Ga naar inhoud

Geluk bij een ongeluk, van geplande borstvergroting naar borstkanker


Aanbevolen berichten

7 minuten geleden zei Stephanie89:

@BrownieG wat lief dat je aan me denkt !

ik ben inmiddels 11 dagen po en het is een klein drama.

Ten eerste hebben ze een 3de graads brandgat gemaakt precies op me decolleté tijdens de operatie. Zit nu dus een zwart gat.

Ten tweede sterft er momenteel een klein laagje van mijn tepel af omdat hij niet goed doorbloed is... Hopelijk blijft het blij een klein laagje.

En als allerlaatste en het allerergste... Het bleek geen voorstadium te zijn maar er had zich al een mini tumor ontwikkeld van 0,3 cm. Die is nu weg dus ik ben nu schoon. Alleen moet ik wellicht nabehandeld worden met chemo omdat ik pas 26 ben en mijn cellen dan actiever zijn. Ik hoor dit volgende week donderdag.

positiviteit loont dus niet.... De kans op nercrose van de tepel was 10% dat gebeurt, de kans dat ik nog chemo zou moeten was ook 5 a 10 %. Echt alles zit tegen en het is echt super moeilijk positief te blijven maar ik kan niet anders ! 

Ik hoop dat ik volgende week donderdag eindelijk eens goed nieuws krijg :unsure: want mijn haar verliezen kan ik er echt niet bij hebben, maar ja beter dan ooit weer kanker krijgen....

Ohhhh meis, wat een nare berichten. Ik snap dat het dan moeilijk is om positief te blijven, maar dat moet je wel proberen hoor. .. Want uiteindelijk loont positiviteit wel denk ik. Want nu lijkt alles heel zwart, maar bedenk wel dat, dankzij je geplande borstvergroting, ze nu een tumor ontdekt hebben in een heel vroeg stadium. ...... iets waar je normaal niet zomaar achter gekomen zou zijn. ... Dus wees alsjeblieft blij dat ze het al zo vroeg ontdekt hebben. Mijn zus had dat geluk helaas niet :(. En inderdaad meis. .... Een chemokuur, daar zit je niet op te wachten....... Maar beter nu ff door de ellende van een chemokuur heen, compleet met alle nare bijwerkingen, om daarna gewoon weer lekker gezond100 te kunnen worden. Weet dat ik heel erg met je meeleef. .... Ik weet precies waar ik het over heb.... Heb genoeg ellende van dichtbij mee gemaakt rondom deze k*tziekte. Dus probeer door alle ellende heen toch de lichtpuntjes te blijven zien en blijf knokken, meis. En één goed bericht heb je al. ... Je bent schoon! ... Gefeliciteerd. 

En mocht je eens behoefte hebben om lekker ff je ei kwijt te kunnen, dan mag je me altijd een bericht sturen in een pb'tje hoor. 

Meis. ... Ik wens jou alle sterkte van de wereld.........ennuh.... bedenk maar;  dat haar groeit wel weer aan :38:...... Ook al snap ik dat dat heel moeilijk is om je haar te verliezen. Ik denk aan je! 

Dikke knuffel van mij :53:

  • Upvote 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Jaydee:

En mocht je eens behoefte hebben om lekker ff je ei kwijt te kunnen, dan mag je me altijd een bericht sturen in een pb'tje hoor. 

:53: Lief!!! 

...geld ook voor mij hoor! Brownieeeepoweerrrrrrr... 

  • Upvote 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid

Jeetje, pfff hier schrik ik toch wel erg van.. Dit verwacht je niet en hier ga je ook absoluut niet van uit! 
Heftig om dit mee te maken en dan ook nog pech op pech op pech :(

Hoe komt het dat ze dat brandgat gemaakt hebben in je decolleté? Is dat een foutje of zo?

Hopelijk blijft het bij dat kleine stukje tepel dat afsterft.. Heel erg rot dat dit gebeurt, zeker omdat er maar zo weinig kans op is idd.. Een klein stukjje is echter wel naderhand goed bij te tatoëren als je dat zou willen, maar eerst maar eens even goed herstellen..

De tumor was dus al iets groter dan ze verwacht hadden.. Wat een mega geluk heb jij dat je dit nu ontdekt hebt zeg.. Ik weet wel dat het op dit moment even de teleurstellingen zijn die de boventoon voeren bij je gevoel, maar pfff moet je je voorstellen hoe het af had kunnen lopen als je die bv niet gewoon gepland had nu! Soms hebben mensen echt engeltjes op hun schouder.. ook al heb je nu natuurlijk een hoop pech erbij gekregen.. :(

Chemo is natuurlijk niet iets dat je wilt, is een heftige behandeling, maar het is wel waar wat je zegt.. Daarmee kun je straks wel gezond door het leven.. Dat wordt even bikkelen als het nodig is, maar ik hoop wel dat je prognose daardoor gewoon 100% verbeterd! :35:

Meid, heel veel sterkte de komende tijd!! Je bikkelt nu nog ff door, maar geef het verdriet ook de tijd.. Het is een hele heftige periode in je leven en zorg dat je er nu doorheen gaat.. Laat het verdriet je niet achtervolgen... 

Heel veel liefs, BB :53: 

  • Upvote 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei BrownieG:

:53: Lief!!! 

...geld ook voor mij hoor! Brownieeeepoweerrrrrrr... 

Van jou ook heel lief Brownie :35:

:53:

  • Upvote 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Stephanie89,

ik las net voor het eerst je hele verhaal. meestal lezen we hier blije verhalen, maar ook dit is iets wat ons allemaal kan overkomen.

knap van je dat je hier je verhaal wil melden. Dit doet ook even onze ogen open dat gezondheid nog steeds voor een stel "mooie" borsten komt. 

Je zal het waarschijnlijk niet graag hebben, maar ik hoop toch ergens dat je wel een chemo kuur krijgt. Dan wordt even alles kapot gemaakt en zal een rot tijd voor je volgen, maar dan ben je wel zeker dat al het slechte vanbinnen ook vernietigd is, want nu zit er mss iets wat ze bijna niet knn zien, maar zich binnekort toch weer ontwikkelt tot een venijn. Het kan maar beter meteen allemaal opgeruimd zijn. En er zijn  zoveelverschillende chemo's tegenwoordig...dat de bijwerkingen ook niet allemaal hetzelfde zijn.

ik wens je in ieder geval veel sterkte de komende tijd, en uiteindelijk krijg ook jij een goed gevulde boezem, maar eerst willen we graag dat je terug helemaal gezond bent.

gr. starlight 

 

  • Upvote 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel voor de lieve berichten ! Doen me goed xxxx

Ik ben nu schoon omdat mijn poortwachtersklier ook verwijderd is (klier in de oksel) en schoon was. En al mijn borstweefsel is weg. 

De chemo zal zijn als preventieve behendig voor eventueel een recidieven op afstand. Echter was er laatst een nieuwsbericht dat 7 vd 10 vrouwen onterecht chemo gekregen hebben. Toevallig heeft dit precies betrekking op mijn situatie (tumor kleiner dan 1 cm, hormoongevoelig, geen uitzaaiingen) waar het niet dat wellicht mijn jonge leeftijd toch de boosdoener is. Kortom ik ga morgen ook bellen met het Antonie van Leeuwenhoek om een zogenoemde mamaprint te laten maken. Deze zal ook uitwijzen of chemo redabel is. 

Jaaaa ik Google heel veel. Geen goed idee maar helaas zijn er niet zulke actieve forums voor borstkanker. Wat ik eigenlijk wel heel erg mis omdat ik niemand ken in dezelfde situatie als mij. 

@best_boobie brandgat is van binnenuit gemaakt bij het dichtbranden van mijn bloedvaten <_< ze hadden het de assistent laten doen. 

Ik heb overigens wel een beetje goed nieuws! Ik heb nu een soort tijdelijke ballonnen die langzaam aan gevuld worden met een soort van water om het op te rekken. Er was 85 en 100 cc uitgegaan aan borstweefsel en mijn pc (wat een topwijf is) heeft er 130 cc ingedaan om mij ook op te vrolijken, want normaal zouden ze er 100 cc indoen. Dus ik ben niet plat meer :D. Wel blauw en beurs maar niet plat hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey,

Oh dus je hebt nu tijdelijke boobs al en dan al 130cc :) 

Klopt idd dat er niet zoveel forums bestaan maar deze is er wel http://www.de-amazones.nl Moet er wel bij zeggen dat mijn nicht er even op heeft gezeten want zitten ook minder leuke topics bij en daar zat ze even niet op te wachten!! Ze wilde persoonlijk alleen "good vibes" meekrijgen dus bleef ik haar cliniclown :45:  Maar misschien heb je er wat aan? Hiernaast hebben ze op de mamacare afdeling in ziekenhuizen ook informatie mbt praatgroepen en dergelijke, zul je even moeten informeren als je belt voor je mamaprint. En wij zijn er ook nog he :P 

Hele fijne nacht voor straks, lekker herstellen en hou ons gerust op de hoogte als je dat fijn vind!

Hou je positiviteit vast!!!! 

xx

 

 

 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt helemaal, er is nogal wat discussie over de chemo de laatste tijd! Goed dat je een mamaprint laat maken, want daarmee kunnen ze aan de hand van groene en rode cellen (wat ik er laatst tenminste ff van zag op tv) bepalen of chemo rendabel is bij jou. Echt een hele goede vooruitgang. Hier gaan heel veel vrouwen mee geholpen worden!!
Je leeftijd zal zeker een rol gaan spelen in dit proces, maar deze nieuwste technieken gaan ook zeker in je voordeel werken!

Mocht je nu namelijk chemo moeten hebben, weet je tenminste dat het echt nodig is, en niet dat je het misschien voor niets doet..

Oke, poortwachtersklier is er ook uit. Op zich goed, maar wel goed in de gaten houden dat je niet te veel vocht gaat vasthouden.. Daar is namelijk meestal wel iets aan te doen, dmv therapie... Maar fijn dat je schoon verklaard bent.. MOet ook wel een opluchting zijjn, van 1 kant... Weet niet welk gevoel op het moment overheerst bij jou...

Verdorie zeg, waarom moeten ze dat nou door een assistent laten doen.. Hopelijk houd je er geen litteken aan over.. Al weet ik niet hoe het er nu natuurlijk precies uitziet... 

Super van je pc zeg.. Echt een fijne arts, die zo meedenkt!!!
De ballonnetjes die je nu in je lichaam hebt, dat zijn 'tissue expanders'. Zo heten ze officieel... (niet dat dat heel belangrijk is, maar ik dacht, vermeld het ff :P )

Heel veel kracht de komende tijd gewenst hoor!! 
Lotgenoten zoeken is fijn, maar wees daarin selectief.. Niet alle lotgenoten zullen een positieve uitwerking op je hebben.. 

xxxx

 

  • Upvote 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje zeg, ik weet niet wat ik lees...... Wat een onwijs heftige periode maak je mee. Ik kan eigenlijk de woorden er niet voor vinden om je te steunen of iets wat er op lijkt... Alles wat ik opschrijf en dan nalees slaat nergens op..

ik hoop dat je fijne hulptroepen om je heen hebt om je alle support te bieden die je kunt gebruiken momenteel. Ik duim in ieder geval voor goede afloop uiteindelijk en zonder nasleep.

heel veel liefs.....

xxx Nonky

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@BrownieG ja klopt zit daar ook op maar daar zijn ze niet elke dag actief helaas ! En inderdaad daar lees je ook echt heftige verhalen ! Soms is dat beter om dat niet te lezen. Volgens mij hebben ze hier geen praatgroep.. Durf ze eigenlijk niet meer te bellen omdat ik ze echt al elke dag stalk met nieuwe vragen en eisen ( ik wil mijn afspraak met de internist eerder maar ze vinden me niet urgent genoeg :P ). 

@best_boobie ja klopt wist ik alleen wou niet te veel in vakjargon praten want dan snapt niemand er meer wat van hihi. Heb gelukkig geen last van vochtophoping of een dood/tintelend gevoel, wat best vaak voorkomt. Dus er zijn ook lichtpuntjes hihi.  Ja ik probeer vast te houden aan het feit dat ik schoon ben maar was hier eigenlijk vanuit gegaan. Het zouden 2 vervelende operaties zijn en dan klaar. Chemo was mijn worst case scenario en die kans zou zoooo klein zijn... <_< Ik baal alleen enorm dat ze mij nu 2 weken in onzekerheid laten. Ik ben een controlefreak en ik kan niet tegen onzekerheid, en dat is wat mij nekt op dit moment. 

@Nonky deze reactie opzich laat al zien hoe erg je met me meeleeft ! Heel erg bedankt xx 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Stephanie89  wat heftig om het vervolg van jouw verhaal te lezen. Ik hoop echt dat je toch het vertrouwen in jouw positiviteit blijft houden. Je bent zo dapper!! Wens je alle kracht toe om door deze moeilijke periode van jouw jonge leventje door te komen. Keep the faith lieverd. Dan overwin je alles!!

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje heel veel sterkte! En hopelijk is het straks weg en blijft het weg! Gelukkig krijg je nog wel de boobs die je wil erna maar gezondheid is nog altijd belangrijker dan de boobs. 

Gelukkig had je het nog laten onderzoeken van te voren en vreemd dat je arts er nooit iets mee heb gedaan.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Stephanie89:

@BrownieG ja klopt zit daar ook op maar daar zijn ze niet elke dag actief helaas ! En inderdaad daar lees je ook echt heftige verhalen ! Soms is dat beter om dat niet te lezen. Volgens mij hebben ze hier geen praatgroep.. Durf ze eigenlijk niet meer te bellen omdat ik ze echt al elke dag stalk met nieuwe vragen en eisen ( ik wil mijn afspraak met de internist eerder maar ze vinden me niet urgent genoeg :P ). 

Ach dat zullen ze heus wel gewend zijn hoor dat ze iedere dag in het begin vragen krijgen! Is meestal je eigen gevoel wat speelt omdat je idd veel vragen stelt maar dat is normaal in zn situatie!  Je komt op onbekend terrein en moet dan je zoveel beslissingen maken en dat roept weer vragen op!!  Gewoon je vragen blijven stellen maar niet doordrukken wat niet kan he :P ..hahaha. En heyyy je bent schoon he dus die denken" ga maar effe herstellen en we zien je over 2 weken weer" en zo is een ander ondertussen aan de beurt :) 

De mamacare poli kan heel veel vragen beantwoorden en is in combinatie met je hulptroepen/sterke schakels in je omgeving ook prima. Ik vond die verhalen idd too much ( heb ook sommige gelezen) en werd er zelf ook niet vrolijker op, laat staan mijn nicht, bracht soms toch weer een beetje onzekerheid naar boven. Wel had ze een keer een beauty workshop in het ziekenhuis, speciaal gericht voor de praatgroep van de mamacare afdeling en dat was leuk! Make-up, bh's, zalfjes, pruiken etc etc Liep er zelf ook tussen te shoppen :45: ...toen had ik geen tieten he ..dus zn bh met vulling was toch leeeuukk..:3: 

Nou controlefreak ...hoop dat die 2 weken snelll voorbijgaan en jij en je gezin, tussendoor ook van het mooie weer kunnen genieten. Ondertussen al afspraak voor je mamaprint kunnen maken?

Xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14 maart 2016 om 21:22 zei Stephanie89:

Dank jullie wel allemaal! Ja ik ben altijd heel rationeel in zulk soort dingen haha. Mijn dochtertje heeft ook op de ic gelegen toen ze 2 maanden oud was en toen was ik ook heel sterk. Dat is ook het enige redmiddel. Ik kan wel denken waarom ik, maar ik denk juist: wat super dat ik nu de beslissing genomen heb voor een bv. Alsof het zo moest zijn (ben behoorlijk atheïstisch maar dit veranderd het een beetje :P

Wat betreft de operatie: ik ga wss van beide borsten het weefsel weg laten halen en dan vullen met silliconen. Zal waarschijnlijk niet worden wat ik wensde maar dan ben ik iig gezond! Ik hoop binnen 8 weken geopereerd te zijn en zal jullie ook op de hoogte houden. 

En laten we eerlijk zijn, ook props voor Joanna en iedere pc die dit adviseerd. 

heftig hoor, maar idd gelukkig ben je er wel op tijd bij. Heel veel sterkte de komende tijd xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik ben weer even terug van weggeweest met een kleine update :) 

Het is toch chemo geworden! Ik heb nu 4 vd 12 behandelingen gehad maar merk er echt vrijwel niets van !   :D Heb ook mijn haar nog omdat ik een zogenoemde cold cap op heb. Die zorgt dat de chemo niet in mijn hoofdhuid komt.

Ik heb inmiddels met 400 cc gevulde tissue expanders en met een topje aan mag ik echt niet klagen !:D beste boezem ! En dit zijn nog niet eens de definitieve !

Ik blog ook over mijn verhaal, dus voor de geïnteresseerden : https://stefsgevechttegenkanker.wordpress.com

wel eng omdat het dan niet meer anoniem is maar ik heb gemerkt dat hier toch echt wat oprecht betrokken zijn dus ik vind het prima :D @BrownieG :P 

als je gaat lezen dan vooral met "het hoe ik erachter kwam gedeelte" beginnen.

xxx

 

  • Upvote 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid

Zo te lezen (ga je blog ook nog lezen) sta je er wel goed positief in, maar moet toch wel even schrikken geweest zijn dat je chemo moest hebben..
Wel heel fijn dat je het goed verdraagt, dat is echt een heel groot pluspunt :35: 

En je haar nog hebben, super! Zo heb je toch aan de buitenkant nog echt gewoon je eigen beeld en zie je er niet 'ziek' uit.Dat scheelt vaak wel echt een hoop!

Denk je wel ook aan jezelf? Sta toch af en toe stil bij wat er gebeurd is, ook al voel je je goed. Even wat zelfreflectie doet ons allemaal soms goed ;) 

Ben benieuwd hoe je verdiende boobs gaan worden als je expanders op t maximum zitten van wat kan of wat je wilt!

Fijn dat je ons op de hoogte houdt!!

Veel succes en sterkte met de rest van je chemo, en het hele proces dat je zult doorlopen de komende tijd.

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje meid wat heftig! Ik vond het ook niet nodig nu op mijn 23e, maar morgen ga ik er toch over beginnen. 

Wat ben je super stoer hoe je alles tot nu toe hebt geflikt! Je hebt geknokt voor je boobies, dus ik hoop dat je ze snel mag verwelkomen en ondertussen ook nog de kans krijgt om te genieten van je tijdelijke 400 cc's (want je kan het geen cc'tjes meer noemen haha) 

Ik heb echt bewondering voor je. Buiten dat het onwijs tof is dat je dit hebt willen delen en nog steeds deelt met iedereen hier waarmee je mensen hiervoor kan waarschuwen is het ook hartstikke moedig dat je jezelf zo hebt opengesteld en nog opstelt naar iedereen in een tijd als deze. 

Fijn om te lezen dat je je haren kan behouden, doordat dit zo'n angst van je was. Mega goed hoe je jezelf door die chemo's knokt, hoe je aangeeft dat je het ervaart zegt denk ik heel veel meer over jou als persoon dan over de chemo. Echt heel knap. 

Wat is nu je vooruitzicht? Hoe lang gaan de chemo's nu nog door? Mag je ook vrij snel naar de chemo's je definitieve 'meisjes' verwelkomen? 

Ik hoop voor je dat je snel rust hebt na deze rollercoaster en dat de shit (om het maar bij de naam te noemen) gauw achter de rug is en je mag gaan genieten van je definitieve resultaat! In dat opzicht zit je al op de goede helft en wat heb je al geknokt! Je hebt kanker al uit de ring geslagen, dus het mag steeds meer jouw tijd worden tot je het helemaal achter je mag gaan laten. 

 

Kick it's ass voor de volgende 8 behandelingen! Je was al onwijs sterk, maar volgens mij ben je alleen maar sterker geworden, nu al! Die 8 gaan jou zeker net zo goed lukken als de laatste 4, dat kan niet missen!

 

liefs x 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Miesjet:

Jeetje meid wat heftig! Ik vond het ook niet nodig nu op mijn 23e, maar morgen ga ik er toch over beginnen. 

Wat ben je super stoer hoe je alles tot nu toe hebt geflikt! Je hebt geknokt voor je boobies, dus ik hoop dat je ze snel mag verwelkomen en ondertussen ook nog de kans krijgt om te genieten van je tijdelijke 400 cc's (want je kan het geen cc'tjes meer noemen haha) 

Ik heb echt bewondering voor je. Buiten dat het onwijs tof is dat je dit hebt willen delen en nog steeds deelt met iedereen hier waarmee je mensen hiervoor kan waarschuwen is het ook hartstikke moedig dat je jezelf zo hebt opengesteld en nog opstelt naar iedereen in een tijd als deze. 

Fijn om te lezen dat je je haren kan behouden, doordat dit zo'n angst van je was. Mega goed hoe je jezelf door die chemo's knokt, hoe je aangeeft dat je het ervaart zegt denk ik heel veel meer over jou als persoon dan over de chemo. Echt heel knap. 

Wat is nu je vooruitzicht? Hoe lang gaan de chemo's nu nog door? Mag je ook vrij snel naar de chemo's je definitieve 'meisjes' verwelkomen? 

Ik hoop voor je dat je snel rust hebt na deze rollercoaster en dat de shit (om het maar bij de naam te noemen) gauw achter de rug is en je mag gaan genieten van je definitieve resultaat! In dat opzicht zit je al op de goede helft en wat heb je al geknokt! Je hebt kanker al uit de ring geslagen, dus het mag steeds meer jouw tijd worden tot je het helemaal achter je mag gaan laten. 

 

Kick it's ass voor de volgende 8 behandelingen! Je was al onwijs sterk, maar volgens mij ben je alleen maar sterker geworden, nu al! Die 8 gaan jou zeker net zo goed lukken als de laatste 4, dat kan niet missen!

 

liefs x 

Dank je wel echt heel erg lief van je xx 

Ik moet zeggen dat ik denk dat iedereen hetzelfde zou doen in mijn schoenen want je kan niet anders ! En daar komt bij dat ik nog eens mazzel heb dat ik me echt super goed voel.

Ik moet nog 8 weken lang iedere week een chemo. Dan 6 weken herstellen en dan de definitieve wissel. Deze zullen 430 cc worden. Dit klinkt veel maar bij mij zit er helemaal geen eigen weefsel meer in dus dit zal ongeveer een normale C worden.

Nogmaals bedankt voor de lieve woorden! Doen me goed xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey,

Leuk om je up-date en je blog te lezen en dat het goed met je gaat :35: 

Je ziet er fantastisch uit en je haar...WOW! Mooi dat die coldcap helpt om je prachtige haar te beschermen. Als ik je zo zie, zou ik het echt niet zeggen dat je deze behandeling ondergaat. Echt fijn dat je alles nog onderneemt met je "sterke schakels" om je heen en je kids er weinig last van hebben. Voel jij je er ook beter door. Doe wel rustig aan want soms naarmate de chemo verder gaat zou je wat minder energie kunnen hebben en dat kan soms effe erin hakken!

Whahaha al 400cc :45: ...nou dat gaat lekker met die tieten! Worden mooie knallers van de zomer...whooohooo op naar de definitieve wissel. Weet je al welke protheses erin gaan? Hoe is het eigenlijk met je littekens?  En het aantal cc zegt niets he als je daardoor de perfecte boobs voor terug krijgt. Ik heb ietsie meer maar had van mezelf ook niet veel tiet. Ga je toevoegen aan mn album .. Kun je cocosnoten spotten :45: 

Nou lieverd, hoop dat je snel en positief door je chemobehandelingen heen komt en je kracht blijft behouden maar zoals ik het lees komt dat wel goed!! 

Xxxxxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

WOW meid, ik heb even je hele topic gelezen. Ook je blog op wordpress. Wat een ontzettende mooie en sterke vrouw ben jij! Ik wens je het allerbeste en allermooiste. Succes en sterkte met alles!

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Daar ben ik weer ! En nu met siliconen :D.

Ben vorige week woensdag geopereerd. Tissue expanders eruit en 410cc rond ultra high profile erin. En wat is het heerlijk om enigszins zachte boobies te hebben ! 

Ben aardig blij met het resultaat. Ookal zijn mijn tepels een beetje scheef maar ik mag echt niet klagen (ik ben volgens mij de enige die het ziet :lol:). En het gaat misschien weg als de lijm weg is. Want mijn litteken loopt onder mijn tepel door.

Volgens mijn pc is het de beste reconstructie die ze ooit gezien heeft dus hou ik me daaraan vast.

Zoals jullie merken gaat het dus uitstekend met mij :D:D.

xxxx

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh meis, dat is super goed nieuws op me horen, 

Gefeliciteerd,doe lekker rustig aan,en ja die scheve tepel neem je in jouw geval zowieso al voor lief, je hebt mooie nieuwe borsten en dat is geweldig,daar deed je het voor.

Meis ik wil je een heel goed herstel wensen , en geniet maar lekker.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Stephanie89:

Daar ben ik weer ! En nu met siliconen :D.

Ben vorige week woensdag geopereerd. Tissue expanders eruit en 410cc rond ultra high profile erin. En wat is het heerlijk om enigszins zachte boobies te hebben ! 

Ben aardig blij met het resultaat. Ookal zijn mijn tepels een beetje scheef maar ik mag echt niet klagen (ik ben volgens mij de enige die het ziet :lol:). En het gaat misschien weg als de lijm weg is. Want mijn litteken loopt onder mijn tepel door.

Volgens mijn pc is het de beste reconstructie die ze ooit gezien heeft dus hou ik me daaraan vast.

Zoals jullie merken gaat het dus uitstekend met mij :D:D.

xxxx

Oh meid, wat goed!!!
Jij hebt veel voor je kiezen gehad het afgelopen dikke half jaar, maar je hebt nu gewoon al je laatste operatie achter de rug en kunt echt aan je herstel gaan werken nu!! Ben zo blij voor je!!
Is het een opluchting voor je? Of is dat een stomme vraag... Ik kan me namelijk voorstellen, dat als alles achter de rug is, dat je je dan bepaalde dingen realiseert... Dat er nog dingen boven komen die niet helemaal verwerkt zijn.
Let goed op jezelf!!

Ik wil je in ieder geval wel van harte feliciteren met je newborns!! Echt heel fijn dat je nu twee mooie borsten hebt en alles weg is, dat er niet hoort.

Een goed herstel meid!!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.