BoysMom

BoysMom : 2 mei 2016 : Dr. de Blecourt : Bergman Clinics

Recommended Posts

14 minuten geleden zei Clothilde:

Prachtig!!!

Lief!!! Dank je wel!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Inmiddels ben ik een week verder! Even een update van mij. Ik voel mij echt mega goed. Ik kan letterlijk alles al zonder pijn. Vanaf dag 3 slik ik geen PCM meer en dat gaat super. Slapen is wat lastig om mijn rug en wordt helaas nog al een wakker op mijn zij. Dan denk ik, voelde ik maar wat pijn zodat ik braaf op mijn rug blijf liggen. Ik kan echt alles al doen, probeer mij zoveel mogelijk in te houden, maar wel lastig als je lichaam je geen halt roept. Dus ook me kleine optillen, vind het zo moeilijk om hem te weigeren.... Iedereen is heel lief en zorgzaam voor mij (mijn man, familie en vrienden <3) mooi om te zien en te voelen.

Ik heb nu erge jeuk vooral tussen mijn borsten, daar zit ook nog best veel vocht (en is groen hahaha) Ik heb wat nieuwe foto's geplaatst in een album. 

Volgende week donderdag lang voor een eerste controle, pleisters er af en hechtingen eruit. Ik hoop dat het zo voorspoedig blijft gaan, maar tot op heden mag ik erg van geluk spreken.

Liefs

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wow wat ontzettend fijn dat jij je zo goed voelt.

Daar zal iedereen jaloers op zijn :)

Enige gevaar is dan dat je teveel gaat doen wat nog niet mag. 

Mooie foto's,  ziet er al mooi symmetrisch uit zeg.

X bkj

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
42 minuten geleden zei Boekjoe:

Wow wat ontzettend fijn dat jij je zo goed voelt.

Daar zal iedereen jaloers op zijn :)

Enige gevaar is dan dat je teveel gaat doen wat nog niet mag. 

Mooie foto's,  ziet er al mooi symmetrisch uit zeg.

X bkj

Dank je wel!!! Ja dat is inderdaad ook het probleem dan, dat ik te veel doe... Huishouden, kinderen... uiteten, BBQ... Wel heel gezellig :)

Nu zit ik wel al de hele ochtend op de bank! Toch wel een beetje trots op mij zelf nu hihihihi

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vandaag 2 weekjes samen met mijn boobs. Wat een geluk :)

Je moet je registreren en/of aanmelden om de inhoud van dit bericht te kunnen bekijken.

Je moet je registreren en/of aanmelden om de inhoud van dit bericht te kunnen bekijken.

• Upvote 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 uur geleden zei Daantje73:

Dat jullie maar lang gelukkig met elkaar mogen zijn! Ze zijn prachtig meid!

Dank je wel :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wauw boysmom, prachtig, heel natuurlijk ook! ik wens jullie veel plezier samen :) En ben een beetje jaloers op jouw figuurtje.... pff ik heb een buik sinds de operatie, bleugh

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 uur geleden zei vermer:

Wauw boysmom, prachtig, heel natuurlijk ook! ik wens jullie veel plezier samen :) En ben een beetje jaloers op jouw figuurtje.... pff ik heb een buik sinds de operatie, bleugh

Dank je wel meis!! Pfff, ik ben ook flink aangekomen na de operatie hoor :( Wordt tijd om weer te sporten maar dat moet nog even wachten. Wel nu nog meer gemotiveerd!

Straks voor controle naar Bergan Clinics, pleisters eraf en hechtingen eruit.. Zin in!!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Echt mooi! aangekomen? Je ziet er ongelooflijk slank uit!!!

Ik ben blij dat ik jouw verhaal ook een twijfel en zoektocht naar het juiste aantal cc s lees. Ik ben niet de enige :) 

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Ecao:

Echt mooi! aangekomen? Je ziet er ongelooflijk slank uit!!!

Ik ben blij dat ik jouw verhaal ook een twijfel en zoektocht naar het juiste aantal cc s lees. Ik ben niet de enige :) 

*bloos* hou mijn buik in hè ;) jaaaa die twijfels.... Nou, werd er gek van. Ik ben nu zoooooo blij! Ik vind ze zo mooi en zo natuurlijk! Daarom ben ik ook naar dr. de Blecourt gegaan omdat ik wist dat hij mij dat zou geven. Ik ben volledig op hem afgegaan. Daar ben ik heel blij mee!!

4 uur geleden zei vermer:

veel plezier bij je controle!! Laat je weten hoe het ging??

Dank je wel!! Ging heel goed. Ziet er goed uit. Wat rood van de pleisters maar verder rustig. Mocht nu smeren met littekencreme. 

Ben ook naar de Primark geweest. Even snel een bh passen.... 75C was echt te klein.... WoW heb wel leuke bikini's gekocht. 75D nog niet gepast. Ben ik blijkbaar nog niet aan toe hahaha :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 5 mei 2016 om 17:32 zei BoysMom:

Dank jullie wel! Vooralsnog heel voorspoedig!!! Voel mij zo goed. 

Foto's van vandaag!!

Ze zien er super mooi uit!

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden