Ga naar inhoud

BoysMom : 2 mei 2016 : Dr. de Blecourt : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Jeetje meis wat heftig allemaal.. wil je veel sterkte wensen en hopelijk herstel je vlug na de 14e zodat je toch nog wat kunt genieten van en met je boys!!

En je boobs zijn ook prachtig, ik weet zeker dat als jij straks helemaal lekker in je velletje zit en je dan ook eindelijk los mag met mooie lingerie shoppen, jij je op en top vrouwelijk gaat voelen :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 236
  • Created
  • Laatste Reactie
3 uur geleden zei Ecao:

Dat is al heel wat, dat je de beslissing genomen hebt om je deze zomer te laten opereren. Het lijkt me toch iets dat je liefst achter de rug hebt. Als je het uitstelt, voel je je de hele tijd slecht en zit het idee van de uitgestelde operatie de hele tijd door je hoofd te spoken en dat is ook niets... 

Heel veel moed en sterkte, de komende weken!

Dank je wel meis!! Is ook zo... Ik ga morgen nog even bellen. Wil wel in onze vakantie kunnen zwemmen, dus 4 weken na de operatie... Anders beslis ik misschien toch nog anders en wil ik het uitstellen... (of verzin ik nu toch weer smoesjes.....)
Thanxxx

27 minuten geleden zei Niesje:

Jeetje meis wat heftig allemaal.. wil je veel sterkte wensen en hopelijk herstel je vlug na de 14e zodat je toch nog wat kunt genieten van en met je boys!!

En je boobs zijn ook prachtig, ik weet zeker dat als jij straks helemaal lekker in je velletje zit en je dan ook eindelijk los mag met mooie lingerie shoppen, jij je op en top vrouwelijk gaat voelen :wub:

Dank je wel lieve Niesje! Ik hoop ook echt dat ik snel en voorspoedig zal herstellen... Ik ben nog jong, leef gezond (rook niet, geen overgewicht, sporten), dus dat is toch wel anders als dat ik 50 zou zijn.... Hoop ik dan maar...

Dank je wel!! Me boobs geven mij nog positiviteit (buiten mijn gezin om natuurlijk ;))... 

Liefs xxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei BoysMom:

Dank je wel meis!! Is ook zo... Ik ga morgen nog even bellen. Wil wel in onze vakantie kunnen zwemmen, dus 4 weken na de operatie... Anders beslis ik misschien toch nog anders en wil ik het uitstellen... (of verzin ik nu toch weer smoesjes.....)
Thanxxx

Dank je wel lieve Niesje! Ik hoop ook echt dat ik snel en voorspoedig zal herstellen... Ik ben nog jong, leef gezond (rook niet, geen overgewicht, sporten), dus dat is toch wel anders als dat ik 50 zou zijn.... Hoop ik dan maar...

Dank je wel!! Me boobs geven mij nog positiviteit (buiten mijn gezin om natuurlijk ;))... 

Liefs xxxxxx

Of je smoesjes verzint dat weet jij alleen :6: slaap er gewoon nog een nachtje over.. maar je gezonde levensstijl die gaat je zo helpen bij dat herstel dus het komt sowieso helemaal goed met jou :53: 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hey @BoysMom, hoe gaat het nu met je? Gaat je operatie nog door volgende week? Want je zou toch volgende week donderdag geopereerd worden? Dan zullen de zenuwen al wel beginnen te komen denk ik. Ik ga zowiezo zeker voor je duimen, meis. Komt allemaal goed. Heel veel sterkte toegewenst iig.

:53: Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Jaydee:

Hey @BoysMom, hoe gaat het nu met je? Gaat je operatie nog door volgende week? Want je zou toch volgende week donderdag geopereerd worden? Dan zullen de zenuwen al wel beginnen te komen denk ik. Ik ga zowiezo zeker voor je duimen, meis. Komt allemaal goed. Heel veel sterkte toegewenst iig.

:53: Jaydee

Och lieve Jaydee, wat ben jij vreselijk attent zeg! Mega lief! 
Klopt inderdaad, volgende week donderdag (14 juli) gaat het gebeuren. Ik voel me alleen op het moment niet best, beetje terneergeslagen... Zie er echt als een berg tegenop. Ben het zo zat hoe ik mij voel... (sorry, klaag momentje)... 
Kijk er naar uit straks weer mijzelf te kunnen zijn en dat dit achter mij ligt...

Nogmaals dank je wel, doet mij enorm goed! Hoe gaat het met jou? Al afspraak bij Nio gemaakt?
Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik snap dat je nu ff in een dipje zit. Is ook niet niks hè, zo'n operatie? Maar probeer je vast te houden aan de gedachte, dat je straks na je herstel heerlijk van het leven kunt gaan genieten..... zonder pijn en met mooie boobs (want die heb je hoor... heel mooi :35:). Komt allemaal goed, meis. Ik hoop voor je dat het zonnetje ook lekker gaat schijnen..... is ook zowiezo beter voor je stemming.

Ik heb nog geen afspraak gemaakt bij Nio. Heb al wel met hem gemaild en foto's gestuurd. En hij keurt wat mijn eigen pc wil gaan doen tijdens de hersteloperatie volledig af, want daar maak je het alleen maar erger mee. Hij zegt dat het probleem in mijn borstspier/-klier zit en dat deze ingesneden moet worden. Dus nu is de verwarring helemaal compleet. Maar ik wil in augustus/ september naar hem toe en dan met zijn advies terug naar mijn eigen pc. En dan hangt het ervan af, wat zij met dat advies wil gaan doen, want dan beslis ik wat ik wil laten doen en door wie. En tot die tijd kijk ik niet te veel in de spiegel en laat het lekker rusten. Ook bij mij zal het ooit wel goed komen.... duurt alleen iets langer. Maar het is nog nooit zo donker geweest, of het is weer licht geworden. Komt goed!

Nogmaals heel veel sterkte en succes volgende week, meis. Ik ga zeker voor je duimen en aan je denken. Houd moed hè. 

Dikke knuffel van mij. :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah meis, ja ik geloof graag dat je een dip hebt, het valt ook allemaal niet mee, en het komt nu natuurlijk ook heel snel dichtbij.

Maar kom hier maar af en toe even van je af kletsen hoor, even je ei kwijt hier,geeft helemaal niks, we zijn er voor je.

xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Desert-Rose..... ik heb je nog nooit in een topic gesproken, maar door alles wat ik van je lees, wil ik je even zeggen dat ik je een echte lieverd vind. Je weet mensen altijd zo te helpen en op hun gemak te stellen.... je leeft je echt in en je kunt lezen dat je het ook echt meent. Super! :35: Dat wilde ik ff kwijt :blush:.

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei Desert-Rose:

Ah meis, ja ik geloof graag dat je een dip hebt, het valt ook allemaal niet mee, en het komt nu natuurlijk ook heel snel dichtbij.

Maar kom hier maar af en toe even van je af kletsen hoor, even je ei kwijt hier,geeft helemaal niks, we zijn er voor je.

xxx

 

Dank je wel! Mega lief! Het is me allemaal wat.. En dan zit ik net "met open armen" te kijken en dan denk ik wat zeur je nou, je hebt 3 prachtige gezonde kinderen... Hup, grijp je zelf bij elkaar... weer even goed om te relativeren. En ik heb helemaal niet echt meer een kinderwens (al ben en blijf ik altijd gek op kinderen en draai ik mij altijd om voor een baby :)) maar het is zo definitief. De operatie... iets vrouwelijks wat wordt verwijderd, gelukkig heb ik nu mijn Boobs, anders was ik depressief geworden ;)... Zo een impact...

Ik zie er gewoon tegenop... Weer 6 weken herstellen. En tegelijkertijd kijk ik ook uit dat ik weer alles kan!!!

Dank je wel lieve Desert-Rose :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei Jaydee:

@Desert-Rose..... ik heb je nog nooit in een topic gesproken, maar door alles wat ik van je lees, wil ik je even zeggen dat ik je een echte lieverd vind. Je weet mensen altijd zo te helpen en op hun gemak te stellen.... je leeft je echt in en je kunt lezen dat je het ook echt meent. Super! :35: Dat wilde ik ff kwijt :blush:.

Xx Jaydee 

Zegt de ene lieverd tegen de andere lieverd! Dank jullie wel <3 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei BoysMom:

Zegt de ene lieverd tegen de andere lieverd! Dank jullie wel <3 

:53:.... en dat zegt dan weer wat over jou...... ook een schatje. Het is gewoon fijn dat we elkaar hebben hier op het forum en dat we er voor elkaar kunnen zijn als we elkaar nodig hebben toch? En of dat nou is vanwege mislukte boobies of vanwege een baarmoeder, die verwijderd moet worden, dat maakt niet uit. We zijn allemaal vrouw en weten als geen ander hoe deze "vrouwenissues " impact kunnen hebben op ons leven. En gedeelde smart is halve smart, dus heel fijn dat we er zo voor elkaar kunnen zijn. 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden zei Jaydee:

@Desert-Rose..... ik heb je nog nooit in een topic gesproken, maar door alles wat ik van je lees, wil ik je even zeggen dat ik je een echte lieverd vind. Je weet mensen altijd zo te helpen en op hun gemak te stellen.... je leeft je echt in en je kunt lezen dat je het ook echt meent. Super! :35: Dat wilde ik ff kwijt :blush:.

Xx Jaydee 

Dank je wel meis, dit doet me heel veel dat je dit zegt.

En nee we hebben elkaar inderdaad nog nooit echt gesproken in een topic, maar ik kan ook zien dat jij zoveel mogelijk iedereen probeert te helpen, ondanks dat je zelf nog steeds niet de borsten hebt waar je van droomt, maar ik kan ook zien dat je niet opgeeft, want ook voor jou is het weggelegd om mooie borsten te krijgen,helaas met hobbels in de weg, maar die overwin je ook.

Het is ook dat je hier mee leeft met allerlei verschillende verhalen,en wat je net zegt in een ander antwoord, we zijn allemaal vrouw,dus we weten allemaal wat het zou kunnen betekenen als er een stukje vrouwelijkheid weg zou vallen door wat voor reden dan ook.

:53:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei BoysMom:

Dank je wel! Mega lief! Het is me allemaal wat.. En dan zit ik net "met open armen" te kijken en dan denk ik wat zeur je nou, je hebt 3 prachtige gezonde kinderen... Hup, grijp je zelf bij elkaar... weer even goed om te relativeren. En ik heb helemaal niet echt meer een kinderwens (al ben en blijf ik altijd gek op kinderen en draai ik mij altijd om voor een baby :)) maar het is zo definitief. De operatie... iets vrouwelijks wat wordt verwijderd, gelukkig heb ik nu mijn Boobs, anders was ik depressief geworden ;)... Zo een impact...

Ik zie er gewoon tegenop... Weer 6 weken herstellen. En tegelijkertijd kijk ik ook uit dat ik weer alles kan!!!

Dank je wel lieve Desert-Rose :54:

Ja maar daar gaat het juist om, je verliest een stukje wat bij "vrouw "zijn hoort, en dat is lastig en op sommige momenten heel zwaar.en dan mag je best een dip hebben,je zit nu echt in een emotionele rolllercoaster, en je gevoel en gedachten worden constant heen er weer gegooid, en het heeft echt tijd nodig, en soms is relativeren goed, maar neemt niet weg, dat het "missen van" dadelijk toch realiteit is.

Het is ook een zware operatie lichamelijk, het hele herstel erbij, heb je juist een boobie herstel gehad, kan je weer voor iets anders , en dat is ook super frustrerend, maar het einddoel is,dadelijk geen pijn meer, geen ongemak,alles kunnen doen zonder er bij na te denken.

Maar voor jou om zo te denken is nu gewoon een beetje te vroeg,dat ga je pas werkelijk door krijgen op het moment als je helemaal hersteld bent.

xxx :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Desert-Rose:

Dank je wel meis, dit doet me heel veel dat je dit zegt.

En nee we hebben elkaar inderdaad nog nooit echt gesproken in een topic, maar ik kan ook zien dat jij zoveel mogelijk iedereen probeert te helpen, ondanks dat je zelf nog steeds niet de borsten hebt waar je van droomt, maar ik kan ook zien dat je niet opgeeft, want ook voor jou is het weggelegd om mooie borsten te krijgen,helaas met hobbels in de weg, maar die overwin je ook.

Het is ook dat je hier mee leeft met allerlei verschillende verhalen,en wat je net zegt in een ander antwoord, we zijn allemaal vrouw,dus we weten allemaal wat het zou kunnen betekenen als er een stukje vrouwelijkheid weg zou vallen door wat voor reden dan ook.

:53:

 

Dank je wel. Heel lief dat je dat zegt. En inderdaad; met mij komt het op den duur ook wel goed... ik mag niet klagen; heb hier al veel ergere dingen voorbij zien komen. En ik mag ook niet aan mijn doel voorbijgaan, waarom ik 21 jaar geleden eigenlijk protheses heb laten plaatsen; en nu op mijn 49ste (maandag word ik 50, dus heerlijk om dat nog ff te kunnen zeggen :38:) zijn mijn borsten nog steeds gezond en uiteindelijk vind ik dat toch het allerbelangrijkste. Dat ze "mooi" worden na de hersteloperatie is mooi meegenomen. 

En ik vind het fijn om anderen, die het moeilijk hebben, te kunnen helpen; al is het alleen maar door naar mensen te luisteren. Dat geeft je zelf ook een fijn gevoel als je iets voor iemand kunt betekenen. En ik heb gemerkt dat jij ook zo in elkaar steekt. En daarbij heb jij ook nog de nodige kennis in huis.... een gouden combinatie; je kennis en je empathisch vermogen. Dus we zijn blij dat we mensen zoals jij en @best_boobiehier op het forum hebben. Châpeau!

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden zei Jaydee:

Dank je wel. Heel lief dat je dat zegt. En inderdaad; met mij komt het op den duur ook wel goed... ik mag niet klagen; heb hier al veel ergere dingen voorbij zien komen. En ik mag ook niet aan mijn doel voorbijgaan, waarom ik 21 jaar geleden eigenlijk protheses heb laten plaatsen; en nu op mijn 49ste (maandag word ik 50, dus heerlijk om dat nog ff te kunnen zeggen :38:) zijn mijn borsten nog steeds gezond en uiteindelijk vind ik dat toch het allerbelangrijkste. Dat ze "mooi" worden na de hersteloperatie is mooi meegenomen. 

En ik vind het fijn om anderen, die het moeilijk hebben, te kunnen helpen; al is het alleen maar door naar mensen te luisteren. Dat geeft je zelf ook een fijn gevoel als je iets voor iemand kunt betekenen. En ik heb gemerkt dat jij ook zo in elkaar steekt. En daarbij heb jij ook nog de nodige kennis in huis.... een gouden combinatie; je kennis en je empathisch vermogen. Dus we zijn blij dat we mensen zoals jij en @best_boobiehier op het forum hebben. Châpeau!

Xxx Jaydee 

Daar heb je helemaal gelijk in, soms is het voldoende om alleen maar even te luisteren, even een hart onder de riem te steken, en dat je zegt, er zijn ergere dingen, natuurlijk, maar als je zelf door iets heen moet, of dat nu de term erg of nog erger is, je zit er mee,en je zult er dan doorheen moeten, en dat valt dan soms ook niet mee.

En het is absoluut zo dat de protheses jouw enorm geholpen hebben en dat je gelukkig nog steeds gezonde borsten hebt, en precies, dat mooie is dan mooi meegenomen, dat vind ik heel mooi verwoord.

Thanxx voor je lieve woorden, daar zijn BB en ik echt blij mee.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen ochtend om 8:00 uur moet ik mij melden in het ziekenhuis. Voor de operatie staat 100 min gepland... Zie er tegenop, heb gister een slapeloze nacht gehad... Zo vreemd, bij mijn borstvergroting heb ik dit helemaal niet gehad, nergens bang voor, laat het over mij heen komen, gaat vanzelf voorbij, pijn is te handelen, op naar een beter leven. Eigenlijk zou dit het zelfde moeten zijn. Maar toch voelt het blijkbaar niet zo..

Maar goed. Morgen 8:00 uur melden. Nu mijn koffertje pakken voor een paar overnachtingen in het ziekenhuis.

Carpe Diem, komt goed! Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve boysmom,

oh wat stom.. heb zo vaak aan je gedacht nu de 14e dichterbij kwam maar was steeds zelf zo druk (slecht excuus!) om je even een hart onder de riem te steken maar ik denk dus wel aan je en wil je veel succes en sterkte wensen voor morgen. Ik snap heel goed dat dit heel anders voelt, in gedachten ben ik morgen bij je :53: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh je hebt zelf al een update gegeven. Ik had je zometeen nog ff 'omhoog' willen halen, je topic.

Meid, ik wil je morgen heel veel succes wensen!!
Ik zal een kaarsje voor je branden.. Geen idee of je daar veel aan zult hebben, maar meer kan ik helaas niet voor je doen.
Zet hem op en hopelijk kun je na je herstel dan weer gaan genieten van alles dat het leven je gaat bieden. Het gemis zal misschien in het begin nog even overheersen, maar laat je er niet door kisten :53:

Heel veel sterkte morgen en de komende dagen!!

Liefs!! xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden zei Niesje:

Lieve boysmom,

oh wat stom.. heb zo vaak aan je gedacht nu de 14e dichterbij kwam maar was steeds zelf zo druk (slecht excuus!) om je even een hart onder de riem te steken maar ik denk dus wel aan je en wil je veel succes en sterkte wensen voor morgen. Ik snap heel goed dat dit heel anders voelt, in gedachten ben ik morgen bij je :53: 

Och ik vind het al mega lief dat je aan mij gedacht hebt! Dank je wel! 

37 minuten geleden zei best_boobie:

Oh je hebt zelf al een update gegeven. Ik had je zometeen nog ff 'omhoog' willen halen, je topic.

Meid, ik wil je morgen heel veel succes wensen!!
Ik zal een kaarsje voor je branden.. Geen idee of je daar veel aan zult hebben, maar meer kan ik helaas niet voor je doen.
Zet hem op en hopelijk kun je na je herstel dan weer gaan genieten van alles dat het leven je gaat bieden. Het gemis zal misschien in het begin nog even overheersen, maar laat je er niet door kisten :53:

Heel veel sterkte morgen en de komende dagen!!

Liefs!! xxxx

Mega lief, dank je wel lieve BB  heb er nu al veel aan! Voelt zo fijn. Dank je wel XxxxxxxxX liefs

29 minuten geleden zei Boekjoe:

Heel veel succes en sterkte!

Hopelijk kun je het daarna een plekje geven. 

X

Dank je wel lieve Boekjoe <3

18 minuten geleden zei Jvd:

@BoysMom heel veel succes en sterkte morgen!!

Dank je wel lieve Jvd. 

 

Voelt zo fijn! Komt goed allemaal. Slaap lekker XxxxxxxxX 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@BoysMom

Lieverd, ik wil je heel veel sterkte wensen voor morgen en natuurlijk ook voor je herstelperiode na de operatie. Ik heb vandaag verschillende malen aan je gedacht, omdat ik wist dat je morgen geopereerd moet worden. Maar kleindochter was hier de afgelopen drie dagen, dus kon vanmiddag niet reageren. 

Eigenlijk is het logisch dat je dit akeliger vindt dan je borstoperatie....daar had je zelf met volle overtuiging voor gekozen en dit overkomt je gewoon. Maar weet je meis.... het is nu ff de tandjes op elkaar, maar als je een aantal weken verder bent en je merkt dat de operatie zijn vruchten afwerpt, dan zul je blij zijn dat je de operatie hebt laten doen. En qua vrouwelijkheid; je hebt gelukkig kindjes en aan de buitenkant is er niemand die ziet dat jij geen baarmoeder meer hebt. Maar wat ze wel zien, zijn je mooie boobs. En wat is er nou vrouwelijker dan boobs? Dus jij verliest echt je vrouwelijkheid niet hoor...... vrouwelijkheid zit echt niet alleen in een baarmoeder. 

Meis....... ik ga morgen voor je duimen (ik moet wel de hele dag werken, maar tussendoor duimen voor jou moet gaan lukken :38:) Weet iig dat ik in gedachten bij je ben. Het komt allemaal goed :35:.

Dikke knuffel van mij  :54:

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.