Ga naar inhoud

Krystel : 18 april 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Ik heb gister de operatie betaald en ik dacht alleen maar ... Nog een week en dan is het zover .

Eigenlijk zeg ik altijd wel .. wat doe ik mezelf nu weer aan.. en op zo"n dag zelf ... ik ren weg , ik durf niet meer :D

maar probeer het met humor in te zien, want als je het achter de rug hebt, dan ben je blij dat je het gedaan hebt. en ik heb niet alleen een prothese wissel maar ik ga ook tegelijk Liposuctie van mijn bolle buikje laten doen, en ja ik vind het eng en ja ik ga ervoor hahahaha :136:

Succes en je kan het..

 

Liefs,

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Na 9 dagen po zal ik hierbij ook mijn foto plaatsen van mijn bv !

Deze foto was al na 4 dagen po gemaakt. Wat vinden jullie ervan?

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi xShar, dankje wel :) Ben ook erg benieuwd hoe het verder eruit gaat zien. Ik heb geen voorbeeld foto`s meegenomen ik wist dat ik rond wilde en achter de spier, na het passen van 400 cc wat ik mooi vond toch 50 cc er boven op genomen omdat ik iedereen hoor dat het snel went en te klein gaat vinden hihi. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ xShar het is van HP mentor hp 85 % gevuld

 

@ noukske87 Thx  he! Ja ik moest even bijkomen en mn rust pakken deze dagen. Het gaat nu wel goed gelukkig. Moest gister eigenlijk op controle alleen is verzet door spoed dienst pfff.. Heb denk ik wel een  borstband nodig., Hoe gaat het met jouw?

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Krystel:

@ xShar het is van HP mentor hp 85 % gevuld

 

@ noukske87 Thx  he! Ja ik moest even bijkomen en mn rust pakken deze dagen. Het gaat nu wel goed gelukkig. Moest gister eigenlijk op controle alleen is verzet door spoed dienst pfff.. Heb denk ik wel een  borstband nodig., Hoe gaat het met jouw?

xxxx

Ik snap het helemaal dat je je rust even pakken moest. Het is ook niet niks, vooral als het dp geplaatst is. Heb je al een nieuwe datum voor je controle? Ze zullen je daar wel kunnen vertellen of je een borstband nodig hebt. 

Met mij gaat het een beetje op en neer. Het ging langzaamaan beter met me, totdat mn spieren in mn borst constant begonnen aan te spannen. Erg gemeen, maar met spierontspanners gaat het al een stuk beter. Het resultaat is geweldig. 1 borst zit al op dr plek, de andere wilt nog niet zo zakken ondanks 3 weken met een borstband. 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei noukske87:

Ik snap het helemaal dat je je rust even pakken moest. Het is ook niet niks, vooral als het dp geplaatst is. Heb je al een nieuwe datum voor je controle? Ze zullen je daar wel kunnen vertellen of je een borstband nodig hebt. 

Met mij gaat het een beetje op en neer. Het ging langzaamaan beter met me, totdat mn spieren in mn borst constant begonnen aan te spannen. Erg gemeen, maar met spierontspanners gaat het al een stuk beter. Het resultaat is geweldig. 1 borst zit al op dr plek, de andere wilt nog niet zo zakken ondanks 3 weken met een borstband. 

Xxx

Ja moet zegge dat ik alles wel kan alleen dan stukje langzamer. En jij?

Mijn controle is een week later. Dus zien ze mij pas na 2 weken is wel lang denk ik. Maar wel heftig dat je spieren zich constant aanspannen. pijnlijk !  Beterschap xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo dat lijkt me heel rot zeg om dat gevoel te hebben, om het allemaal zo eng en spannend te vinden. Ik ken dat zelf helemaal niet.

Als je een situatie zelf in de hand hebt is het niet nodig om erover te piekeren, je hebt de situatie immers zelf onder controle, ligt de situatie compleet buiten jouw invloed dan is het niet nodig om erover te piekeren want je hebt er uiteindelijk toch geen invloed op. Dalai lama had hier zo'n mooie uitspraak over maar weet even niet hoe die gaat, beetje zelfde strekking als wat ik hiervoor schreef.

 

maaarrrr ondertussen heb je de bv dus al achter de rug, ben heeeeuull benieuwd of je hebt doorgezet en hoe het uiteindelijk is afgelopen

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Monday, March 28, 2016 om 20:17 zei Krystel:

Lieve help mensen,

Ik moet mijn geld overmaken een deze dagen maar ik durf  het niet over te maken omdat het dan zo definitief is, Niet dat ik het niet wilt maar ik ben ontzettend gespannen, bang ook wel denk ik.

Ik ben ontzettend verslaafd aan dit forum en ik ben dan ook zo dankbaar voor alle vele reacties op mijn vragen. Door dit forum kom ik er wel doorheen merk ik. GEWELDIG!

Maar waarom dit beangstigend gevoel? Is dit normaal?

xxxx

Heel herkenbaar. Ik had dat ook geld overgemaakt en het gevoel van zo nu kan ik niet meer terug. Hoe dichterbij de dag hoe zenuwachtiger ik werd. Maar ben blij dat ik het heb doorgezet. Iedereen was heel aardig en stellen je gerust. Laat het op je af komen. Als je ze straks hebt ben je blij

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Mamalisa:

Zo dat lijkt me heel rot zeg om dat gevoel te hebben, om het allemaal zo eng en spannend te vinden. Ik ken dat zelf helemaal niet.

Als je een situatie zelf in de hand hebt is het niet nodig om erover te piekeren, je hebt de situatie immers zelf onder controle, ligt de situatie compleet buiten jouw invloed dan is het niet nodig om erover te piekeren want je hebt er uiteindelijk toch geen invloed op. Dalai lama had hier zo'n mooie uitspraak over maar weet even niet hoe die gaat, beetje zelfde strekking als wat ik hiervoor schreef.

 

maaarrrr ondertussen heb je de bv dus al achter de rug, ben heeeeuull benieuwd of je hebt doorgezet en hoe het uiteindelijk is afgelopen

 

Krystel heeft een ander topic geopend^_^

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 hours ago, Krystel said:

Ja moet zegge dat ik alles wel kan alleen dan stukje langzamer. En jij?

Mijn controle is een week later. Dus zien ze mij pas na 2 weken is wel lang denk ik. Maar wel heftig dat je spieren zich constant aanspannen. pijnlijk !  Beterschap xxx

Ik had mijn controle na 1,5 week en kreeg toen pas mijn borstband dus dat is geen ramp. En liever zo lang mogelijk zonder dat kreng whaha. 

Maar ziet er goed uit!!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Krystel:

@ xShar het is van HP mentor hp 85 % gevuld

 

@ noukske87 Thx  he! Ja ik moest even bijkomen en mn rust pakken deze dagen. Het gaat nu wel goed gelukkig. Moest gister eigenlijk op controle alleen is verzet door spoed dienst pfff.. Heb denk ik wel een  borstband nodig., Hoe gaat het met jouw?

xxxx

Ziet er super mooi uit! Alleen mentor heeft toch alleen 100% gevuld? Ik krijg namelijk ook Mentor HP en ik geloof dat vooral pc Nio (eurosilicone implantaten) met 100% en 85% werkt..ik kan het mishebben hoor, maar heb ook bij mijn consult niks over 100 en 85 % gehoord.. :P

Ze zijn wel super mooi! Hoop dat het bij mij ook zo wordt

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.