Ga naar inhoud

BoysMom : 2 mei 2016 : Dr. de Blecourt : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

  • Reacties 236
  • Created
  • Laatste Reactie

Pfffffff @BoysMom, wat een heftig verhaal. Ik kan je niet vertellen wat je moet doen natuurlijk, maar een vriendin van mij had ook een ernstige verzakking en zij heeft op haar 41ste haar baarmoeder laten verwijderen en zij heeft daar nooit spijt van gehad. Maar het is natuurlijk jouw lichaam en je moet zelf die beslissing nemen. 

Ik wens je heel veel sterkte met het nemen van je beslissing, meis. 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei best_boobie:

Oef, lees nu pas ff bij hier!
Heftig zeg!!! Zo jong en dan al zo een verzakking! 

Wat een ontzettend lastige keuze is het dan zeg... :( 
Die zul je uiteindelijk alleen zelf kunnen maken, al denk ik dat je wel voor jezelf echt de voor en nadelen op een rij moet zetten.. Dus wat gaat er met je lichaam gebeuren na het verwijderen van je baarmoeder? Hoe functioneer je daarna en wat kun je daarna (na het eerste herstel waarbij je waarschijnlijk wel heel wat beperkingen opgelegd gaat krijgen) weer wel, wat je nu niet kan..
En daarnaast dus idd de voor en nadelen van de novasure, zonder verwijdering van baarmoeder... 
Je bent nog jong, dus je zult ook wel even moeten bekijken of die novasure blijvend is... Baarmoederslijmvlies gaat zich weer opbouwen (dacht ik) dus hoe lang is dit effectief? Ik weet hier niet het antwoord op, maar dit is wel iets dat je misschien even moet nakijken..

Jeetje.. op je 31ste al zoiets moeten beslissen is wel heel lastig hoor... 
Mocht je beslissen om het te laten doen.. bekijk dan ook nog even goed de opties.. Als er geopereerd wordt via de buik, kan de baarmoederhals blijjven zitten.. daar zitten ook weer voor en nadelen aan.. Bespreek dit soort dingen ook goed met je gyno.. (lees je goed in ;)

Heel veel succes met overdenken en een beslissing nemen hoor!!! 

Liefs!! :53: 

 

Dank je wel Best_boobie,
Ja het is me allemaal wat... :( Blegh, ben er van het weekend ziek van geweest. Veel met mijn man erover gehad en mijn moeder. Ook nog wel met vriendinnen, maar dat is toch wel anders...
Na alles op papier gezet te hebben, zijn we tot de conclusie gekomen dat ik mijn baarmoeder laat verwijderen. Helemaal, alleen mijn eierstokken laten zitten (zodat ik niet in de overgang kom!). Ik zie het niet zitten om hier nog een half jaar mee rond te lopen en om nog 2 keer geopereerd te moeten worden. 

Wat ben ik vreselijk dankbaar dat ik al 3 geweldige kinderen heb mogen krijgen!! En aan de andere kant zo verdrietig dat het echt definitief niet meer kan... Maar het heeft zo moeten zijn.! Geloof daar wel in...

liefs

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jaydee:

Pfffffff @BoysMom, wat een heftig verhaal. Ik kan je niet vertellen wat je moet doen natuurlijk, maar een vriendin van mij had ook een ernstige verzakking en zij heeft op haar 41ste haar baarmoeder laten verwijderen en zij heeft daar nooit spijt van gehad. Maar het is natuurlijk jouw lichaam en je moet zelf die beslissing nemen. 

Ik wens je heel veel sterkte met het nemen van je beslissing, meis. 

Veel liefs, Jaydee 

Dank je wel lieve Jaydee. Ik lees het nu zoveel, dat levensvreugde echt weer terug komt na de behandeling en dat ze alles weer kunnen wat ze daarvoor moesten laten.

Dank je wel! Hoe gaat het met jou?

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei BoysMom:

Dank je wel Best_boobie,
Ja het is me allemaal wat... :( Blegh, ben er van het weekend ziek van geweest. Veel met mijn man erover gehad en mijn moeder. Ook nog wel met vriendinnen, maar dat is toch wel anders...
Na alles op papier gezet te hebben, zijn we tot de conclusie gekomen dat ik mijn baarmoeder laat verwijderen. Helemaal, alleen mijn eierstokken laten zitten (zodat ik niet in de overgang kom!). Ik zie het niet zitten om hier nog een half jaar mee rond te lopen en om nog 2 keer geopereerd te moeten worden. 

Wat ben ik vreselijk dankbaar dat ik al 3 geweldige kinderen heb mogen krijgen!! En aan de andere kant zo verdrietig dat het echt definitief niet meer kan... Maar het heeft zo moeten zijn.! Geloof daar wel in...

liefs

 

ha lieve boysmom!

goede beslissing denk ik. zo zou ik het ook doen. dan ben je er maar klaar mee en kun je weer verder. en na een novasure behandeling zou je ook niet meer zwanger kunnen worden. hoop dat dat je nog wat steunt. 

knuf!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Huh, had toch nog wat tusssen die boobs en de xxx getypt? Is dat weggevallen?

Nou.. het was iets in de strekking van: sterkte met het verwerken van dit nieuws en je beslissing.. Hoop dat je het een plekje kunt geven en er straks toch weer zoveel voor terug krijgt, dat het het verlies wat minder heftig maakt. 

xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei BoysMom:

Dank je wel lieve Jaydee. Ik lees het nu zoveel, dat levensvreugde echt weer terug komt na de behandeling en dat ze alles weer kunnen wat ze daarvoor moesten laten.

Dank je wel! Hoe gaat het met jou?

Liefs xxx

Goed dat je de knoop hebt doorgehakt en dat je samen met je man tot een beslissing bent gekomen. Ik mag me er natuurlijk niet mee bemoeien, maar ik denk dat je de juiste beslissing hebt genomen. Het zal vast weer ff een zware tijd zijn hoor, tijdens je herstel, maar daarna kun je idd weer lekker verder met je leven, zonder dat je weer een operatie in het vooruitzicht hebt. En idd slim om je eierstokken te laten zitten; want op je 31ste al in de overgang, daar zit je ook niet op te wachten. Ik wens je heel veel succes en sterkte toe de komende tijd, meis. En je kunt natuurlijk altijd hier terecht als je lekker je ei kwijt wil. 

En hoe het met mij gaat?..... ik voel me prima, alsof er niks gebeurd is. Alleen is er weinig verandering aan mijn rechterborst... ik heb soms juist eerder het idee dat het erger wordt. Dus ik vrees dat het wel uit zal draaien op een hersteloperatie. Maar goed... ik hoef pas in oktober terug op consult en ik heb eigenlijk geen zin om steeds met die gekke borst bezig te zijn... ik word er een beetje chagrijnig van. Dus ik laat het maar rusten. Want me verheugen op een nieuwe bh kopen werkt ook niet, want ik heb geprobeerd een gewone bh aan te doen, maar dan sluit de beugel of de onderband niet mooi aan op mijn huid bij die bult, waardoor de bh helemaal scheef trekt. Dus dat wordt tot oktober gewoon sportbh's dragen :38:. Maar ach... er zijn ergere dingen hè. 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei best_boobie:

Dat moet een lastig weekend geweest zijn :(

Ik denk wel, dat je de juiste keuze maakt na alles afgewogen te hebben. Na je herstel, krijg je idd weer je leven terug. Een leven met drie gezonde kindjes, een lieve man... Twee ontzettend mooie boobs ;)

Liefs, BB

 

35 minuten geleden zei best_boobie:

Huh, had toch nog wat tusssen die boobs en de xxx getypt? Is dat weggevallen?

Nou.. het was iets in de strekking van: sterkte met het verwerken van dit nieuws en je beslissing.. Hoop dat je het een plekje kunt geven en er straks toch weer zoveel voor terug krijgt, dat het het verlies wat minder heftig maakt. 

xxx

 

Dank je wel!! Ja zeker lastig weekend... Ik wil eigenlijk ook dat het nu zo snel mogelijk gebeurt, nu dat ik de beslissing heb gemaakt. Goed dat je mij ook er op wees dat het eventueel weer terug kon komen na een NovaSure behandeling, heb veel narigheid gelezen, dus sta echt achter mijn keuze, zou anders uitstel van executie worden... Idd, mijn mooie boobs! Heb ergens gevoel alsof ik gestraft word, vrouwelijkheid kopen, iets vrouwelijks inleveren... Hoe stom dat ook klinkt......

Dank je wel voor je lieve woorden. Ben dankbaar voor wat ik wel allemaal heb en zoals ik net zei tegen een vriendin, ik ben gezond, niet vanwege iets levensbedreigends,  maar ongemak en ongelukkigheid... Ook goed om te onthouden....!

Liefs en dank je wel! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden zei Jaydee:

Goed dat je de knoop hebt doorgehakt en dat je samen met je man tot een beslissing bent gekomen. Ik mag me er natuurlijk niet mee bemoeien, maar ik denk dat je de juiste beslissing hebt genomen. Het zal vast weer ff een zware tijd zijn hoor, tijdens je herstel, maar daarna kun je idd weer lekker verder met je leven, zonder dat je weer een operatie in het vooruitzicht hebt. En idd slim om je eierstokken te laten zitten; want op je 31ste al in de overgang, daar zit je ook niet op te wachten. Ik wens je heel veel succes en sterkte toe de komende tijd, meis. En je kunt natuurlijk altijd hier terecht als je lekker je ei kwijt wil. 

Dank je wel Lieve Jaydee! Fijn dat ook dit hier kan...! xxxx
 

40 minuten geleden zei Jaydee:

En hoe het met mij gaat?..... ik voel me prima, alsof er niks gebeurd is. Alleen is er weinig verandering aan mijn rechterborst... ik heb soms juist eerder het idee dat het erger wordt. Dus ik vrees dat het wel uit zal draaien op een hersteloperatie. Maar goed... ik hoef pas in oktober terug op consult en ik heb eigenlijk geen zin om steeds met die gekke borst bezig te zijn... ik word er een beetje chagrijnig van. Dus ik laat het maar rusten. Want me verheugen op een nieuwe bh kopen werkt ook niet, want ik heb geprobeerd een gewone bh aan te doen, maar dan sluit de beugel of de onderband niet mooi aan op mijn huid bij die bult, waardoor de bh helemaal scheef trekt. Dus dat wordt tot oktober gewoon sportbh's dragen :38:. Maar ach... er zijn ergere dingen hè. 

Veel liefs, Jaydee 

Laten we het er dan maar niet te veel meer over hebben. Ik heb contact met iemand en die had ook echt een mega bult en dat begint nu na 6 weken pas een beetje recht te trekken, ik hoop echt dat dat bij jou ook gebeurt. Anders inderdaad nog maar lekker je sport BH aan houden tot die tijd, voelt nog veilig ook ;)
Inderdaad zijn er ergere dingen, maar al die ongemakken helpen je levensgeluk niet erg mee.... ;)

Komt goed lieve Jaydee, bij de een wat eerder of laten dan bij een ander, maar het komt goed!

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis,

Ik denk ook dat het een goede beslissing is, maar het is ook een zware, en het is dadelijk toch iets wat je moet verwerken.

Gelukkig heb je je man die je ook voor 100 % steunt en dat is heel belangrijk.

Maar het feit dat je dadelijk helemaal van de pijn af bent,zal je zoveel opluchting gaan geven, het is best een zware operatie,en erna zul je ook nog een behoorlijke tijd uit de roulatie  zijn,maar met de nodige hulptroepen moet het vast en zeker goed gaan komen.

Hou ons maar op de hoogte als je een operatie datum hebt.

:54:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed dat je een beslissing kon maken en wat een beslissing. Ik hoop dat je het snel kan plaatsen (verwerken vind ik een lelijk woord...) en er vrede mee kan krijgen. 

Ik weet dat ik niet in de positie ben om advies te geven. Ik ken je eigenlijk niet. Maar ik wil het toch zeggen. Neem je tijd om te rouwen! Dit is ook een afscheid, een verlies en dat heeft, net als ieder ander verlies tijd, moeite, tranen,... nodig om mee te leren leven. 

Heel veel sterkte!! 

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Desert-Rose:

He meis,

Ik denk ook dat het een goede beslissing is, maar het is ook een zware, en het is dadelijk toch iets wat je moet verwerken.

Gelukkig heb je je man die je ook voor 100 % steunt en dat is heel belangrijk.

Maar het feit dat je dadelijk helemaal van de pijn af bent,zal je zoveel opluchting gaan geven, het is best een zware operatie,en erna zul je ook nog een behoorlijke tijd uit de roulatie  zijn,maar met de nodige hulptroepen moet het vast en zeker goed gaan komen.

Hou ons maar op de hoogte als je een operatie datum hebt.

:54:

 

Ik hou jullie zeker op de hoogte, ik heb straks telefonisch afspraak (tussen 12:00 en 14:00 uur) en dan laat ik het definitief weten. Eigenlijk had ik die telefonische afspraak vrijdag, maar ik ben er al uit...

41 minuten geleden zei Ecao:

Goed dat je een beslissing kon maken en wat een beslissing. Ik hoop dat je het snel kan plaatsen (verwerken vind ik een lelijk woord...) en er vrede mee kan krijgen. 

Ik weet dat ik niet in de positie ben om advies te geven. Ik ken je eigenlijk niet. Maar ik wil het toch zeggen. Neem je tijd om te rouwen! Dit is ook een afscheid, een verlies en dat heeft, net als ieder ander verlies tijd, moeite, tranen,... nodig om mee te leren leven. 

Heel veel sterkte!! 

:53:

Dank je wel lieve Ecao. Ik hoop echt dat deze periode snel achter de rug is en dat het alles waard zal zijn... Bedankt voor je lieve woorden, juist omdat je mij niet kent! Lief!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou vandaag is de datum bekend geworden... 14 Juli word ik geopereerd. Eigenlijk baal ik van deze datum, laatste schooldag van mijn jongens. Dat betekend dat ik hun hele zomervakantie moet herstellen. Ook ga ik 4 weken na de operatie op vakantie. 

Of ik moet de operatie uitstellen tot later het jaar..... Pffff wat een dilemma... Mijn man wil dat ik het gewoon de 14e laat doen, wilt er vanaf zijn. Wilt niet meer dat ik zoveel pijn heb en maar door ga... Ik wou zo graag van mijn jongens genieten, echt vakantie vieren.... :'( Heb het er erg moeilijk mee. Als ik mij niet laat opereren is het ook een vakantie met beperkingen..... Maar kan ik wel meer (misschien wel ten koste van), dan vlak na de operatie.

Ik heb nu zoiets van ik stel het allemaal uit. Maar ik weet ook dat dat een beetje vluchtgedrag is... 

Heb niet echt mijn meest positieve dag vandaag.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei BoysMom:

Nou vandaag is de datum bekend geworden... 14 Juli word ik geopereerd. Eigenlijk baal ik van deze datum, laatste schooldag van mijn jongens. Dat betekend dat ik hun hele zomervakantie moet herstellen. Ook ga ik 4 weken na de operatie op vakantie. 

Of ik moet de operatie uitstellen tot later het jaar..... Pffff wat een dilemma... Mijn man wil dat ik het gewoon de 14e laat doen, wilt er vanaf zijn. Wilt niet meer dat ik zoveel pijn heb en maar door ga... Ik wou zo graag van mijn jongens genieten, echt vakantie vieren.... :'( Heb het er erg moeilijk mee. Als ik mij niet laat opereren is het ook een vakantie met beperkingen..... Maar kan ik wel meer (misschien wel ten koste van), dan vlak na de operatie.

Ik heb nu zoiets van ik stel het allemaal uit. Maar ik weet ook dat dat een beetje vluchtgedrag is... 

Heb niet echt mijn meest positieve dag vandaag.....

Oh, ik lees dit nu allemaal pas.. Ik hoop dat je je snel beter voelt. Idd heel jammer dat het in de vakantie valt, maar een vakantie met pijn, is ook geen fijne vakantie, denk ik dan? Xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah jeetje meid, ja het is ook een klote beslissing die je moet nemen,en uitstellen,dan loop je nog langer met pijn en kan je eigenlijk ook niet optimaal van je kinderen genieten.

En dan zou het iets in de richting van september gaan worden, de vraag is dan gewoon, hou jij dat vol ?

En niemand anders kan die vraag voor jou beantwoorden, en ik denk ook dat je soms een beetje meer aan jezelf moet denken.

Wat voor vakantie gaat het worden, is het een zon vakantie, dan zit je inderdaad dat je misschien nog niet in de zee mag ( ervan uitgaande dat de operatie via je buik gebeurt) en ook inderdaad nog iets belemmerd bent in je doen en laten, alhoewel het de eerste paar weken zwaar is ,daarna ga je beetje bij beetje opknappen, en ok, de marathon kun je nog niet lopen, maar als de buikwond redelijk aan het genezen is ,en het niet meer zo trekt, dan merk je echt een verschil.

En dan word het misschien voor jou niet een hele actieve vakantie, maar dan heb je wel die operatie achter de rug en kun je tijdens de vakantie ook een beetje bijkomen.

Meis, ik denk dat je dit ook weer even moet laten rusten, er nog eens goed over na moet denken, en laat zeggen dat je uitstelt, zijn er dan voor de periode tot aan de operatie bijv medicijnen die je kunt nemen,om  de bloedingen iets minder heftig te maken, en ook dat de pijn een beetje onder controle te houden is, en dan niet zulke zware dat je onder de tafel ligt, maar dat het een beetje leefbaar is.

xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Desert-Rose:

Ah jeetje meid, ja het is ook een klote beslissing die je moet nemen,en uitstellen,dan loop je nog langer met pijn en kan je eigenlijk ook niet optimaal van je kinderen genieten.

En dan zou het iets in de richting van september gaan worden, de vraag is dan gewoon, hou jij dat vol ?

En niemand anders kan die vraag voor jou beantwoorden, en ik denk ook dat je soms een beetje meer aan jezelf moet denken.

Wat voor vakantie gaat het worden, is het een zon vakantie, dan zit je inderdaad dat je misschien nog niet in de zee mag ( ervan uitgaande dat de operatie via je buik gebeurt) en ook inderdaad nog iets belemmerd bent in je doen en laten, alhoewel het de eerste paar weken zwaar is ,daarna ga je beetje bij beetje opknappen, en ok, de marathon kun je nog niet lopen, maar als de buikwond redelijk aan het genezen is ,en het niet meer zo trekt, dan merk je echt een verschil.

En dan word het misschien voor jou niet een hele actieve vakantie, maar dan heb je wel die operatie achter de rug en kun je tijdens de vakantie ook een beetje bijkomen.

Meis, ik denk dat je dit ook weer even moet laten rusten, er nog eens goed over na moet denken, en laat zeggen dat je uitstelt, zijn er dan voor de periode tot aan de operatie bijv medicijnen die je kunt nemen,om  de bloedingen iets minder heftig te maken, en ook dat de pijn een beetje onder controle te houden is, en dan niet zulke zware dat je onder de tafel ligt, maar dat het een beetje leefbaar is.

xxx

 

Dank je wel lieve Desert-Rose... Mijn man heeft mij ervan overtuigd om nu toch de operatie door te zetten. 14 juli is dus de datum.... Het wordt een camping vakantie, dus iets minder ondernemen en lekker op de camping blijven dan maar. Ik kan gelukkig heel goed mijn pijn negeren en relativeren, dus ik ga er van uit dat ik dat nu ook kan.... :S En dan met de wetenschap dat het achter de rug is zal mij goed doen denk ik... Hoop ik....

Lief je woorden... Ik zal er nu gewoon doorheen moeten en mij er bij neerleggen...

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok meis, ja ik denk ook dat dat de juiste keuze is,dan hangt het ook niet als een zwaard boven je hoofd tijdens de vakantie.

En pijn negeren, ja ik snap precies wat je bedoeld, maar kijk wel uit dat je niet te vaak over je grenzen heen gaat, want ik weet precies hoe het is om steeds maar je pijngrens te verleggen,maar uiteindelijk heb je alleen jezelf ermee.

En zo is het, dan maar wat vaker lekker op je tuinbedje met een heerlijk boek.

Dat is ook zo, je zal er doorheen moeten,en je zult heus af en toe een vreselijke dip hebben ,maar dat hoort erbij,keerzijde is dat jij je een stuk beter zult gaan voelen, en na verloop van tijd weer alles kunt doen zonder pijn en ongemak.

Ik vind trouwens je borsten collage helemaal super, en nog ff, en dan kun je echt helemaal los in een lingerie zaak.

:54:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei Desert-Rose:

Ok meis, ja ik denk ook dat dat de juiste keuze is,dan hangt het ook niet als een zwaard boven je hoofd tijdens de vakantie.

En pijn negeren, ja ik snap precies wat je bedoeld, maar kijk wel uit dat je niet te vaak over je grenzen heen gaat, want ik weet precies hoe het is om steeds maar je pijngrens te verleggen,maar uiteindelijk heb je alleen jezelf ermee.

En zo is het, dan maar wat vaker lekker op je tuinbedje met een heerlijk boek.

Dat is ook zo, je zal er doorheen moeten,en je zult heus af en toe een vreselijke dip hebben ,maar dat hoort erbij,keerzijde is dat jij je een stuk beter zult gaan voelen, en na verloop van tijd weer alles kunt doen zonder pijn en ongemak.

Ik vind trouwens je borsten collage helemaal super, en nog ff, en dan kun je echt helemaal los in een lingerie zaak.

:54:

 

 

Dank je wel! Ja had gister behoefte aan positiviteit, dus heb ik maar boobpics gemaakt... Ben heel benieuwd wanneer ze klaar zijn met veranderen, hoe ze er dan uitzien... 

:116::48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat het een heel verstandige keus is om de datum te accepteren. Dan heb je ook pijn maar dan wel pijn waar een einde aan zit en waarna je er vanuit mag gaan dat alles veel, heel veel beter gaat worden! Dikke knuffel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@BoysMom, hè bah, wat vervelend nou, die datum. Maar weet je meis.... eigenlijk komt het nooit uit, tenminste, dat gevoel heb ik. Weet je... je bent nu ook niet in topconditie en dat merken jouw jongens ook wel en het laatste wat een kind wil, is dat zijn mama pijn heeft.  Dus misschien kun je beter het advies van je hubbie opvolgen en je gewoon 14 juli laten opereren. Dan ben je er tenminste vanaf en kun je aan je herstel gaan werken. En dan kun je alle volgende vakanties leuke dingen met je mannen gaan doen. Want dan ben je lekker van de pijn af, dan ben je lekker hersteld en dan kun je optimaal gaan genieten van je "mannen" en van je boobies.

Ik wens je heel veel sterkte meis. 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is al heel wat, dat je de beslissing genomen hebt om je deze zomer te laten opereren. Het lijkt me toch iets dat je liefst achter de rug hebt. Als je het uitstelt, voel je je de hele tijd slecht en zit het idee van de uitgestelde operatie de hele tijd door je hoofd te spoken en dat is ook niets... 

Heel veel moed en sterkte, de komende weken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.