen om de 5minuten, gek word ik ervan maarja. Ze zitten nu erop en krijg ze niet meer weg, is denk ik een virus die je eenmaal hebt gekregen en blijft. Heb mijn telefoon 3x opnieuw gereset en ook norton erop, niks helpt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hebt vorige week pas voort eerst gehad, heb zo snel weer weggeklikt want ik schrok er van haha. Maar ik twijfel nu even of dat op mn iPhone was of op mn Samsung want ben net van telefoon gewisseld vorige week.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog iets waar ik gek van word : als ik reacties op foto's typ heb ik vaak dat ik wel typ maar dat er geen woorden op het scherm komen. Of maar een paar letters, of de woorden weer weggaan... zo irritant! 

Is dit ook bij meer mensen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Sabine8:

Nog iets waar ik gek van word : als ik reacties op foto's typ heb ik vaak dat ik wel typ maar dat er geen woorden op het scherm komen. Of maar een paar letters, of de woorden weer weggaan... zo irritant! 

Is dit ook bij meer mensen? 

welke internetbrowser gebruiken jullie eigenlijk allemaal?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik kijk niet op mijn tel. Maar als ik op de website via mijn laptop ben kijk ik altijd naar mijn updates en open ze 1 voor 1 in een nieuwe tab. En een paar keer als ik dat doe krijg ik de vraag of ik een .exe bestand wil instaleren.

Zit op een mac dus heeft geen zin. Nu al een paar keer gehad. Als het weer gebeurd maak ik wel een printsceen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie sinds het nieuwe forum verricht ik eigenlijk allerlei trucjes maar sinds kort kan ik op mijn Ipad wel fotos installeren. Heb af en toe ook dat er spam doorheen kwam maar dacht eigenlijk dat het door het streamen van films kwam.. Geen idee eigenlijk! Zie wel soms vage banners voorbij komen, ook die van DG?? Dacht eigenlijk dat het aan die cookies lag..geen verstand van! Klik ze gewoon weg :) 

Gebruik nu geen aparte app meer om BF te openen en dat gaat nu goed :35: 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.