Ga naar inhoud

Waar wonen jullie?


jaino

Aanbevolen berichten

  • Reacties 164
  • Created
  • Laatste Reactie
9 minuten geleden zei Nonky:

Mooi daar! Lekker fruitig!

Ja. .... we wonen daar heel fijn. Ik vertrek zo naar het Brabantse land; om permanente make-up te laten zetten. .... vlakbij Oss..... Ik had hele goede verhalen over haar gehoord, dus ben benieuwd. 

Xxx Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Essiee,

Wat leuk! Wat is de wereld dan toch maar weer klein hè? Kom je nog wel eens in Tiel? 

Xxx Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Jaydee:

Ja. .... we wonen daar heel fijn. Ik vertrek zo naar het Brabantse land; om permanente make-up te laten zetten. .... vlakbij Oss..... Ik had hele goede verhalen over haar gehoord, dus ben benieuwd. 

Xxx Jaydee

Leuk succes!ik heb ook permanente eyeliner  zo mooi en heel fijn nooit meer een dood hoofd hahs

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Jaydee:

Hey Essiee,

Wat leuk! Wat is de wereld dan toch maar weer klein hè? Kom je nog wel eens in Tiel? 

Xxx Jaydee

Ik ben er zowiezo om de week wel. Mn ouders en familie en tantes iedereen woont er nog. Dus ben er regelmatig. Dan blijf ik meestal ook een weekend. Gezellie

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei jaino:

Leuk succes!ik heb ook permanente eyeliner  zo mooi en heel fijn nooit meer een dood hoofd hahs

Thanks. .... Ik ga de wenkbrauwen laten doen en idd eyeliner onder en boven; is alvast mijn verjaardagscadeau van mijn hubbie voor als ik van de zomer 50 word. Maar ik mocht het nu al laten doen, zodat ik straks niet met zo'n blotebillengezicht op de operatietafel lig :45:.

Xxx Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Jaydee:

Thanks. .... Ik ga de wenkbrauwen laten doen en idd eyeliner onder en boven; is alvast mijn verjaardagscadeau van mijn hubbie voor als ik van de zomer 50 word. Maar ik mocht het nu al laten doen, zodat ik straks niet met zo'n blotebillengezicht op de operatietafel lig :45:.

Xxx Jaydee

Super leuk ik denk dat je er heel blij van gaat worden!ik ook boven en onder tissue echt top. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei jaino:

Super leuk ik denk dat je er heel blij van gaat worden!ik ook boven en onder tissue echt top. 

Nou. .... Ik ben heel benieuwd. Ik ga nu richting Oss. Je hoort nog wel hoe het resultaat is geworden.

Xxx Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Essiee:

Ik ben er zowiezo om de week wel. Mn ouders en familie en tantes iedereen woont er nog. Dus ben er regelmatig. Dan blijf ik meestal ook een weekend. Gezellie

Nou. .... Wie weet zijn we elkaar al eens tegen gekomen :38:..... Zonder te weten van elkaar wie weer zijn. 

Ik ben ervandoor nu. ... moet gaan haasten. ... Het borstenforum is té verslavend. .... Kom hier bijna nooit weg :45:

Xxx Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Jaydee:

Nou. .... Wie weet zijn we elkaar al eens tegen gekomen :38:..... Zonder te weten van elkaar wie weer zijn. 

Ik ben ervandoor nu. ... moet gaan haasten. ... Het borstenforum is té verslavend. .... Kom hier bijna nooit weg :45:

Xxx Jaydee

Indd. Wel grappig. Misschien zien we elkaar wel weer. Erg verslavend ja.

Xx Essiee

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jaydee, bij wie laat je de permanente make-up zetten?

Ik heb het zelf al sinds 1999 (eyeliner boven en onder). Zou 3 tot 5 jaar blijven zitten. Zit inmiddels al bijna 17 jaar en nog steeds zwart. Maar wil boven wat dikkere lijn en mijn vorige is verhuisd en ik ben haar uit het ook verloren.

xxx Else

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei jaino:

@what ELSE wwow zo lang al!ik heb het nu een jaar ben benieuwd hoe lang het goed blijft! 

Ja echt al vanaf juni 1999. Ik heb blijkbaar een zuurgraad die ervoor zorgt dat het zo lang blijft zitten. Ik ken ook iemand waarbij het na 2 weken weg was. Haar zuurgraad (te hoog of te laag dat weet ik dan niet) loste de vloeistof gewoon op. Zo kan het helaas ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden zei Jaydee:

Thanks. .... Ik ga de wenkbrauwen laten doen en idd eyeliner onder en boven; is alvast mijn verjaardagscadeau van mijn hubbie voor als ik van de zomer 50 word. Maar ik mocht het nu al laten doen, zodat ik straks niet met zo'n blotebillengezicht op de operatietafel lig :45:.

Xxx Jaydee

Waar doe je dat? Nog nooit over nagedacht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei jaino:

@what ELSE wwow zo lang al!ik heb het nu een jaar ben benieuwd hoe lang het goed blijft! 

Alleen mascara gebruikt. Rest is permanente make-up.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.