Spring naar bijdragen
Borsten Forum
Kattie

Vergoeding in 2017?

Recommended Posts

48 minuten geleden zei Madam.K:

Ik heb m vanavond terug gezet naar 375€ :D

Kon dat nog?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
53 minuten geleden zei Madam.K:

Ik heb m vanavond terug gezet naar 375€ :D

Ik denk dat dat niet zal gaan helaas. Dit had je moeten wijzigen voor 31-12-2016 als het gaat om vergoedingsjaar 2017. :(

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
19 minuten geleden zei Karin1985:

Ik denk dat dat niet zal gaan helaas. Dit had je moeten wijzigen voor 31-12-2016 als het gaat om vergoedingsjaar 2017. :(

Bij Ditzo kon het t/m vandaag ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
37 minuten geleden zei Madam.K:

Bij Ditzo kon het t/m vandaag ;)

Heb jij ff mazzel. Weet wel dat je nu meer premie betaald. Reken je

dit terug, scheelt het ongeveer €275 in je voordeel. ;). Altijd beter dan €500 extra betalen 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Karin1985:

Heb jij ff mazzel. Weet wel dat je nu meer premie betaald. Reken je

dit terug, scheelt het ongeveer €275 in je voordeel. ;). Altijd beter dan €500 extra betalen 

Klopt, die berekening had ik ook gemaakt! En nu maar hopen op vergoeding Haha :wacko:

@Roadster Yes inderdaad!

hoe gaat ie met jou? En de pijn? En bovenal, ben je blij?? :D

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Roadster bij welke verzekeraar zit je en had je ook bewijzen moeten aanleveren bij je verzekeraar?? Los van de verwijzing van je huisarts. Hoor graag van je! :blush: @Roadster

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 uur geleden zei ladycoco:

Roadster bij welke verzekeraar zit je en had je ook bewijzen moeten aanleveren bij je verzekeraar?? Los van de verwijzing van je huisarts. Hoor graag van je! :blush: @Roadster

Ik reageer ff :)

ja, je moet bewijzen aanleveren zoals de echo die genaakt wordt en soms maakt de PC ook foto's die hij meestuurt met de aanvraag. Succes!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Madam.K:

Ik reageer ff :)

ja, je moet bewijzen aanleveren zoals de echo die genaakt wordt en soms maakt de PC ook foto's die hij meestuurt met de aanvraag. Succes!

Klopt inderdaad @Madam.K bedankt

Ik zit bij Univé

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zo... even gallen... mag dat?

al 1,5 week in spanning over mijn vergoeding. Krijg ik vandaag de uitslag per mail, nee geen vergoeding. Zie onderstaand.

in de brief staat dus dat ze beoordelen volgens de VAGZ wijzer. Als ik die op zoek op internet, dan dateert deze uit 2012!!! De nieuwe regelgeving is hier dus niet in opgenomen... hierin staat dat dames absoluut niet in aanmerking komen bij geen borstontwikkeling en transgenders ook niet. 

Ik heb de assistente van de PC direct gebeld en zij was zwaar verbaasd. Alle dames met soortgelijke situaties hebben vergoeding gekregen bij hun. Ik val verdorie ook onder die doelgroep! Ik ben zo boos en verdrietig tegelijk... 

ik heb direct de klantenservice gebeld maar uiteraard was degene die er meer van weet al weer naar huis. Morgen tussen 09.00-14.00 word ik terug gebeld. 

De klantenservice zei dat ik morgen hoor waarom ik afwijzing heb gekregen, of dat ik te horen krijg dat ze een fout hebben gemaakt en idd niet goed op de hoogte zijn van de nieuwe regelgeving.

grrrrrr!!! 

Sorry voor mijn negatieve bericht maar baal echt ontzettend!

liefs

Je moet je registreren en/of aanmelden om de inhoud van dit bericht te kunnen bekijken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Pffff....Omdat nieuw is weten meeste verzekeringen zelf nog eens niet hoe en wat. Zou het hier idd niet bij laten zitten. Is landelijk bepaald dat het in de basisverzekering zit vanaf dit jaar

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Zuster89:

Pffff....Omdat nieuw is weten meeste verzekeringen zelf nog eens niet hoe en wat. Zou het hier idd niet bij laten zitten. Is landelijk bepaald dat het in de basisverzekering zit vanaf dit jaar

Ja daarom!!! 

Ohhhhh ik barst echt even van de stress... bah!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Geloof ik ja, maar...laat je niet gek maken! Als je aan die criteria voldoet zijn ze het gewoonweg verplicht 

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Op de volgende website staat een PDF docu, waarin de voorwaarde staat vermeld. Misschien hebben jullie er wat aan! 

Je moet je registreren en/of aanmelden om de inhoud van dit bericht te kunnen bekijken.

Ik had zelf ook een vraag.. Weet er iemand wat de kosten zijn van een consult bij het ziekenhuis voor het maken van de echo's etc. Voor het geval ik het niet vergoed krijg..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com