Ga naar inhoud

Tralala : 12 mei 2016 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Ben een fiere mama van 2 dochters(8 en4) heb in totaal 14 mnd borstvoeding gegeven en dat heeft zijn sporen nagelaten :unsure: van een mooie C naar een lege A :blush:

er zijn ergere dingen dat weet ik maar zou me zo graag vrouwelijk voelen als ik s' morgens opsta of ga zwemmen 

ikzelf ben 1,71m en weeg momenteel 62 kg( ben eigenlijk nog 4kg voor mijn ideaal gewicht verwijderd)

heb mijn eerst consult bij dr Verdonck gehad. Zou motiva kiezen van 350cc of 375cc. Wil graag een volle C of kleine D. 

Werk met kleine kinderen en heb de datum van 12 Mei gekozen voor de ingreep

Had graag wel eens wat foto's gezien

heeft iemand hier ervaring mee( motiva ergonomix met Qid?

spannend!!!! :75:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Tralala:

Hoi happy

mag ik vragen hoe ze eruit zien en welke jou wens-cup was ;)

Ik had geen voorkeur van cup gewoon voorbeeld foto's je mag gerust bij mijn foto's zien. Ik draag nu afhankelijk van het merk een 65e of 70f maar ze dien er uit als een D denk ik 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Tralala:

Ah oké. Vind ze supermooie maar te groot voor mij. Ik krijg nu net een 70a gevuld dus ons begin is toch al een heel verschil he hihi

heb je foto's van ervoor?

alvast dikke merci om je boobies te showen he :D

Nee heb helaas geen foto's van voor men bv. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

in 2013 al eens een account aangemaakt er vervolgens niet of weinig op gekeken.

even voorstellen dan zit ik hier goed, 

Ik ben een mama van 28 (gewicht is 60.9 en lengte is 1.60) ik heb 2 lieve kinderen van een zoontje van 5 en dochter van 1,5. En gelukkig getrouwd. Ik wil al erg lang een bv maar vanwege de zwangerschappen en geld is het vooralsnog uitgebleven. Nu aan t sparen voor the big moment.. 

Ik heb geen borstvoeding gegeven en mijn borsten zijn niet minder groot of kwa vorm veranderd.

ik heb nu een 80B maar ben gewoon niet gelukkig met de grote en zou zo graag een mooie volle borst willen hebben.

ik heb nog geen afspraken gemaakt of intakes gehad dus durf niet te zeggen wat ik zou willen, vandaar hier op t forum om

eens wat info op te doen en me verder te verdiepen in alles! 

Groetjes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Tralala:

Ah oké. Vind ze supermooie maar te groot voor mij. Ik krijg nu net een 70a gevuld dus ons begin is toch al een heel verschil he hihi

heb je foto's van ervoor?

alvast dikke merci om je boobies te showen he :D

Ik ben wel maar 1,63 en momenteel door ziek te zijn geweest weeg ik maar 44 kilo. Bij jou zullen ze minder groot ogen door dat je groter en iets zwaarder bent 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Tralala:

Ja ik denk het ook. Dr Verdonck zei toch dat het er heel natuurlijk uit ging zien. Ik kon nog groter gaan ook maar dan vond ik het gewoon teveel. Vind het wel heel erg spannend. 12 mei is nog zo lang :blush:Heb jij veel pijn gehad?

Ja is super spannend 12mei lijkt ver weg maar voor je het weet is het zover. Pijn viel wel mee maar bij mij was het een wissel kan je niet vergelijken met een 1ste bv 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom @Tralala,

Wat leuk dat je datum vast staat, tijd voor af te tellen dus!
Ik word 31 maart geopereerd door Dr. Verdonck en ook ik heb gekozen voor Motiva Ergonomix.
Momenteel heb ik een A75 (zie foto bij 'about me') en ik zou graag een mooie C-cup willen. Het plan is om ofwel 275cc, ofwel 300cc te plaatsen maar dit wordt de dag zelf nog besproken!

Ik zal zeker en vast foto's plaatsen na de operatie.

Groetjes en veel aftelplezier ;)
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 21 maart 2016 om 21:55 zei Evivi:

Welkom @Tralala,

Wat leuk dat je datum vast staat, tijd voor af te tellen dus!
Ik word 31 maart geopereerd door Dr. Verdonck en ook ik heb gekozen voor Motiva Ergonomix.
Momenteel heb ik een A75 (zie foto bij 'about me') en ik zou graag een mooie C-cup willen. Het plan is om ofwel 275cc, ofwel 300cc te plaatsen maar dit wordt de dag zelf nog besproken!

Ik zal zeker en vast foto's plaatsen na de operatie.

Groetjes en veel aftelplezier ;)
 

Hallo Evivi

heel veel succes morgen!!! Ben heel benieuwd naar jou verhalen en foto's. Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3/30/2016 om 00:18 zei Tralala:

Hallo Evivi

heel veel succes morgen!!! Ben heel benieuwd naar jou verhalen en foto's. Xxx

Het is goed gegaan!  Benn nu al blij met het resultaat.  Wel wat pijn maarr dat heb ik er voor over!  

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.