Ga naar inhoud

Vergoeding in 2017?


Kattie

Aanbevolen berichten

Hallo dames,

 

Ik ben 20 jaar oud en heb me altijd geschaamd voor mijn borsten. Ik heb maat 75AA. Ik ben donderdag naar het ziekenhuis geweest en heb daar een gesprek gehad met de pc en een echo laten maken. Tijdens het maken van de echo gaf de dokter al aan dat het duidelijk onder de 1cm zit. De officiële uitslag heb ik van mijn pc nog niet gekregen. Ik heb vandaag het hele topic doorgespit (jaja alle 79 pagina's). Na het lezen van dit forum is de moed me volledig in de schoenen gezakt. Ik zit namelijk bij de Menzis, en heb hier gelezen dat ze hier erg moeilijk zijn (ookal voldoe je aan de twee eisen). Ik heb hier slechts één iemand op het forum gezien waarbij het met Menzis gelukt is. Ik ben ontzettend gestrest en ben bang dat het niet meer goed komt nu.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,2k
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 29-1-2018 om 15:42 zei Hope4boobies:

Ik heb donderdag bericht gehad dat ik vergoeding krijg!! Ohhh ik ben zo enorm blij!!! 14 febr ga ik passen! :D

Mag ik misschien een foto zien van hoe je er uit zag toen je de aanvraag deed? Aangezien jij ook bij Menzis hebt aangevraagd :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 8-8-2018 om 00:47 zei Kayleighvp:

 

Hoihoi! Ik heb een verwijzing van de huisarts gekregen voor het ziekenhuis, de echo heb ik morgen dat heeft het ziekenhuis ook geregeld!

hoe het dus zit met verwijzingen naar klinieken weet ik niet zo goed maar ik denk dat je dan gewoon apart een echo in het ziekenhuis moet maken zodra je de verwijzing daarvan heb gekregen maar de rest gewoon in het kliniek loopt :)

Hi Kayleighvp,

 

Heb je inmiddels de echo (en dus eventuele goedkeuring) gehad? Ik ben benieuwd omdat ik zelf ook hoop dat ik in aanmerking kom voor een vergoeding! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.