Ga naar inhoud

Vergoeding in 2017?


Kattie

Aanbevolen berichten

@Haassie ik heb CZ en die vergoeden op medische indicatie. Ik denk elke verzekering want het zit in het basispakket vanaf 2017. Maar op site van verzekering zal het staan. Daar is ook te vinden met welke ziekenhuizen en klinieken ze een contract hebben gesloten. In begin dec. Stonden er alleen ziekenhuizen in voor 2017 en ik wilde juist een focuskliniek..velthuis en bergman waren in 2016 gecontracteerd en voor 2017 niet..maar op het einde van december was de kogel door de kerk en doen ze ook in 2017 samenwerken

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,2k
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi allemaal! Vandaag de brief binnen! 100% vergoeding. Ik heb mijn verzekering laten aanpassen naar een zorg vrije polis. Dan hoef je niet een gecontracteerde zorgverlener te zoeken, maar kun je overal terecht. Ik ga ook naar dr van der Weij @Haassie, die gaf me weinig kans, maar dus toch gelukt. Heb je een verwijsbrief kunnen krijgen? Of begrijp ik dat verkeerd. Vind het zo oneerlijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Roadster lastig..ik heb het met werk er ook over gehad; 3 weken vakantie en daarna 3 (of langer als nodig) therapeutisch werken

 

De meestenCollega's zeggen dat het sowieso 'ziek' zijn is dus ik geen vakantie er voor op moet pakken. En misschien is dat zeker zo als het op medische noodzaak indicatie is. Andere zien het als 'cosmetisch' en mooier worden dus zien het niet als ziekte waaraan je niets kan doen 

 

Nergens in de Cao kon ik zoiets soortgelijks vinden. Zag hier op forum dat er veel 50/50 doen zoals ik. Ook netjes opgelost dan denk ik :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi!

 

ik heb 25-01 een consult gehad bij PC Luijendijk in het diakonessehuis in Utrecht.

heb hier ook een echo laten maken direct, en ik heb 7 mm borstweefsel en zo goed als geen plooi. Nu wachten op de uitslag.

 

@Roadster wat fijnnnnn dat jij vergoeding hebt gekregen! Hoe lang heb je moeten wachten op de uitslag? En ik neem aan dat je wel gewoon eigen risico moet betalen?

 

voor alle anderen die hopen op vergoeding, veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Madam.K:

Hoi!

 

ik heb 25-01 een consult gehad bij PC Luijendijk in het diakonessehuis in Utrecht.

heb hier ook een echo laten maken direct, en ik heb 7 mm borstweefsel en zo goed als geen plooi. Nu wachten op de uitslag.

 

@Roadster wat fijnnnnn dat jij vergoeding hebt gekregen! Hoe lang heb je moeten wachten op de uitslag? En ik neem aan dat je wel gewoon eigen risico moet betalen?

 

voor alle anderen die hopen op vergoeding, veel succes!

Inderdaad wel eigen bijdrage. Ik heb een week moeten wachten op bericht van de verzekering, maar de kliniek had dit eerder. Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Roadster:

Inderdaad wel eigen bijdrage. Ik heb een week moeten wachten op bericht van de verzekering, maar de kliniek had dit eerder. Succes!

 

 

Zo dat is snel! Ik kan niet wachten. Is je eigen bijdrage gewoon je eigen risico?

 

veel succes met je herstel toegewenst! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Haassie:

:D Eindelijk dan afspraak voor de echo voor 6 februari. Vorige week consult gehad bij dr. van der Weij, dus de aanvraag kan volgende week weg !

 

 

 

Spannenddddd!!

wat zei je PC? Denkt hij dat je in aanmerking komt? Wat is jouw situatie?

 

ik wacht nog steeds op de uitslag van de verzekering. Morgen een week geleden op consult geweest. Ik hou het niet meer!!! En dan de halve dag op dit forum rond neuzen helpt ook niet echt :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.