Ga naar inhoud

BoysMom : 2 mei 2016 : Dr. de Blecourt : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Ja ik voelde mij echt flink beroerd helaas.. Maar nu in orde gelukkig... Heb nog steeds ook moeite met slapen, nu extra door de warmte natuurlijk, dus ondanks dat ik geen reet doe, zal ik lichtelijk vermoeid zijn!>!?!?

Acht het is zoals het is. Elke dag een beetje beter....

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 236
  • Created
  • Laatste Reactie
2 uur geleden zei BoysMom:

Zeker! Vandaag een stuk beter! THANXxxx:116:

Fijn dat het vandaag weer wat beter gaat. Het is idd zoals @Niesjezegt; kleine stapjes zetten. Bekijk het dag voor dag. Komt vast helemaal goed met jou. 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei BoysMom:

Lief! Dank je wel!! Elke dag een beetje beter lichamelijk! Pijn valt mij erg mee. Super lief dat je het vraagt dank je wel <3

Subtiel ;)

Sterkte, want ik denk dat er een heel verwerkingsproces aan de gang is bij je....

Geef jezelf de tijd alles een plekje te geven

:53:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey meid

Ondertussen een week later en je lichamelijke herstel zal nu wel echt in de lift zitten, niet?
Hoe is het verder met je? Lukt het om alles een plekje te geven?
Bedenk je goed dat dat tijd vergt he.... Je kunt niet zomaar ff de ene deur dicht doen en een andere open en bam, klaar.. Zo zouden we het allemaal graag willen, maar helaas.. Die nieuwe deur moet eerst nog geschuurd, in de grondverf gezet worden en daarna kun je hem pas aflakken.

Liefs :53: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei best_boobie:

Hey meid

Ondertussen een week later en je lichamelijke herstel zal nu wel echt in de lift zitten, niet?
Hoe is het verder met je? Lukt het om alles een plekje te geven?
Bedenk je goed dat dat tijd vergt he.... Je kunt niet zomaar ff de ene deur dicht doen en een andere open en bam, klaar.. Zo zouden we het allemaal graag willen, maar helaas.. Die nieuwe deur moet eerst nog geschuurd, in de grondverf gezet worden en daarna kun je hem pas aflakken.

Liefs :53: 

Hoi lieve BB,
Dank je wel voor je berichtje! Je hebt helemaal gelijk! Lichamelijk echt elke dag beter. Moet opletten niet te veel te willen doen, maar gosh wat heb ik het moeilijk. Mijn omgeving houd mij op de been op het moment. Ik voel mij een waardeloze moeder, een waardeloos persoon. Ik mis mijn kinderen, ik mis mijn vrijheden. Ik heb het er niet makkelijk mee en huil zo snel... :( Voel mij een last en zit mijzelf in de weg.

Weet je, ik ben niet zo goed in negativiteit.. Draai er liever om heen en ontwijk de vragen. In prive doe ik dat nu ook en houd daardoor iedereen op afstand. Het kost mij dan ook moeite het hier neer te zetten. Zeg liever hoe goed het met mij gaat... Over een maandje misschien als ik hersteld ben....? Ben iig wel al over de helft....

Je zou het niet geloven, maar tot nu toe was ik echt een positief persoon....... Hahaha zou het zelf bijna vergeten...

Bedankt voor je berichtje, doet mij wel goed en ook wel prettig om eens te zeggen hoe het echt met mij gaat. Denk dat ik nu mijn nieuwe deur aan het schuren ben....

xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei BoysMom:

Hoi lieve BB,
Dank je wel voor je berichtje! Je hebt helemaal gelijk! Lichamelijk echt elke dag beter. Moet opletten niet te veel te willen doen, maar gosh wat heb ik het moeilijk. Mijn omgeving houd mij op de been op het moment. Ik voel mij een waardeloze moeder, een waardeloos persoon. Ik mis mijn kinderen, ik mis mijn vrijheden. Ik heb het er niet makkelijk mee en huil zo snel... :( Voel mij een last en zit mijzelf in de weg.

Weet je, ik ben niet zo goed in negativiteit.. Draai er liever om heen en ontwijk de vragen. In prive doe ik dat nu ook en houd daardoor iedereen op afstand. Het kost mij dan ook moeite het hier neer te zetten. Zeg liever hoe goed het met mij gaat... Over een maandje misschien als ik hersteld ben....? Ben iig wel al over de helft....

Je zou het niet geloven, maar tot nu toe was ik echt een positief persoon....... Hahaha zou het zelf bijna vergeten...

Bedankt voor je berichtje, doet mij wel goed en ook wel prettig om eens te zeggen hoe het echt met mij gaat. Denk dat ik nu mijn nieuwe deur aan het schuren ben....

xxxxx

Ach meissie toch. Het is ook niet niks hè, wat je hebt meegemaakt. Ik ben zelf ook zo iemand van altijd maar positief zijn en blijven, doordenderen en doen of er niks aan de hand is, maar ik heb zelf inmiddels ook al wel ondervonden dat het zo helaas niet werkt. Soms moet je ff pas op de plaats nemen en de tijd nemen om dingen te verwerken en ook om ze uit te spreken en te bespreken met je naasten. En dat maakt je absoluut geen watje of doemdenker hoor. Het is juist heel dapper om je te uiten en aan te geven hoe je je voelt. Dat is voor je omgeving ook fijn, want dan kunnen ze er ook daadwerkelijk iets mee. Als jij constant signalen afgeeft dat het allemaal op rolletjes loopt, kunnen je naasten je ook niet helpen en raak je juist van de regen in de drup. Daarom heel goed van je dat je je verhaal hier neerzet. En af en toe lekker huilen kan ook heel genezend werken voor je gemoedstoestand. Dus gewoon lekker laten gaan, die waterlanders. Komt alleen maar je herstel ten goede. En mocht je er wat dieper op in willen gaan; je mag me altijd een pb-tje sturen, ik kan namelijk heel goed luisteren. 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei BoysMom:

Hoi lieve BB,
Dank je wel voor je berichtje! Je hebt helemaal gelijk! Lichamelijk echt elke dag beter. Moet opletten niet te veel te willen doen, maar gosh wat heb ik het moeilijk. Mijn omgeving houd mij op de been op het moment. Ik voel mij een waardeloze moeder, een waardeloos persoon. Ik mis mijn kinderen, ik mis mijn vrijheden. Ik heb het er niet makkelijk mee en huil zo snel... :( Voel mij een last en zit mijzelf in de weg.

Weet je, ik ben niet zo goed in negativiteit.. Draai er liever om heen en ontwijk de vragen. In prive doe ik dat nu ook en houd daardoor iedereen op afstand. Het kost mij dan ook moeite het hier neer te zetten. Zeg liever hoe goed het met mij gaat... Over een maandje misschien als ik hersteld ben....? Ben iig wel al over de helft....

Je zou het niet geloven, maar tot nu toe was ik echt een positief persoon....... Hahaha zou het zelf bijna vergeten...

Bedankt voor je berichtje, doet mij wel goed en ook wel prettig om eens te zeggen hoe het echt met mij gaat. Denk dat ik nu mijn nieuwe deur aan het schuren ben....

xxxxx

Hey meid

Ja.. het helpt niet wat ik nu ga zeggen, maar het is wel de waarheid... Dit hoort erbij.. Het is helaas een heel verwerkingsproces dat je meemaakt, want het is allemaal niet niks..
Dat je je daarbij ook nog eens waardeloos gaat voelen als moeder, als echtgenoot en als persoon, dat begrijp ik. Eerst was het met je bv al heel veel inleveren en toen je daar eigenlijk net van boven water was, kreeg je dit erbij. Een zware beslissing, met weer restricties, weer een herstel en weer niet kunnen wat je graag wilt.
Ergens is het goed dat je toch begonnen bent aan het schuren van de deur.. Dat is namelijk het meeste werk. Als die glad is, dan mag je gaan verven, en dat hoort bij het opbouwen. Opbouwen betekent vooruit kijken en dat is wat je straks weer gaat doen, stapje voor stapje.
Gelukkig ben je al over de helft van je lichamelijke herstel, dat helpt ook wel echt om straks meer vooruit te kijken, want als je straks weer moeder, echtgenoot en persoon mag  en kunt zijn, dan kun je ook wel even die deur af lakken.
Zet hem maar goed in de grondverf!!

Lastig he, ik ben ook zo eentje die makkelijker zegt dat het goed gaat, dan dat je zegt hoe het echt met je gaat.

Rustig aan meid, zoals het was, met je baarmoeder, kon het ook niet meer verder. Houdt dat voor ogen. Je doet dit omdat het eigenlijk niet anders kon, en je daarna verder kunt met je leven.

Liefs!!

BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.