Ga naar inhoud

Sanne95 : 4 juli 2016 : Dr. van Engeland : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal!
Na een tijdje alleen te hebben meegelezen toch maar even aangemeld, aangezien ik er nog veel aan kan hebben denk ik!
Ik ben 21 jaar en ben nog niet zo lang geleden het traject voor een borstverkleining in gegaan. Ik had er al weleens eerder over gedacht, maar toen ik begon met de pil en mijn borsten nog meer groeiden was ik er zeker van dat ik dit wilde (heb nu 80F). Aangezien ik nog studeer kan dit alleen in de zomervakantie. 
Ik had meteen een heel goed gevoel bij het eerste consult wat ik had gehad (bergman) en na overleg op school en goedkeuring van de verzekering is de operatie gepland! Ik vind het wel erg spannend maar zie er ook wel naar uit! Ook heb ik lang getwijfeld, is het wel echt zo erg? (Ik doe het voornamelijk omdat ik altijd nek-schouderklachten heb), zal ik het wel mooi gaan vinden? Wat als er iets misgaat? Maar die dingen weet je natuurlijk nooit, ik dacht als ik het nu niet doe komt het er nooit van, dat zou zonde zijn! Aan het begin van mijn vakantie zal het gebeuren zodat ik nog ruim de tijd heb om te herstellen.. 
Ik vind het fijn om ervaringen van anderen te lezen en natuurlijk tips van mensen die me voor zijn gegaan :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sanne,

Welkom! Spannend is het allemaal he! Heb je al een datum? Mijn bvk is volgende maand al,dat gaat zo snel! Ik wordt ook geholpen bij bergman. Herken zeker je twijfels wel,helemaal nu het dichterbij komt, is het wel echt nodig, wat als er iets mis gaat..maar heb er ook echt zin in! Er is veel info te vinden hier en foto's die je kunt bekijken, heb er zelf al heel veel aan gehad! Heel veel succes met je voorbereidingen, ik ga je volgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt! Ja, 4 juli wordt het dus het duurt nog even voor mij! Voor jou is het al snel inderdaad! Denk dat veel mensen wel die twijfels hebben, je bent het toch een soort van gewend. Gelukkig snapte de pc het meteen en dat voelde dan ook wel als een bevestiging voor mij.. Mensen die ik het vertel zeggen vaak dat ze het helemaal niet op vinden vallen dat ik grote borsten heb, maar daar kleed ik me dan ook naar :P

Wel fijn dat je er ook heel erg naar uitkijkt! Ik denk dat ik er inderdaad heel veel aan heb om de verhalen / foto's van iedereen hier te volgen, geeft wat vertrouwen! Ik ga je ook volgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan heb je inderdaad nog even de tijd:141: Welke Bergman kliniek word je geholpen? ja ik denk dat die twijfels bij iedereen wel wat voorkomen, het is natuurlijk niet zomaar iets zo'n operatie en een vrij lang herstel. De pc zei bij mij al snel dat ik aan alle eisen voldeed, dat voelde inderdaad wel even fijn, Gek he dat je dan toch een of andere bevestiging van een wild vreemde wilt.

De mensen die dichtbij me staan verbaast het eigenlijk helemaal niks, mensen die me wat minder goed kennen zoals sommige collega's schrikken als ze mijn maat horen, hadden dit inderdaad niet verwacht, Gelukkig is iedereen even enthousiast en belangstellend, Zijn samen met me aan het aftellen:141:

Heb nu al zin om gewoon leuke betaalbare lingerie te kopen, in een meer gangbare maat, in een gewone winkel:43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sanne, gefeliciteerd met je bvk! Toch fijn als je hoort dat het 'nodig' is en vergoed wordt. Ik heb het zelf al achter de rug en helaas ging het niet van een leien dakje en heb ik ook nog complicaties gekregen. Eigenlijk moet je mijn topics niet lezen wil je gerust de operatie in gaan, aan de andere kant is het een risico en kun je de pech hebben dat je bij die paar procent hoort bij wie het niet zo 1-2-3 gaat.

Ik ben ook bij Bergman geopereerd. In welke kliniek laat jij het doen?

Ik had cup I. Echt waar: mensen waren verbaasd als ik dat zei. JIJ? Welnee, jij hebt geen cup I. Alsof ik daar trots op was ofzo.. nu heb ik cup C, ben er echt heel blij mee, ook al is het allemaal wennen en heb ik best veel gedoe met 1 borst. 

Ik ga je volgen en als je vragen hebt, stel ze gerust!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hoi meis,

Ik heb even je titel een beetje aangepast, maar misschien kun je mij de naam van je pc geven, dan kan ik die ook vermelden in de titel, ook heb ik het vast verhuisd naar de goede categorie, dan kun je hier na je operatie ook je verslag schrijven, en heb je alles op 1 plek staan.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Tuesday, May 17, 2016 om 15:52 zei Maria-karen:

Hoi Shen,

Welkom aan boord! 

Ik heb een bvk en een bwc gedaan. Vandaag is mijn 5e dag PO. Als het goed is, heb ik als eindresultaat ook C.

veel succes met de voorbereiding! :)

Hoi Sanne  ik heb 5 januari ook een kleine bwc en lipo gehad en mag 23 juni voor een liftende borstverkleining. Vind het enorm spannend. Ze gaan ook lipo doen omdat ik anders zulke brede borsten krijg. De bwc is erg goed gegaan groetjes Shen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Het komt steeds dichterbij! Begin het nu ook wel spannend te vinden, maar aan de andere kant kijk ik er ook erg naar uit! Ik ben heel benieuwd hoe het de weken erna zal gaan, of ik veel of weinig kan, of ik er veel last van zal hebben en hoe het er natuurlijk uitziet en geneest. 
Nog 2 tentamens te gaan en in de tussentijd nog lekker een paar dagen weg, ik plan alles wat ik voorlopig wil doen nog de komende twee weken dus heb ik gelukkig niet zo veel tijd om me druk te maken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Daar ben ik weer! Dat heeft even geduurd haha. Het is allemaal wat anders gelopen dan gepland. Ik zou vorige week maandag (4 juli) dus geopereerd worden. Ik zat al helemaal omgekleed en klaar op bed toen de verpleegkundige de controles nog even zou doen. Bleek dat ik een temperatuur van 37,9 had.. Ze zou na 10 minuten nog een keer meten en ging verder met de vragenlijst. Na 10 minuten was mijn temperatuur alleen maar hoger, 38,1. Ze moest gaan overleggen met de arts, die na een tijdje kwam kijken en nog een keer mijn temperatuur opnam, die toen inmiddels 38,4 was geworden.. :wacko: Ondanks dat ik me helemaal niet ziek voelde of was geweest waren ze bang voor een infectie en was het risico te groot om te opereren. Toen dr. van Engeland na een tijdje overleggen met de anesthesie terug kwam vertelde ze inderdaad dat ze het niet gingen doen. Ik baalde flink, want had dit in januari al gepland i.v.m. school en werk. Gelukkig hadden de arts en anesthesist samen naar het OK rooster gekeken en het een en ander omgegooid, zodat er de week erop (11 juli) nog een plek voor mij vrij gemaakt kon worden. Dr. van Engeland zou vrij zijn die dag, maar kwam er speciaal voor terug zodat het toch door kon gaan in mijn vakantie. Nog maar even wat gegeten in de kliniek, terug omgekleed en toen naar huis gegaan.. Die week thuis was wel rot want je hebt je er zo op ingesteld.. 

Afgelopen maandag dus in de herkansing en toen is het gelukkig wel allemaal doorgegaan (ondanks dat ik weer 37,8 had:P Die ochtend en de hele week ervoor had ik geen verhoging of koorts gehad dus toen was het wel duidelijk dat het van de spanning was. Schijnt in de familie te zitten... 

Alles is erg goed gegaan, wat een lieve mensen allemaal daar! Gisteren werd ik nog door de verpleegkundige gebeld hoe het ging, zelfs de consulente van de arts is maandag en de week ervoor ook nog even langs geweest om te zien hoe het met me ging. Dinsdag heb ik heel veel pijn gehad, achteraf 's ochtends te enthousiast mezelf aangekleed en tas ingepakt en in de auto gezeten denk ik. Het gaat nu alweer een stuk beter! Wonden zien er allemaal prima uit gelukkig en de pijn is nu goed te doen met paracetamol en 's nachts een naproxen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Sanne95:

Daar ben ik weer! Dat heeft even geduurd haha. Het is allemaal wat anders gelopen dan gepland. Ik zou vorige week maandag (4 juli) dus geopereerd worden. Ik zat al helemaal omgekleed en klaar op bed toen de verpleegkundige de controles nog even zou doen. Bleek dat ik een temperatuur van 37,9 had.. Ze zou na 10 minuten nog een keer meten en ging verder met de vragenlijst. Na 10 minuten was mijn temperatuur alleen maar hoger, 38,1. Ze moest gaan overleggen met de arts, die na een tijdje kwam kijken en nog een keer mijn temperatuur opnam, die toen inmiddels 38,4 was geworden.. :wacko: Ondanks dat ik me helemaal niet ziek voelde of was geweest waren ze bang voor een infectie en was het risico te groot om te opereren. Toen dr. van Engeland na een tijdje overleggen met de anesthesie terug kwam vertelde ze inderdaad dat ze het niet gingen doen. Ik baalde flink, want had dit in januari al gepland i.v.m. school en werk. Gelukkig hadden de arts en anesthesist samen naar het OK rooster gekeken en het een en ander omgegooid, zodat er de week erop (11 juli) nog een plek voor mij vrij gemaakt kon worden. Dr. van Engeland zou vrij zijn die dag, maar kwam er speciaal voor terug zodat het toch door kon gaan in mijn vakantie. Nog maar even wat gegeten in de kliniek, terug omgekleed en toen naar huis gegaan.. Die week thuis was wel rot want je hebt je er zo op ingesteld.. 

Afgelopen maandag dus in de herkansing en toen is het gelukkig wel allemaal doorgegaan (ondanks dat ik weer 37,8 had:P Die ochtend en de hele week ervoor had ik geen verhoging of koorts gehad dus toen was het wel duidelijk dat het van de spanning was. Schijnt in de familie te zitten... 

Alles is erg goed gegaan, wat een lieve mensen allemaal daar! Gisteren werd ik nog door de verpleegkundige gebeld hoe het ging, zelfs de consulente van de arts is maandag en de week ervoor ook nog even langs geweest om te zien hoe het met me ging. Dinsdag heb ik heel veel pijn gehad, achteraf 's ochtends te enthousiast mezelf aangekleed en tas ingepakt en in de auto gezeten denk ik. Het gaat nu alweer een stuk beter! Wonden zien er allemaal prima uit gelukkig en de pijn is nu goed te doen met paracetamol en 's nachts een naproxen!

jeetje dat is dan even flink balen! Zit je daar te wachten en kan je ineens weer naar huis, dat is wel even een omschakeling! Ik had trouwens nog nooit gehoord dat je van spanning verhoging kon krijgen, wat is het menselijk lichaam toch een maf iets! wel super dat je op korte termijn weer terug kon komen. En nu heb je het alweer achter de rug!

En hoe is het resultaat, weet je hoeveel er af gegaan is? Voor mij is het alweer 12 weken geleden, de tijd gaat zo snel.  Heel veel succes met je herstel, maar lekker rustig aan:71:

Liefs Eline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sanne, ik ben Lia heb nog 2 maanden uit te zitten voor ik geholpen wordt. Dat was zeker balen vorige week. Je stelt jezelf er toch op in. Je lijf kreeg het gewoon spaan benauwd, haha dat zou mijn lijf ook zomaar kunnen doen denk ik. Bij mij loopt het altijd anders dan verwacht. Ik ga je herstel volgen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Eline33 Ik had er ook geen idee van dat dat van de spanning kon komen, maar had verder nergens last van dus kennelijk kan het toch. De arts en verpleging vonden het ook wel bizar :) Aan de ene kant hebben ze er 300gr vanaf gehaald en aan de andere kant 260, tot nu toe is het echt al een enorm verschil om te zien! Heb nu een sportBH in cup C aan, zit nu wel erg strak maar het is ook nog flink gezwollen allemaal. Als ik uiteindelijk op een C/D cup uit zou komen ben ik helemaal blij, denk dat het daar wel aardig in de buurt gaat komen!
Hoe is het nu met jou? Je herstel heeft nog best lang geduurd uiteindelijk toch? 

@LiaLa Haha ik zei ook al daar in de kliniek,  het kan ook nooit normaal bij mij! :P Spannend zeg, ik ga je ook volgen! 

Merk wel nu ik m'n bovenarmen nog zoveel mogelijk langs mijn lijf moet houden dat alles een beetje stijf wordt, ik voel natuurlijk al wel verschil in het gewicht van mijn borsten maar hoop dat mijn nek en schouders binnenkort ook weer wat soepeler worden, want die voel ik nog wel aardig.. Komt misschien ook omdat ik nog wat gespannen loop en niet heel comfortabel kan slapen.. Afwachten maar! Merk dat ik dat nu al lastig vind, geduld hebben hoe alles eruit zal gaan zien, wat de uiteindelijke maat zal zijn, of mijn nekklachten helemaal weg zullen gaan e.d., aan de andere kant zal het er hoe dan ook niet slechter op worden :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei Sanne95:

@Eline33 Ik had er ook geen idee van dat dat van de spanning kon komen, maar had verder nergens last van dus kennelijk kan het toch. De arts en verpleging vonden het ook wel bizar :) Aan de ene kant hebben ze er 300gr vanaf gehaald en aan de andere kant 260, tot nu toe is het echt al een enorm verschil om te zien! Heb nu een sportBH in cup C aan, zit nu wel erg strak maar het is ook nog flink gezwollen allemaal. Als ik uiteindelijk op een C/D cup uit zou komen ben ik helemaal blij, denk dat het daar wel aardig in de buurt gaat komen!
Hoe is het nu met jou? Je herstel heeft nog best lang geduurd uiteindelijk toch? 

@LiaLa Haha ik zei ook al daar in de kliniek,  het kan ook nooit normaal bij mij! :P Spannend zeg, ik ga je ook volgen! 

Merk wel nu ik m'n bovenarmen nog zoveel mogelijk langs mijn lijf moet houden dat alles een beetje stijf wordt, ik voel natuurlijk al wel verschil in het gewicht van mijn borsten maar hoop dat mijn nek en schouders binnenkort ook weer wat soepeler worden, want die voel ik nog wel aardig.. Komt misschien ook omdat ik nog wat gespannen loop en niet heel comfortabel kan slapen.. Afwachten maar! Merk dat ik dat nu al lastig vind, geduld hebben hoe alles eruit zal gaan zien, wat de uiteindelijke maat zal zijn, of mijn nekklachten helemaal weg zullen gaan e.d., aan de andere kant zal het er hoe dan ook niet slechter op worden :)

Ik had een 38 C sportbh aan toen ik wakker werd uit de ok, maar kom nu verre van een c uit haha. Het zegt allemaal niet zoveel denk ik. Ja in het begin staan ze vreselijk straks, net of ze er op geplakt zijn! Bij mij nu inmiddels hardstikke soepel:)

Met mij gaat het goed hoor! Ik dat bij 9 weken ongeveer alles bij mij dicht was. Nu verder geen pijntjes meer alleen sommige littekens doen echt zeer, en bij een tepel zit nu echt een lelijk litteken. Gelukkig gaan ze in het najaar een litteken correctie doen dus ben benieuwd, heb morgen weer controle bij de kliniek.

Echte lichamelijke verschillen begin ik eigenlijk nu pas goed te merken. Omdat je weer in je normale ritme zit, weer vol aan het werk, normale dagelijkse bezigheden en gewoon lekker op mijn zij slapen;):P De eerste 3 weken had ik juist ietsje meer klachten ivm met stijve spieren, op de rug slapen, niet helemaal rechtop lopen. Maar wat je al zegt, het kan er alleen maar beter van worden, slechter in iedergeval niet! Ik vond ze de eerste dagen zo klein lijken in kleding!! Heb jij dat ook? Nu helemaal niet meer,

Liefs Eline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Sanne95 wat spannend allemaal. Ben erg benieuwd of je tevreden bent net het eindresultaat. Welke maar had je als ik vragen mag? Ik word 8 september geopereerd. Heb er wel zin in. Heb nu F, hoop op max een C uit te komen ! 

 

Grtjs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Eline33Nee de maat van de bh zegt nog vrij weinig, moet maar geduld hebben haha. Had jij de sportbh al aan toen je wakker werd? Ik kreeg hem toen ik weer terug op de zaal was, maar heb ze daarvoor dus nog wel even kunnen zien, lijkt me gek als je meteen ingepakt bent :P Alhoewel ik er in de uitslaapkamer nog niet echt scherp op kon reageren haha.. 

Het voelt nu inderdaad super strak aan, ik ben benieuwd wanneer het allemaal weer wat soepeler zal worden. Fijn dat het met jou goed gaat, mooi om te horen! Super balen dat er een hersteloperatie nodig is maar fijn dat het kan.. Is dat ook onder narcose? Hopen dat dat een beetje mee gaat vallen, je hebt wel genoeg pech gehad!

Ik denk ook dat m'n nek en schouders snel beter aanvoelen als je je gewoon weer lekker kunt bewegen en op m'n zij slapen; wat zie ik daar nu al naar uit haha! 

Ik herken je gevoel goed ja! Telkens als ik langs de spiegel loop valt t me op, met name van de zijkant! Maar alles zit nu natuurlijk behoorlijk strak tegen m'n lijf geplakt !

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lizzyj Spannend! Ik had ook een cup F van te voren. Hoewel er nu nog weinig van te zeggen valt denk ik dat ik wel tevreden ga zijn! Het is nu al een groot verschil, ondanks de zwelling. Ik wilde liever ook niet kleiner dan C uitkomen, ben niet heel smal gebouwd dus dan zou het denk ik ook niet meer mooi zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn arts zei dat bij sommige vrouwen er letterlijk een last van de schouders en nek afvalt. Ik verwacht niet dat bij mij de pijn direct weg zal zijn. Mijn spieren zitten al zolang vast daar. Ik stond meer dan 25 jaar geleden onder de warme douche om de spieren te laten ontspannen. Ik verwacht dus geen wonderen. 

Ik vind het nu al spannend, die spanning blijft dus wel even ook net na de operatie. Fijn dat ik dat toch mee kan nemen in mijn eigen verwachtingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Vandaag alweer 4 weken po! Het gaat alweer een stuk beter met me gelukkig. De eerste week viel me wel een beetje tegen, omdat ik toch wel erg afhankelijk was, erg moe en ook wel wat pijn had. Daarna ging het steeds beter. Na een week had ik geen pijnstillers meer nodig, en dacht ik dat ik heel wat was, maar dat viel best tegen als ik even weg was geweest van huis. Vorige week, dus de derde week na de operatie was ik een week op vakantie, omdat de operatie een week was uitgesteld viel dat wat eerder dan gepland maar het ging aardig goed. Wel had ik van de lange autorit veel last, maar tijdens de week begon ik me steeds meer de oude te voelen. Na 2 weken gingen wel allebei de drielandenpunten open, deze zijn nu net weer dicht dus 2 weken open geweest (en ik maar blij zijn dat alles een paar dagen na de OK al dicht was :P). Net nog even naar de kliniek gebeld omdat er bij 1 drielandenpunt wat hechtingen naar buiten zijn gekomen, maar daar hoefde niks mee te gebeuren, afwachten tot het oplost en eraf valt. Ook heb ik in 1 borst nog wel een hele harde plek zitten, dit zou vanzelf zachter moeten worden, mocht dat niet zo zijn moest ik weer even bellen. 

Ik voel me eigenlijk nu wel weer de oude, ben nog wel sneller moe en heb nu ik wat meer op m'n zij slaap wat meer last van mijn borsten maar over het algemeen gaat het erg goed!

Stiekem al wat oude bh's gepast in cup D die ik nog had liggen, 1 was al te groot, een ander ging net maar was ook aardig ruim en nog een andere zat perfect. Ik heb het idee dat het nog steeds wel een beetje gezwollen is (voelt nog niet helemaal zacht aan), dus goede hoop dat ik op cup C/D uit ga komen:D In ieder geval ziet het er al een stuk mooier uit dan van te voren qua vorm, dus ik ben tot nu toe erg blij met het resultaat!
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik volg even mee.

Ik ben 2 weken eerder geopereerd. Na 6 weken kan ik wel zeggen dat ik geen ongemakken meer heb. Wel is het op de zijkanten nog gezwollen, heb ik de indruk. mijn bh maat is een twijfelgeval. ik pas in een C maar niet comfortabel door zwelling, pas ook in een D ,raar. Nog 3 weken en mag gewone bh's aan. Hopelijk is de zwelling tegen dan minder.

Ik heb ook een harde plek( was blauw) die maar niet weggaat. Heeft de PC aan jou gezegd wat er moet gebeuren als het niet weggaat? of hoelang dat duurt?

Heb je foto's gemaakt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zou geloof ik best kunnen dat je het idee hebt dat het aan de zijkanten nog wat gezwollen is, de pc vertelde me dat dat zeker wel 6 weken zou kunnen duren! Ik heb ook geen drains gehad, dus vandaar dat het misschien bij mij wat minder snel wegtrekt? 

Ik mag in principe vanaf maandag (als ik 4 weken po ben) normale BH's aan geloof ik, maar ik denk dat ik dat nog maar even laat, een beugel lijkt me sowieso nog niet echt comfortabel en ik vind het stevige van de sportbh nog wel erg fijn! 's Nachts hoef ik de sportbh al 2 weken niet meer aan, maar ik wissel een beetje af met een stevig topje, een gewoon hemdje en af en toe als het gevoelig is toch lekker de sportbh 's nachts. Ook denk ik dat als ik nu nieuwe bh's zou kopen ik deze over een tijdje niet meer goed aan kan omdat er toch nog wel aardig wat zwelling zit volgens mij.. 

Ik had gisteren een verpleegkundige van de kliniek aan de telefoon, die vertelde dat de harde plek nog wel vocht zou kunnen zijn, maar dat moest wel langzaam soepel gaan worden. Als dat niet zo was moest ik wel nog een keer bellen. Ik kon ook nu al naar het spreekuur komen maar mocht het ook even aankijken. Ik heb maar besloten om het nog even aan te kijken omdat het toch zo'n 2 uur rijden is in totaal naar de kliniek. Achteraf natuurlijk dom, maar ik ben dus vergeten te vragen wanneer het soepel zou moeten zijn.. Ik denk dat als het met 6 weken nog hard is ik weer even bel! Als je twijfelt zou ik gewoon bellen of je een keer langs moet komen! Geen idee wat ze er dan verder mee zouden doen, vroeg ik me ook al af! 

Wat fijn dat je verder nu geen ongemakken meer hebt! Super dat het achter de rug is! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

En we zijn alweer wat verder, nu iets meer dan 5 weken po! De tijd vliegt inmiddels, dat is natuurlijk een goed teken :) Ik doe/kan eigenlijk alles weer gewoon, behalve zwaar tillen en sporten, daar wacht ik braaf nog even mee. Wel doe ik eigenlijk alles weer met m'n armen. De hechtingen die uit het drielandenpunt naar buiten kwamen zijn er gisteren grotendeels afgekomen, er steekt nu nog een stukje uit maar dat zal ook wel snel loskomen. Wel fijn, want ik denk dat het daardoor nu nog beter kan gaan genezen, er zit namelijk nog wel een korstje op. Wel heb ik nu weer een heel klein gaatje aan de rand van mijn tepel, toch wel snel dat je weer ergens een ander wondje krijgt, maar dat zal wel weer snel dicht zitten. 

Ik heb m'n pc nog even gemaild over die harde plek in mijn ene borst, het wordt nu wel iets minder maar het is nog steeds goed te voelen en een verschil met de andere kant.. Ik heb sowieso wel het idee dat er toch nog wat vocht in mijn borsten zit, ook tussenin zit er echt nog een bult, wat ook vocht is denk ik. 

Paar dagen geleden had ik weer even een dip, ik had het psychologische stuk na de operatie echt onderschat, het is zo ontzettend wennen om zulke andere borsten te hebben. Ik trok een oude sportBH in cup E/F aan en deze was niet heel erg te groot. Ik baalde en was dus bang dat het alsnog te groot zou zijn.. Achteraf kon ik wel weer relativeren dat er echt nog wel wat meer in de sportBH paste en die dus wel echt te groot was. Ook waren gewone oude BH's in cup D wat ruim. 
Vanmiddag in de hunkemöller een BH met cup C gepast en die paste eigenlijk heel goed (ik was helemaal verbaasd dat ik daarin paste :P) Toen was ik weer helemaal blij gelukkig! Maar ik kijk er wel van op dat ik na de operatie zo onzeker over alles ben, ik heb veel bevestiging nodig en ben ook verbaasd als mensen zeggen dat ze het verschil echt zien! Wel leuk om te horen natuurlijk:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.