Ga naar inhoud

Waar wonen jullie?


jaino

Aanbevolen berichten

Hier waren ze net gedaan ☺ zijn nu wat lichter hoor

 

Maarre ladies, ik wil ook eyeliner maar durf niet :ph34r: dat zou echt mega pijn doen?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 164
  • Created
  • Laatste Reactie
44 minuten geleden zei jaino:

Zo zijn de mijne met alleen mascara op. Heb hele lichte wimpers dus ik laat ze ook altijd verven haha. Maar ben nog elke dag blij met m'n eyeliner

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

wauw...... Ziet er echt mooi uit.  Bij mij zijn de wenkbrauwen nog erg donker nu, terwijl ik lichtblond ben, maar de kleur vervaagt nog met 40% de komende weken. En ik moet over een week of vier nog terug om nog een laag over de eyeliner te laten zetten voor een extra diepzwart pigment. En dan schijnt het tien jaar te kunnen zitten.

Xxx Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei TessaDLCDP:

Hier waren ze net gedaan ☺ zijn nu wat lichter hoor

 

Maarre ladies, ik wil ook eyeliner maar durf niet :ph34r: dat zou echt mega pijn doen?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Nou. ... Het is niet pijnloos, maar ik vond het goed te doen. En je weet Tes...... Wie mooi wil zijn. ......:38:  En je hebt er natuurlijk wel heel lang plezier van. 

XXX Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Jaydee:

Nou. ... Het is niet pijnloos, maar ik vond het goed te doen. En je weet Tes...... Wie mooi wil zijn. ......:38:  En je hebt er natuurlijk wel heel lang plezier van. 

XXX Jaydee

Haha dat is zo..ik liet ook in me snijden voor nieuwe boobies :66: ga het er denk ik toch maar op wagen, doei blote konten gezicht! Ziet er super mooi uit @jaino

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei TessaDLCDP:

Haha dat is zo..ik liet ook in me snijden voor nieuwe boobies :66: ga het er denk ik toch maar op wagen, doei blote konten gezicht! Ziet er super mooi uit @jaino

Daarom!  Na een bv kun je dit zeker aan hoor:35:. En Gitte de Groot in Lithoijen gebruikt ook verdovingszalf; verdooft niet echt, maar haalt de scherpste pijn eraf. (Behalve bij je onderooglid..... Dat kan niet verdoofd worden).

Succes met je beslissing, Tessa

Xxx Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei Jaydee:

wauw...... Ziet er echt mooi uit.  Bij mij zijn de wenkbrauwen nog erg donker nu, terwijl ik lichtblond ben, maar de kleur vervaagt nog met 40% de komende weken. En ik moet over een week of vier nog terug om nog een laag over de eyeliner te laten zetten voor een extra diepzwart pigment. En dan schijnt het tien jaar te kunnen zitten.

Xxx Jaydee

Of zoals bij mij al 17 jaar. Mooi gelukt hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei TessaDLCDP:

Hier waren ze net gedaan ☺ zijn nu wat lichter hoor

 

Maarre ladies, ik wil ook eyeliner maar durf niet :ph34r: dat zou echt mega pijn doen?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ik vind het zelfde kriebelen in begin en later  beetje als schaafwond.  Maar echt pijn niet.  Gewoon doen haha krijg je geen spijt van 

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden zei Jaydee:

wauw...... Ziet er echt mooi uit.  Bij mij zijn de wenkbrauwen nog erg donker nu, terwijl ik lichtblond ben, maar de kleur vervaagt nog met 40% de komende weken. En ik moet over een week of vier nog terug om nog een laag over de eyeliner te laten zetten voor een extra diepzwart pigment. En dan schijnt het tien jaar te kunnen zitten.

Xxx Jaydee

Dank je. Idd de kleur word nog lichter.

ik heb na 4wk laten na behandelen en daarna nog een keer want wilde nog wat dikker

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei TessaDLCDP:

Hier waren ze net gedaan ☺ zijn nu wat lichter hoor

 

Maarre ladies, ik wil ook eyeliner maar durf niet :ph34r: dat zou echt mega pijn doen?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Mooi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei TessaDLCDP:

Hier waren ze net gedaan ☺ zijn nu wat lichter hoor

 

Maarre ladies, ik wil ook eyeliner maar durf niet :ph34r: dat zou echt mega pijn doen?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Hey tessa! Heb je ook een foto van hoe het nu is? Vind ze hier ook al heel mooi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden zei lien.:

Hey tessa! Heb je ook een foto van hoe het nu is? Vind ze hier ook al heel mooi!

 Ik zal er straks een foto van maken ☺

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei what ELSE:

Of zoals bij mij al 17 jaar. Mooi gelukt hoor.

Nou. .. Dat is echt al bizar lang. :35:

Gaat het goed met je boobies, Else? Jij hebt je operatie al achter de rug toch? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Blondie94:

Echt haha ik dacht nou niemand kent dat hier maar wel dus. Was je t zat hier? :P 

Hahaha Oud Beijerland is niet zo onbekend hoor. In mijn ogen niet iig. Ja eigenlijk wel heb er niks meer te zoeken maar kom er nog wel hoor bij familie en vrienden 

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei Kattie:

Hahaha Oud Beijerland is niet zo onbekend hoor. In mijn ogen niet iig. Ja eigenlijk wel heb er niks meer te zoeken maar kom er nog wel hoor bij familie en vrienden 

Nee best saai dorp he. Alleen de Peperstraat is soms wat te beleven. Kleine wereld zeg :P wie weet heb ik je wel is gezien

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei Blondie94:

Nee best saai dorp he. Alleen de Peperstraat is soms wat te beleven. Kleine wereld zeg :P wie weet heb ik je wel is gezien

Ja is daar nog wat te beleven, vroeger kwam ik altijd in havenzicht whaha was mijn stamkroeg :P Maar dat is allang niet meet the place to be hihi

Wie weet hebben we elkaar eend gezien ja ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Jaydee:

Nou. .. Dat is echt al bizar lang. :35:

Gaat het goed met je boobies, Else? Jij hebt je operatie al achter de rug toch? 

Hi Jaydee, idd bizar lang. Volgens mij wordt het levenslang. 

Met mijn boobies gaat het goed. Voel mijn linker wel meer aan de zijkant thv mijn oksel. Ik die nog bar weinig dus geen idee wat het is. Het is wel zo dat er bij die borst inwendig meer gecorrigeerd is. Wellicht heb ik daar last van. 

Ben jij al geopereerd? 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei what ELSE:

Hi Jaydee, idd bizar lang. Volgens mij wordt het levenslang. 

Met mijn boobies gaat het goed. Voel mijn linker wel meer aan de zijkant thv mijn oksel. Ik die nog bar weinig dus geen idee wat het is. Het is wel zo dat er bij die borst inwendig meer gecorrigeerd is. Wellicht heb ik daar last van. 

Ben jij al geopereerd? 

Xxx

Hi Else,

Gecorrigeerd? Wat hebben ze precies gedaan dan bij je?  Hoeveel cc heb je en hoe is het geplaatst? Was het je eerste bv?

Nee. ... Ik nog niet geopereerd :(. Ik moet volgende week woensdag om 11.00 uur naar de anesthesist en hoop dan eindelijk eens een oproep te krijgen. .... Ik zou ongeveer tien dagen van tevoren bericht krijgen. Ik ben het wachten nu wel een beetje beu. Maar goed. .... Ik hoop begin april.

Xxx Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Kattie:

Hahaha Oud Beijerland is niet zo onbekend hoor. In mijn ogen niet iig. Ja eigenlijk wel heb er niks meer te zoeken maar kom er nog wel hoor bij familie en vrienden 

Ik woon in hoogvliet, oudbeijerland is bekend hihiihhh. En ik werk in spijkenisse

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei Essiee:

Ben 31j. En van turkse afkomst. Heb tot mn 18e in tiel gewoond. Toen verhuisd en getrouwd. En jij?

Ik ben 49 jaar, bijna 29 jaar getrouwd met een superleuke vent, we hebben drie kinderen en één kleindochter van tweeëneenhalf jaar. Ik kom oorspronkelijk uit Culemborg en ben 29 jaar geleden dus richting Tiel getrokken. En dat bevalt me prima. :35:

XXX Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.