Ga naar inhoud

Krystel : 18 april 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Goede morgen allemaal,

Na al enige tijd lid te zijn hier ga ik mij zelf nu maar is eerst voorstellen. :D Ik ben Krystel 25 jaar oud en werk als tandartsassistente.

Ik ben nieuw hier en moet alles nog leren ( hopelijk zet ik dit bericht dan ook in het goede topic)

Sinds mijn jeugd heb ik eigenlijk altijd al gevonden dat mijn borsten klein waren, ik hoopte dat dit nog zou komen maar helaas..

Na jaren lopen piekeren dan eindelijk toch mijn stoute schoenen aan getrokken en is gaan rond bellen met klinieken. Mijn eerste consult in de Bergman Kliniek gehad ( naam arts weet ik even niet meer, leek wel frans iets) Ik heb mij gewoon is laten informeren wat de mogelijkheden zijn. Ook mijn moeder en vriend zijn mee geweest want wil dat hun mij ook begrijpen. Het was een fijn gesprek en hij adviseerde mij 375 cc  met mijn voorsituatie 75 B. Vond dit zelf niet heel veel groter waarop de arts zei dat dit wel groot is.

Toen ik eenmaal thuis was heb ik mij rot gezocht op internet over natuurlijk borsten! ;) Ik ben uit eindelijk op advies van een vriendin op deze forum gekomen. ECHT ZO BLIJ MEE!!

Staat zoveel fijne info op! Nu heb ik dus veel mooie borsten van Frans Straten gezien en heb dus via Diana Gabriels een afspraak gemaakt. Eerst een soort intake gesprek met Joanna Verwijen hier cups gepast en info gekregen. Ik voelde mij wel prettig bij die vrouw omdat het net wat gemoedelijker gaat. ( mja dat is mijn mening) ook wist ik eigenlijk al gelijk dat ik door Frans geopereerd wilde worden maar eerst maar is een gesprek met Frans voordat dit alles vast laat zetten. Ik ben vorige week Woensdag op consult geweest bij Frans zelf. Hele aardige man, hier besproken wat ik mooi vond en dat was 450 cc hij vond dat we dit maar is eerst samen moesten bekijken omdat hij zei dat dit naar een grote borst toe gaat. Oke dan ik die pas bh aan en een pas prothese van 450 cc aan gehad. Hij gaf mij gelijk en zei dat het mooi in verhouding is met mijn lichaam! Heerlijk gevoel dat je onzekerheid in cc`s toch even bevestigd word door een hele goede arts!:P 18 April staat de operatie in Kliniek Heyendael :wub: Heb gekozen voor 450 cc hp mentor :rolleyes: Ben dan ook erg zenuwachtig voor alles wat komen gaat. Gelukkig heb ik op mijn werk 3 volle weken verlof gekregen mocht het dan nog niet gaan kan ik altijd balie werkzaamheden doen. Ik hoop dat dit voldoende is, wel is mij al heel veel hulp beloofd door mijn vriend moeder en collega's.

Geweldig dat de belangrijke mensen om je heen deze hulp aanbieden. Dit maakt het allemaal net wat makkelijker.

Zijn er nog meer mensen die 18 April geopereerd worden door Frans? En werkt Frans altijd met een band?

Lieve groetjes Krystel:D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Krystel:

Goede morgen allemaal,

Na al enige tijd lid te zijn hier ga ik mij zelf nu maar is eerst voorstellen. :D Ik ben Krystel 25 jaar oud en werk als tandartsassistente.

Ik ben nieuw hier en moet alles nog leren ( hopelijk zet ik dit bericht dan ook in het goede topic)

Sinds mijn jeugd heb ik eigenlijk altijd al gevonden dat mijn borsten klein waren, ik hoopte dat dit nog zou komen maar helaas..

Na jaren lopen piekeren dan eindelijk toch mijn stoute schoenen aan getrokken en is gaan rond bellen met klinieken. Mijn eerste consult in de Bergman Kliniek gehad ( naam arts weet ik even niet meer, leek wel frans iets) Ik heb mij gewoon is laten informeren wat de mogelijkheden zijn. Ook mijn moeder en vriend zijn mee geweest want wil dat hun mij ook begrijpen. Het was een fijn gesprek en hij adviseerde mij 375 cc  met mijn voorsituatie 75 B. Vond dit zelf niet heel veel groter waarop de arts zei dat dit wel groot is.

Toen ik eenmaal thuis was heb ik mij rot gezocht op internet over natuurlijk borsten! ;) Ik ben uit eindelijk op advies van een vriendin op deze forum gekomen. ECHT ZO BLIJ MEE!!

Staat zoveel fijne info op! Nu heb ik dus veel mooie borsten van Frans Straten gezien en heb dus via Diana Gabriels een afspraak gemaakt. Eerst een soort intake gesprek met Joanna Verwijen hier cups gepast en info gekregen. Ik voelde mij wel prettig bij die vrouw omdat het net wat gemoedelijker gaat. ( mja dat is mijn mening) ook wist ik eigenlijk al gelijk dat ik door Frans geopereerd wilde worden maar eerst maar is een gesprek met Frans voordat dit alles vast laat zetten. Ik ben vorige week Woensdag op consult geweest bij Frans zelf. Hele aardige man, hier besproken wat ik mooi vond en dat was 450 cc hij vond dat we dit maar is eerst samen moesten bekijken omdat hij zei dat dit naar een grote borst toe gaat. Oke dan ik die pas bh aan en een pas prothese van 450 cc aan gehad. Hij gaf mij gelijk en zei dat het mooi in verhouding is met mijn lichaam! Heerlijk gevoel dat je onzekerheid in cc`s toch even bevestigd word door een hele goede arts!:P 18 April staat de operatie in Kliniek Heyendael :wub: Heb gekozen voor 450 cc hp mentor :rolleyes: Ben dan ook erg zenuwachtig voor alles wat komen gaat. Gelukkig heb ik op mijn werk 3 volle weken verlof gekregen mocht het dan nog niet gaan kan ik altijd balie werkzaamheden doen. Ik hoop dat dit voldoende is, wel is mij al heel veel hulp beloofd door mijn vriend moeder en collega's.

Geweldig dat de belangrijke mensen om je heen deze hulp aanbieden. Dit maakt het allemaal net wat makkelijker.

Zijn er nog meer mensen die 18 April geopereerd worden door Frans? En werkt Frans altijd met een band?

Lieve groetjes Krystel:D 

Spannend! Ik ben afgelopen maandag door frans geopereerd! Echt een fijne arts. Ik heb geen band gekregen, alleen een sportbh

Link naar reactie
Delen op andere sites

En tevreden? Zijn ze mooi geworden?  Hopelijk valt de pijn ook een beetje mee. Ik denk dat op de controle vanzelf word gezegd of een band nodig is ja of nee. We zullen het wel zien. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Krystel:

En tevreden? Zijn ze mooi geworden?  Hopelijk valt de pijn ook een beetje mee. Ik denk dat op de controle vanzelf word gezegd of een band nodig is ja of nee. We zullen het wel zien. ;)

Jaa ben erg tevreden. De eerste 48 uur was killing. Drna ging t al heel snel beter! Gebruik ook al 2 dagen geen pijnstillers meer!  En ben totaal.pijnvrij gelukkkig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12 maart 2016om10:46 zei mamaaavan2:

Jaa ben erg tevreden. De eerste 48 uur was killing. Drna ging t al heel snel beter! Gebruik ook al 2 dagen geen pijnstillers meer!  En ben totaal.pijnvrij gelukkkig

Heb je speciaal voor Mentor prothese gekozen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Stasja:

Heb je speciaal voor Mentor prothese gekozen? 

lees het toevallig en wil ook wel even reageren. ik heb n.l. wel speciaal voor mentor gekozen. het schijnt dat de natrelle, waar ik eerst voor ging, net iets meer kans heeft op knappen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei flupke:

lees het toevallig en wil ook wel even reageren. ik heb n.l. wel speciaal voor mentor gekozen. het schijnt dat de natrelle, waar ik eerst voor ging, net iets meer kans heeft op knappen.

Ik heb al 21 jaar McGhan ( Natrelle ) en ben heel erg tevreden. Daarom ga ik nu wederom voor Natrelle; het is denk ik maar net wat voor ervaring je ergens mee hebt. 

Xxx Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei jaino:

Waarover heb je twijfels?

Ben al bij Frans geweest voor een eventuele wissel maar wil geen overhaaste beslissingen nemen en misschien nog 1 of 2 consulten bij een andere pc inplannen. Zijn advies was 345 of 390 anatomisch. Wil graag 390 :D maar ben bang dat ik door mijn dunne huid nog meer rimpels krijg. 

Heb hier al zoveel mooie Fransboobies gezien !

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Joy1980:

Ben al bij Frans geweest voor een eventuele wissel maar wil geen overhaaste beslissingen nemen en misschien nog 1 of 2 consulten bij een andere pc inplannen. Zijn advies was 345 of 390 anatomisch. Wil graag 390 :D maar ben bang dat ik door mijn dunne huid nog meer rimpels krijg. 

Heb hier al zoveel mooie Fransboobies gezien !

Kan nooit kwaad om bij meer langs te gaan het is niet zomaar even een beslissing dus wel belangrijk. Ben benieuwd wat je gaat doen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve help mensen,

Ik moet mijn geld overmaken een deze dagen maar ik durf  het niet over te maken omdat het dan zo definitief is, Niet dat ik het niet wilt maar ik ben ontzettend gespannen, bang ook wel denk ik.

Ik ben ontzettend verslaafd aan dit forum en ik ben dan ook zo dankbaar voor alle vele reacties op mijn vragen. Door dit forum kom ik er wel doorheen merk ik. GEWELDIG!

Maar waarom dit beangstigend gevoel? Is dit normaal?

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn te horen dat ik niet de enigste ben. Ik weet niet goed waar ik bang voor ben, Voor de hele dag in zijn totaal. De nacrose, vooral het infuus, ben enorm zwak op het moment als het om mij gaat. Ik wou dat er iets bestond dat ik relaxt werd voor dat alles in gang gaat. De zenuwen winnen het nu van het blij zijn..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel herkenbaar! Ik ben zelfs op vakantie gegaan van tevoren als afleiding. 18u nadat ik thuiskwam in Nederland mocht ik me melden voor de operatie.

Ik was ook bang voor de narcose, geen controle meer hebben, je lot in handen van een ander leggen.... Pfoe voor iemand als mij, een perfectionist en controle freak een zeer grote uitdaging. Maar de zusters waren zoooo lief voor me. Heb ook aangegeven dat ik het eng vond maar achteraf gezien snap ik niet waar ik me druk om maakte.

Komt allemaal goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn ervaring is ook dat het achteraf allemaal erg meevalt. Zeker de narcose, die is eigenlijk gewoon heel lekker:-) om de dag zelf zou ik je echt niet druk maken. 

Wat voor mij het lastigste is, rustig aan moeten doen en mijn man heel het huishouden en kind verzorgen. Voelt erg frustrerend. Plus toch de onzekerheid hoe het eindresultaat gaat zijn. 

Ben nu 4 dagen po en tot nu toe vind ik het meevallen!

succes hoor  

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had PRECIES hetzelfde Krystel, ik had zelfs betaald en een dag tevoren afgezegd omdat zij een agendafout hadden gemaakt en de operatie 1 dag verzet moest worden, daardoor had ik helemaal geen vertrouwen meer. Maar nu, een jaar later, heb ik spijt en ga ik waarschijnlijk alsnog. Alleen moet ik het dit keer dan wel durven... lig er nu al wakker van..... Ik kan dus lekker tips geven maar kan het zelf nauwelijks :-S

Probeer het los te laten.  Het is net als in een vliegtuig stappen. Je denkt vast dan ook even SHIT! Als die piloot in HEMELSNAAM maar goed zn werk doet!!! Het gaat 9999999,9999999 procent helemaal goed, en ECHT MEID daar zit ook jij tussen!!!

Liefs Anna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Herkenbaar! Ik had ook te laat betaald doordat het anders zo definitief werd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid ik ben over 2 weken aan de beurt en begin hem ook wel een beetje te knijpen.. Ik snap je helemaal!

ben zelf alleen echt niet bang voor de narcose en het infuus. De mensen daar doen dat heel vaak dus dat moet goed komen. Ik ben juist bang voor complicaties na de operatie of dat het litteken niet goed geneest of dat mijn borsten niet worden zoals verwacht.. 

Twijfels zijn normaal denk ik. Het komt allemaal goed!!!!

veel succes! Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast lotusbloem

Hè wat naar voor je! Ik denk dat niemand er op staat te wachten, maar al klinkt het simpel gewoon verstand op 0 en doen. Betaal het en gaan en dan weet ik zeker dat je achteraf zegt het viel best mee. Zeker wanneer je je eerste mooie BH gaat kopen of die bikini aantrekt en naar het strand gaat :D ik adviseer je het gewoon te laten overkomen tenzij je echt twijfelt aan de juiste pc dat vind ik wat anders maar volgens mij heb je last van cold feet en denk dat je dat niet anders kan doen door gewoon te doen. 

Je moet je bedenken dat wanneer je het niet hebt gedaan je zeer regelmatig zou denken "nu zou het een maand geleden zijn" "nu zou het 1.5 maand geleden zijn" enz. ik denk dat dat je meer gaat kwellen dan kort voor je operatiedatum door te zetten en een sterke vrouw te zijn :D je kunt het!!!!:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.