Ga naar inhoud

BoysMom : 2 mei 2016 : Dr. de Blecourt : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

  • Reacties 236
  • Created
  • Laatste Reactie
2 uur geleden zei BoysMom:

Whaaaaa zojuist gebeld voor de tijd! 12:15 uur word ik geopereerd!!! Spannend!

Spannend!! nog een paar nachtjes en dan krijg je ook je mooie Boobs! ben heel benieuwd en hoop dat het lekker soepeltjes verloopt! Heel veel Suc6!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei bianca1980:

Spannend!! nog een paar nachtjes en dan krijg je ook je mooie Boobs! ben heel benieuwd en hoop dat het lekker soepeltjes verloopt! Heel veel Suc6!!!!

Mega spannend!! Dank je wel! Ik kan er nu nog alleen maar van dromen...

1 uur geleden zei Mamalisa:

Zooooo het aftellen is begonnen!:123:

Jaaaaaaa nog maar een heel klein weekje..... Volgende week heb ik ze gewoon....:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend joh, bijna zover!

Ben je nog ziek geworden? Ik was ook ineens heel verkouden vlak voor mijn boobday. Ik heb een vitaminekuur bij Kruidvat gehaald en ik denk dat ook de antibiotica die ik moest nemen (dag voor, dag van en dag na operatie) heeft geholpen. Één ding weet ik zeker, herstellen met een verkoudheid moet vreselijk zijn!! Die paar keer dat ik moest hoesten of niezen de eerste dagen waren niét fijn!! :25:

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei BoysMom:

Ja mega spannend. Helaas ben ik echt niet fit. Oorpijn, flink verkouden en wat koortsig... Ik hoop zoooooo dat ik maandag fit ben....!!!

Oh gadver, zal je net zien zo een paar dagen van te voren. Neem goed je rust, ga stomen, lange hete douche nemen.

Oh en het klinkt misschien heel simpel maar koop bisolnasal met eucalyptus, dat spul is mijn nieuwe levensredden, heb het ALTIJD bij me. Spuit het in je neus en hoe heftig je hoofd ook vol zit, je voelt het zo leegtrekken!! Echt geweldig spul, het is wel wat duur, 5 of 6 euro, maar als het 25 euro had gekost had ik het ook Gehaald! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat vind ik het nu in eens spannend worden. We zijn nu de tassen aan het pakken voor de oudste 2. Die gaan een week bij mijn schoonouders logeren op de camping.

Morgen is mijn dag, krijg ik mijn oh-zo-graag-en-lang-gewilde boezem. :):):)

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei BoysMom:

Jeetje wat vind ik het nu in eens spannend worden. We zijn nu de tassen aan het pakken voor de oudste 2. Die gaan een week bij mijn schoonouders logeren op de camping.

Morgen is mijn dag, krijg ik mijn oh-zo-graag-en-lang-gewilde boezem. :):):)

Oooh spannend meid!! Ik kreeg de tip ervan te genieten dat alles even om jou draait. Nou, dat heb ik gedaan en daardoor was ik minder zenuwachtig. Zet 'm op, toitoitoi! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei SophiadeZ1993:

Spannend he!!!! Ik ben morgen aan de beurt. Kan niet wachten. 
Heel erg veel succes en plezier vandaag, ze gaan prachtig worden!

Dank je wel!!! Wordt ik alleen helaas net nu ongesteld... Kan wel janken...

maar ja niet aan te doen!!! Krijg wel mijn Boobies!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie berichtjes! Zo lief! Nou hier komt mijn verslag:

Zondag avond hebben wij de oudste 2 jongens naar mijn schoonouders gebracht. We zijn lekker uiteten gegaan en was heel relaxed en ontspannen. Super fijn. Toen afscheid genomen, toch wel een beetje moeilijk om ze een week niet te zien, maar ze hadden er ongelofelijk veel zin in dus dat ging heel soepel :)

Maandag ochtend; geen wekker gezet, want die kleine wordt altijd wel vroeg wakker. Oke, nu niet, hij werd pas om 8:30 uur wakker, toch nog een beetje haasten dus in de ochtend... Ik heb nog heerlijk met hem gedoucht, daar enorm van genoten, kan waarschijnlijk een tijd niet meer. En na dat de tassen gepakt waren: hup naar mijn moeder. Daar nog even gezeten en om 10:00 uur wilde weg. We kwamen precies om 10:45 uur aan in de kliniek.

We werden meegenomen naar een eigen kamertje. Het zag er allemaal zo goed uit. Voelde mij echt op mijn gemak. Alle testen werden gedaan, alles was in orde :) Toen mocht ik naar een grote zaal waar het infuus ingebracht werd en meteen antibiotica. Toen deze leeg was kwam eigenlijk meteen Dr. de Blecourt. Hij vroeg: Komt u voor de borstvergroting? Waarop ik zei er valt niets te verkleinen... Hihihihi... Hij ging het aftekenen en nog een foto gemaakt. Daarna nam hij mij mee naar boven. Manlief een kus gegeven en daar ging ik. Oke toen kreeg ik wel een beetje de kriebels. Hij was mega lief voor me en drukte mij echt op mijn hart, hoe goed ik mij ook voelde, ik echt de dag van OK en de 1e dag NIETS mocht doen. Gewoon in bed en bloeddruk zo laag mogelijk houden.... Oke, zal ik doen dokter. We gingen naar de OK, hele lieve mensen. Ik mocht liggen op het bed en kreeg warmte deken over mij heen, heeeeeeeeeeeeeeeerlijk! Ook mochten mijn armen in de beugels. Dr. de Blecourt zei nog een paar keer hoe mooi hij mijn tatoeage vond :) LIEF!! Plakkers werden geplakt, en goedje werd ingespoten en weg was ik hahaha zo snel ging dat hahahaha

Ik werd wakker en besefte niet meteen waar ik was. Toen ik de verpleegster zag en het wel besefte vroeg ik of ze er zaten. JAAAAAAAAA ze waren er!!! Ik mocht kijken en was zoooooo blij! Ik mocht ook even voelen hihihi, ze zijn echt van mij! Zo onwerkelijk voelde het. 

Ik werd terug gereden naar "mijn" kamertje en belde meteen mijn man op dat hij naar binnen kon komen. Dr. de Blecourt kwam nog langs en zei dat alles goed gegaan was en dat er 275CC in zit. Verder nog een keer gezegd dat ik echt niets mocht doen verder. Mijn man heeft ze even bewonderd en toen kreeg ik mijn BH aan. OMG 75C!!!!!!! WOEHOE hahahahahaha Wat een ding is dat!!! Ik heb nog wat gekregen tegen de misselijkheid en een tromboseprik en toen naar huis. 

De terug reis is mij erg meegevallen. Erger vind ik het opstaan van de bank of bed! Vannacht ook goed geslapen. Had ik niet verwacht! Elke 4 uur de wekker voor de PCM, maar het is echt goed te doen, de pijn. 

Vanavond mag ik douchen en ze goed bewonderen. Zal straks de eerste foto's er op zetten!

MEGAAAAA BLIJ!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.