Kattie

Vergoeding in 2017?

Recommended Posts

Ja ik wil nogmaals benadrukken dat ik absoluut geen voorstander ben van een lening, dat is ook 1 van de redenen dat ik geen koophuis heb ;) Ik wil alleen aangeven dat in sommige situaties er geen andere oplossing is en soms betaal je aan het einde van de rit maar iets meer en niet zoals bij sommige naaiballen extreem veel meer doordat je een lening aangaat met hoge rente. Lenen doe ik niet aan laat dat duidelijk zijn ik wilde het alleen ff kenbaar maken. Ik ken trouwens iemand die heeft ooit het geluk gehad een rentevrije lening aan te kunnen gaan, betaalde bepaald bedrag per maand en aan het einde van de rit niks meer betaald maar dit was in de goede tijd en haast niet voor te stellen :o 

Ik ken het helaas @Haassie, ik had al het geld ook bij elkaar en door mijn ongeval was dat geld binnen no time weg :( Maar ons leeftijdsverschil is natuurlijk heel wat anders en ik ben er nu weer opnieuw, had gehoopt dat dat voor jou ook zo was.. Rotte situatie, maar hey laten we positief zijn! 2017 een nieuw jaar, nieuwe polisvoorwaarden dus probeer het gewoon :D Wie weet, gezien je situatie maak je misschien best een goede kans. 

En idd @Desert-Rose daarom is dit forum zo mooi! Ook wel leuk vind ik dat je soort lotgenootjes met elkaar bent, wat het zo gezellig en leuk maakt :) Welterusten alvast.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
53 minuten geleden zei Miss91:

[ ] Had je niet 51 geschat gezien je lichaam (complimentje dus ! ;) ) Hopelijk heb je er wat aan en komt er een oplossing voor je. Laat je het weten? Zal duimen. Liefs 

Heel lief xxx

Complimentje zit in de pocket (y)

Ik ga contact opnemen met dr. Lapid in het amc.

Ik laat het weten.

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 18-12-2016 om 21:13 zei best_boobie:

Ik heb je even getagd in het topic van Roadster.. Zij gaf daar enkele criteria aan. Misschien dat zij ook verder weet waar je info hierover kunt vinden, of weet zij nog meer.

Succes!!

xx BB

@Haassiestuur me anders even een pb! Ik heb er ook al een en ander over geschreven in mijn topic

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Haassie hoe staat het met jou traject? Ik wacht op een bericht van de verzekeraar. Denk dat jij best in aanmerking zou komen. Vergelijkbaar met mijn situatie

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oh, wow. Ik kom niet verder zonder verwijzing van mijn huisarts. En die is tegen elke vorm van plastische chirurgie. Op jou leeftijd nog, niet nodig je bent een mooiere vrouw blablabla. Ik hang even in de treurwilg stand na mijn optimisme begin dit jaar.

Mooie vrouwen ...   

Veel succes, ik duim voor je. 

Laat je het weten ????

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Krijg nergens een afspraak helaas zonder verwijzing. Ook niet bij van der Weij. 

Vind het echt fijn voor je dat je er bijna bent. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Haassie wat vreselijk! Dus nu bepaald de huisarts voor jou dat je niet eens aanvraag kan doen! Wat oneerlijk! Wat een onrecht voor je eigenwaarde

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb niet alles gelezen en miss is het antwoord al gegeven maar de criteria om in aanmerking voor vergoeding te komen is:

Geen borstplooi en minder dan 1 cm dikte aan borstweefsel.

Je hebt ook een verwijzing van je huisarts nodig (heb ik)

Ik heb 28-1 een afspraak bij de pc bij bergman in bilthoven en als deze denkt dat je in aanmerking komt verwijst die je door voor een echo te laten maken om de dikte van het borstweefsel te meten. Die uitslag gaat dan naar de zorgverzekeraar en die keuren het (gedeeltelijk) goed of af voor een vergoeding. Echo kan bergman zelf niet maken dus moet ik los in een ziekenhuis doen op verwijzing van pc. Ziekenhuis doet normaal los geen Echografie maken; gaan er vanuit dat je dan daar gelijk een bv laat doen.

Ik heb niet veel dus ben benieuwd. Ben niet uit op onderste uit te kan maar wil ook geen dief van mijn eigen portemonnee zijn!

Ps: bergman zei dat niet eens elke verzekering om die echo vraagt dus dat we ff moeten kijken of ze denken dat ik in aanmerking kom. En je verzekering moet natuurlijk de instellingen waar je je laat behandelen erkennen.

Hou jullie op de hoogte!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 15-1-2017 om 13:58 zei Zuster89:

Ik heb niet alles gelezen en miss is het antwoord al gegeven maar de criteria om in aanmerking voor vergoeding te komen is:

Geen borstplooi en minder dan 1 cm dikte aan borstweefsel.

Je hebt ook een verwijzing van je huisarts nodig (heb ik)

Ik heb 28-1 een afspraak bij de pc bij bergman in bilthoven en als deze denkt dat je in aanmerking komt verwijst die je door voor een echo te laten maken om de dikte van het borstweefsel te meten. Die uitslag gaat dan naar de zorgverzekeraar en die keuren het (gedeeltelijk) goed of af voor een vergoeding. Echo kan bergman zelf niet maken dus moet ik los in een ziekenhuis doen op verwijzing van pc. Ziekenhuis doet normaal los geen Echografie maken; gaan er vanuit dat je dan daar gelijk een bv laat doen.

Ik heb niet veel dus ben benieuwd. Ben niet uit op onderste uit te kan maar wil ook geen dief van mijn eigen portemonnee zijn!

Ps: bergman zei dat niet eens elke verzekering om die echo vraagt dus dat we ff moeten kijken of ze denken dat ik in aanmerking kom. En je verzekering moet natuurlijk de instellingen waar je je laat behandelen erkennen.

Hou jullie op de hoogte!

Ik ben heel benieuwd hoe het bij jou verloopt. Hangt het nog van je verzekeraar af of je bij een bepaalde kliniek wel of niet terecht kunt ?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Haassie ik heb CZ en die vergoeden op medische indicatie. Ik denk elke verzekering want het zit in het basispakket vanaf 2017. Maar op site van verzekering zal het staan. Daar is ook te vinden met welke ziekenhuizen en klinieken ze een contract hebben gesloten. In begin dec. Stonden er alleen ziekenhuizen in voor 2017 en ik wilde juist een focuskliniek..velthuis en bergman waren in 2016 gecontracteerd en voor 2017 niet..maar op het einde van december was de kogel door de kerk en doen ze ook in 2017 samenwerken

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Boerhave is niet gecontracteerd met AnderZorg, maar dan krijg je het wel later terug omdat het nu in het basis pakket zit.

Ik ga eerst heen en dan zien we verder.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi allemaal! Vandaag de brief binnen! 100% vergoeding. Ik heb mijn verzekering laten aanpassen naar een zorg vrije polis. Dan hoef je niet een gecontracteerde zorgverlener te zoeken, maar kun je overal terecht. Ik ga ook naar dr van der Weij @Haassie, die gaf me weinig kans, maar dus toch gelukt. Heb je een verwijsbrief kunnen krijgen? Of begrijp ik dat verkeerd. Vind het zo oneerlijk

• Upvote 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat vinden/denken jullie: 

moet ik vakantiedagen opnemen of kan ik op basis van ziektedagen vrij nemen? Alles wordt vergoed, dus medische noodzaak??? Of altijd in eigen tijd??? Graag jullie mening/kennis hierover

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden