Spring naar bijdragen
Borsten Forum
Kattie

Vergoeding in 2017?

Recommended Posts

Op 25-2-2018 om 13:54 zei littlepony:

Ooh hoop dat t zo snel gaat haha... spannende tijden.

en lang wachten tot de afspraak. 

Ga naar het ziekenhuis

Ik had ook binnen 5 dagen goedkeuring..alleen brief 2 dagen later. Waar ben je verzekerd?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik was benieuwd of er al mensen in het nieuwe jaar een positief bericht hebben gekregen vanuit hun verzekering! Heb de hoop dat de aanvraag wat bekender is en daarom sneller wordt behandeld (en goedgekeurd!) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Annefleurx:

Ik was benieuwd of er al mensen in het nieuwe jaar een positief bericht hebben gekregen vanuit hun verzekering! Heb de hoop dat de aanvraag wat bekender is en daarom sneller wordt behandeld (en goedgekeurd!) 

Ik heb in het nieuwe jaar mijn goedkeuring gekregen. Dat was halverwege januari en ben nu 5 dagen PO. Bij mij was het ook binnen een paar dagen algoedgekeurd

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Annefleurx:

Ah wat fijn!! Hoe is het met je nu? Succes met je herstel! 

Dankje! Ja het gaat erg goed eigenlijk. Sinds vrijdag thuis en vandaag zijn de draines verwijderd. Voel me wel een ongelofelijke pillenslikker met alle medicatie:P

Maar het is wel nog even wennen met 300cc meer, het uitzicht en het gevoel. Maar kan niet wachten tot de 6 weken voorbij zijn, en er normale bh's aankunnen :wub:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Jenni95 kwam jij ook van plat? 

Ik ben 1 maart geholpen. Heb ook met paar dagen bericht gekregen. Moest wel foto.s sturen en duurde dus totaal 1.5 week ofzo. Maarja achteraf is dat ook niks, alleen als je er middenin zit Ben je steeds aan het piekeren en afwachten.  

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 hours ago, Jenni95 said:

Dankje! Ja het gaat erg goed eigenlijk. Sinds vrijdag thuis en vandaag zijn de draines verwijderd. Voel me wel een ongelofelijke pillenslikker met alle medicatie:P

Maar het is wel nog even wennen met 300cc meer, het uitzicht en het gevoel. Maar kan niet wachten tot de 6 weken voorbij zijn, en er normale bh's aankunnen :wub:

Het lijkt me heel bijzonder maar vast ook wel dat het snel went! Voor je het weet zijn die 6 weken voorbij :)

Van welke voorsituatie kom je? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 hours ago, Monstrea said:

Ik ben 1 maart geholpen. Heb ook met paar dagen bericht gekregen. Moest wel foto.s sturen en duurde dus totaal 1.5 week ofzo. Maarja achteraf is dat ook niks, alleen als je er middenin zit Ben je steeds aan het piekeren en afwachten.  

Welke verzekering hebben jullie eigenlijk? Ben daar wel benieuwd naar. Misschien ook handig voor meiden die volgend jaar willen overstappen. 

Wat fijn dat jij ook al geholpen bent! Hoe is het nu 2 weken erna? Kan je bijna alles weer doen? Hoeveel heb jij laten zetten (met welke voorsituatie?)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Monstrea:

Ja ik ben ook van eig praktisch plat gekomen. Ja dat wachten is erg frustrerend, maar als je de goedkeuring hebt kan het ook heel snel gaan. Naar mijn ervaring.

1 uur geleden zei Annefleurx:

Het lijkt me heel bijzonder maar vast ook wel dat het snel went! Voor je het weet zijn die 6 weken voorbij :)

Van welke voorsituatie kom je? 

Mijn voorsituatie was AA ongeveer. En nu zit ik rond C/D.

Ja wennen komt vanzelf voor mij en mensen die close staan.

Ik heb op het moment alleen een heel verbaasde moeder:D, zij heeft me gister geholpen mrt douchen en ze heeft de eerste 5 min staan kijken, lachen en zeggen 'kolere die zijn groot':D

1 uur geleden zei Annefleurx:

Welke verzekering hebben jullie eigenlijk? Ben daar wel benieuwd naar. Misschien ook handig voor meiden die volgend jaar willen overstappen. 

Wat fijn dat jij ook al geholpen bent! Hoe is het nu 2 weken erna? Kan je bijna alles weer doen? Hoeveel heb jij laten zetten (met welke voorsituatie?)

Ikzelf zit bij CZ en als de aanvraag goed gedaan wordt kan je al binnen 4 dagen de goedkeuring hebben.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik had 70 aa en nu weet ik nog niet de maat. Maar schatting van best_boobie is het zicht een volle C en bh sommige merken zal een D of E passen. Binnenkort maar eens passen. 

Wel grappig, want ik vind ze niet zo groot. Er is 345cc in gegaan. En met 300 cc heb jij grote ballen @Jenni95 ik word bijna jaloers! Vooral in hemdjes/truitjes valt het mij tegen.  

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei Monstrea:

Ik had 70 aa en nu weet ik nog niet de maat. Maar schatting van best_boobie is het zicht een volle C en bh sommige merken zal een D of E passen. Binnenkort maar eens passen. 

Wel grappig, want ik vind ze niet zo groot. Er is 345cc in gegaan. En met 300 cc heb jij grote ballen @Jenni95 ik word bijna jaloers! Vooral in hemdjes/truitjes valt het mij tegen.  

Ja dat ze niet zo groot lijken vind ik echt door de sportbh komen, want als die uit is zijn ze al wat groter.  Ik denk dat jij wel op een D/E zal uitkomen als ik minder dan jou heb. 

Truitjes en hempjes kan ik nog niet echt aan alleen loszittende kleding jammer genoeg.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 uur geleden zei Jenni95:

Ja dat ze niet zo groot lijken vind ik echt door de sportbh komen, want als die uit is zijn ze al wat groter.  Ik denk dat jij wel op een D/E zal uitkomen als ik minder dan jou heb. 

Truitjes en hempjes kan ik nog niet echt aan alleen loszittende kleding jammer genoeg.

Ik vind ze nog echt klein net iets aan. Maar als ik ga passen voor bh.s zal kleding hopelijk ook mooier vallen. 

Ik deed de eerste dagen de topjes via mijn benen aan. 

Goed herstel verder! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 uur geleden zei Monstrea:

Ik kom ook van helemaal plat en ik heb 450 cc gekregen omdat ik brede schouders heb. Moet eerlijk bekennen dat ik ze ook niet zo heel groot vind (nu 2 wk po). Zou ik eens foto’s van jullie mogen zien om te vergelijken?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Voor diegene die het vergoed hebben gekregen: de klinieken die ik heb gesproken zeiden allemaal dat je het zelf eerst moet voorschieten om achteraf de kosten bij de zorgverzekering te kunnen declareren. Hebben jullie dat op deze manier gedaan?

Behalve diegene die dan via het ziekenhuis laten doen natuurlijk.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com