Ga naar inhoud

BoysMom : 2 mei 2016 : Dr. de Blecourt : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

He bah meis,dat is geen fijn nieuws,daar zit je natuurlijk niet op te wachten, verdorrie.maar ik begrijp dat je nog op een uitslag moet wachten omdat je zegt, waarschijnlijk.

Kan je bijna leuke lingerie kopen en krijg je dit er even bij

Ga alleen niet volledig los met  kopen, want je maat kan nog gaan veranderen he de komende maanden, en dan pas je dadelijk niks meer.

sterkte meis

xxx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 236
  • Created
  • Laatste Reactie

Dank je wel @Desert-Rose Ik hoop het ook, gelukkig kan ik vrijdag al terecht. Vind de oplossing zo drastisch, maar de klachten zijn ook niet meer te negeren of goed mee te leven...... Pffff... :( Sorry hoor, hoort hier helemaal niet thuis, maar moest het even "anoniem" kwijt.... Bedankt xxxxx

Oh, gaan ze nog meer veranderen na de 6 weken????? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje heftig, heel veel sterkte! Ik duim mee voor een goede uitslag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geeft niet hoor meis,praat maar ff lekker van je af, inderdaad lekker anoniem, maar je kan wel ff je ei kwijt, is niet niks wat je ff te horen hebt gekregen toch.

En ik begrijp het, als je dit soort klachten steeds hebt,dan is het ook niet prettig, de pijn en ongemak gaan dan je leven beheersen, maar nu nog even spannend dan tot vrijdag.

Ja tot zeker een maand of 3 veranderen ze, daarna ook nog wel iets,maar heel geleidelijk,dus niet heel veel dure gaan kopen hahaha

Heel vaak is het ook net na een bv dat je in het begin ook niet echt veel bh's kan vinden die gelijk goed zitten, omdat de borsten dan nog niet soepel genoeg zijn, 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Desert-Rose:

Geeft niet hoor meis,praat maar ff lekker van je af, inderdaad lekker anoniem, maar je kan wel ff je ei kwijt, is niet niks wat je ff te horen hebt gekregen toch.

En ik begrijp het, als je dit soort klachten steeds hebt,dan is het ook niet prettig, de pijn en ongemak gaan dan je leven beheersen, maar nu nog even spannend dan tot vrijdag.

Precies, vrijdag afwachten. Dank je wel!

11 minuten geleden zei Desert-Rose:

Ja tot zeker een maand of 3 veranderen ze, daarna ook nog wel iets,maar heel geleidelijk,dus niet heel veel dure gaan kopen hahaha

Heel vaak is het ook net na een bv dat je in het begin ook niet echt veel bh's kan vinden die gelijk goed zitten, omdat de borsten dan nog niet soepel genoeg zijn, 

xxx

Oke thanks! Dan maar nog niet helemaal los gaan :) Heb zo een behoefte om mijzelf beter te kopen hahaha...

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Lookingforcurves:

Hopelijk beetje positief nieuws dan vrijdag. Ik begrijp dat je graag even uitkijkt naar iets leuks ook dus ga maar eens lekker bh's passen, geniet ervan en verzorg je goed! 

Lief! Dank je wel <3 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei BoysMom:

Precies, vrijdag afwachten. Dank je wel!

Oke thanks! Dan maar nog niet helemaal los gaan :) Heb zo een behoefte om mijzelf beter te kopen hahaha...

ja ik snap je meis,het is zo dubbel,maar ik ga voor je duimen dat de andere gynaecoloog met een andere oplossing komt.

nee een beetje los gaan, beetje compenseren hahahaha

:53:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh jeetje meis wat een rot nieuws zeg! Ik hoop dat ze vrijdag met een andere oplossing komen, maar het zal hoe dan ook wel iets worden waar je niet op zit te wachten. Ben heel benieuwd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh nee, eh. Dat is heel wat, dat je ineens op je boterham krijgt. En je bent nog zo jong... Ik hoop dat je het een plaats zal kunnen geven. Nu nog niet natuurlijk, maar in de toekomst. Neem je tijd!! Huil, schreeuw, sla, roep, schrijf, ween, bid, ren,... wat je maar nodig hebt. 

Veel beterschap

Veel succes!!

:53:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Ecao:

Oh nee, eh. Dat is heel wat, dat je ineens op je boterham krijgt. En je bent nog zo jong... Ik hoop dat je het een plaats zal kunnen geven. Nu nog niet natuurlijk, maar in de toekomst. Neem je tijd!! Huil, schreeuw, sla, roep, schrijf, ween, bid, ren,... wat je maar nodig hebt. 

Veel beterschap

Veel succes!!

:53:

 

Dank je wel! Lief!! Pffff ben benieuwd vrijdag. Gelukkig gaat mijn man mee... dank jullie wel voor jullie lieve woorden, doet mij goed!:54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pffff, bizarre dag vandaag....
Vanochtend weer naar de gynaecoloog geweest voor een second opinion. Eigenlijk komt zij tot de zelfde conclusie: Verzakking is heftig en bloedverlies abnormaal.

ik heb 2 opties.
optie 1
Nu operatie, NovaSure. dit is het wegbranden van je slijmvlies in je baarmoeder om de menstruatie te minderen of misschien zelfs te stoppen. Dit heeft bij 80% van de vrouwen gewenst effect. Dus voorlopig dan geen hulp bij verzakking. Mocht het na 6 maanden het gewenste effect hebben dan een operatie van de verzakking: alles optrekken. Mocht het niet het gewenste effect hebben: alsnog baarmoederverwijdering.

Optie 2
Nu zo snel mogelijk (voor de vakantie) operatie en dan baarmoederverwijdering en de voor en achterwand omhoog trekken.

Ik heb afgesproken volgende week te beslissen en dan zo snel mogelijk voor de vakantie de operatie in plannen. Mocht het baarmoederverwijdering worden (waar ik nu wel van uit ga), dus optie 2, dan moet ik weer 6 weken hiervan herstellen waarvan ongeveer kleine week in het ziekenhuis... Fijn met 3 kinderen... :(

Om dit nieuws te verwerken heb ik vandaag met mijn moeder mijn eerste bh's gekocht. Ben je 31 en koop je je eerste echte BH samen met je moeder... Das dan wel weer leuk.... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Poe jeetje meid, heftig, maar wat raad de gyn aan, optie 1 of 2

De 80 % garantie bij alle vrouwen met wegbranden is natuurlijk een hele goede garantie, als ik het zo hoor.maar het hangt er natuurlijk ook vanaf hoeveel last/pijn je hebt van de verzakking.

Het herstel van een baarmoederverwijdering is behoorlijk zwaar,maar als dat de beste optie zou zijn, valt er altijd met de kinderen wel een mouw aan te passen neem ik aan.

Wat een enorm zware rot keuze, denk er inderdaad maar even rustig over na, en ik kan me voorstellen dat je daarna lekker bent gaan shoppen, ff wat anders aan je hoofd, en fijn dat je dan inderdaad met je moeder je eerste nw bh's hebt gekocht.

Sterkte hoor  meis

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei BoysMom:

Pffff, bizarre dag vandaag....
Vanochtend weer naar de gynaecoloog geweest voor een second opinion. Eigenlijk komt zij tot de zelfde conclusie: Verzakking is heftig en bloedverlies abnormaal.

ik heb 2 opties.
optie 1
Nu operatie, NovaSure. dit is het wegbranden van je slijmvlies in je baarmoeder om de menstruatie te minderen of misschien zelfs te stoppen. Dit heeft bij 80% van de vrouwen gewenst effect. Dus voorlopig dan geen hulp bij verzakking. Mocht het na 6 maanden het gewenste effect hebben dan een operatie van de verzakking: alles optrekken. Mocht het niet het gewenste effect hebben: alsnog baarmoederverwijdering.

Optie 2
Nu zo snel mogelijk (voor de vakantie) operatie en dan baarmoederverwijdering en de voor en achterwand omhoog trekken.

Ik heb afgesproken volgende week te beslissen en dan zo snel mogelijk voor de vakantie de operatie in plannen. Mocht het baarmoederverwijdering worden (waar ik nu wel van uit ga), dus optie 2, dan moet ik weer 6 weken hiervan herstellen waarvan ongeveer kleine week in het ziekenhuis... Fijn met 3 kinderen... :(

Om dit nieuws te verwerken heb ik vandaag met mijn moeder mijn eerste bh's gekocht. Ben je 31 en koop je je eerste echte BH samen met je moeder... Das dan wel weer leuk.... 

jemig, wat ongelooflijk vervelend voor je zeg! heftig, zeker als je zo jong bent.

geen idee of je er iets aan hebt maar ik heb ook een novasure behandeling gehad. ik menstrueerde 2 weken per maand, pffffff. ik ben er reuze enthousiast over, ben nooit meer ongesteld geweest. 

neem goed de tijd om te beslissen hoor! succes en een knuf!

flupke

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei Lookingforcurves:

Pffhh... Heftig. Geen gemakkelijke keuze ook. Wat heeft de arts zelf aangeraden?

Optie 2, gezien de ernst van de verzakking....

22 minuten geleden zei Desert-Rose:

Poe jeetje meid, heftig, maar wat raad de gyn aan, optie 1 of 2

De 80 % garantie bij alle vrouwen met wegbranden is natuurlijk een hele goede garantie, als ik het zo hoor.maar het hangt er natuurlijk ook vanaf hoeveel last/pijn je hebt van de verzakking.

Het herstel van een baarmoederverwijdering is behoorlijk zwaar,maar als dat de beste optie zou zijn, valt er altijd met de kinderen wel een mouw aan te passen neem ik aan.

Wat een enorm zware rot keuze, denk er inderdaad maar even rustig over na, en ik kan me voorstellen dat je daarna lekker bent gaan shoppen, ff wat anders aan je hoofd, en fijn dat je dan inderdaad met je moeder je eerste nw bh's hebt gekocht.

Sterkte hoor  meis

xx

 

Ja Dat is het punt... Die verzakking is heftig... Gister de laatste dag meegelopen met de avondvierdaagse, kan ik eigenlijk al niet doen... Op mijn leeftijd komt wel eens verzakking voor maar dan meestal maar van een ding... Bij mij zijn mijn voorwand, achterwand en mijn baarmoeder verzakt... Voelt als een bal tussen de benen die ik terug moet duwen (letterlijk), pijn zwaar gevoel.... Het idee hier nog 6 maanden mee te moeten lopen..... Vind ik ook heftig.... Kan nu ook niets, voel als een oude vrouw.
Gyn vind zelf dat ik de keuze moet maken, maar snapt heel goed dat ik voor 1 ga, anders moet ik ook 2 keer geopereerd worden....

Ben maandag 6 weken PO dus paar daagjes gesmokkeld om BH's te kopen... Heeft wel beetje geholpen... 

xxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja de gyn mag zijn mening geven, maar je moet zelf de keuze maken, en soms is dat lastiger en zwaarder als dat een arts zegt, dit gaan we doen.

Maar het lijkt me vreselijk om zo'n pijn en zwaar gevoel te hebben, met lopen etc,want het belemmert je.toch in je doen en laten.

Ik denk ook inderdaad dat je allebei de opties goed tegen elkaar moet afwegen, hoe lang is de opname en herstel als de verzakking word opgeheven, hoeveel % kans op slagen, hou je het uit nog 6 maanden op deze manier, alhoewel ik me ook wel kan voorstellen dat het al een enorme opluchting zal zijn als de bloedingen minder heftig zijn, want dit scheelt waarschijnlijk ook in de pijn.

Laat het maar allemaal even op je inwerken, want het is niet zomaar iets, want als het optie 2 word, dan neem je toch voor je gevoel afscheid van een stukje vrouw zijn.

Ja die paar daagjes smokkelen is niet zo heel erg, maar als je last krijgt, dan maar weer even de sport bh aan.

:53:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Desert-Rose:

ja de gyn mag zijn mening geven, maar je moet zelf de keuze maken, en soms is dat lastiger en zwaarder als dat een arts zegt, dit gaan we doen.

Maar het lijkt me vreselijk om zo'n pijn en zwaar gevoel te hebben, met lopen etc,want het belemmert je.toch in je doen en laten.

Ik denk ook inderdaad dat je allebei de opties goed tegen elkaar moet afwegen, hoe lang is de opname en herstel als de verzakking word opgeheven, hoeveel % kans op slagen, hou je het uit nog 6 maanden op deze manier, alhoewel ik me ook wel kan voorstellen dat het al een enorme opluchting zal zijn als de bloedingen minder heftig zijn, want dit scheelt waarschijnlijk ook in de pijn.

Laat het maar allemaal even op je inwerken, want het is niet zomaar iets, want als het optie 2 word, dan neem je toch voor je gevoel afscheid van een stukje vrouw zijn.

Ja die paar daagjes smokkelen is niet zo heel erg, maar als je last krijgt, dan maar weer even de sport bh aan.

:53:

 

Ze heeft mij juist zo min mogelijk haar eigen mening gegeven, op zich fijn, maar vind de keuze maken ook erg moeilijk. Mijn man zegt verwijderen. Het beïnvloed behoorlijk heftig (kan niet sporten, niet zwemmen (vanwege verzakking kan ik geen tampon dragen en ben dus veel, lang en vaak ongesteld) niet te veel lopen, niet rennen, mag niet tillen enz enz...  blegh...

Ik draag de BH nog niet hoor, alleen gekocht :) Vind de sport bh nog heerlijk veilig! Dank je wel!!!

Slaap lekker:54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat beperkt je echt in eigenlijk alles wat je wilt doen,en dat is behoorlijk zwaar want je wilt toch ook dingen doen met de kids en je man.

Meis praat er inderdaad nog met je man over, en dan uiteindelijk komen jullie samen tot de goede beslissing.

Oh ok, nou het is op zich al leuk dat je nu een paar nw bh's in de la hebt liggen, inderdaad even jezelf verwennen.

Hoop dat jij ook een beetje de slaap kan vatten meis, welterusten voor strakjes

dikke knuf :54:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Desert-Rose:

Ja dat beperkt je echt in eigenlijk alles wat je wilt doen,en dat is behoorlijk zwaar want je wilt toch ook dingen doen met de kids en je man.

Meis praat er inderdaad nog met je man over, en dan uiteindelijk komen jullie samen tot de goede beslissing.

Oh ok, nou het is op zich al leuk dat je nu een paar nw bh's in de la hebt liggen, inderdaad even jezelf verwennen.

Hoop dat jij ook een beetje de slaap kan vatten meis, welterusten voor strakjes

dikke knuf :54:

 

Dank je lieve dessert. Idd goed alle voor en nadelen tegen elkaar opwegen. Het is me allemaal wat... 

Bedankt voor jullie medeleven. Fijn om ook dit soort dingen te kunnen bespreken. 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oef, lees nu pas ff bij hier!
Heftig zeg!!! Zo jong en dan al zo een verzakking! 

Wat een ontzettend lastige keuze is het dan zeg... :( 
Die zul je uiteindelijk alleen zelf kunnen maken, al denk ik dat je wel voor jezelf echt de voor en nadelen op een rij moet zetten.. Dus wat gaat er met je lichaam gebeuren na het verwijderen van je baarmoeder? Hoe functioneer je daarna en wat kun je daarna (na het eerste herstel waarbij je waarschijnlijk wel heel wat beperkingen opgelegd gaat krijgen) weer wel, wat je nu niet kan..
En daarnaast dus idd de voor en nadelen van de novasure, zonder verwijdering van baarmoeder... 
Je bent nog jong, dus je zult ook wel even moeten bekijken of die novasure blijvend is... Baarmoederslijmvlies gaat zich weer opbouwen (dacht ik) dus hoe lang is dit effectief? Ik weet hier niet het antwoord op, maar dit is wel iets dat je misschien even moet nakijken..

Jeetje.. op je 31ste al zoiets moeten beslissen is wel heel lastig hoor... 
Mocht je beslissen om het te laten doen.. bekijk dan ook nog even goed de opties.. Als er geopereerd wordt via de buik, kan de baarmoederhals blijjven zitten.. daar zitten ook weer voor en nadelen aan.. Bespreek dit soort dingen ook goed met je gyno.. (lees je goed in ;)

Heel veel succes met overdenken en een beslissing nemen hoor!!! 

Liefs!! :53: 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.