Ga naar inhoud

BoysMom : 2 mei 2016 : Dr. de Blecourt : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

  • Reacties 236
  • Created
  • Laatste Reactie

 

5 uur geleden zei Ecao:

Echt mooi! aangekomen? Je ziet er ongelooflijk slank uit!!!

Ik ben blij dat ik jouw verhaal ook een twijfel en zoektocht naar het juiste aantal cc s lees. Ik ben niet de enige :) 

*bloos* hou mijn buik in hè ;) jaaaa die twijfels.... Nou, werd er gek van. Ik ben nu zoooooo blij! Ik vind ze zo mooi en zo natuurlijk! Daarom ben ik ook naar dr. de Blecourt gegaan omdat ik wist dat hij mij dat zou geven. Ik ben volledig op hem afgegaan. Daar ben ik heel blij mee!!

4 uur geleden zei vermer:

veel plezier bij je controle!! Laat je weten hoe het ging??

Dank je wel!! Ging heel goed. Ziet er goed uit. Wat rood van de pleisters maar verder rustig. Mocht nu smeren met littekencreme. 

Ben ook naar de Primark geweest. Even snel een bh passen.... 75C was echt te klein.... WoW heb wel leuke bikini's gekocht. 75D nog niet gepast. Ben ik blijkbaar nog niet aan toe hahaha :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden zei Mammavan3ventjes:

Wat fijn dat je je zo goed voelt meid en wat zien je borsten er goed uit! Heerlijk gevoel toch dat een 75C gewoon te klein is haha. Maatje groter is nooit verkeerd :D

Lief!! Dank je wel! Hoe gaat het met jou? Ben je happy?

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei BoysMom:

Lief!! Dank je wel! Hoe gaat het met jou? Ben je happy?

Met mij gaat het prima! Wil alleen snel teveel haha maar trap mezelf wel op de rem...:P neem al bijna een week de pijnstillers niet meer alleem pcm voor t slapen gaan omdat ik daar goed op slaap (denk ik haha). Binnenkort maar de kussens eens weghalen maar lig eigenlijk best prima zo haha. Ben super happy, nu al! Ondanks dat links nog groter is als rechts maar komt misschien wel omdat mn rechter spier sterker is/was ofzo. Ze worden al zachter al zijn ze nog niet zoals ze moeten zijn natuurlijk. Jij ook helemaal blij? Ik moet elke keer kijken als ik langs de spiegel loop los van de keren dat ik ze zonder bh sta te bewonderen haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Aurora:

Waauwie wat zien ze er natuurlijk uit! Heel mooi. 

 

Was jouw ingreep in Bilthoven? Ik ben volgende week aan de beurt (360cc van een Acupje hopelijk naar een C) zoo spannend!

Dank je wel! Ja klopt inderdaad, in Bilthoven. Erg fijn! Ik denk dat je wel naar een D of groter gaat hoor met 360CC :) Ik heb 275CC en was zo goed als plat en ik heb vandaag stiekem BH gepast, maar een C was echt te klein.

Spannend volgende week! Heel veel succes en geniet ervan, voor je het weet is het zo ver! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Mammavan3ventjes:

Met mij gaat het prima! Wil alleen snel teveel haha maar trap mezelf wel op de rem...:P neem al bijna een week de pijnstillers niet meer alleem pcm voor t slapen gaan omdat ik daar goed op slaap (denk ik haha). Binnenkort maar de kussens eens weghalen maar lig eigenlijk best prima zo haha. Ben super happy, nu al! Ondanks dat links nog groter is als rechts maar komt misschien wel omdat mn rechter spier sterker is/was ofzo. Ze worden al zachter al zijn ze nog niet zoals ze moeten zijn natuurlijk. Jij ook helemaal blij? Ik moet elke keer kijken als ik langs de spiegel loop los van de keren dat ik ze zonder bh sta te bewonderen haha

Wat heerlijk zeg! Nou lekker de kussens houden als je lekker ligt toch :) Blijkbaar is het normaal dat er een verschil zit in grootte tussen beide borsten Hahaha, bij mij ook hoor. Och ik wordt met de dag blijer. Ik ben vandaag dan wat gaan passen en had in eerste instantie alles te klein. Vond het heel vreemd dat een C te klein was!!! Wat een verschil, zo vrouwelijk! Echt bijzonder hahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei BoysMom:

Wat heerlijk zeg! Nou lekker de kussens houden als je lekker ligt toch :) Blijkbaar is het normaal dat er een verschil zit in grootte tussen beide borsten Hahaha, bij mij ook hoor. Och ik wordt met de dag blijer. Ik ben vandaag dan wat gaan passen en had in eerste instantie alles te klein. Vond het heel vreemd dat een C te klein was!!! Wat een verschil, zo vrouwelijk! Echt bijzonder hahahaha

Jaa super leuk toch! Beter een maatje groter als kleiner dan gewenst! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei BoysMom:

 Och ik wordt met de dag blijer. Ik ben vandaag dan wat gaan passen en had in eerste instantie alles te klein. Vond het heel vreemd dat een C te klein was!!! Wat een verschil, zo vrouwelijk! Echt bijzonder hahahaha

Oeh, daar heb ik ook zo'n zin in!!! Ik wacht tot de 3 week voorbij zijn en ik die martel band af mag. En dan huppelend door de lingeriezaak, whahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei BoysMom:

Dank je wel! Ja klopt inderdaad, in Bilthoven. Erg fijn! Ik denk dat je wel naar een D of groter gaat hoor met 360CC :) Ik heb 275CC en was zo goed als plat en ik heb vandaag stiekem BH gepast, maar een C was echt te klein.

Spannend volgende week! Heel veel succes en geniet ervan, voor je het weet is het zo ver! X

Oei nu twijfel ik toch wel of ik niet te groot ga. Ik ben zo plat als een dubbeltje, maar mijn lengte is 1.78 dus misschien dat, dat het verschil uitmaakt bij mij.

Ik had nog een vraagje! Volgens de consulente van Bergman krijg je een post-operatieve bh na de operatie, maar is deze met een rits van voren? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Aurora:

Oei nu twijfel ik toch wel of ik niet te groot ga. Ik ben zo plat als een dubbeltje, maar mijn lengte is 1.78 dus misschien dat, dat het verschil uitmaakt bij mij.

Ik had nog een vraagje! Volgens de consulente van Bergman krijg je een post-operatieve bh na de operatie, maar is deze met een rits van voren? 

Heb je een 3D scan gemaakt? Ik ben 1.79 dus daar zit geen verschil in. Ik ben vandaag bh gaan passen 75D is het echt!! 

Over de BH van Bergman: Geen rits maar wel sluiting van voren. Heerlijke bh!!!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

whooohooo, Super dames!! Mag je trots op zijn zeg! Die van mij hebben nog wel even een weg te gaan, jij loopt een week voor maar gelijke cc's, als ik over een week net zulke mooie borsten heb als jij dan ben ik blij blij blij... Ze gaan nu via mijn oksek naar beneden haha, nou ja, zolang ze er maar komen he?! Ziet er goed uit jij, xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden zei vermer:

whooohooo, Super dames!! Mag je trots op zijn zeg! Die van mij hebben nog wel even een weg te gaan, jij loopt een week voor maar gelijke cc's, als ik over een week net zulke mooie borsten heb als jij dan ben ik blij blij blij... Ze gaan nu via mijn oksek naar beneden haha, nou ja, zolang ze er maar komen he?! Ziet er goed uit jij, xx

Doet mij goed je berichtje en nu ben ik heel benieuwd naar jouw meiden!!! Heb je al foto's? Hoe voel je je verder? Ik heb vandaag voor het eerst echt een dip dag. Maar niet door de boobs denk ik maar slaap heeeeeeeeel veel vandaag!

Thanks meis! xxxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Whaaaaa vandaag 5 weken PO, dat betekend dat ik over een weekje LOS MAG OP BH's!! Voor het eerst in mijn leven een echte bh kopen bizar!!

Vandaag helaas wel slecht nieuws gehad bij de gynaecoloog.. (offtopic)... Waarschijnlijk moet mijn baarmoeder verwijderd worden.... BLEGH :(:(:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei BoysMom:

Whaaaaa vandaag 5 weken PO, dat betekend dat ik over een weekje LOS MAG OP BH's!! Voor het eerst in mijn leven een echte bh kopen bizar!!

Vandaag helaas wel slecht nieuws gehad bij de gynaecoloog.. (offtopic)... Waarschijnlijk moet mijn baarmoeder verwijderd worden.... BLEGH :(:(:(

Oh jezus waarom?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat ik verzakking heb en verdenking op endometriose... Mijn achterwand hangt eruit, baarmoeder zichtbaar en voorwand ook flink verzakt :( Ik heb constant bloedverlies... en flink pijn. Gyn zag vandaag ook 2 cystes in mijn eileiders... Zoals hij het nu ziet, zegt hij Baarmoeder verwijderen, maaaaaaar: Hij heeft dit nog niet eerder gezien bij iemand nog zo jong (31) dus wilt de beslissing niet maken, en wilt dat ik vrijdag voor een second opinion ga...

Het voelt alsof ik mijn gekregen (gekochte) vrouwelijkheid moet inruilen... Ik weet het, slaat nergens op...... Maar baal gewoon zo :( BLEGH

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.